برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

بهترین روش های هک رمز عبور وای فای برای کامپیوتر

امروزه اتصال به اینترنت یکی از  اساسی ترین نیازهای انسانی است. با استفاده روزافزون از اینترنت و دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند، تقریباً همه چیز به شکل دیجیتالی در دسترس است. راه های زیادی وجود دارد که به وسیله آن ها قادر به هک رمز عبور وای فای برای کامپیوتر  خواهید بود. در این مقاله، قصد داریم  بهترین ابزارهای نرم افزاری برای هک رمز عبور وای فای برای کامپیوتر یا لپ تاپ ویندوزی را با شما به اشتراک بگذاریم.

هک وای فای

هک کردن شبکه های وای فای اخلاقی نیست، به خصوص اگر Wi-Fi متعلق به شما نباشد و شما نه حق دارید و نه اجازه دارید با آن کاری انجام دهید. این امر غیرقانونی تلقی می شود و در صورت دستگیری ممکن است مجازات شوید. اما اگر می خواهید هک کردن شبکه Wi-Fi  را بیاموزید و فقط برای اهداف آموزشی کنجکاو هک وای فای برای کامپیوتر هستید، ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.

هک رمز عبور وای فای برای کامپیوتر

 بهترین نرم افزار هک رمز عبور وای فای برای کامپیوتر

AndroDumpper Wifi

در حال حاضر، روش  AndroDumpper به طور گسترده در همه دستگاه های اندروید استفاده می شود. AndroDumpper Wifi از ضعف های عملکرد WPS روتر استفاده می کند و از آنجا که این برنامه برای دستگاه های اندروید است، ما به شما آموزش می دهیم که چگونه از آن به عنوان هک رمز عبور وای فای برای کامپیوترهای با سیستم عامل ویندوز ویندوز استفاده کنید.

Androdumpper بهترین و پربازدید ترین برنامه در Google play است که به شما در اتصال به روترهای WiFi مجهز به WPS که آسیب پذیری WPS را با استفاده از الگوریتم ها برای اتصال به WiFi ارائه می دهند، کمک می کند.

(wps connect)AndroDumpper Wifi  یک برنامه ابزار رایگان است که توسط اسامه ابوکمیل توسعه یافته است. آخرین نسخه AndroDumpper Wifi  درسال 2019منتشر شد. AndroDumpper سعی می کند گذرواژه های روتر و داده های بیشتر  را دریافت کند و سعی می کند به روترهای Wifi فعال WPS که دارای آسیب پذیری WPS هستند متصل شود.

 این برنامه دارای سه روش برای اتصال است:

– روش ریشه: همه نسخه های اندروید را پشتیبانی می کند اما باید روت باشد.

– بدون روت روش: فقط از Android5(Lollipop) و بالاتر پشتیبانی می کند.

-روش آنلاین (همه شبکه ها، نه فقط WPS): این ویژگی جدید سعی می کند همه نوع رمز عبور روترها (نه تنها WPS) را به صورت آنلاین دریافت کند، بنابراین برای انجام کار خود حداقل به اتصال به اینترنت نیاز دارد.

نحوه نصب AndroDumpper Wifi در رایانه Windows

برای نصب AndroDumpper Wifi  برای هک رمز عبور وای فای برای کامپیوتر، ابتدا باید شبیه ساز Android مانند Xeplayer، Bluestacks یا Nox App Player را نصب کنید. با استفاده از این برنامه شبیه ساز اندروید می توانید نسخه کامل AndroDumpper Wifi  را در Windows 7 ، 8 ، 10 و لپ تاپ خود بارگیری کنید.

هک رمز عبور وای فای برای کامپیوتر

هک رمز عبور وای فای برای کامپیوتر با نرم افزار PASS WIFI 

PASS WIFI در واقع بهترین راه حل برای هک رمز عبور وای فای برای کامپیوتر است. این نرم افزار شبکه WiFi را که می خواهید به آن متصل شوید تجزیه و تحلیل می کند و یک حفره کوچک برای وارد کردن و هک کردن کد پیدا می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید در کمتر از 2 دقیقه به اینترنت متصل شوید.

هک رمز عبور وای فای برای کامپیوتر

هک رمز عبور وای فای برای کامپیوتر با نرم افزار ایرکراک

Aircrack یکی از محبوب ترین ابزارهای شکستن و هک رمز عبور وای فای برای کامپیوتر است که به شما در شکستن رمز عبور کمک می کند. این سیستم از بهترین الگوریتم ها برای بازیابی رمزهای عبور هر شبکه بی سیم با ضبط بسته ها استفاده می کند. پس از جمع آوری بسته های کافی، نرم افزار سعی می کند رمز عبور را بازیابی کند.

هک رمز عبور وای فای برای کامپیوتر

 برنامه هک رمز عبور وای فای برای کامپیوتر Wi-Fi Password Hacker Pro

این جدیدترین برنامه ای است که دسترسی به شبکه های امن را برای شما فراهم می کند. این ابزار به شما امکان می دهد تمام شبکه های بی سیم موجود را جستجو کنید. این نرم افزار از جدیدترین الگوریتم ها برای رمزگشایی گذرواژه ها استفاده می کند. Wi-Fi Password Hacker Pro استانداردهای دایره ایمن WEP/WPA/WPA2 را هک می کند. صرف نظر از نوع رمزگذاری شبکه ای که با آن روبرو می شوید، Wi-Fi Password Hacker Pro تنها با یک کلیک آن را هک می کند.

هک رمز عبور وای فای برای کامپیوتر

بازیابی رمز عبور SmartKey Wi-Fi

هکرهای WiFi زیادی وجود دارند که ادعا می کنند در کار خود بهترین هستند. آن ها چیزهایی را به شما می گویند که نشان می دهد آن ها با استفاده از کلمات فنی اصطلاحاتی می دانند که چه کار می کنند. اما تنها تعداد کمی از آن ها هستند که در واقع به گفته های خود عمل می کنند. بازیابی رمز عبور SmartKey Wi-Fi  یکی از بهترین برنامه هایی است که می تواند عملیات هک را برای شما انجام دهد. SmartKey WPR با سیستم عامل Windows 7 تا Windows 10 سازگار است.

 SmartKey WPR از پنج بازیابی یا تشخیص رمز عبور Wi-Fi پیشرفته استفاده می کند.

حمله ترکیبی

فرهنگ لغت حمله

ماسک حمله

حمله به کلمه

حمله ترکیبی
مهم نیست که این ترکیب چقدر قوی باشد، در نهایت توسط SmartKey WPR ترک خواهد خورد. از پیچیده ترین الگو و ترکیب استفاده می کند که حتی تا 64 کاراکتر رمز برای این نرم افزار مطابقت ندارد. کاربرانی که این نرم افزار را برای هک رمز عبور وای فای برای کامپیوتر انتخاب می کنند، فقط به یاد داشته باشید که سرعت نرم افزار به قدرت پردازش CPU و GPU دستگاه بستگی دارد. بنابراین انتظار نداشته باشید که تنها در چند دقیقه به نتیجه برسید. تنها در صورتی می توان سریع عمل کرد که ترکیب گذرواژه یکی از موارد رایج باشد و این برنامه هک رمز عبور وای فای برای کامپیوتر حتی در حالت آفلاین نیز کار می کند. در نهایت، اگر شما علاقه مند به استفاده از SmartKey WPR هستید، باید بدانید که این برنامه فقط برای یک دوره زمانی رایگان و با ویژگی های محدود ارائه می شود. برای دریافت نسخه کامل ، باید 50 دلار از سایت رسمی آن ها پرداخت کنید.

 نرم افزار شکن رمز عبور NetStumbler Best PC

NetStumbler که در اصل به عنوان Network Stumbler معروف است، یک ابزار Windows است که شبکه های بی سیم 802.11b ، 802.11a ، 802.11g را تشخیص می دهد. این نرم افزار پیکربندی شبکه بی سیم را تأیید می کند، علت رابط بی سیم را تشخیص می دهد، نقاط دسترسی غیر مجاز را شناسایی می کن ، مراقبت می کند و مکان هایی با امنیت شبکه ضعیف را پیدا می کند. NetStumbler دارای معایب کمی است زیرا اکثر سیستم های تشخیص نفوذ بی سیم به راحتی می توانند آن را تشخیص دهند.

کرکر بی سیم Fern Wi-Fi

اگر به دنبال هک رمز عبور وای فای برای کامپیوتر و دسترسی به اینترنت هستید، این ابزار بسیار مفید است. fern  از یک رویکرد منحصر به فرد استفاده می کند – ابتدا میزبان های نزدیک را شناسایی کرده و هرگونه نقص در امنیت شبکه آن ها را تشخیص می دهد. در مرحله بعد، می توانید از آن برای سوء استفاده از آن نقص ها و شکستن گذرواژه ها استفاده کنید. می توانید از این برنامه در بسیاری از سیستم عامل ها، از جمله iOS، Windows و Linux استفاده کنید.

این ابزار در ابتدا برای کمک به امنیت شبکه ایجاد شده است. هدف اصلی این بود که از قابلیت تشخیص نقص برای رفع اشکالات و محافظت از شبکه Wi-Fi خود استفاده کنید. اما ، از آنجا که در پیدا کردن اشکالات بسیار خوب بود، طبیعی بود که می توان از آن برای دسترسی به رمزهای عبور Wi-Fi افراد نیز استفاده کرد. با استفاده از این ابزار می توانید رمزهای WEP ، محافظت WPA و کلیدهای WPS را بشکنید. مطمئن شوید که از آن با احتیاط استفاده می کنید، زیرا ممکن است به طور بالقوه از آن سوء استفاده کرده و حمله ای به شبکه انجام دهید. بنابراین، اینها بهترین برنامه های نرم افزاری هک رمز عبور وای فای برای کامپیوتر هستند.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا