اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآموزش کامل صفرتا صد اندرویدآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفوندانلود برنامه شنود صداروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

بهترین نرم افزار کنترل و نظارت بر فرزندان برای گوشی موبایل اندروید و آیفون

بهترین نرم افزار کنترل و نظارت بر فرزندان برای گوشی موبایل اندروید و آیفون در سال ۲۰۲ برنامه spy24.ir شناخته شده است با توجه به اینکه در سالهای اخیر اینترنت جای بزرگی میان خانواده برای خود مهیا کرده است جدا از مطالب و مسائل خوب و آموزنده ، به همان مقدار مطالب غیر اصولی و غیر اخلاقی وجود دارد .

حتی عوارض و صدمات ناشی  از فضای مجازی افراد بزرگسال را هم تحت تاثیر خود قرار داده است پس چه بسا والدیت باید بیشتر و بهتر بر فرزندان خود نظارت و کنترل داشته باشند.

در سالهای اخیر با توجه به انتشار برنامه های مجازی متعددی فرزندان دچار مشکلات روحی و روانی شده اند که این کار به یک مشکل خانوادگی و اجتماعی تبدیل شده است .

راهکار چیست که والدین بتوانند بهتر بروی گوشی فرزندان خود کنترل و نظارت داشته باشند یعنی اینکه بتوانند تمام اطلاعات گوشی فرزند خود را به صورت کامل بدون اینکه متوجه شود در اختیار داشته باشند؟

والدین با نصب یک ابزار کنترل یعنی همین برنامه SPY24 ، بر روی کامپیوتر یا تلفن همراه خود خواهند توانست فرزندان خود را از خطرات ناشی ازوب سایتهایی اینترنتی و فضای مجازی حفظ کنند.

این روزها، گوشیها، تبلت ها و دیگر دستگاه های ارتباطی به نوعی سرگرمی نوجوانان شده است و آنها زمان زیادی را صرف مرور در اینترنت، دانلود برنامه و چت با دوستان خواهند کرد.

و همه این فعالیت ها می تواند به برخی آسیب های جدی آنلاین برای نوجوانان ما منجر شود پس چه بهتر است که برای کنترل و تربیت بهتر فرزندان پدر و مادر از نرم افزار کنترل و نظارت بر اطلاعات گوشی آنها استفاده کنند.

نرم افزار کنترل و نظارت چه ویژگی هایی دارد ؟

نرم افزار کنترل و نطارت بر خانواده ای که برای شما معرفی میکنیم  یکی از برجسته ترین برنامه کنترل والدین است و دارای خدمات بسیاری برنامه کنترل فرزندان برای گوشی های آندرویدی  و IOS میباشد.

  •  ردیابی موقعیت لحظه به لحظه، کنترل تماس و پیامک با گزارش کامل
  •  ردیابی و کنترل شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام
  •  کنترل و ردیابی نامحسوس موبایل به صورت غیرقابل تشخیص حتی توسط فرزندان باهوش
  •  نصب سریع و آسان نرم افزار کنترل موبایل به همراه راهنمای فارسی

  • تماس ها و پیامک ها و مکاتبات با دوستان و مخاطبین
  • ارتباطات شبکه های اجتماعی همچون تلگرام ، واتس اپ و اینستاگرام
  • موقعیت مکانی لحظه ای و مسیر های پیموده شده روزانه
  • برنامه ها و بازی های مورد استفاده و مدت زمان استفاده از آنها

والدین میتوانند تمام این موارد را تحت نظر بگیرید و از دغدغه های فکری و یا آشفتگی های روحی روانی رهایی یابید و با استفاده از قابلیت کنترل از راه دور گوشی مراقب آن ها باشید تا از آسیب های احتمالی پیشگیری به عمل آورید.

ویژگی های منحصر به فرد برنامه

برنامه فوق شامل ویژگی هایی است که بر روی چند  تلفن و یا تبلت قابل اجرا است فقط کافیت شما نام کاربری و رمز عبور خود را بدست آورید تا بتوانید با هر سیستمی در هر کجا از دنیا به کنترل فرزندان خود بپردازید.

نرم افزار کنترل و نظارت به پدر و مادر امکان مسدود کردن برنامه های خاص بر روی دستگاه گوشی فرزندان را خواهد داد و یا میتوانند تمام وب سایتهایی که فکر میکنند ممکن است به فرزندان خود آسیب برسانند فیلتر کنند تا دیگر اجازه دسترسی را نداشته باشند.

بهترین نرم افزار کنترل و نظارت

بهترین نرم افزار کنترل و نظارت

با تازگی بازی های پر مخاطره ای به نام نهنگ آبی منتشر شده است که بسیار خطرناک بوده که حتی فرزندان را تشویق به انجام مراحل خطرناک و حتی مرگ میکشاند مسلما این برنامه ها را هیچ پدر مادری نمی پسندند و خواسته آنها این است که اصلا چنین بازی هایی در گوشی فرزنداشان نتواند اجرا شود پس والیدن میتوانند از یکی از قابلیت های این برنامه که مسدود سازی برنامه ها نام دارد استفاده کنند و تنها برای برای دانلود بازی ها نیاز به اجازه والدین داشته باشند تا بتوانند  نصب را را انجام دهند.

۱٫ mSpy

اگر شما به دنبال یک برنامه نظارت چند زبانه و بسیار پیشرفته، پس از آن افزار mSpy فقط گزینه برای شما مناسب است. شما به سادگی می توانید آن را نصب کنید بر روی آی فون خود را بچه و حفظ مسیر زمان واقعی بر روی هر حرکت آنها بدون اجازه آنها را در مورد آن را می دانم است. از محل ردیابی برای به روز رسانی در خصوص تماس و کنترل از برنامه های محبوب مانند WhatsApp به عکس ها / فیلم ها فیلتر – این برنامه آیفون نظارت والدین است آن را تمام کردم.

این نرم افزار سازگار با نسخه های مختلف iOS و داشبورد آن را می توان از هر مرورگر قابل دسترسی است. در حال حاضر، می توان طرح حق بیمه برای حدود ۱۵ $ در ماه است.

۲٫ Netsanity

Netsanity یکی از جامع ترین آیفون نظارت والدین برنامه خارج وجود دارد است. این می تواند در دیگر دستگاه های iOS و همچنین (مانند آی پاد لمسی یا iPad) را اجرا کنید. با آن، شما می توانید هر فعالیت از اعضای خانواده خود را در تلفن همراه خود را از راه دور نظارت. همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای فیلتر یا مسدود کردن محتوای نامناسب.

علاوه بر این، شما می توانید استفاده از هر برنامه و یا فواصل زمانی را انتخاب کنید برای دستگاه به با این برنامه آیفون نظارت والدین استفاده شود. طرح ۱-دستگاه را از ۵۹٫۹۵ $ در سال شروع می شود. شما همچنین می توانید به ۱۴ روز محاکمه خود از ویژگی های را امتحان کنید و همچنین.

۳٫ FamilyTime

سریع، قابل اعتماد و بسیار آسان برای استفاده، این نرم افزار آیفون نظارت والدین هوشمند است آن را تمام کردم. آن را با حالت های داخلی مانند حالت خواب، حالت مشق شب، و غیره است که می تواند به شما کمک کند همه چیز به طور خودکار می آید. این شهر همچنین دارای ردیابی محل و جغرافیایی شمشیربازی از ویژگی های پیشرفته.

با Familytime، شما به راحتی می توانید نظارت (و کنترل) فعالیت های فرزندان خود را بر روی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی محبوب مانند فیس بوک، نمایش مشخصات عمومی، توییتر، و غیره همچنین، آن را با گزینه های پیشرفته محدود کردن استفاده از آنها از برنامه ها، آیتونز، کتاب، تلویزیون می آید ، و غیره برای نوجوانان، آن را به یک حالت TeenSafe ویژه در حالی که خود را “من انتخاب کنید تا” و SOS حالت همچنین می توانید در موارد اضطراری استفاده می شود. شگفت انگیز خانواده ۵ بسته از کمتر به عنوان ۱٫۱۵ $ در ماه شروع می شود.

۴٫ PhoneSheriff

همانگونه که از نام، PhoneSheriff شما کمک خواهد کرد نگه داشتن چشم و حتی کنترل فعالیت بچه خود را بر روی آی فون خود را. این است که سازگار با نسخه های iOS مختلف است و به شما اجازه تماس یا پیام های متنی را بر روی دستگاه خود را بچه در هیچ زمان را مسدود کند. همچنین شما می خواهد در زمان واقعی ردیابی محل تلفن خود را با آن.

از آن است که داشبورد جامع است که می تواند از هر نقطه قابل دسترسی است. همچنین، با PhoneSheriff، شما می توانید نظارت آیفون گسترده برای پدر و مادر با تنظیم محدودیت زمان و یا فیلتر کردن محتوا را انجام دهد. همچنین می تواند جزئیات را در مورد عکس ها، فیلم ها، و هر نوع دیگر از محتوا است که در حال حاضر بر روی آی فون بچه خود را فراهم می کند. شما می توانید این محصول را برای ۸۹ $ در سال.

۵٫ Teensafe

این نرم افزار به ویژه برای تمام کسانی که پدر و مادر که می خواهم به حفاظت از فرزندان خود از مزاحمت سایبری یا هر نوع دیگر از محتوای نامناسب طراحی شده است. یک برنامه است که توسط پدر و مادر برای پدر و مادر ساخته شده است – آن را قطعا خواهد توانمند سازی بچه ها در سراسر جهان. 

شما می توانید مکان خود را پیگیری، نظارت بر تماس ها یا پیام های متنی، تاریخچه وب مشاهده و کنترل دیگر برنامه های IM محبوب مانند WhatsApp و Kik مسنجر. این شهر همچنین دارای یک داشبورد جامع است که کمک خواهد کرد که شما آن را همه را با هم زیر یک سقف. بهترین بخش این است که شما می توانید شروع و استفاده از این نرم افزار آیفون نظارت والدین به صورت رایگان.

۶٫ Qustodio

بسیار پیشرفته و آزاد موجود است، Qustodio به عنوان یکی از بهترین برنامه های نظارت والدین برای آی فون شناخته شده است. با آن، نه تنها می تواند شما را مسدود نوع خاصی از محتوا و یا هر برنامه است، اما شما همچنین می توانید فعالیت خود را بر روی سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی را مشاهده کنید. علاوه بر این، آن است که با ویژگی های مختلف مانند ردیابی محل، اس ام اس هشدار، مسدود کردن تماس، و غیره بسته بندی شده

این برنامه می تواند در دستگاه های متعدد در همان زمان کار است و می تواند تقریبا در هر نقطه دسترسی است. فقط Qustodio بر روی دستگاه خود نصب کنید بچه و یک آه امداد. پس از همه، آن را به عنوان بهترین رایگان برنامه کنترل والدین دلیل شناخته شده است!

۷٫ Ourpact

Ourpact یکی از آن برنامه نظارت والدین برای آی فون است که می تواند تمام خانواده خود را با هم به ارمغان بیاورد. با آن، شما می توانید فعالیت های بچه خود را برنامه ریزی و اجازه دهید آنها استفاده از آی فون خود را در راه سازنده. Ourpact مطمئن خواهند شد که بچه های خود را نمی خواهد به هر پلت فرم رسانه های اجتماعی و یا یک برنامه بازی معتاد می شوند. علاوه بر تنظیم زمان روی صفحه نمایش، آن را تا مقدار زیادی از ویژگی های دیگر مانند مسدود کردن وب سایت ها، فیلتر کردن محتوا، و غیره

این نرم افزار دارای یک نسخه رایگان است، که با تقریبا هر ویژگی های پیشرفته بسته بندی شده. با این وجود، اگر شما می خواهید برای اضافه کردن حساب های متعدد و یا برنامه های مختلف تنظیم، سپس شما می توانید نسخه از حق بیمه خود را به قیمت ۱٫۹۹ $ در ماه را خریداری کنید.

این چند پلت فرم و هوشمند برنامه قطعا کار خود را به عنوان یک پدر و مادر را زیادی آسان تر خواهد شد. این ویژگی های پیشرفته فیلترینگ محتوا و همراه با یک ابزار گسترده مدیریت آنلاین. بسته بندی شده با ویژگی هایی مانند تنظیم زمان، تنظیمات سفارشی، تولید گزارش، و خیلی بیشتر است، این نرم افزار آیفون نظارت والدین می تواند برای فقط ۳۹٫۹۹ $ یک سال خریداری شده (محافظت ۵ دستگاه). این شهر همچنین دارای نسخه اولیه رایگان است.

۹٫ وجود NetNanny

وجود NetNanny ساخت شده است که نظارت بر آیفون برای والدین آسان از زمان بسیار طولانی. علاوه بر ویژگی های محبوب مثل مدیریت زمان، فیلترینگ محتوا، و یا نظارت رسانه های اجتماعی – آن را با بسیاری از ویژگی های پیشرفته ای مانند پوشش ناسزا، گرفتن هشدار در زمان واقعی و گزارش می آید، تنظیم پروفایل کاربر سفارشی، و خیلی بیشتر. بسته خانواده ۵-دستگاه را می توان برای کمتر به عنوان $ ۱۲ یک دستگاه خریداری شده است. این دستگاه چند پلت فرم سازگار با نسخه های مختلف سیستم عامل iOS در حال حاضر است.

۱۰٫ Mobistealth

یکی از بهترین برنامه ها برای نظارت و نظارت بر فعالیت بچه خود را بر روی تلفن خود، Mobistealth خواهد مطمئن شوید که شما یک فضای پرورش را برای خانواده خود را ایجاد آنلاین. همچنین با مقدار زیادی از ویژگی های دیگر مانند نظارت بر تماس می آید، چت پیام، مرور وب، ایمیل، و غیره این سرویس همچنین یک به روز رسانی در زمان واقعی در محل با روش حق بیمه جغرافیایی شمشیربازی آن است. 

این نرم افزار فراهم تصاویر به موقع و همچنین، در صورت نیاز. شما همچنین می توانید افزار keylogging انجام و یا ضبط تماس های خود را. طرح حق بیمه خود را برای آی فون می تواند برای فقط ۳۳٫۳۳ $ در ماه خریداری شده است.

حالا وقتی که شما در مورد برخی از بهترین برنامه های نظارت والدین برای آی فون مطمئن شوید، شما می توانید قطعا تفاوت در زندگی بچه خود را به ارمغان بیاورد. درست ایجاد محیط مناسب برای آنها با استفاده از این برنامه های آی فون نظارت والدین.

دریافت برنامه نظارت و کنترل خانواده

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا