اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

بهترین نرم افزار های دانلود رایگان و پولی یوتیوب YouTube

همه ما  تماشای ویدیوهای یوتیوب را تجربه کرده ایم و شاید با مشکل دانلود و مشاهده افلاین برخی فیلم های مورد علاقه خود روبه رو شده ایم . قبل از دانلود هر ویدیو و فیلمی توجه داشته باشید سیاست های بسیاری از وب سایت های ویدیویی متفاوت است و در ابتدا باید خط مشی و قوانین آنها را ابتدا مطالعه کرده و از نشر و دانلود محتواهای دارای حق چاپ خودداری کرد و قبل از کپی یا دانلود آنلاین هرگونه محتوا و فیلمی ، حق قانونی آن را در نظر گرفت. حال با توجه به این نکات ، در ادامه نرم افزارهای دانلود از یوتیوب و نحوه دانلود بیان شده است. نرم افزار دانلود یوتیوب  
بهترین نرم افزار های دانلود رایگان و پولی یوتیوب YouTube
بهترین نرم افزار های دانلود رایگان و پولی یوتیوب YouTube
 

بهترین نرم افزارهای دانلود رایگان و پولی YouTube

دانلود ویدیوها ی یوتیوب  از نرم افزارهای رایگان آسان است ، در حالی که این نرم افزارهای YouTube همیشه در حال تغییر هستند ، در این راهنما بهترین آنها را معرفی کرده ایم. قبل از استفاده از نرم افزارهای رایگان YouTube ، به خاطر داشته باشید استفاده از برنامه های شخص ثالث برای خلاف شرایط خدمات یوتیوب است و تنها می توانید مستقیماً ویدئوها را از سرورهای آن پخش کنید. دانلود ویدئوها باید دارای مجوز دانلود باشند.  
  • WinX HD Video Converter Deluxe
از بین تمام نرم افزارهای دانلود YouTube ، WinX HD Video Converter Deluxe بهترین و کامل ترین است. این نرم افزار علاوه بر ضبط ویدیوها آنها را قالب هاب دلخواه شما تبدیل می کند ، محتوای DVD ها و دیسک های Blu-ray را می توانید به راحتی ویرایش کنید و همچنین محتوای 4K را به راحتی مدیریت کنید. درسته که استفاده از تمام ویژگی های آن رایگان نیست ، اما ابزار قدرتمندتراز این پیدا نخواهید کرد.  
  • سریع ، رایگان و انعطاف پذیر و متنوع ترین دانلود کننده YouTube
  • سیستم عامل: Windows، macOS، Linux
  • انتخاب عالی قالب ها
  • پشتیبانی از فیلم های سه بعدی و 360 درجه 
  • استفاده ساده ، قابل تنظیم ، بدون تبلیغات 
  • همراه نبودن هیچ نرم افزار اضافی 
نرم افزار دانلود فیلم از یوتیوب
نرم افزار دانلود فیلم از یوتیوب
برای دانیود فیلم ها به سادگی URL آن را از مرورگر وب خود کپی کنید و با کلیک بر روی “Paste URL” قالب ، کیفیت و مکان خروجی ویدیو را انتخاب کنید. در این نرم افزار یک انتخاب عالی از قالب ها چه تصویری و چه صوتیاز جمله MP4 و MP3 وجود دارد و حتی می توانید زیرنویس ها را برای فیلم های عادی دانبود کنید. با پرداخت 7.95 پوند (حدود 10 دلار ، 15 دلار استرالیا) یک لایسنس مادام العمر برای سه رایانه مختلف می توانید داشته باشید .  
  • WinX YouTube Downloader نرم افزار دانلود یوتیوب
نرم افزار WinX YouTube Downloader  می تواند فیلم ها را از محبوب ترین سایت ها ، از جمله Facebook ، Vimeo و DailyMotion دانلود کرد و استفاده بسیار آسانی دارد به این طریق که با وارد کردن URL یک قالب خروجی و کیفیتی را انتخاب کنید . پس از انتخاب و اضافه کردن فیلم هایی که می خواهید دانلود کنید ، به سادگی بر روی دکمه “دانلود” کلیک کنید تا همه آنها به یک باره پردازش شوند و در پوشه مقصد مورد نظر دانلود شوند. WinX YouTube Downloader در صورت وجود می تواند ویدئوهای 4K را نیز دانلود کند اما قادر به دانلود فیلم های سه بعدی و 360 درجه نیست.  
  • سیستم عاملWindows، macOS
  • پشتیبانی از بیش از 30 سایت ویدیویی
  • بارگیری فیلم 4K 
  • دانلود همزمان چندین فیلم 
  • بدون پشتیبانی از فیلم 360 درجه
 
  • Video Converter Free نرم افزار دانلود یوتیوب
نرم افزار Video Converter Free یکی از بهترین دانلود یوتیوب است. نسخه رایگان نرم افزار تنها محدود به یک ویدیو محدود است. البته در این نرم افزار فرمت های ویدیویی زیادی برای انتخاب وجود دارد و حتی یک ویرایشگر ویدیویی اساسی نیز در این دانلود کننده تعبیه شده است. اکه می توان به اسانی ویدیوها را برش و ویرایش کرد ،همچنین افزودن جلوه های ساده مانند تنظیم رنگ و افزودن متن نیز قابل انجام است. کل روند استفاده از این نرم افزار سریع و آسان است.اما ممکنه رابط کاربری آن مورد پسند همه نباشد توچه داشته باشید حین نصب به بسته نرم افزاری ByteFence و Yahoo دقت کنید .
دانلود نرم افزار دانلود از یوتیوب با کیفیت بالا
دانلود نرم افزار دانلود از یوتیوب با کیفیت بالا
 
  • دانلود و اضافه کردن جلوه های ویژه 
  • سیستم عاملWindows، macOS
  • پشتیبانی از فرمت عالی
  • ویرایشگر داخلی فیلم 
  • عدم دانلود همزمان چندین فیلم 
  • همراه نرم افزار اضافی
 
  • aTube Catcher
نرم افزار aTube Catcher می تواند فیلم ها را از اکثر سایت های بزرگ میزبانی ویدیو دانلود کند. در ابتدا به ای نکته توجه کنید هنکام نصب این نرم افزار تبلیغاتی زیادی نمایش داده می شود که در اینصورت حتماً لغو را بزنید و برای دومین بار روی دکمه نصب کلیک کنید . فیلم های بارگیری شده را می توان به طور خودکار به تعدادی از قالب های معروف تبدیل کرد ، بنابراین می توانید آنها را در هر دستگاهی که قصد تماشای فیلم ها را دارید تنظیم کنید. همچنین برای تعداد زیادی فیلم ، می توانید همه آنها را یک باره بارگیری کنید و از پهنای باند خود استفاده کنید .همچنین این نرم افزار مواردی کانند امکان ضبط هرگونه فیلم روی صفحه ، ادغام ویدئو و رایت دیسک را نیز در اختیار شما قرار می دهد.  
  • سیستم عامل ویندوز
  • دانلود همزمان فیلم ها
  • تبدیل فیلم ها به قالب های محبوب 
  • ابزارهای تبلیغاتی مزاحم در نصب
 
  • KeepVid
KeepVid یکی از ابتدایی ترین و محبوب ترینابزارها می باشد و دانلود فیلم های یوتیوب را با فرمت MP4 میسر می سازد.این ابزار همچنین به شما امکان می دهد لیست های پخش کامل YouTube را به راحتی دانلود کنید.به غیر از این ، می توانید فیلم ها را از فیس بوک ، اینستاگرام  را نیز دانلود کنید  
  • y2mate
y2mate یکی دیگر از ابزارهای یوتیوب به فرمت MP4 است. تنها کاری که باید انجام دهید به سادگی پیوند ویدیو را در قسمت صفحه اصلی کپی و جایگذاری کنید و روی “شروع” کلیک کنید. یک نکته جالب در مورد y2mate اینکه به شما امکان می دهد فیلم ها را با وضوح مختلف از 144p تا 1080p دانلود کنید.علاوه بر این ، این ابزار به شما امکان می دهد تنها صدا را دانلود کرده ، یا فیلم ها را به پرونده های MP3 تبدیل و دانلود کنید.
  • Snaptube
Snaptube یکی دیگر از ابزارهای کاربر پسند است که به شما امکان می دهد فیلم های یوتیوب را در وضوح و قالب های مختلف دانلود کنید همچنین Snaptube از فرمت های M4A ، MP4 و MP3 پشتیبانی می کندالبته این ابزار فقط برای Android در دسترس است ، اما در Google Play در دسترس نیست و باید به صورت APK آن را دانلود کنید.  
  • Airy-YouTube-Downloader
Airy یک دانلود کننده معروف YouTube است که فیلم ها را به قالب ها و وضوح های مختلف (از جمله Ultra HD) تبدیل کنید برخی از قالب های پشتیبانی شده عبارتند از:
  • MP4
  • FLV
  • 3GP
  • MP3
این ابزار برای سیستم عامل ویندوز و سیستم عامل Mac در دسترس است و با تمام مرورگرهای محبوب سازگاری ، از جمله:
  • کروم
  • فایرفاکس
  • سافاری
  • اپرا
با این کار می توانید فیلم های مورد علاقه خود را “ذخیره” کرده و بعداً دانلود کنید.  
  • K-YouTube-Video-Downloader
4K Downloader به شما امکان می دهد فیلم ها را از YouTube ، Vimeo ، Facebook و موارد دیگر بارگیری کنید و در حال حاضر تنها برای ویندوز در دسترس است.علاوه بر این ، به شما امکان می دهد فیلم های کانالهای محتلف یوتیوب را به صورت یکجا دانلود کنید.   دانلود فیلم های YouTube در رایانه شخصی  دانلود فیلم های YouTube و ذخیره آنها برای مشاهده آفلاین در رایانه شخصی بسیار آسان است ، مراحل دانلود در ادامه بیان شده است. مراحل دانلود : 1.نرم افزار YTD Video Downloader را دانلود و نصب کنید
  1. با استفاده از مرورگر خود به ویدیوی یوتیوبی که می خواهید دانلود کنید بروید.
  2. اگر YTD Video Downloader را بعد از نصب راه اندازی کنید.
4- آدرس فیلم مورد نظر خود در YouTube را از مرورگر در قسمت URL  را در YTD Downloader کپی و جایگذاری کنید (به طور پیش فرض ، فایل ویدیویی به عنوان MP4 ذخیره می شود و در پوشه C: \ Users \ [yourname] \ Documents نمایش داده می شود. با این حال می توانید مکان دانلود را تغییر دهید).
  1. روی دکمه دانلود در YTD کلیک کنید .
6.برنامه وضعیت دانلود شما را بسته به مدت زمان ویدئو نشان می دهد که ممکنه چند ثانیه تا چند دقیقه طول بکشد.   تبدیل فیلم های دانلود شده YouTube به MP3  اگر ویدیو موسیقی از یوتیوب دانلود کرده اید و می خواهید آن را به آهنگی تبدیل و در لیست پخش خود قرار دهید ، می توانید این کار را با نرم افزار YTD Video Downloader نیز انجام دهید.  برای تبدیل یک فابل ویدیوی به MP3:
  1. به برگه Convert در YTD Video Downloader بروید
  2. فایل ویدیویی را که می خواهید به MP3 تبدیل شود را انتخاب کنید ( بایدویدئویی باشد که قبلاً دانلود شده باشد).
3.فایل ویدیویی را انتخاب کنید(اگر می خواهید فایل را در دایرکتوری دیگری غیر از C: \ users \ [yourname] \ Documents ذخیره کنید ، روی پوشه Save to کلیک کنید ).
  1. MPEG Audio Layer 3 )MP3) را از فهرست “تبدیل فیلم ” انتخاب کنید.
4- روی تبدیل ویدئو کلیک کنید.برای تبدیل صدا یک یا دو دقیقه زمان لازم است و در این مدت می توانید میزان  آن را د مشاهده کنید. ویدیوی صوتی شما به صورت MP3 درفایل: \ users \ [yourname] \ Documents ذخیره می شود مگر اینکه قبل از شروع فرآیند تبدیل، پوشه دیگری را انتخاب کرده باشید.   دانلود فیلم های آفلاین YouTube در Android  برنامه YouTube دارای یک ویژگی عالی است که نه تنها به شما امکان می دهد فیلم ها را به صورت آفلاین ذخیره کنید بلکه به شما امکان می دهد فیلم های ذخیره شده آفلاین را نیز به اشتراک بگذارید . اما این ویژگی برای همه فیلم های YouTube قابل استفاده نیست.   

ترفند دانلود فیلم های آفلاین YouTube 

ترفند اول: مرحله 1. برنامه YouTube خود را در تلفن هوشمند تان باز کنید. مرحله 2. فیلم مورد نظر خود را پیدا کرده  مرحله 3. بر روی نماد اشتراک کلیک کنید و پیوند را کپی کنید. (لینک در کلیپ بورد کپی خواهد شد). مرحله 4. اکنون هر مرورگری را در دستگاه خود باز کنید. مرحله 5. پیوند را در بخش URL جایگذاری کنید. مرحله 6. اکنون پیوند به صورت https://m.youtube.com/**** نمایش داده می شود مرحله 7. پیوند را با جایگزینی https: // m تغییر دهید.  مرحله 8. پیوند به صورت ssyoutube.com/**** نمایش داده می شود مرحله 9. در این مرحله شما به یک وب سایت هدایت می شوید ، که می توانید کیفیت فیلم مورد نظر خود را انتخاب کرده و دانلود را فشار دهید. مرحله 10. اکنون می توانید فیلم را به صورت Mp4 و MP3 دانلود کنید.   ترفند دوم :استفاده از برنامه Android محبوب ترین برنامه Android برای دانلود فیلم های YouTube ، TubeMate می باشد این برنامه به شما امکان می دهد فیلم ها را با کیفیت های مختلف و همچنین آهنگ های صوتی دانلود کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا