برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

بهترین برنامه های کاربردی کنترل گوشی از راه دور ۲۰۲۰

نظارت بر خانواده و فرزندان همیشه از دغدغه‌های والدین است. این که فرزندتان هنگامی که از خانه بیرون برود به عنوان مثال کلاس زبان و یا تفریح، نگران شوید طبیعی است اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی این مشکلات به مقدار زیادی حل شده است. یکی از این راه حل‌ها اپلیکیشن‌هایی هستند که امکان دیدن موقعیت فرزندتان را روی نقشه فراهم می‌کنند. با معرفی بهترین برنامه‌های ردیابی گوشی فرزندان در این مقاله با ما همراه باشید. برنامه کنترل گوشی از راه دور – برنامه کنترل والدین …

بتهرین برنامه سامانه مراقبت از خانواده فارسی SPY24

سامانه مراقبت از خانواده

سامانه مراقبت از خانواده : برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

نظارت بر فرزندان، مراقبت از سالمندان، نظارت بر کارمندان

بتهرین برنامه سامانه مراقبت از خانواده فارسی SPY24
بهترین برنامه های کاربردی کنترل گوشی از راه دور ۲۰۲۰ 7

۱– با SPY24 کلیه فعالیت های فرزندان خود را به واسطه گوشی تلفن همراه اعم از تماس ، پیامک ، موقعیت مکانی ، فعالیت های در شبکه های مجازی چون تلگرام ، لاین ، واتس اپ و … را تحت نظر بگیرید و به صورت غیر مستقیم لحظه به لحظه در کنار آنها حضور داشته باشید. ۲ – سالمندان ، مبتلایان به آلزایمر بزرگوارانی هستند که نیازمند مراقبت و محبت کودکانه نا محسوس می‌باشند ، SPY24 این امکان را به شما می دهد تا هر لحظه در کنار این عزیزان باشید. ۳ – موقعیت یابی لحظه ای ، مسیر یابی خطی ، تعیین محدوده‌های تردد مجاز و غیر مجاز ، کنترل ارتباطات با مشتریان از جمله قابلیت های ویژه SPY24 است که سلامت عملکرد خانواده تجاری شما را تضمین می کند.

اول ثبت نام ، خرید پکیج دانلود برنامه SPY24 ، نصب برنامه

برنامه SPY24

دقت داشته باشید این برنامه پس از نصب و فعال سازی پنهان می شود، سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب وفعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید: 

مشاهده ویدیو آموزشی برنامه spy2

۱ – برنامه کنترل گوشی Where’s My Droid

Wheres My Droid یکی از بهترین و پرطرفدارترین برنامه های امنیتی اندروید برای پیدا کردن گوشی گم شده و یا به سرفت رفته می باشد که نسخه رایگان ان تا به این لحظه بیش از ۵۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و با استفاده از آن می توانید در صورت گم شدن با استفاده از آلارم از محیط گوشی خود مطلع شوید و یا در صورت به سرقت رفتن با استفاده از جی پی اس مکان گوشی را برایتان به نمایش بگذارد. این برنامه یکی از ساده ترین اپلیکیشن های اندرویدی در زمینه پیدا کردن اندرویدی است که علی رغم سادگی اش دارای امکانات و ویژگی هایی عالی است که از ان ها می توان به مواردی همچون پیدا کردن گوشی با اس ام اس تعریف شده، اطلاع رسانی کاربر با تعویض سیمکارت گوشی، نمایش مکان گوشی برروی نقشه های گوگل و … اشاره کرد. اگر به دنبال بهترین برنامه پیدا کردن گوشی اندرویدی خود هستید ما به شما نسخه ی فول و پولی Wheres My Droid را پیشنهاد می دهیم!

برنامه کنترل گوشی از راه دور برنامه کنترل والدین
بهترین برنامه های کاربردی کنترل گوشی از راه دور ۲۰۲۰ 8

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Wheres My Droid اندروید :

  • پیدا کردن گوشی گم شده با استفاده از ویبره و یا زنگ
  • پیدا کردن گوشی گم شده و یا به سرقت رفته با استفاده از GPS
  • محافظت از برنامه با استفاده از رمز عبور برای جلوگیری از تغییر در برنامه
  • دادن هشدار در صورت تغییر سیم کارت و یا شماره تلفن توسط سارق
  • در اختیار قرار دادن یک لیست سیاه و سفید برای تعیین افراد مجاز
  • ویزگی های دیگر جلوگیری از حذف برنامه، پاک کردن حافظه از راه دور و غیره
  • برنامه کنترل والدین

اپلیکیشن Wheres My Droid هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ است که ما درSPY24 جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به درخواست کاربران در اختیار شما قرار می دهیم و بدون شک مفید واقع خواهد شد. نرم افزار Wheres My Droid رایگان با پرداخت درون برنامه ای است که برای باز شدن همه قابلیت های ان باید از طریق خود برنامه پول پرداخت کنید و اما ما نسخه ی پرداخت شده و آنلاک شده ان را برای شما قرار داده ایم که بدون پرداخت یک ریال می توانید از تمام قابلیت هایش به صورت نامحدود استفاده نمایید.

۲ – برنامه کنترل گوشی از راه دور iSharing

 برنامه کنترل گوشی از راه دور iSharing
بهترین برنامه های کاربردی کنترل گوشی از راه دور ۲۰۲۰ 9

برنامه iSharing Location Tracker به خانواده شما اجازه می دهد تا در هر زمان با دوستان خود در تماس باشند و در ارتباط باشند.

ردیاب تلفن خانوادگی سرویس ردیابی موقعیت مکانی را در اختیار خانواده ها و دوستان نزدیک قرار می دهد تا اطلاعات موقعیت مکانی خود را به صورت خصوصی به اشتراک بگذارند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. ردیاب GPS ما به والدین و مراقبان کمک می کند تا پیام های ردیابی و هشدار دهنده را با اضطراب در مورد محل زندگی عزیزانشان کاهش دهند.

با iSharing GPS Tracker می توانید:

• موقعیت مکانی واقعی اعضای خانواده و دوستان نزدیک را در یک نقشه خانوادگی خصوصی مشاهده کنید که فقط در Family Locator قابل مشاهده است

• هنگامی که یک دوست یا بچه ها به مقصد یا مقصد خود می آیند هشدار در زمان واقعی دریافت کنید – بهترین راه برای محافظت از فرزندان خود و نگه داشتن فرزندانتان!

• هنگامی که یک دوست در نزدیکی است ، اعلان های خودکار را دریافت کنید – دوستان من را پیدا کنید! (متن های مخرب را از بین ببرید؟)

• ردیاب موقعیت مکانی GPS برای تلفن های مسروقه یا تلفن های گمشده

• تلفن خود را تکان دهید تا Panic Alert هشدار را در شرایط اضطراری بفرستید.

• تلفن یا رایانه لوحی خود را با iSharing به یک تالار تالار تبدیل کنید و از پیام های صوتی رایگان لذت ببرید

• تاریخچه محل زندگی عزیزانتان را ببینید

  • برنامه کنترل گوشی

GPS Phone Tracker of والدین و بچه ها: برای ارتباط با حساس به زمان ، یاب GPS می تواند به سرعت موقعیت مکانی هر یک از اعضای خانواده را مشخص کند. iSharing یک بستر به اشتراک گذاری مکان برای آرامش ذهن است.

بهترین برنامه یاب خانواده برای عزیزان: این برنامه کاربردی مفید و کاربردی ، جدیدترین فناوری را به شما کمک می کند تا به شما در ارتباط ماندن در زمان واقعی به مردم (و دستگاه ها) که مهمترین آنهاست ، کمک کند. والدین می توانند در هر زمان فرزندان خود را به راحتی پیدا کنند.

برنامه ردیاب GPS iSharing با استفاده از مختصات GPS و مدرن ترین داده های مکان GPS برای گزارش مکان واقعی از دوستان و خانواده خود. به سادگی برنامه یاب iSharing را در تلفن و تلفن های خانواده خود نصب کنید. پس از ثبت نام ، هر یک از دوستان به عنوان یک نماد منحصر به فرد در نقشه پیمایش GPS ردیابی GPS ظاهر می شوند ، بنابراین شما باید دقیقاً بدانید که در آن هر یک از اعضای خانواده کجاست. نیازی به ارسال آزاردهنده نیست کجاست؟ یا ETA شما چیست؟ برنامه iSharing این اطلاعات را در نوک انگشتان شما قرار می دهد. و برای آسانتر کردن زندگی ، ما هشدارهای GPS را در لحظه ورود دوستان یا فرزندانتان به مکان تعیین شده برای شما ارسال می کنیم!

iSharing یک سیستم ردیابی تلفن همراه در زمان واقعی است. برنامه یاب خانواده می تواند موقعیت مکانی دستگاه های تلفن همراه و تلفن های هوشمند ثبت شده را مشخص کند. علاوه بر این به شما امکان می دهیم تلفن های Android ، iPhone و iPad را پیدا کنید. استفاده از آن آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید دعوت از اعضای خانواده یا دوستانتان است و می توانید برای ردیابی هر تلفن هوشمند شروع به ردیابی آنها از طریق تلفن خود کنید.

بهترین بچه های یاب برای والدین: iSharing GPS Tracker به والدین و مراقبان کمک می کند تا اضطراب خود را در مورد محل زندگی عزیزان خود با پیام آسان و ردیابی آسان کنند.

* برنامه iSharing باید طبق توافق و رضایت از طرف دیگر استفاده شود.

۳ –  برنامه Find My Device

 برنامه Find My Device
بهترین برنامه های کاربردی کنترل گوشی از راه دور ۲۰۲۰ 10

Find My Device v2.4.026-1 – اپلیکیشن یافتن دستگاه گم شده اندروید

نسخه اصلی برنامه با بیش از ۵۰ میلیون دانلود از گوگل پلی

گاه برای تمامی ما پیش آمده است که نمی دانیم دستگاه اندرویدیمان را در کدام قسمت از خانه گذاشته ایم و یا اینکه در حال حرکت میان خیابان کسی ان را از ما دزدیده است و در به در دنبال پیدا کردنش هستیم! تا کنون اپ های مختلف و متنوعی برای بر طرف سازی این مشکلات منتشر شده است که در این پست قصد معرفی یکی از معروف ترینشان را داریم. Find My Device عنوان یک اپلیکیشن خاص برای یافتن دستگاه گم شده اندروید می باشد که توسط شرکت بزرگ و نام آشنا Google LLC توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست. اگر بخواهیم این اپ را از پایه برایتان شرح دهیم در مرحله اول می توان به رابط کاربری ساده ان اشاره کرد ؛ به صورتی که با طراحی ساده و در عین حال مدرنش باعث می شود تا حتی مبتدی ترین کاربران نیز نیاز های خود را برطرف نمایند. دستگاه های مختلف خود را به لیست این اپ بیفزایید و مطمئن باشید که اطلاعات مکانی دیوایستان به صورت مستمر به روز می شود. حالت های مختلفی برای استفاده از این اپ امنیتی موجود  است که اجرای صدا، قفل کردن دستگاه و پاک کردن اطلاعات سه توانایی به کار رفته در آن محسوب می شوند. تنها کافیست اینترنت و جی پی اس خود را فعال نگه دارید تا در هر زمانی و به صورت کاملا مستمر مکان فعلی شما بر روی نقشه های ذخیره شود. در پایان نیز اگر روزی دستگاه خود را گم کردید و یا ان را از شما دزدیدند تنها کافیست تا به سایت اصلی این اپ مراجعه کنید و با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور علاوه بر مشاهده آخرین مکان دیوایستان به سه حالت نام برده شده در توضیحات گذشته دسترسی کاملی داشته باشید. لازم به ذکر دوباره است که این نرم افزار نیازمند فعال بودن جی پی اس و دیتای دستگاه هوشمند می باشد.

اپلیکیشن Find My Device با بهره بردن از یک قابلیت خاص و منحصر به فرد و چندین حالت مختلف برای مدیریت دستگاه از راه دور توانسته است با ۵۰ میلیون دانلود از گوگل پلی، امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ را توسط کاربران به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه منتشر شده ان را توسط گوگل از سایت بزرگ SPY24 دریافت کرده و دستگاه گم شده خود را از راه دور مدیریت کنید.

۴ – برنامه کنترل گوشی از راه دور Glympse – Share GPS Location

برنامه کنترل گوشی
بهترین برنامه های کاربردی کنترل گوشی از راه دور ۲۰۲۰ 11

Glympse – Share GPS location اپلیکیشنی برای به اشتراک گذاری مکان کاربران از طریق گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط توسعه دهنده ای به همین نام یعنی Glympse منتشر شده و بصورت رایگان در دسترس گرفته است. با نصب این برنامه اندروید قادر خواهید بود مکان خود را براحتی با دوستان و یا اعضای خانواده خود به اشتراک گذاشته و آنها را از محلی که در آن حضور دارید باخبر کنید. برای استفاده از این برنامه نیازی به ثبت نام وجود نداشته و فقط کسانی میتوانند از مکان شما آگاه شوند که خودتان هنگام به اشتراک گذاری آنها را انتخاب کرده باشید. نکته جالب توجه اینکه برای تامین امنیت بیشتر پس از اندک مدتی اطلاعات شما از بین رفته و قابل دسترسی نخواهد بود.

اگر بخواهیم مثالی کابردی درباره نحوه استفاده از این اپلیکیشن بیاوریم، میتوانیم به ارزش آن در هنگام حوادث ناخواسته اشاره کنیم. فرضا اگر بر سر یک حادثه ناگوار حاضر شدید میتوانید با مختصات جغرافیایی دقیق اورژانس یا تیم نجات را سریعتر به محل حادثه راهنمایی کنید.

ویژگیهای برنامه Glympse – Share GPS location اندروید :

▣ به اشتراک گذاری مکان بصورت real time (به لحظه) با استفاده از نقشه داینامیک

▣ امکان به اشتراک گذاری مکان با هر شخص دلخواه

▣ قابلیت استفاده از برنامه در هر جایی که دیتا و GPS قابل دسترسی باشند

▣ تامین امنیت کاربران

▣ کاربرد آسان و بدون نیاز به ثبت نام

برنامه کنترل والدین :

۵ – برنامه کنترل گوشی از راه دور Life360 – Family Locator, GPS Tracker

‏‏با Family Locator میتوانید همیشه در جریان باشید که اعضای خانواده شما کجا هستند. شما میتوانید با این برنامه کاربردی که کارکرد بسیار ساده ای دارد از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده کنید و همیشه با مردم و دستگاه هایشان ارتباط داشته باشید. شما همچنین میتوانید اعضای خانواده خود را ردگیری کنید تا به آنها دسترسی داشته باشید. Family Locator از GPS گوشی های هوشمند افراد استفاده میکند.

‏با Life360 Family Locator شما می توانید: برنامه کنترل والدین

‏ی گروه های خود را ایجاد کنید، “Circles” آنهایی که دوست دارید، دوستان، هم تیمی ها – هر کس که مهم است را فرا بخوانید، و به صورت رایگان در Family Locator با آنها چت کنید.

‏ی موقعیت لحظه ای کاربران Circle Members را در یک نقشه خانوادگی خصوصی که فقط در Family Locator قابل مشاهده است مشاهده کنید.

‏ی هنگامی که Circle Members به مقصد می رسند یا محل را ترک می کنند، هشدارهای لحظه ای دریافت کنید.

‏ی گوشی های موبایل به سرقت رفته و یا تلفن های همراه گم شده را پیگیری کنید.

‏ی از تکنولوژی ردیابی GPS نرم افزار Family Tracker برای جهت یابی به مکان های مورد علاقه از هر کجا که هستید استفاده کنید.

۶ –  برنامه کنترل گوشی از راه دور mLite Family Phone Tracker, GPS Location App

برنامه ردیاب تلفن و برنامه یاب تلفن mLite به شما کمک می کند تلفن همراه فرزندان خود را ردیابی کنید. mLite یک برنامه کنترل والدین سبک است که امکان نظارت بر تلفن بچه ها را بدون دخالت بیش از حد در زندگی شخصی وی فراهم می کند.

track ردیاب تلفن mLite از IO و تلفن های Android پشتیبانی می کند. فرقی نمی کند Android داشته باشید یا اعضای خانواده شما آیفون دارند. می توانید هر دو دستگاه را به راحتی ، Android به Android ، Android به iPhone و iPhone به Android وصل کنید.

برنامه ردیابی mLite و برنامه ردیابی عملکرد زیر را ارائه می دهد: برنامه کنترل والدین

➡️ تلفن ردیاب GPS تلفن همراه

هر بار که چنین ضروری رخ می دهد ، مکان GPS فرزندان خود را بررسی کنید. هر مکان ۲۰ دقیقه به روز می شود. ردیاب GPS برای بچه ها به صورت رایگان در دسترس است.

Z مناطق امن (مکان نرده)

دانستن اینکه فرزند شما واقعاً در مدرسه است ، به شما کمک می کند تا اعصاب خود را نجات دهید. mLite به شما امکان می دهد نرده های مجازی را بر روی نقشه ایجاد کنید و هنگام ورود دستگاه ردیابی یا خروج از منطقه ، به شما اعلان می دهد. همیشه خوب است بدانید که فرزند شما بعد از مدرسه مستقیماً به آموزش می رود.

MON نظارت بر لیست تماس

ما می دانیم که بچه ها عمیقا به حریم شخصی خود اهمیت می دهند. mLite مربوط به جاسوسی نیست ، بلکه مربوط به ایمنی است. این ویژگی به طور خاص با این روش ساخته شده است تا والدین بتوانند در مورد بچه هایشان با چه کسی صحبت کنند و به کسانی که آنها را شخصاً نمی شناسند توجه بیشتری کنند.

B دکمه PANIC

برای موارد اضطراری یک دکمه زنگ بر روی تلفن فرزند خود اضافه کنید. فقط با یک دکمه بر روی تلفن ردیابی می توانید مطلع شوید که وضعیت نیاز به توجه فوری شما دارد. ردیاب GPS مکان GPS تلفن ردیابی شده را فوراً به شما نشان می دهد. سریع برای تماس با شما عزیزان تماس بگیرید.

➡️ * لیست نظارت بر برنامه های کاربردی

لیست برنامه های نصب شده روی تلفن ردیابی شده را مشاهده کنید. بازی هایی را که بچه های شما در حال پخش هستند و برنامه های کاربردی مورد استفاده آنها را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که هیچ محتوای خطرناک یا ممنوع وجود ندارد.

* اگر تلفن ردیابی شده مانند آیفون باشد ، ویژگی های مشخص شده با * در دسترس نخواهد بود.

قیمت

– mLite یاب خانواده بسته های مختلفی را برای تعدادی دستگاه ارائه می دهد که دارای دوره زمانی ماهانه هستند. بسته ها از ۱۹٫۹۹ دلار شروع می شوند و به طور خودکار قابل تجدید هستند.

نصب و راه اندازی برنامه کنترل گوشی

ردیاب تلفن آیفون و آندروید mLite به مهارت فنی برای فعال کردن ردیابی و نظارت بر تلفن احتیاج ندارد. یک راهنمای دقیق برای کمک به شما در تنظیم چند دقیقه در دسترس است. توجه داشته باشید که فرایند نصب شامل تلفن والدین و کودک می شود.

قبل از شروع با یاب تلفن mLite

۱) لطفاً توجه داشته باشید که mLite یک نماد قابل مشاهده در دستگاه ردیابی است. بنابراین ، اگر سعی کنید این کار را مخفیانه انجام دهید ، ممکن است صاحب تلفن متوجه شود که یک برنامه ناشناخته در دستگاه های آنها نصب شده است.

۲) به دلیل فعال بودن ردیابی GPS ، برنامه می تواند عمر باتری دستگاه را کاهش دهد.

۷ –  برنامه کنترل گوشی از راه دور TrackView – Find My Phone

‏‏اپلیکیشنی که گوشی، تبلت و رایانه شخصی شما را به یک سیستم نظارت و پایش ویدیویی با قابلیت ردیابی مکانی با استفاده از جی پی اس، تشخیص حوادث، اعلان دهی، فیلمبرداری از راه دور و ذخیره سازی در درایوهای آنلاین متصل میکند. نسخه ویندوز و مکینتاش اپلیکیشن را میتوانید از آدرس www.trackview.net دانلود کنید. همچنین نسخه آی او اس اپلیکیشن نیز در اپ استور اپل موجود است.

‏برخی از امکانات اپلیکیشن پولی هستند که میتوانید آنها را با خرید درون برنامه ای فعال کنید. پیشنهاد میشود اول از امکانات رایگان اپلیکیشن استفاده کنید و در صورت نیاز امکانات پولی آن را فعال کنید. همچنین توجه داشته باشید که هر گونه خرید درون برنامه ای غیر قابل برگشت است.

‏این اپلیکیشن تنها اپلیکیشنی است که تمام کارهای اشاره شده در فوق را میتواند به صورت همزمان انجام دهد بدون آنکه نیازی به تجهیزات جانبی، سیم کشی و از این قبیل باشد.

‏ویژگی ها: برنامه کنترل گوشی

‏- امکان ردیابی مکانی لحظه به لحظه با استفاده از جی پی اس

‏- استفاده از دوربین های دارای آدرس آی پی برای پایش ویدیویی و صوتی

‏- تشخیص حوادث و اعلان دهی در تمام گوشی هایتان

‏- امکان فیلمبرداری و صدابرداری از راه دور

‏- نمایش پیشینه ای از موقعیت های فیلمبرداری شده

‏- امکان ضبط صدا به صورت دو سویه

‏- امکان به صدا در آوردن گوشی و زنگ خوردن آن از راه دور حتی اگر در حالت ‘بیصدا’ قرار داده شده باشد.

‏- دارای حالت دید در شب که امکان دیدن در تاریکی را به شما میدهد.

‏- تشخیص صدا و حرکت

‏- امکان ذخیره سازی فایل ویدیویی فیلم های گرفته شده در درایوهای آنلاین

‏- اجرای اپلیکیشن به صورت نامحسوس و حتی در حالت ‘خواب’ که البته شارژ کمتری از باطری را مصرف میکند.

‏- کیفیت عالی فایل های ویدیویی حتی با وجود سرعت پایین اینترنت، حتی اگر سرعت اینترنت شما هم زیاد باشد باز هم فیلمبرداری از راه دور پهنای باند زیادی از آن را مصرف نمیکند.

‏- نصب بسیار آسان اپلیکیشن و امکان برقراری ارتباط از هر جایی از دنیا تنها با یک لمس ساده

‏- کنترل از راه دور دوربین جلویی و پشتی گوشی

‏- امکان ارتباط با حساب کاربری جی میل تان

‏- دسترسی حفاظت شده، شما تنها کسی هستید که میتوانید به گوشی یا تبلت تان از راه دور دسترسی داشته باشید.

‏- پشتیبانی از اینترنت وای فای و همچنین رادیویی (۳G ،۲G و ۴G)

‏- اتصال خودکار به اینترنت در دسترس در هر محلی، اپلیکیشن به صورت خودکار به اینترنت وای فای یا رادیویی موجود در هر محلی متصل خواهد شد.

‏- ارتباط لحظه به لحظه با گوشی خود از راه دور با کمترین میزان تاخیر، شما لحظه به لحظه در جریان اخرین اتفاقاتی که برای گوشی تان افتاده قرار خواهید گرفت و همچنین میتوانید فیلم های گرفته شده را در لحظه ببینید.

‏- امکان دسترسی به گوشی خود از راه دور در هر جایی از دنیا که باشید.

‏نصب و شروع کار در کمتر از یک دقیقه

‏شما تنها با چند لمس ساده میتوانید اپلیکیشن را نصب کنید و بعد از همان نام کاربری و گذرواژه جی میل تان برای ورود به حساب کاربری تان در این اپلیکیشن استفاده کنید. بهتر است از یک حساب جی میل برای ارتباط از راه دور با تمام گوشی هایتان استفاده کنید. همچنین قبل از ورود به حساب کاربری میتوانید به هر کدام از گوشی هایتان یک نام جداگانه بدهید تا آنها را با هم قاطی نکنید. پس از ورود به حساب کاربری تان دیگر میتوانید از تمام قابلیت های پایشی و ردگیری که در فوق به آنها اشاره شد از جمله چک کردن اعلانات و دیدن فیلم های گرفته شده از راه دور استفاده کنید.

۸ – برنامه کنترل گوشی از راه دور FamiSafe

FamiSafe یک برنامه کنترل والدین ویژه برای ردیابی محل تلفن کودک ، جغرافیایی شمشیربازی ، نظارت و مسدود کردن برنامه ، فیلتر کردن محتوای وب و کنترل زمان صفحه نمایش از راه دور است. این امر به والدین کمک می کند تا والدین را در شغل ساده تر قرار دهند ، در روزهایی که بچه ها اغلب وسوسه می شوند وقت زیادی را صرف تلفن های همراه کنند.

برنامه کنترل والدین FamiSafe ما به والدین این امکان را می دهد که با ویژگی های زیر چشم خود را به بچه های خود نگاه دارند:

ردیاب بچه برای کنترل والدین

– ردیابی موقعیت مکانی در زمان واقعی

محل ویژگی کودک خود را با ویژگی اشتراک گذاری مکان دنبال کنید. هنگامی که شما نیاز به مکان واقعی کودک خود دارید ، کافیست این ویژگی را فعال کرده و کودک خود را درون برنامه ردیابی کنید.

– مشاهده سابقه موقعیت مکانی

موقعیت مکانی تاریخ را مشاهده کنید تا اطمینان حاصل کنید که بچه های شما در زمان غیرمعمول مانند باشگاه های استریپ یا کافه ها در اواخر شب به هیچ مکان غیرمعمول یا مشکوک نرسیده اند.

– Geofencs

پشتیبانی از FamiSafe از چندین مکان خاص به عنوان مناطق امن استفاده می کند. پس از فعال کردن ، وقتی کودک وارد می شوید یا هرگونه وسایل نقلیه را ترک می کنید ، هشدارهایی دریافت خواهید کرد. علاوه بر این ، ممکن است از قابلیت جغرافیایی با انعطاف پذیری با زمان صفحه یا کنترل برنامه استفاده کنید.

– نظارت بر برنامه

نحوه استفاده فرزندانتان از برنامه را بر روی تلفن یا رایانه لوحی خود نظارت کنید. به عنوان مثال ، از کدام برنامه ها بیشتر استفاده می شود یا کدام برنامه ها اغلب نصب و حذف می شوند یا نحوه استفاده از حساب های رسانه های اجتماعی آنها و غیره.

– مسدود کننده برنامه

مسدود کردن استفاده از برنامه هنگام مطالعه یا زمان خواب. این بسیار مفید است که کودک شما خیلی دیر شب به بازی های تلفن همراه معتاد باشد. به سادگی می توانید زمان مسدود کردن برنامه های بازی یا برنامه های شبکه های اجتماعی را تنظیم کنید.

– فیلتر مسدود کردن محتوای وب

FamiSafe یک بانک اطلاعاتی بزرگ را نگه می دارد تا بتوانید به راحتی محتوای مضر مانند وب سایت های قمار یا پورنو را از قبل مسدود کنید. همچنین می توانید در صورت لزوم هر وب سایت را به صورت دستی مسدود کنید.

– ردیابی و کنترل زمان صفحه

بیاموزید که بچه‌های شما روزانه چند بار از تلفنهای خود استفاده می‌کنند. محدودیت های زمان صفحه را تنظیم کنید و مطمئن شوید که تلفن های آنها هنگام مطالعه یا زمان خواب یا در مکان های خاصی مانند مدارس و اتاق خواب محدود شده اند.

– تنظیم از راه دور انعطاف پذیر و تنظیم شخصی سازی

نیازی نیست که همه چیز را از طریق تلفن فرزند خود کنترل کنید. پس از نصب و راه اندازی درست برنامه ، می توانید همه چیز را روی دستگاه خود تنظیم کنید تا انعطاف پذیر باشد.

نحوه استفاده از FamiSafe

این بسیار ساده است: برنامه کنترل گوشی

مرحله اول: همان برنامه را بر روی تلفن و تلفن کودک خود نصب کنید. برنامه کنترل والدین FamiSafe در فروشگاه App و Google Play در دسترس است. پس از نصب ، یک حساب FamiSafe را در داخل برنامه ثبت کنید.

مرحله دوم: وارد دستگاه FamiSafe خود در دستگاه کودک خود شوید و نقش “بچه” را انتخاب کنید. سپس تنظیمات لازم را پیروی از دستورالعمل های موجود در برنامه انجام دهید.

مرحله سوم: به دستگاه FamiSafe خود وارد دستگاه خود شوید و نقش “والدین” را انتخاب کنید. سپس دستگاه فرزندتان را ردیابی کرده و هرگونه تنظیم والدین را از راه دور بر روی دستگاه خود تنظیم خواهید کرد.

 

مرجع کامل راهنمای کاربر: 

سیاست ها و شرایط

لطفاً قبل از نصب برنامه حتماً خط مشی رازداری و موافقتنامه مجوز کاربر نهایی (EULA) را بخوانید:

خط مشی رازداری:

درباره برنامه نویس

Wondershare یکی از اعضای اصلی شرکت ملی نرم افزارهای برنامه ریزی چین و یک رهبر جهانی در توسعه نرم افزار کاربردی است. ما در بیش از ۱۵۰ کشور جهان کاربر داریم. Wondershare متعهد به ارائه نرم افزاری است که سادگی را در زندگی افراد به همراه می آورد. محصولات ما نرم افزار رایانه های شخصی و برنامه های موبایل را تحت پوشش قرار می دهند. برخی از محصولات محبوب ما عبارتند از: Dr.fone (بازیابی اطلاعات تلفن های هوشمند) ، Filmora (ویرایش ویدیو) ، بازیابی (بازیابی اطلاعات PC / Mac) ، PDFelement (خواننده و ویرایشگر PDF) و غیره.

مخاطب: برنامه کنترل والدین

اگر سوالی دارید ، لطفا نظرات خود را در اینجا ارسال کنید:

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا