برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

بهترین نرم افزار جاسوسی و نظارت برای گوشی های اندروید

بهترین نرم افزار جاسوسی و نظارت برای گوشی های اندروید منظور ما از عنوان ، جاسوسی غیر قانونی و غیر شرعی نیست بلکه برخی از افراد مثل والدین و یا یک مدیر هنگام نظارت بر گوشی های کارمندان …

به این گونه نرم افزارها نیاز خواهند داشت حالا با هر غرضی که دارند. اگر گوشی اندروید باشد خوشبختانه نرم افزارهای زیادی برای آن یافت می شود که این کار را برای ما انجام می دهند اما از میان این همه نرم افزار ، یکی از بهترین ها را می خواهم معرفی کنم که تمام آنچه که در مورد نظارت و جاسوسی نیاز باشد را در اختیار ما می گذارد البته شاید خیلی ها این نرم افزار را بشناسند اما در این بخش می خواهم بیشتر در موردش توضیح دهم پس در ادامه با ما باشید تا در مورد نرم افزار Spy24 بیشتر آشنا شوید.

بهترین نرم افزار جاسوسی و نظارت برای گوشی های اندروید

بهترین نرم افزار جاسوسی و نظارت برای گوشی های اندروید

برنامه Spy24 یک نرم افزار متمایزی برای اندروید است که جهت نظارت گوشی ها می توان استفاده کرد به طوری که هنگام نصبش شروع به جمع کردن اطلاعات از گوشی می کند و می تواند با شناسایی این اطلاعات از راه دور با یک کامپیوتر و یا گوشی نظارت و جاسوسی داشته باشد.

فرق بین این نرم افزار با نرم افزارهای مشابه دیگر این است که این نرم افزار بیشترین اطلاعات را به شما می دهد تمام جزئیات را می توانید بفهمید ، هر حرکتی که شخص انجام دهد زیر نظر است ، علاوه بر سهولت در استفاده و خصوصیات جالب دیگر مثل غیر قابل حذف بودن طوری که بعد از نصب بخشی از سیستم عامل می شود و در گوشی مخفی می ماند…

لذا به خاطر ویژگی های کم نظیرش تعبیر از بهترین نرم افزار کردیم حتما تجربه کنید.

متاسفانه این نرم افزار در فروشگاه Play وجود ندارد که به نظر می رسد به خاطر عدم توافق شرایط انتشار برنامه از گوگل با این برنامه باشد. این نرم افزار در دو نسخه رایگان و پولی در دسترس می باشد که قیمتش در مقایسه با برنامه های دیگر واقعا ارزان تر است اما در هر صورت اگر نمیتوانید نسحه پرمیوم Premium را بخرید ، نسخه رایگان آنچه از اطلاعات اصلی که نیاز دارید را برای شما فراهم می کند. ببینید  اسنودن از نرم افزار spy24 برای تبدیل گوشی اندروید به سیستم مراقبت رونمایی کرد

دانلود نرم افزار Spy24

بعد از دانلود نرم افزار Spy24 و نصبش روی گوشی اندرویدی که می خواهید در واقع جاسوسی آن را بکنید یا به عبارتی نظارت داشته باشید اجراء کرده ، که برای اولین بار از شما می خواهد که با شرایط موافقت کنید بنابراین روی Accept بزنید تا به صفحه بعد منتقل شوید از شما درخواست تعیین غرض از نظارت را خواهد داشت که از بین سه گزینه نظارت بر کارمندان یا نظارت بر کودکان یا اهداف دیگر را تعیین نمایید. توجه داشته باشید که بین گزینه ها از نظر اطلاعاتی که به شمارش خواهد آورد  تفاوت است ، بعد از مشخص کردن هدف خود ، صفحه ایی حاوی تمام مجوزهای لازم که باید فعال شود ، در گوشی ظاهر خواهد شد. تمام مجوزها را فعال کرده و روی Continue بزنید.

 
ساخت اکانت در سایت Spy24
بهترین نرم افزار جاسوسی و نظارت برای گوشی های اندروید
بهترین نرم افزار جاسوسی و نظارت برای گوشی های اندروید

نرم افزار نظارت بر فرزندان در گوشی و کامپیوتر

مرحله آخر برای شروع نرم افزار این است که باید ثبت نام کرده تا برنامه را با اکانت خود در سایت Spy24 مرتبط کنید البته اگر برای بار اول از این برنامه استفاده می کنید می توانید برای ایجاد حساب از طریق این لینک اقدام کنید سپس بعد از اتمام کار از طریق برنامه وارد شوید. الان نرم افزار شروع به کار میکند و تمام اطلاعاتی که می خواهید بدانید را جمع می کند و با حساب شما روی سایت همگام سازی خواهد شد.

برنامه بعد از شروع به عمل مخفی می شود و زمانی که به بخش مدیر تنظیمات در گوشی بروید و روی نام برنامه که Secure Service  است بزنید نمی توانید کاری روی آن انجام دهید یعنی نمیتوانید حذف کنید و به عبارتی جزئی از برنامه های سیستم عامل می شود.

ببینید  نرم افزار نظارت بر فرزندان در گوشی و کامپیوتر
Dashboard

الان اگر بخواهید نظارت داشته باشید و جاسوسی کنید به سایت Spy24 رفته سپس از طریق این لینک وارد اکانت خود شوید بعد از ورود ، صفحه Dashboard ظاهر می شود تمام اطلاعاتی که می خواهید  را ، از گوشی ایی که نرم افزار روی آن نصب شده ، میبینید مانند پیام های ارسال شده ، مکان هایی که گوشی قرار دارد ،  اطلاع از برنامه هایی که نصب شدند ، مخاطبین…دقت داشته باشید که اینجا اطلاعاتی مثل Call Recordings و Social Media وجود دارد که البته برای نسخه پولی می باشد لذا برای دسترسی به این امکانات مجبوریم نسخه پولی این نرم افزار را به قیمت 7 دلار ماهانه بخریم.

App Details

برای فهمیدن اطلاعات بیشتر روی نوع مواردی که می خواهید بدانید بزنید به طور مثال روی App Details زده تا به صفحه ایی که حاوی لیستی است که شامل تمام برنامه های نصب شده فعلی روی گوشی می باشد به همراه ساعت و تاریخ نصب آن ، منتقل شوید، علاوه بر وجود کلید Block مقابل هر برنامه که اگر برنامه نامطلوبی بود می توانید از طریق آن غیر فعال کنید.

در صفحه Dashboard زمانی که به پایین بروید گزارشات و اطلاعاتی از گوشی می یابید ، همان طور که در تصویر بالا مشخص است می توانید آخرین مکانی که گوشی در آنجا بوده را از روی نقشه شناسایی کنید و مدت زمانی که گوشی در آن مکان بوده را به شما نشان میدهد و ویژگی دیگر Top 10 Calling Numbers است که بیش از 10 نفر از اشخاص و شماره هایی که با این گوشی تماس برقرار کردند را نمایش میدهد و نام هر شخص و تعداد دفعات را نیز نشان می دهد. البته اطلاعات بیشتری را از طریق سایت Spy24 می توانید به دست بیاورید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

10 برنامه برتر جاسوسی تلفن برای آندروید و آیفون در سال 2021

یک بررسی جامع از برنامه های جاسوسی محبوب تلفن همراه با ویژگی ها ، مقایسه و قیمت گذاری. بهترین برنامه Spy Phone را از این لیست انتخاب کنید:

کلمه جاسوسی به تنهایی رسوایی فریاد می زند. در دورانی که هک غیرقانونی و دسترسی به دوربین باعث ترس بسیاری از کارشناسان فناوری اطلاعات و کارآفرینان بزرگ شده است ، احساس کمی بدبینانه نسبت به جاسوسی دیجیتال کاملاً طبیعی است.

با این حال ، مانند همه موارد ، استفاده از برنامه های جاسوسی تلفنی بسته به نوع کاربرد شخصی ، می تواند اخلاقی و غیراخلاقی باشد.

چرا از برنامه های جاسوسی استفاده کنیم

دلایل موجه زیادی در مورد اینکه چرا شخص می خواهد از یک برنامه تلفن جاسوسی استفاده کند وجود دارد. می توانید از این برنامه ها برای ردیابی تلفن دزدیده شده یا گمشده خود ، نظارت بر فعالیت تلفن همراه فرزندتان یا پیگیری پیامک ها و تماس های تلفنی ورودی و خروجی استفاده کنید.

امروزه گزینه های متنوعی هنگام انتخاب چنین برنامه هایی در دسترس هستند. بنابراین احتمال انتخاب بهترین برنامه های جاسوسی تلفن می تواند دلهره آور باشد. ما اینجا هستیم تا در روند تصمیم گیری راحت به شما کمک کنیم.

در این آموزش ، شما را با برخی از بهترین برنامه های تلفن جاسوسی که امروز در بازار موجود است آشنا خواهیم کرد و از بینش عملکرد ، ویژگی ها و قیمت آنها به اشتراک خواهیم گذاشت. در همین حال ، ما همچنین در حال انجام چند توصیه از برنامه های جاسوسی مورد علاقه شخصی خود را به شما ارائه خواهیم داد.

برنامه های جاسوسی تلفن چیست

برنامه های جاسوسی تلفنی اساساً برنامه های نظارت بر تلفن های هوشمند هستند که به شما کمک می کنند فعالیت دستگاه هوشمندی را که می خواهید ردیابی کنید ، ردیابی کنید. می توانید تماس های ورودی و خروجی تلفن ، پیامک ها را رصد کرده و موقعیت تلفن را در زمان واقعی ردیابی کنید. این برنامه ها قابل شناسایی نیستند و توسط کاربر نهایی مورد توجه قرار نمی گیرند.

نکات مفید: قبل از انتخاب برنامه جاسوسی تلفنی ، از قوانینی که در منطقه ای که در آن فعالیت می کنید استفاده کنید. این احتمال وجود دارد که دولت شما اجازه استفاده از چنین برنامه هایی را در منطقه شما ندهد. ثانیا ، استقبال کلی از برنامه ای را که انتخاب می کنید بررسی کنید ، این برنامه باید از نظر کاربران بسیار پاسخ مثبت داشته باشد. برنامه ای را انتخاب کنید که فاقد رابط کاربری پیچیده باشد و استفاده از آن راحت باشد.   بررسی واقعیت: در تحقیقی که در انگلیس و ایالات متحده انجام شد ، از جمعیت قابل توجهی از مردم پرسیده شد که آیا آنها از طریق تلفن فرزندان خود جاسوسی می کنند؟ این نتایج از کاملاً نه تنها در صورتی که آنها نگران امنیت کودک خود باشند متغیر بود. اگرچه پدر و مادر جاسوسی در تلفن صغیر صحیح نیستند و آنها مجاز به جاسوسی در کودکان بزرگسال نیستند زیرا عواقب آن می تواند جدی باشد.

از همان جمعیت نمونه نیز پرسیده شد که آیا آنها تلفن همسر خود را جاسوسی می کنند یا خیر؟ نتیجه قابل توجهی منفی بود.

سوالات متداول

س # 1) آیا برنامه های جاسوسی تلفنی قانونی هستند؟

پاسخ: این فقط درصورت قانونی است که برای ردیابی فعالیت تلفنی یک خردسال یا ردیابی تلفن شخصی شما استفاده شود. نصب چنین برنامه هایی در دستگاه فرد دیگری بدون اطلاع و رضایت وی بسیار غیرقانونی است و در صورت گرفتاری منجر به جریمه های سنگین و حبس می شود. ما فقط به شما توصیه می کنیم فقط به دلایل قانونی از چنین برنامه هایی استفاده کنید.

س # 2) آیا چنین برنامه هایی را می توان بدون لمس فیزیکی آن دستگاه روی دستگاه دیگری نصب کرد؟

پاسخ: بله ، این برنامه ها می توانند از راه دور بر روی دستگاه دیگری نصب شوند بدون اینکه در تماس فیزیکی با آنها قرار بگیرند. البته این ویژگی از برنامه ای به برنامه دیگر متفاوت است.

س # 3) آیا می توان فهمید که تلفن شما مورد جاسوسی قرار گرفته است؟

پاسخ: بله ، شما فقط باید مراقب برنامه های مشکوک یا اعلان در دستگاه خود باشید. همچنین می توانید نرم افزار ضد ویروس قدرتمندی را برای شناسایی و از بین بردن نرم افزارهای جاسوسی ، بدافزار یا تبلیغات تبلیغاتی از هر نوع دستگاه خود نصب کنید.

لیست بهترین برنامه های جاسوسی تلفن

در اینجا لیستی از محبوب ترین برنامه های جاسوسی وجود دارد:

  1. XNSPY
  2. مینسپی
  3. SpyBubble
  4. Flexispy
  5. mSpy
  6. جاسوسی
  7. جاسوس
  8. MobiStealth
  9. iSpyoo
  10. اسپایرا
  11. iKeyMonitor
  12. uMobix
  13. برنامه جاسوسی Highster Mobile
  14. ساعت شناور
  15. SpyFone

مقایسه بهترین برنامه های جاسوسی تلفن همراه

نام بهترین برای سازگار امتحان رایگان رتبه بندی هزینه ها
XNSPY ردیابی آنلاین و آفلاین تلفن. iOS و Android هیچ یک 5/5 پایه: 8.33 دلار ،
حق بیمه: 12.49 دلار
مینسپی تلفن و رایانه لوحی نظارت بر فعالیت iOS و Android هیچ یک 4.5 / 5 حق بیمه: 9.99 دلار در ماه برای 1 دستگاه ،
خانواده: 69.99 دلار در ماه برای 3 دستگاه.
SpyBubble ردیابی تلفن برای حرفه ای های بازاریابی مک ، ویندوز و iOS ویندوز ، مک و iOS 3 روز 5/4 برنامه شخصی: 24.95 دلار در ماه ، برنامه حرفه ای: 49.95 دلار در ماه.
Flexispy ویژگی های پیشرفته و گسترده جاسوسی Android و iOS هیچ یک 5/5 Lite: 29.95 دلار در ماه ، حق بیمه: 68 دلار در ماه ، افراطی: 199 دلار
mSpy برنامه نظارت بر والدین Android و iOS 7 روز 3.5 / 5 برنامه ماهانه: 71.11 دلار در ماه ، برنامه سه ماهه: 39.92 دلار در ماه ، برنامه سالانه: 16.97 دلار در ماه.

اجازه دهید این برنامه های جاسوسی را با جزئیات مرور کنیم:

شماره 1) XNSPY

بهترین برای ردیابی آنلاین و آفلاین تلفن.

XNSPY شاید یکی از محبوب ترین برنامه های جاسوسی تلفنی در این لیست باشد. در حقیقت ، وقتی صحبت از برنامه های جاسوسی می شود ، می توان آن را به عنوان یک رهبر صنعت قلمداد کرد. این می تواند یک ابزار نظارتی عالی برای نگه داشتن اطلاعات بر روی فرزندان و همچنین کارمندان شما باشد.

این برنامه با بیش از 30 ویژگی پیشرفته بسته بندی شده همراه است که به شما امکان می دهد تماس های تلفنی ورودی / خروجی را ردیابی کنید و به صورت بلادرنگ یک برگه در پیامک ها داشته باشید. بعلاوه ، شما همچنین می توانید مکان GPS تلفن را ردیابی کنید ، که به شما کمک می کند تا موقعیت مکانی فرزندان خود را ردیابی کنید یا تلفن گمشده خود را پیدا کنید.

این برنامه در سال های اخیر ویژگی های پیشرفته تری مانند گزارش های WIFI و نظارت بر واتس اپ را ارائه داده است. این برنامه با گذشت هر روز دائما در حال تکامل و پیشرفت است.

امکانات

  • تماس ها و پیام های تلفنی را کنترل کنید
  • به گپ های مسنجر دسترسی پیدا کنید
  • Keylogger
  • GPS را ردیابی کنید
  • فعالیتهای آنلاین را رصد کنید

حکم: XNSPY ترکیبی از ویژگی های پیشرفته ، قیمت مقرون به صرفه و پشتیبانی قوی از مشتری است تا یکی از بهترین برنامه های جاسوسی تلفن را که هم اکنون برای کاربران اندروید و آیفون در دسترس است ارائه دهد. ماهیت تکامل یافته آن به تنهایی ارزش خرید را دارد.

قیمت: پایه – 8.33 دلار ، حق بیمه – 12.49 دلار.


# 2) مینسپی

بهترین گزینه برای نظارت بر فعالیت تلفن و تبلت.

Minspy یک نرم افزار جاسوسی امن ، بصری و مهمتر از همه یک نرم افزار جاسوسی است که وظیفه نظارت بر دستگاه تلفن یا رایانه لوحی را 10 برابر راحت تر می کند. Minspy به شما امکان می دهد از طریق یک مرورگر وب از طریق هر رایانه ، تلفن هوشمند یا رایانه لوحی جاسوسی کنید.

Minspy برای نصب برنامه در دستگاه شما نیازی به tinker یا فرار از زندان ندارد. برای اینکه برنامه بتواند دستگاه مورد نظر شما را کنترل کند ، به هیچ وجه به دانش فنی احتیاج ندارید.

جدا از آن ، می تواند تمام عملکردهای لازم مانند ردیابی مکان GPS ، نظارت بر تماس ها ، فعالیت آنلاین و پیامک هایی را که از برنامه های ماهیت آن انتظار می رود ، انجام دهد.

امکانات

  • نظارت بر تماس و پیام
  • حالت خفا
  • ردیابی GPS
  • نظارت بر رسانه های آنلاین آنلاین

حکم: Minspy یک برنامه جاسوسی تلفنی مناسب است که تمام ویژگی های جاسوسی را که برای نظارت کارآمد بر روی دستگاه ضروری خواهید بود ، به کار می گیرد. استفاده از آن بسیار دیدنی و قابل خرید است.

قیمت: حق بیمه – 9.99 دلار در ماه برای 1 دستگاه ، خانواده – 69.99 دلار در ماه برای 3 دستگاه.


شماره 3) SpyBubble

بهترین حالت برای ردیابی تلفن برای Mac ، Windows و iOS.

SpyBubble یک برنامه جاسوسی بسیار آسان است و حتی یک برنامه جاسوسی آسان تر برای نصب بر روی دستگاهی است که می خواهید نظارت کنید. این یک برنامه مبتنی بر ابر است که تمام ویژگی هایی را که انتظار می رود از برنامه های جاسوسی تلفن همراه از این نوع ویژگی ها برخوردار باشد ، به کار می برد.

این دستگاه در حالت مخفی کاری به طرز چشمگیری کار می کند. بنابراین کاربر تلفن حتی از تماس ، پیام ، موقعیت مکانی و فعالیت آنلاین خود آگاه نیست زیرا از راه دور به شما ردیابی و گزارش می شود. این برنامه همچنین می تواند دوربین تلفن هوشمند را فعال کرده و بدون اینکه شخص مورد نظر متوجه شود ، عکس بگیرد.

تمام اطلاعات ثبت شده ارسال می شود و می توان از طریق یک حساب کاربری تحت وب امن به آنها دسترسی داشت.

امکانات

  • ضبط تماس ها
  • ردیابی GPS
  • حالت خفا
  • عکس گرفتن از صفحه
  • دسترسی به دوربین از راه دور

حکم: SpyBubble با کار کردن در سکوت ، بدون اینکه کسی متوجه شود ، به شما امکان کنترل کامل دستگاهی را که در آن تعبیه شده است می دهد. به همین ترتیب ، این برنامه بسیار بصری است و استفاده از آن بسیار آسان است.

قیمت: 3 روز دوره آزمایشی رایگان ، برنامه شخصی – 24.95 دلار در ماه ، برنامه حرفه ای – 49.95 دلار در ماه.


شماره 4) Flexispy

بهترین ویژگی برای جاسوسی پیشرفته و گسترده.

Flexispy یکی دیگر از برنامه های جاسوسی تلفنی بسیار محبوب است که به طور مکرر در میان بهترین برنامه های ماهیت خود شمرده می شود. این لیست گسترده و شهودی از ویژگی های بیشتر در تقویت میراث آن به عنوان یکی از بهترین برنامه های در گردش برای نظارت بر دستگاه از راه دور کمک می کند.

این برنامه را می توان برای مواردی مانند نظارت بر تماس و پیام یا موارد پیشرفته تری مانند هک دوربین و keylogging استفاده کرد. این برنامه تمام ویژگی های ارائه شده خود را به طرز چشمگیری ارائه می دهد و در عملکرد بی عیب و نقص خود به کاربر احتیاج به تلاش ندارد.

امکانات

  • نظارت و ضبط تماس بگیرید
  • نظارت و ضبط رسانه های اجتماعی
  • ضبط محیط
  • شمشیربازی ژئو
  • Keylogger

حکم: Flexispy از بسته بندی ویژگی های بیش از سایر برنامه های جاسوسی در این لیست یا بازار امروز برخوردار است. این کاملاً بر روی دستگاههای Android و iOS کار می کند و با نیاز به تجربه گسترده جاسوسی تلفنی ، کاربران را راضی خواهد کرد. با این وجود باز کردن ویژگی های پیشرفته آن بسیار گران است.

قیمت: Lite – 29.95 دلار در ماه ، حق بیمه – 68 دلار در ماه ، شدید – 199 دلار.


شماره 5) mSpy

بهترین برای برنامه نظارت والدین.

mSpy یکی دیگر از برنامه های جاسوسی تلفنی است که در سالهای اخیر منتشر شده است. آنچه واقعاً آن را از سایر افراد در لیست جدا می کند این واقعیت است که در درجه اول به عنوان برنامه نظارت والدین مورد استفاده قرار می گیرد. mSpy از نظر تعداد امکاناتی که ارائه می دهد محدود است.

شما هنوز هم تمام ویژگی های اساسی مانند نظارت بر تلفن همراه ، ردیابی موقعیت مکانی ، نظارت بر فایل های چندرسانه ای و غیره را از mSpy دریافت خواهید کرد ، اما از ویژگی های پیشرفته مانند ضبط مکالمه محیطی یا خودداری می کند. با این وجود می توانید از طریق mSpy از راه دور برنامه ها و برنامه ها را روی دستگاه کاشته شده کنترل کنید.

امکانات

  • نظارت بر تماس و پیامک
  • ردیابی موقعیت مکانی
  • نظارت بر پرونده چندرسانه ای
  • ردیابی فعالیت آنلاین

حکم: mSpy برای کسانی که از ویژگیهای اساسی جاسوسی مربوط به تماس ، پیام کوتاه و نظارت بر مکان راضی هستند بسیار مناسب است. استفاده از آن آسان است اما از نظر ارائه بسیار محدود است.

قیمت: دوره آزمایشی رایگان 7 روزه ، برنامه ماهانه – 71.11 دلار در ماه ، برنامه سه ماهه – 39.92 دلار در ماه ، برنامه سالانه – 16.97 دلار در ماه.


شماره 6) جاسوسی

بهترین گزینه برای نظارت بر تلفن امن و خفا

Spyier یک برنامه مورد علاقه در میان والدین برای پیگیری فعالیت آنلاین فرزندان است. به همین ترتیب ، در میان میلیون ها کاربر خود در سراسر جهان ستایش کرده است. این ابزار نه تنها برای والدین عالی است بلکه برای کارفرمایان و افراد در روابط فوق العاده است.

این ابزار تمام ویژگی های اساسی مورد نیاز شما را از چنین برنامه ای ارائه می دهد. شما می توانید مکالمات ، پیام ها ، فعالیت های آنلاین را ردیابی کنید و همچنین محل تلفن دزدیده شده یا شخصی را که جاسوسی می کنید ردیابی کنید.

این ابزار در حالت مخفی کاری امن کار می کند که 100٪ محافظت از کاربران با استفاده از این برنامه را ارائه می دهد. کاربر نهایی هنگام اجرای این برنامه و ارسال اطلاعات به یک حساب امن مبتنی بر وب ، هرگز متوجه مشکوک نخواهد شد.

امکانات

  • نظارت بر تماس و پیام
  • تاریخچه مرورگر
  • حالت خفا
  • ردیابی موقعیت مکانی
  • نظارت بر فعالیت آنلاین

حکم: Spyier یک برنامه آسان و قوی به کاربران ارائه می دهد که جاسوسی تلفن های هوشمند را بسیار راحت می کند. همچنین دارای پشتیبانی درجه یک مشتری است که فقط به تجربه کاربر می افزاید.

قیمت: حق بیمه – 9.99 دلار در ماه برای 1 دستگاه ، خانواده – 69.99 دلار در ماه برای 3 دستگاه.


شماره 7) جاسوس

بهترین گزینه برای نظارت والدین بر روی گوشی های هوشمند.

Spyic در درجه اول خود را به عنوان یک اپلیکیشن به فروش می رساند که به والدین امکان می دهد فعالیت تلفن همراه خود را چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین کنترل کنند. Spyic این کار را با کارایی بسیار زیاد انجام می دهد و به لطف ویژگی هایی که به کاربران خود ارائه می دهد. ویژگی های جاسوسی اگرچه اساسی همه چیزهایی است که شما برای نظارت بر کودک خود و ایمن نگه داشتن آنها نیاز دارید.

می توانید تماس ها و پیام های ورودی / خروجی آنها را کنترل کنید. این ابزار ویژگی ردیابی موقعیت مکانی را برای دانستن اینکه فرزند شما در چه زمان واقعی قرار دارد و همچنین نظارت بر فعالیت آنلاین و حضور او در شبکه های اجتماعی را برای اطلاع از هرگونه اتفاق افتادنی در این سیستم عامل ها ارائه می دهد.

استفاده از این ابزار نیز بسیار آسان است. شما به سادگی برنامه را در دستگاه Android و iOS خود بارگیری کرده ، دستگاه مورد نظر را که می خواهید برنامه در آن اجرا شود انتخاب کرده و روی install کلیک کنید. پس از نصب برنامه ، می توانید وارد صفحه کنترل شده و از راه دور نظارت بر دستگاه را شروع کنید.

امکانات

  • ردیابی تماس و پیامک
  • نظارت آنلاین
  • تاریخچه مرورگر
  • ردیابی موقعیت مکانی GPS
  • شمشیربازی ژئو

حکم: اگرچه Spyic در بخش ویژگی ها چیزهای زیادی ارائه نمی دهد ، اما در صورت داشتن فرزند ، برنامه خوبی برای داشتن برنامه است. هر ویژگی که ارائه دهد ، آن را با ظرافت بی عیب و نقص انجام می دهد. گرچه ممکن است بسیار گران باشد ، به خصوص اگر در فکر جاسوسی در چندین دستگاه هستید.

قیمت:

  • Android:  Premium – 9.99 دلار در ماه برای 1 دستگاه ، خانواده – 69.99 دلار در ماه برای 3 دستگاه.
  • iOS: حق بیمه – 10.83 دلار در ماه برای 1 دستگاه ، خانواده – 399.99 دلار در ماه برای 25 دستگاه.

شماره 8) MobiStealth

بهترین گزینه برای نظارت بر تلفن 24/7.

در اینجا برنامه دیگری وجود دارد که خود را به عنوان یک برنامه جاسوسی والدین بزرگ می فروشد. با این حال می تواند برای اهداف مختلف تجاری و شخصی مورد استفاده قرار گیرد. این ابزار ابتدایی ترین ویژگی های جاسوسی را فراهم می کند تا اساسی ترین مزایایی را که یک برنامه جاسوسی می تواند ارائه دهد فراهم کند. در آن بخش ریاضت عالی است.

این ابزار به شما امکان می دهد فعالیت تلفن همراه را ردیابی کنید ، پیام ها را ردیابی کنید ، فعالیت رسانه های اجتماعی کاربر مورد نظر خود را رد کنید و مکان تلفن آنها را ردیابی کنید. این برنامه در حالی که اطلاعات را به طور منظم 24 ساعته به حساب امن وب شما منتقل می کند ، قابل شناسایی نیست.

امکانات

  • نظارت بر تماس و پیامک
  • نظارت 24/7
  • ردیابی موقعیت مکانی
  • حالت خفا
  • تاریخچه مرورگر

حکم: MobiStealth هیچ ویژگی پیشرفته ای را که بسیاری از برنامه های جاسوسی مدرن ارائه می دهند ، ارائه نمی دهد. با این حال ، ویژگی های اساسی آن فقط کافی است تا تجربه کاربری رضایت بخشی را به کاربران خود ارائه دهد.

قیمت: برنامه Pro – 59.99 دلار ، برنامه Pro X – 69.99 دلار


شماره 9) iSpyoo

بهترین گزینه برای مانیتورینگ آسان تلفن های هوشمند و فیلم برای Android و iOS.

iSpyoo یک برنامه عالی برای تجار و والدینی است که به ترتیب دوست دارند از کارمندان و فرزندان خود جاسوسی کنند. این یک نرم افزار قدرتمند و آسان نصب است که جاسوسی تلفن های هوشمند را به طرز چشمگیری آسان می کند.

شاید ویژگی برجسته این برنامه توانایی آن در نظارت بر تماس های ویدئویی در سیستم عامل های معروف مانند Viber و Skype باشد. این می تواند مزایای تجاری زیادی برای کارفرمایان داشته باشد می توانید از این برنامه برای ردیابی همزمان 3 دستگاه مختلف در زمان واقعی استفاده کنید.

سایر ویژگی ها مانند خواندن پیام ، ضبط مکالمه ، ردیابی مکان ، نظارت بر مالتی مدیا و غیره را نیز می توان به راحتی از طریق این برنامه بصری انجام داد.

امکانات

  • نظارت بر ویدئو
  • ضبط و نظارت بر تماس
  • خواندن پیام
  • نظارت بر پرونده چندرسانه ای
  • ردیابی موقعیت مکانی

حکم: iSpyoo ابزاری خارق العاده است ، خصوصاً اگر می خواهید تماس های ویدئویی Skype یا Viber هدف خود را کنترل و ضبط کنید. این به تنهایی باعث ارزش خرید ابزار می شود. به علاوه بسیار مقرون به صرفه است.

قیمت: 48 ساعت استفاده آزمایشی رایگان ، پایه – 19.99 دلار در ماه ، حق بیمه – 23.99 دلار در ماه ، طلا – 25.99 دلار در ماه.


شماره 10) Spyera

بهترین حالت برای جاسوسی در رایانه و تلفن.

Spyera یک برنامه برنده جایزه است که امکان جاسوسی را برای رایانه های شخصی و تلفن های هوشمند فراهم می کند. این ویژگی های جاسوسی قابل توجهی را ارائه می دهد که بی نقص عملکرد خوبی دارند. از ویژگی هایی که بیشتر به عنوان شناخته شده است می توان به نظارت بر فعالیت های تلفن همراه و رایانه ای کارمندان یا کودکان ، ردیابی موقعیت مکانی و موارد دیگر اشاره کرد.

این مجموعه ویژگی های بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد که هم می تواند فعالیت هدف شما را کنترل و هم کنترل کند. این ابزار قابل شناسایی نیست و می تواند در چندین سیستم عامل صرف نظر از سیستم عامل مورد استفاده قرار گیرد.

امکانات

  • نظارت بر تلفن همراه و رایانه
  • فعالیت آنلاین را در زمان واقعی ردیابی کنید.
  • ردیابی موقعیت مکانی
  • ضمانت 10 روزه برگشت پول

حکم: این برنامه فوق العاده هوشمند است و تمام ویژگی های جاسوسی خود را بی عیب و نقص به خوبی انجام می دهد. از توانایی های خود بسیار مطمئن است ، به طوری که اگر از ابزار راضی نیستید ، 10 روز ضمانت بازگشت پول به کاربران ارائه می دهد. این به تنهایی باعث می شود برنامه ارزش یک نگاه را داشته باشد.

قیمت: تلفن هوشمند – 89 دلار در ماه ، تبلت – 69 دلار در ماه ، رایانه – 49 دلار در ماه ، همه در یک – 479 دلار در ماه.


سایر برنامه های نرم افزار جاسوسی عالی

شماره 11) iKeyMonitor

iKeyMonitor یک برنامه خارق العاده است که برای دستگاه های Android و iOS طراحی شده است. به والدین امکان می دهد فعالیت تلفن همراه فرزندشان را که شامل نظارت بر تماس ، خواندن پیام و ردیابی موقعیت مکانی است ، ردیابی کنند. این برنامه غیرقابل شناسایی است ، دسترسی از راه دور را امکان پذیر می کند و نصب آن بسیار آسان است و دانش فنی آن بسیار کم است یا اصلاً دانش ندارد.

قیمت: برنامه رایگان ، برنامه حق بیمه – 29.16 دلار در ماه


شماره 12) uMobix نرم افزار جاسوسی

uMobix هر دستگاه تلفن هوشمند روی زمین را با قیمتی بسیار ناچیز کنترل می کند. این روش بسیار شهودی است و می تواند اطلاعاتی مانند ضبط تماس ، پیام و فعالیت های آنلاین را در زمان واقعی پخش کند. نصب آن نیز بسیار آسان است. ظرف مدت 10 دقیقه از بارگیری ، قابل اجرا و اجرا است.

قیمت: نسخه ی نمایشی زنده در دسترس است ، اشتراک با قیمت سفارشی در دسترس است.


شماره 13) نرم افزار جاسوسی Highster Mobile

Highster ابزاری بسیار ساده برای نظارت بر هر دستگاهی که دوست دارید از راه دور از دستگاه متصل شده شما ارائه دهد. تمام ویژگی های اساسی جاسوسی مانند نظارت بر تماس ، بررسی تاریخچه مرورگر ، ردیابی موقعیت مکانی و غیره را می توان از طریق این وب با سهولت خارق العاده انجام داد.

شما به سادگی باید برنامه را بارگیری و نصب کنید و شماره دستگاهی را که می خواهید نظارت کنید وارد کنید و دستگاه شروع به پخش مجدد تمام اطلاعات شما در زمان واقعی می کند.

قیمت: برنامه پایه – 29.99 دلار پرداخت یکباره ، Pro Plan – 69.99 دلار پرداخت یکبار مصرف.


شماره 14) نرم افزار جاسوسی

Howerwatch برنامه ای است که هر دو ویژگی اساسی مانند ردیابی تلفن های هوشمند را در ترکیب با ویژگی های پیشرفته مانند نظارت بر ویدئو و ورود به سیستم keylogging ارائه می دهد. این برنامه به عنوان Mac و Windows Keylogger بسیار مفید است. همچنین برای نظارت بر تماس ویدیویی در فیس بوک ، وایبر و اسکایپ فوق العاده است.

قیمت: پایه – 25.95 دلار در ماه برای 1 دستگاه ، حرفه ای – 9.99 دلار در ماه برای یک دستگاه – 5 دستگاه را ردیابی می کند ، تجارت – 6.99 دلار در ماه برای یک دستگاه – 25 دستگاه را ردیابی می کند.


شماره 15) SpyFone

SpyFone بیشتر به دلیل ویژگی حالت وحشت خود شناخته شده است که به شما امکان می دهد تلفن گمشده خود را به سرعت ردیابی کنید و ویژگی جستجوی معکوس را که به شما امکان می دهد صاحب شماره تلفنی را که دنبال می کنید شناسایی کنید.

جدا از این ، برنامه جاسوسی ویژگی های بسیاری را فراهم می کند که نظارت بر دستگاه های Android و iOS را بسیار راحت می کند.


نتیجه نرم افزار جاسوسی

برنامه های جاسوسی تلفن همراه هنگامی که توسط والدینی که می خواهند فرزندان خود را در برابر همه چیزهای تاریکی که اینترنت می تواند برای آنها از بین ببرد و همچنین تاجران که می خواهند از منافع خود محافظت کنند ، استفاده می شود ، بسیار مفید خواهد بود. اینها تنها دلایل موجه استفاده از چنین برنامه هایی است.

هر استفاده دیگری می تواند روابط شما را خراب کند ، یا بدتر … شما را در زندان بیاندازد. بنابراین دلایل خود را هوشمندانه انتخاب کنید. در مورد توصیه ما ، برای یک تجربه جاسوسی پیشرفته و مقرون به صرفه ، توصیه می کنیم XNSPY یا Flexispy را امتحان کنید. به دلیل تجربه کاربری ریاضت ، عمدتاً به دلایل والدین ، ​​می توانید به جای mSpy اساسی بروید.

فرایند تحقیق

  • زمان لازم برای تحقیق و نوشتن این مقاله – 15 ساعت
  • کل برنامه های جاسوسی تلفنی تحقیق شده – 30
  • کل برنامه های جاسوسی تلفنی در لیست کوتاه – 15

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا