مایکروسافت سیستم عامل ویندوز

بهترین نسخه ویندوز ۱۰ برای گیمر ها Game چیست ؟

با سلام به تمام عزیزان میخواستم بدونم که کدوم ویندوز از جمله ۷ و ۱۰ برای گیم بهتره ؟ و اینکه ایا این حرفی که میگن بازی هایی که یکم قدیمی هستن روی ویندوز ۱۰ برای گیمر جواب نمیدن درسته یا نه؟ و ویژگی های مهمی که ویندوز ۱۰ داره چیه؟ و اینم بگم که ویندوز ۷ و ۸ و ۸٫۱ رو تجربه کردم که از ۸ و ۸٫۱ اصلا خوشم نیومده. “با تشکر”

سلام SPY24 ای عزیز، در خصوص سؤال مطرح شده، شخصاً خیلی درگیر بازی های کامپیوتری نبودم ولی در خصوص ویندوز ۱۰ میتوان گفت که این نسخه ی جدید از ویندوز، مشکلات ویندوز ۸ و ۸٫۱ را برطرف نموده و نسیت به ویندوز ۷ از امنیّت و سرعت نسبتاً مناسبتری برخوردار است (به عبارتی دیگر ۱۰ تلفیقی از بهترین امکانات و ویژگیهای ویندوز ۷ و ۸٫۱ است) علاوه بر این از لحاظ دارا بودن قابلیت Tablet Mode نیز در استفاده از صفحات لمسی نیز بسیار رضایت بخش بوده و علی القاعده هر ویندوز یا سیستم عامل جدیدی برخی از مشکلات همچون عدم نصب درایورهای سخت افزارهای قدیمی و باگهای ناشناخته را دارد که به مرور زمان و در طی آپدیتهای امنیتی که به صورت مرتب منتشر می شود رفع خواهند شد.

به هرحال چاره ای جز همراه شدن با پیشرفت تکنولوژی و مأنوس شدن با ویندوز جدید نخواهد بود، هرچند که ویندوز ۷ تقریباً مورد تأیید اکثر کاربران ویندوزی بوده و هست و تا زمانی که مایکروسافت از آن پشتیبانی می کند می توانید از آن لذّت ببرید. پیشنهاد میکنم ویندوز ۱۰ را نیز به صورت مجازی یا ویرچوال نصب کنید و بازیهای مورد نظر خود را بر روی آن تست کنید و در صورت رضایت از عملکرد، سیستم عامل اصلی خود را به ویندوز ۱۰ ارتقاء دهید. موفق و spy24 باشید.علم، بدون داشتن اخلاق نیکو» ضررش از «نادانی» بیشتر است.

بهترین نسخه ویندوز ۱۰ برای گیمر ها Game چیست ؟ گیم
بهترین نسخه ویندوز ۱۰ برای گیمر ها Game چیست ؟ 3

د از انتشار ویندوز ۱۰، شاید سوالی که به ذهن کاربران به خصوص گیمرها را خطور کرده این باشد که از میان ویندوز های رایج مورد استفاده، کدام یک برای بازی ها مناسب تر است یا به طور مشخص کدام یک عملکرد بهتری را در اجرای بازی ها ارائه می دهند.

البته همانطور که می دانید ویندوز ۱۰ گیم تنها ویندوزی است که از بسته نرم افزاری DirectX 12 پشتیبانی میکند. دایرکت ایکس مجموعه ای از رابط های برنامه نویسی نرم افزار یا API است و وظیفه آن برقراری ارتباط با سخت افزارهای صدا و تصویر برای اجرای برنامه های گرافیکی همانند بازی هاست و کار را برای بازی سازان آسان کرده تا خیال آنها را از دست و پنجه نرم کردن با کدهای سطح پایین سخت افزاری برای ایجاد تصاویر گرافیکی و افکت های صوتی و تصویری آسوده سازد.

از تاریخ ایجاد دایرکت ایکس در سال ۱۹۹۵ تا کنون با گذشت زمان ورژن های مختلفی انتشار یافته که هر کدام عملکرد بهتری را نسبت به نسخه قبلی خود در نمایش تصاویر گرافیکی ارائه داده اند و باید گفت که دایرکت ایکس ۱۲ بهترین آنهاست.

البته ناگفته نماند که به دلیل جدید بودن این ورژن از دایرکت ایکس، فعلا بازی های زیادی نیستند که از این قابلیت و ورژن پشتیبانی کنند (چیزی در حدود ۲۰ بازی در زمان نگارش این مطلب) که می توان از جمله آنها به بازی هایی نظیر Hitman، Caffeine، Rise of the Tomb Raider و … اشاره کرد و می توانید با اجرای آنها در ویندوز ۱۰ تجربه لذت بخش تری را کسب کنید. 

گذشته از مبحث دایرکت ایکس، ویندوز ۱۰ گیم دارای اپلیکشن xbox می باشد که از امکاناتی، همانند xbox liveدر ایکس باکس (مانند صفحه مخصوص هر بازی که در آن می توانید آپدیت های جدید، ویدئو کلیپ، اچیومنت های مختلف و فعالیت های دوستان خود را مشاهده کنید) و یا امکان اتصال و استفاده از کنترلرهایایکس باکس و همچنین اتصال دستگاه ایکس باکس به سیستم جهت نمایش یا همان استریم بازی ها، بهره می برد.

اما اگر بخواهیم این موارد را نادیده بگیریم در عمل و در شرایط مساوی (استفاده از دایرکت ایکس ۱۱) تفاوت چشمگیری میان ویندوز ۱۰ و ۸٫۱ شاهد نخواهیم بود و با اختلاف جزیی ویندوز ۱۰ برتری خواهد داشت.

به عنوان مثال از بنچمارکی که از بازی Batman:Arkham city در این دو ویندوز بدست آمده، ویندوز ۱۰ تنها ۵ فریم بر ثانیه در رزولوشن ۱۴۴۰ نسبت به ویندوز ۸٫۱ برتری دارد و در مجموع با تنها ۶ امتیاز اختلاف در جایگاه اول نسبت به ویندوز ۸٫۱ و البته ۱۰۰ امتیاز اختلاف نسبت به ویندوز ۷ قرار دارد؛ که البته در بازی های مختلف این مقادیر و اختلاف ها بین این ویندوزها متفاوت خواهد بود.

با این توضیحات، احتمالا خودتان هم حدس زده اید که کدام ویندوز برای اجراری بازی های کامپیوتری بهتر است.

چندیست که شرکت “مایکروسافت” در بروزرسانی های ویندوز ۱۰، نظر ویژه ای به قابلیت های بازی دارد. این شرکت به تازگی اعلام کرده است که یک قابلیت جدید را به ویندوز ۱۰ افزوده است. این ویژگی، شامل افزودن قابلیت Variable Refresh Rate یه به اختصار VRR به بازی هایی است که به صورت پیشفرض، از آن پشتیبانی نمی کنند.

این قابلیت از طریق یک گزینه جدید در تنظیمات گرافیکی ویندوز ۱۰ فعال خواهد شد؛ VRR به صورت پیشفرض در نسخه جدید ویندوز ۱۰ گیم غیر فعال بوده و برای بهره مندی از آن، باید به صورت دستی فعال گردد. قابلیت VRR در بیلد ۱۹۰۳ سیستم عامل ویندوز ۱۰ که در تاریخ ۱۰ ماه مه ارائه شده است، می تواند ویژگی Variable Refresh Rate را به بازی هایی تزریق نماید که به صورت بومی فاقد آن هستند.

برای این منظور نیازمند نمایشگری خواهید بود که از فناوری های NVIDIA G-Sync، AMD FreeSync یا VESA Adaptive-Sync پشتیبانی نماید. همچنین پردازنده گرافیکی شما باید با درایور WDDM 2.6 سازگار باشد. در حال حاضر، این تنظیم تنها با بازی های کتابخانه DirectX 11 و به صورت تمام صفحه فعال می گردد. مایکروسافت اضافه می کند که گزینه فعال سازی VRR که نسخه جدید ویندوز ۱۰ افزوده شده است، ربطی به پارامترهای فنی کنترل پنل های NVIDIA و AMD نداشته و یک ویژگی مستقل است. 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا