برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

بهترین نرم افزار بیت کوین برای استخراج

بهترین نرم افزار بیت کوین برای استخراج ، استخراج بیت کوین با گوشی ، استخراج بیت کوین با لپ تاپ ، استخراج بیت کوین با ایفون ، استخراج بیت کوین با اندروید بیت کوین قانونی است

با افزایش روز به روز ارزش هر واحد بیت کوین، بسیاری از افرادی که به دنبال کسب سود

و سرمایه گذاری در این تجارت هستند، به فکر خرید بیت کوین و یا استخراج آن هستند.

همانطور که در مطالب پیشین در رابطه با چگونگی خرید بیت کوین صحبت نمودیم،

در رابطه با مسئله ای به نام استخراج بیت کوین نیز توضیحات مفصلی را ارائه نمودیم.

در همین رابطه ما دانستیم که برای استخراج بیت کوین، نیاز به سخت افزار مخصوص این کار داریم

که معمولا باید برای بدست آوردن آن، هزینه زیادی را متحمل شویم.

در مقابل روشی نیز وجود دارد که با استفاده از یک سیستم خانگی قدرتمند نیز

می توان به استخراج بیت کوین پرداخت.

در این مطلب قصد داریم در رابطه با چگونگی استخراج بیت کوین با کامپیوتر صحبت کرده

و بهترین نرم افزار بیت کوین را برای این منظور، معرفی نماییم.

استخراج بیت کوین با کامپیوتر

استخراج بیت کوین با کامپیوتر خانگی و احیانا لپ تاپ ها را به

هیچ وجه نباید یک امر ساده در نظر بگیرید.

درست که در گذشته بسیاری از افراد توانسته اند با استفاده از این روش به بیت کوین های بسیاری

دست پیدا کنند، اما این روش در حال حاضر چندان پاسخگو نبوده و نباید

از سیستم های کامپیوتر معمولی انتظار معجزه داشت.

قبل از هر چیز باید بگوییم که با توجه به سخت شدن فرایند استخراج بیت کوین، تقریبا محال است که

در حال حاضر بتوان با یک سیستم معمولی خانگی، اقدام به استخراج حتی یک بیت کوین نمود.

اما اگر همچنان راغب به انجام این کار هستید، باید بدانید که سیستم شما باید از یک CPU قدرتمند

و همچنین یک کارت گرافیک ساخته شده از مدارات مجمتع یا ASIC بهره مند باشد.

همچنین به دلیل اینکه ممکن است فرایند استخراج بیت کوین هفته ها به طول بیانجامد،

باید سیستم شما از خنک کننده های بسیار قدرتمندی استفاده کند که تامین نیروی لازم برای چرخش آن ها

و کار cpu و کارت گرافیک، به عهده پاور می باشد.

پس لازمه این کار، داشتن یک سیستم قدرتمند مرکزی یا یک مدل توزیع شده از چند سیستم قدرتمند است.

پس از اینکه از قدرت سیستم خود در زمینه استخراج بیت کوین، مطمئن شدید، حال نوبت می رسد به نصب یک نرم افزار بیت کوین . این نرم افزارها که در تعداد و تنوع بسیاری طراحی شده اند، دارای هدف یکسان اما روش های کارکرد متفاوت از یکدیگر می باشند. در ادامه لیستی از بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین را برای کامپیوتر ارائه خواهیم داد که برای ماین کردن بیت کوین، می توان از آن ها استفاده نمود.

بهترین نرم افزار بیت کوین برای استخراج

بهترین نرم افزار بیت کوین برای استخراج

نرم افزار بیت کوین

همانطور که اشاره شد برای استخراج بیت کوین توسط سیستم های کامپیوتر خانگی و بدون استفاده از سخت افزار مخصوص استخراج، نیازمند یک سری پیشنیاز ها هستیم. از جمله این پیش نیازها می توان به تهیه سخت افزار مناسب، انتخاب نرم افزار بیت کوین مورد نیاز، انتخاب یک کیف پول یا والت (wallet) برای نگهداری بیت کوین های استخراج شده و زمانی برای شروع، اشاره نمود. پس از تهیه این پیش نیازها، شما عملا آماده هستید تا عملیات ماین کردن بیت کوین یا هر واحد ارز دیجیتالی دیگر را آغاز کنید. در زیر لیستی از بهترین نرم افزارهایی که در این زمینه می تواند به شما کمک نماید را لیست نموده ایم که می توان از آن ها برای این امر استفاده نمود.

نرم افزار CGminer

نرم افزار بیت کوین CGminer یکی از محبوب ترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین می باشد که توانایی کار با پردازنده های گرافیکی ASIC ، FPGA و GPU را دارا می باشد. از آنجا که اکثر سیستم های خانگی از کارت گرافیک های با فناوری GPU استفاده می کنند، به همان دلیل نرم افزار CGminer که توانایی پشتیبانی از این مدل را دارا می باشد، از محبوبیت ویژه ای در این زمینه برخوردار است. نرم افزار بیت کوین CGminer به صورت متن باز طراحی و با زبان برنامه نویسی C نوشته شده است. این نرم افزار قابلیت کار با پلتفرم های ویندوز، لینوکس و مک را نیز دارا می باشد و یکی از نقاط قوت آن، مالتی پلتفرم بودن آن است. یکی دیگر از دلایلی را که می توان در محبوبیت نرم افزار بیت کوین CGminer دخیل دانست، قابلیت کار و پشتیبانی از کد های اصلی خود بیت کوین می باشد که در Bitcoin Wiki قابل مشاهده است.

دانلود برنامه CGminer

برنامه cgminer از جمله برنامه های مبتنی بر زبان C می باشد.

نرم افزار بیت کوین BFGminer

نرم افزار بیت کوین BFGminer نیز یکی از برنامه های استخراج بیت کوین می باشد که توسعه ای نرم افزار CGminer محسوب می شود. اما این برنامه منحصرا برای کارت گرافیک های تحت فناوری ASIC و FPGA طراحی شده است و قابلیت چندانی در پشتیبانی از کارت ها GPU را نخواهد داشت. از ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت کلاکینگ پویا، مانیتورینگ و ریموت اینترفیس اشاره کرد. برنامه BFGminer از جمله قدرتمندترین برنامه های استخراج بیت کوین محسوب می شود که توانایی گسترده را در این زمینه دارا بوده و بسیاری از افراد از این برنامه برای استخراج، استفاده می کنند.

دانلود برنامه BFGminer

نرم افزار بیت کوین BFGMiner

نرم افزار بیت کوین BitMiner

یکی دیگر از نرم افزار های مخصوص استخراج بیت کوین، نرم افزار بیت کوین BitMiner می باشد که مثل دو برنامه قبلی دارای محبوبیت ویژه ای نبوده، اما از قدرت بسیار بالای در ماین کردن و بدست آوردن هش های بیت کوین، برخوردار است. وب سایت رسمی ارائه دهنده این نرم افزار بسیار ساده و کامل است و همه افراد، چه برنامه نویسان و چه افراد عادی که آشنایی چندانی با الگوریتم های استخراج ندارند، می توانند با این برنامه کار کنند. استخراج بیت کوین با این نرم افزار بسیار آسان است و احتمال بدست آوردن بیت کوین در کار با آن نسبت به سایر نرم افزارها، بیشتر است. کار با نرم افزار بیت کوین BitMiner نسبت به سایر برنامه های معرفی شده، متفاوت است چراکه این نرم افزار از الگوریتم های استخر بیت کوین بهره می برد و لازمه استفاده از آن، ابتدا ثبت نام و ایجاد حساب در وب سایت اصلی توسعه دهنده نرم افزار می باشد. این نرم افزار نیز تحت پلتفرم های ویندوز، لینوکس و مک قابل استفاده بوده و با کارت های گرافیک ASIC ، FPGA و GPU سازگار می باشد.

دانلود برنامه BitMiner

Bitminer نرم افزاری تحت وب می باشد

نرم افزار بیت کوین BTCMiner

BTCMiner یکی دیگر از نرم افزارهای استخراج بیت کوین می باشد که متن باز بوده و برای کارت گرافیک های بر پایه FPGA طراحی شده است که از ماژول ZTEX USB-FPGA برخوردارند. این نرم افزار بیت کوین برای سیستم عامل های ویندوز و لینوکس در دسترس می باشد. این برنامه یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای استخراج بوده که قادر است با سرعت بالای تعداد بسیار زیادی هش تولید کند و همچنین می تواند به طور خودکار به سمت تولید هش هایی برود که احتمال درستی بیشتری دارند.

بهترین نرم افزار بیت کوین برای استخراج ، استخراج بیت کوین با گوشی ، استخراج بیت کوین با لپ تاپ ، استخراج بیت کوین با ایفون ، استخراج بیت کوین با اندروید

دانلود برنامه BTCMiner

BTCMiner

بهترین نرم افزار بیت کوین برای استخراج ، استخراج بیت کوین با گوشی ، استخراج بیت کوین با لپ تاپ ، استخراج بیت کوین با ایفون ، استخراج بیت کوین با اندروید

هک گوشی با یو اس بی

نرم افزار بیت کوین Poclbm

نرم افزار بیت کوین Poclbm نرم افزاری نوشته شده بر اساس زبان پایتون بوده و با فناوری GPU کار می کند. این برنامه از چهارچوب OpenCL برای تولید هش کدها، استفاده می کند. این چهارچوب به برنامه نویسان این امکان را می دهد تا برنامه ای بنویسند که بتواند از اکثر توان محاسباتی CPU و GPU استفاده نماید و به همین منظور نرم افزار بیت کوین Poclbm از جمله برنامه هایی است که که می تواند از تمام توان محاسباتی سیستم برای تهیه هش کدهای بیت کوین، استفاده نماید. این برنامه برای پردازنده های AMD نسل ۴ به بعد، بهترین عملکرد را داشته و همچنین با پردازنده های گرافیکی Nvidia-8xxx سازگار می باشد. بنابر بیانات کسانی که از این نرم افزار بیت کوین استفاده می کنند، این برنامه برای ماین چند سیستمی بسیار مناسب می باشد.

دانلود برنامه Poclbm

Poclbm

بهترین نرم افزار بیت کوین برای استخراج ، استخراج بیت کوین با گوشی ، استخراج بیت کوین با لپ تاپ ، استخراج بیت کوین با ایفون ، استخراج بیت کوین با اندروید


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا