کالی لینوکس چیست؟ آموزش تست نفوذ دانلود Kali linuxهک وای فای

بهترین لینوکس‌ ها برای هک و تست نفوذ وای فای سیستم عامل Wifislax

Wifislax منبع باز یستم عامل لینوکس بر اساس و با الهام از توزیع اسلکور لینوکس است. این برون هدف اصلی است برای حمایت از آخرین فن آوری های Wi-Fi هک را. سیستم خارج از جعبه پشتیبانی از طیف گسترده ای از کارت شبکه های بی سیم و سیمی فراهم می کند. علاوه بر این، شامل تعداد زیادی از ابزارهای امنیتی و پزشکی قانونی، که آن را تبدیل به یک pentesting (تست نفوذ) توزیع.
توزیع به عنوان یک دو قوس سی دی زنده

لینوکس ‌ها برای هک و تست نفوذ وای فای سیستم عامل Wifislax

به عنوان یک زنده تصویر واحد CD ISO است که می تواند در هر دو 64 بیتی و 32 بیتی پردازنده اجرا توزیع شده است. این ادغام درایور های مختلف شبکه غیر رسمی، به طور مستقیم به هسته لینوکس ارائه شده توسط پروژه اسلکور.
گزینه های بوت

در منوی بوت کاملا متفاوت از آنهایی که مورد استفاده در توزیع های دیگر لینوکس است. به عنوان مثال، آن را شامل دو ورودی برای اجرای محیط زندگی می کنند با یک مغز نرمال و یا PAE (مفید اگر شما بیش از 4GB RAM)، یک ابزار تشخیص سخت افزار، یک ابزار تست حافظه و پشتیبانی از صفحه کلید QWERTY است.

هنگام فشار دادن بر روی یکی از دو گزینه های هسته برای اجرای محیط زندگی می کنند، کاربران خواهد شد با بسیاری از گزینه های دیگر ارائه شده، از جمله Wifislax با KDE (مداوم یا نه)، Wifislax با اکسافسیئی (مداوم یا نه)، حالت متن، کپی به RAM، حالت گرافیکی امن، و ACPI فعال.
استفاده از دسکتاپ KDE پلاسما

در بوت شدن را به محیط زیست KDE، با حالت مداوم را قادر به صرفه جویی در جلسه خود را، درز به بهترین انتخاب برای کاربر جدید Wifislax. این برنامه یک رابط کاربر آشنا، با محبوب برنامه های متن باز مانند مرورگر موزیلا فایرفاکس وب، استاد ISO، XMMS پخش کننده های صوتی، و پخش ویدئو های SMPlayer.

شامل بسیاری از برنامه های مربوط به امنیت

در میان آب و برق امنیتی و پزشکی قانونی شامل، ما می توانیم Airssl، CookieMonster، WeapE، Yamas، چند decrypters برای اسپانیا، آلمان، ایتالیا و مکزیک، Dumpzilla، گاو ماهی، WPSCrackGUI، Reaver، بادکننده، پهلوان پنبه، Dnsenum، Evilgrade، ذکر و خیلی بیشتر است.

شروع کار هک خود را با Wifislax

اگر شما برون دوباره یک هکر تازه کار، ما قویا پیشنهاد برای شروع کار هک خود را با سیستم عامل لینوکس Wifislax. این است که با استفاده از قابلیت قابل اعتماد و پایدار از سیستم عامل اسلکور، بسیاری از برنامه های قدرتمند و دو محیط دسکتاپ های مختلف، همه در یک CD-اندازه تصویر ISO

چه در این نسخه جدید است.:

wxheditor_updater شامل
به روز رسانی سیستم سیستم عامل
به روز رسانی بسته libtool-2.4.2 – 2.4.4 & gt؛ به & gt؛ به
به روز رسانی GCC-4.8.3 بسته – & gt؛ به & gt؛ به 4.8.4
شورای همکاری خلیج فارس-G به روز رسانی بسته -4.8.3 – & gt؛ به & gt؛ به 4.8.4
به روز رسانی freetype-2.5.3 بسته – & gt؛ به & gt؛ به 2.5.5
به روز رسانی wxsvg-1.5.2 بسته – & gt؛ به & gt؛ به 1.5.3
لیست به روز شده شناخته شده به نسخه الگوهای 20150119
ارتقا هسته 3.12.35 – & gt؛ به & gt؛ به 3.12.36

چه در نسخه 4.10.1 جدید است:

شامل wxheditor_updater
به روز رسانی سیستم سیستم عامل
به روز رسانی بسته libtool-2.4.2 – 2.4.4 & gt؛ به & gt؛ به
به روز رسانی GCC-4.8.3 بسته – & gt؛ به & gt؛ به 4.8.4
شورای همکاری خلیج فارس-G به روز رسانی بسته -4.8.3 – & gt؛ به & gt؛ به 4.8.4
به روز رسانی freetype-2.5.3 بسته – & gt؛ به & gt؛ به 2.5.5
به روز رسانی wxsvg-1.5.2 بسته – & gt؛ به & gt؛ به 1.5.3
لیست به روز شده شناخته شده به نسخه الگوهای 20150119
ارتقا هسته 3.12.35 – & gt؛ به & gt؛ به 3.12.36

چه در نسخه 4.10 جدید است:

بسیاری از توسعه شده است به ایجاد اسکریپت و & quot اختصاص داده شده؛ بهروزرسانهای / نصب و & quot ؛، که با هر کسی می توانید قسمت هایی از سیستم به روز رسانی، از جمله هسته، و یا نصب نرم افزار است که انواع مختلفی جالب خواهد بود، و & quot؛ کتابخانه ها & quot؛ و & quot؛ دفتر و & quot؛ و & quot؛ pentest و & quot؛ و & quot؛ حسابرسی و & quot؛ و & quot؛ چند رسانه ای و & quot؛ … یک کمی از همه چیز وجود دارد.

چه در نسخه 4.7.2 جدید است:

یک نسخه تعمیر و نگهداری است که تعمیرات اشکال نوشتن در پارتیشن های NTFS.
هسته لینوکس 3.12

یستم عامل لینوکس : دانلود سیستم عامل لینوکس اوبونتو Ubuntu

سیستم عامل لینوکس توزیع های مختلفی دارد و در هر زمینه به صورت تخصصی یک سیستم عامل منحصر به فرد را میتوانید بیابید . در زمینه هک شبکه های بیسیم و وایرلس هم ورژن WiFiSlax یکی از نگارش های مطرح هستش که در رمز گذاری شبکه های وایرلس از تکنولوژی ۴ صفر استفاده می نماید.این نوع کد گدازی دارای ضعف های بی شماری است که در راستای تقویت امنیت شبکه های وایرلس این نرم افزار را ارائه می  کنیم.

یستم عامل لینوکس : هک Wifislax

Wifislax یک متخصص توزیع توزیع Linux مبتنی بر Slackware با مجموعه ای از ابزارها و ابزارهای کاربردی برای انجام تجزیه و تحلیل اتصال بی سیم و تست های امنیتی مرتبط است. نسخه جدید 4.12 با نام تجاری جدید ، اولین نسخه پایدار در 12 ماه و براساس Slackware Linux 14.2 که اخیراً منتشر شده است ، با پیشرفت های بی شماری و ابزارهای جدید همراه است. این سنت به ارائه انتخاب دو هسته ادامه می دهد (یک هسته استاندارد i486 و همچنین یکی با پشتیبانی از سیستم های پردازش متقارن متقارن). مانند نسخه های قبلی Wifislax ، این نسخه همچنین دو دسک تاپ – Xfce 4.12 و KDE 4.14.3 را ارائه می دهد. تغییری در نرم افزار مرور وب ایجاد شده است که Firefox جایگزین Chrome می شود ، زیرا دومی دیگر از پردازنده های 32 بیتی پشتیبانی نمی کند. چندین بسته نرم افزاری جدید مانند Python 3 ، Qt 5 و Java اکنون در DVD live قرار دارند. حمل و نقل توزیع شده با هسته Linux 4.4.16 ، در حال حاضر بالاترین نسخه در بین هسته های دارای پشتیبانی طولانی مدت است. اطلاعات بیشتر در اطلاعیه انتشار اسپانیایی فقط در دسترس است. دی وی دی زنده ، که از هر دو زبان اسپانیایی و انگلیسی پشتیبانی می کند ، از اینجا آماده بارگیری است (بررسی MD5 در اطلاعیه ارائه شده است): wifislax-4-12-final.iso (1،723MB ، pkglist).

لینک دانلود

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا