برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

بهترین و جدیدترین کپی آیفون ۱۱ پرو مکس طرح اصلی iPhone 11 Pro Max

آیفون ۱۱ پرو مکس طرح اصلی بهترین و جدیدترین کپی آیفون ۱۱ پرو مکس طرح اصل کیفیت بالا به همراه طراحی زیبا در آیفون ۱۱ پرو مکس طراحی کاملا شیک و فول کپی در قسمت دوربین طراحی لنز دوربین شیشه ای دقیقا مثل آیفون 11 پرو مکس طرح اصلی

طراحی عالی صفحه نمایش در قسمت U بالای صفحه
 iPhone 11 Pro Max
نسخه درجه یک و باکیفیت از شرکت SH

دارای بهترین کیفیت و کارتن پلمپ
برنامه خوری بالا و کارکرد آسان

دارای سنسور تشخیص چهره ۱۰۰% واقعیامکان استفاده از دو سیمکارت همزمان فعال
دارای باطری داخلی و کاملا از هر لحاظ مشابه گوشی اصلی
صفحه نمایش کاملا فول کپی خصوصا در بالای گوشی
طراحی ظاهری کاملا شبیه به گوشی اصلی انجام شده است.

خلاصه اطلاعات این محصول
جدیدترین نسخه از آیفون۱۱ پرومکس
تولید شرکت بزرگ و معتبر SH امارات
نسخه درجه یک با بهترین طراحی
طراحی شیشه ای لنز دوربین
موجود در انبار ایران و تحویل ۲ الی ۳ روزه در سراسر ایران
برند APPLE
مدل iPhone 11 Pro Max SH New
اطلاعات مختصر بهترین نسخه آیفون iPhone 11 Pro Max از شرکت SH دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگ و امکان استفاده از مموری مخفی تا ۳۲ گیگ
سی پی یو برنامه خوری بالا و حافظه داخلی ۱۶ گیگ و امکان استفاده از مموری مخفی تا ۳۲ گیگ
سیستم عامل سیستم عامل اندروید ۹ با پوسته IOS 13.1
اطلاعات دوربین دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و سلفی ۸ مگاپیکسل
سیمکارت و باطری امکان استفاده از دو سیمکارت – باطری داخلی ۲۵۰۰ میلی آمپر
صفحه نمایش بدنه واقعی شیشه ای و کاملا فول کپی
رنگ یا مدلهای موجود سبز مشکی


این دستگاه بصورت رجیستر شده برای شما ارسال می گردد .


پاسخ به یک سوال مهم :
بعضی از افراد سوال میکنند که تفاوت نسخه درجه یک آیفون۱۱ پرومکس با سایر نسخه ها در چه چیزی هست ؟پاسخ ما به شما این است که اصولا سه تفاوت اساسیوجود دارد :
تفاوت اول : نسخه درجه یک بصورت فول کپی تر و حرفه ای تری طراحی شده و نواحی اطراف لنز دوربین هم بصورت شیشه ای و خیلی عالی طراحی شده است اما نسخه های دیگر ممکن است نواحی دور لنز دوربین از شیشه نباشد بلکه فلزی باشد .

تفاوت دوم : همه آیفون های طرح اصلی دارای سیستم عامل اندروید هستند اما نسخه های متوسط دارای پوسته IOS 12 و یا ۱۳ هستند اما نسخه درجه یک شرکت SH دارای پوسته IOS 13.1 هست.
تفاوت سوم : مهمترین تفاوت نسخه درجه یک که در عملکرد گوشی تاثیر خیلی زیادی دارد کیفیت قطعاتی هست که در آن استفاده شده است . زیرا اصولا در نسخه های معمولی از قطعات پرسی استفاده میشود . ضعف این قطعات پرسی در این است که چنانچه قطعه پرسی مورد نظر خراب شود امکان تعویض آن وجود ندارد و به ناچار باید گوشی را بخاطر یک قطعه کوچک که قابل تعمیر و با تعویض نیست بلااستفاده قرار داد .

اما قطعاتی که نسخه درجه یک مورد استفاده قرار گرفته است پرسی نیست بلکه مثل سایر قطعاتی است که در گوشیهای سامسونگ و یا هوآووی استفاده شده است و در صورتیکه مشکل و یا عیب سخت افزاری برای گوشی ایجاد شود به راحتی میتوان قطعه مورد نظر را تعمیر یا تعویض کرد بنابراین گوشی برای سالها قابل استفاده هست زیرا اگر هم مشکلی پیدا شود قابل برطرف شدن هست .
ضمنا لازم به ذکر است که ما تعمیرکار هم داریم و درصورتیکه نیاز به تعمیر و رفع عیب ایجاد شود و شما تعمیرکاری سراغ نداشته باشید که مورد اعتماد باشد ما خودمان برای شما رفع عیب را انجام خواهیم داد . البته فلقط قول تعمیر و رفع عیب نسخه های درجه یک را به شما میدهیم نه سایر نسخه ها را .

این دستگاه بصورت رجیستر شده برای شما ارسال می گردد .

بررسی نسخه درجه یک iPhone 11 Pro Max فول کپی شرکت SH در فروشگاه گوشی طرح :

طراحی ظاهری نسخه درجه یک خیلی شیک و عالی تر انجام شده و رنگبندی ها نیز خیلی دقیق و عالی انجام شده است . این نسخه در چهار ررنگ سبز ، مشکی ، گلد و سفید تولید شده است.
نمونه ای از رنگ مشکی نسخه درجه یک iPhone11 Pro Max شرکت SH را در زیر مشاهده می نمایید . از تصاویر گوشی نیز میتوانید ظرافت و شیک بودن گوشی را مشاهده نمایید :

گوشی طرح ایفون ۱۱ پرو

گوشی طرح ایفون ۱۱ پرو


در تصاویر زیر نمونه رنگ گلد (طلایی) این گوشی شیک و زیبا را مشاهده می کنید . سعی کرده ایم که تصاویر را از زوایای مختلف تهیه کنیم :

گوشیهای طرح اصلی آیفون

گوشیهای طرح اصلی آیفون


رنگ سفید این مدل را در تصاویر زیر مشاهده می نمایید :

آیفون 11 پرو مکس فول کپی

آیفون ۱۱ پرو مکس فول کپی

رنگ سبز را هم که جزو جدیدترین رنگهای شرکت اپل هست و برای اولین بار در مدل iPhone11 Pro Max استفاده نمود در تصاویر زیر مشاهد ه می نمایید : کپی آیفون

گوشی طرح ایفون IPhone

گوشی طرح ایفون IPhone


این دستگاه بصورت رجیستر شده برای شما ارسال می گردد .

در طراحی لنز دوربین و اطراف آن در نسخه درجه یک شرکت SH دقیقا همانند گوشی اصلی از شیشه خیلی باکیفیت استفاده شده است . این موضوع را در تصاویر زیر مشاهده می نمایید :

شرکت تولید کننده :همانطور که اطلاع دارید شرکتهای مختلفی در حال تولید گوشیهای طرح اصلی هستند . بعنوان مثال می توانیم به شرکتهایی نظیر شرکت TXL ، شرکت LY ، شرکت کلون ، شرکت YS و شرکت SH اشاره کرد . اما بدون شک بهترین و باکیفیت ترین شرکت تولید کننده گوشیهای طرح اصلی ، شرکت بزرگ SH هست که در محصولات خود از صفحه نمایش خیلی باکیفیت تر و آی سی هارد قویتر استفاده کرد .

کپی آیفون : آیفون طرح اصلی

دوستان زیادی با ما تماس میگیرند که کدام شرکت بهتر هست . پاسخ ما به این دوستان این است که مسلما شرکت SH بهترین کیفیت و بهترین طراحی را در بین رقبای خود دارد .
نکته مهم این است که هر شرکتی که گوشی طرح اصلی تولید می کند یک برچسب که نشان دهنده شرکت تولید کننده هست در پشت گوشی های خود می زند تا مشخص شود که این گوشی تولید کدام شرکت هست . بعنوان مثال به تصویر زیر دقت نمایید . پشت گوشی برچسب شرکت SH مشاهده می شود و مشخص هست که این محصول تولید شرکت SH هست :

اما متاسفانه برخی از فروشندگان سودجو برای سود بیشتر اقدام به تهیه گوشیهای شرکتهای دیگر مثل LY و YS و یا کلون می کنند و سپس برچسب پشت گوشی را از گوشی جدا می نمایند و به عنوان شرکت SH به فروش می رسانند . مشتری هم اصلا متوجه نمی شود که فریب خورده است . بنابراین حتما خرید خود را از فروشگاه معتبر انجام دهید .

ما بعنوان نماینده فروش شرکت SH اقدام به ارائه محصولات درجه یک این شرکت به شما می نماییم و شما خودتان در زمان دریافت کالا و بعد از باز کردن پلمپ کارتن گوشی ، می توانید برچسب پشت گوشی را که حاوی آرم شرکت SH هست از گوشی جدا نموده و از گوشی استفاده نمایید.
جالب است بدانید که جنس برچسب پشت گوشی که حاوی آرم شرکت SH هست از جنس خاصی هست که قابل تقلب نیست بنابراین تاکنون هیچ فروشنده ای نتوانسته است این برچسب را تقلید یا کپی کند . به همین دلیل افرادی که جنس اصل و یا درجه یک به شما نمی دهند مجبور هستند برچسب پشت گوشی را جدا کنند تا مشتری متوجه متفرقه بودن گوشی نشود.

این دستگاه بصورت رجیستر شده برای شما ارسال می گردد .

سیستم عامل گوشیهای طرح اصل اپل همگی اندروید هستند اما برای اینکه کسی متوجه طرح بودنش نشود ظاهر برنامه ها و منوها بصورت آیفونی طراحی شده است . در واقع سیستم عامل گوشی اندروید ۹ هست اما بر روی آن پوسته IOS قرار گرفته است تا منوها و آیکون ها بصورت آیفونی باشند . ورژن پوسته IOS این نسخه ۱۳٫۱ هست :. لازم به ذکر است در هیچ کجای گوشی اسمی از اندروید بودن گوشی برده نشده است بلکه سیستم عامل گوشی را IOS 13.1 نشان میدهد حتی در About گوشی . برای این منظور تصاویر زیر را مشاهده نمایید .


آیکونها بصورت آیفونی طراحی شده اند و شما در تصاویر زیر این موضوع را مشاهده می نمایید :

حافظه داخلی گوشی ۱۶ گیگ واقعی هست . لازم به ذکر است که عرض کردیم ۱۶ گیگ واقعی . زیرا متاسفانه بنده در خیلی از سایتها مشاهده کرده ام که گوشیهای ارزان قیمت ۴ گیگ را به اسم ۱۶ گیگ به فروش میرسانند به همین دلیل وقتی که مشتری دوتا برنامه روی گوشی نصب می کند با اخطار کمبود فضا و حافظه مواجه میشود و متعجب میشود که چرا چنین اخطاری را دریافت می کند . شاید اگر غلو نکنم روزانه بیش از ۱۰ تماس و یا پیام در این مورد دریافت می کنم که فردی گوشی ۱۶ گیگ و یا حتی ۶۴ گیگ از فلان سایت یا کانال یا پیج اینستاگرام خریداری کرده است و فروشنده به دلیل ۱۶ گیگ بودن و یا ۶۴ گیگ بودن مبلغ بالاتری را از مشتری دریافت کرده است اما بعدا مشتری متوجه شده است که حافظه واقعی گوشی ۴ گیگ هم نیست به همین دلیل حتی ۴ تا برنامه هم نمی تواند نصب کند زیرا حافظه گوشی پر شده و امکان نصب بیش از ۴ برنامه وجود ندارد.

آیفون ۱۱ پرو مکس طرح اصلی کپی آیفون


بنابراین بنده در اینجا تاکید می کنم که حافظه داخلی واقعی گوشی ۱۶ گیگ هست و شما می توانید برنامه های متعدد را بدون اینکه اخطار کمبود حافظه دریافت نمایید بر روی گوشی نصب کنید.
البته متاسفانه حتی مشاهده کرده ام که در خیلی از سایتها یا کانالها و یا پیج های اینستاگرامی ، فروشنده ادعا می کند که حافظه داخلی گوشی ۳۲ گیگ و یا ۶۴ گیگ و یا ۱۲۸ گیگ هست . بنابراین بر خود لازم میدانم که بگویم چنین ادعایی صحت ندارد و هنوز گوشی طرحی که حافظه داخلی بالاتر از ۱۶ گیگ داشته باشد تولید نشده است . در حال حاضر بالترین حافظه داخلی که توسط شرکتهای طرح اصلی تولید شده است ۱۶ گیگ هست و اگر روزی حافظه بالاتری تولید شود مطمئنا ما هم تهیه می کنیم.
ضمنا برای عزیزانی که نیاز به حافظه بیشتر دارند هم راهکاری وجود دارد و میتوان مموری مخفی تا ۳۲ گیگ بر روی گوشی قرار داد و ما وقتیکه گوشی به دست شما رسید می توانیم در صورت درخواست شما ،  فایل ویدئویی که روش انجام این کار را آموزش می دهد از طریق تلگرام برای شما ارسال کنیم تا خودتون به راحتی انجام دهید.

نکته خیلی مهم در مورد حافظه گوشی این است که با اینکه حافظه داخلی واقعی گوشی ۱۶ گیگ هست اما در قسمت تنظیمات گوشی که وارد میشوید (در قسمت About گوشی که اطلاعات گوشی را نشان می دهد) حافظه داخلی را ۵۱۲ گیگ نشان می دهد تا اگر کسی گوشی شما را در دست گرفت و وارد این قسمت شد متوجه اصلی نبودن گوشی نشود. بعنوان مثال به تصویر زیر دقت کنید . با اینکه حافظه داخلی گوشی ۱۶ گیگ هست اما در قسمت About گوشی مقدار حافظه را ۵۱۲ گیگ نشان می دهد :

آیفون ۱۱ پرو مکس طرح اصلی : کپی آیفون

گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس شرکت SH مجهز به ۳D Touch نیز می باشد که در برخی از بخش ها فعال هست . این ۳D Touch را در تصاویر زیر مشاهده می نمایید :

در نسخه درجه یک آیفون۱۱ پرومکس از صفحه نمایش خیلی باکیفیت استفاده شده است . ضمنا صفحه نمایش این مدل دارای تراکم پیکسلی بالاتری هست . به همین دلیل صفحه نمایش گوشی در حالتی که خاموش هست خیلی مشکی تر از سایر گوشیهای طرح اصلی مشاهده می شود . در واقع صفحه نمایش اغلب گوشیهای طرح اصلی در حالتی که صفحه خاموش باشد به صورت خاکستری خیلی روشن دیده می شوند اما این مدل به دلیل تراکم پیکسلی خیلی بالاتری که دارد به خوبی مشکی بوده و کیفیت خیلی بهتری را به شما ارائه می دهد.

آیفون طرح اصلی :

صفحه نمایش گوشی فوق العاده عالی و با کیفیت طراحی شده است . سایز صفحه نمایش این مدل ۶٫۵ اینچ واقعی بوده و در تولید آن از تکنولوژی IPS LCD capacitive touchscreen, 16M colors استفاده شده است که کیفیت رنگها را به خوبی تشخیص داده و تفکیک می نماید .

نکته مهم در رابطه با صفحه نمایش این گوشی در این است که این گوشی مجهز به صفحه نمایش واقعا فول کپی و بدون حاشیه می باشد بطوریکه تقریبا با گوشی اصلی مو نمی زند حتی در قسمت هلالی بالای گوشی (یا همان قسمت U بالای گوشی) که در سایر گوشیهای طرح اصلی ایکس خیلی ساده و بدون ظرافت تولید شده اند ، در این مدل خیلی ظریف و باکیفیت طراحی شده است تا از این لحاظ با گوشی اصلی مو نزند . جهت درک بهتر این موضوع به تصویر زیر دقت کنید :

آیفون ۱۱ پرو مکس طرح اصلی کپی آیفون


سنسور تشخیص چهره واقعی در گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس :یکی دیگر از مزیت های خیلی خوب و اساسی این گوشی در این نکته است که این موضوع مجهز به سنسور تشخیص چهره صد در صد واقعی هست که فقط و فقط با چهره خودتان باز می شود و گوشی شما را کاملا سکوریتی می نماید .

همانطور که در ویدئویی که از این گوشی تهیه کرده ایم مشاهده می نمایید ما بر روی این گوشی   ازتعداد زیادی برنامه و بازی نصب کردیم و شما هم می توانید اینکار را انجام دهید . البته ما شما را تشویق نمی کنیم که اینکار را انجام دهید زیرا مسلما این همه برنامه و بازی به مرور زمان سرعت گوشی را کاهش می دهد و حتی هیچکس روی گوشی اصلی آیفون هم اینقدر برنامه نصب نمی کند . هدف ما از انجام اینکار این بود که به شما نشان دهیم این گوشی برخلاف سایر مدلهای متوسطی که در بازار وجود دارد محدودیت نصب ندارد و شما را از این لحاظ اذیت نمی کند.

ضمنا این گوشی دارای برنامه اپل واچ نیز می باشد که از طریق آن می توانید به اپل واچ ها هم متصل شوید.

دارای ظرفیت تلفن نامحدود . بنابراین می توانید هرتعداد شماره تلفن را که مایل باشید  روی گوشی ذخیره کنید.


گوشی آیفون۱۱ پرو مکس شرکت SH نیز در زمان روشن شدن با آرم اپل روشن می شود تا در زمان روشن شدن نیز تفاوتی با گوشی اصلی آیفون نداشته باشد .

دوربین گوشی آیفون۱۱ پرو مکس شرکت SH نیز به صورت ۱۳ مگاپیکسل طراحی شده است .
کیفیت دوربین انصافا در بین گوشیای طرح اصلی خیلی خوب و باکیفیت هست و همانطور که در کلیپ گوشی مشاهده می نمایید تصویر خوب و واضحی را دارد. نمونه تصویر دوربین گوشی جهت مشاهده کیفیت دوربین را در زیر مشاهده می نمایید : آیفون طرح اصلی
کپی آیفون

کیفیت دوربین سلفی گوشی نیز ۸ مگاپیکسل هست .
از سایر امکانات دوربین این گوشی فوق العاده می توان به تشخیص چهره ، ثبت موقعیت تصاویر ، اسلوموشن ، HDR ، فوکوس خودکار ، فلش LED ، و غیرو اشاره کرد.

کیفیت دوربین جلو را نیز در تصویر زیر مشاهده می کنید .

این گوشی نیز همانند سایر گوشیهای طرح اصلی امکان اتصال به شبکه های ۳G را دارد . البته بالای صفحه نمایش علامت ۴G نمایان میشود به همین دلیل بعضی افراد تصور می کنند ۴G هست . متاسفانه اغلب فروشنده ها نیز این تصور اشتباه را دامن میزنند و در انواع وبسایتها و کانال ها و پیج های اینستاگرام که اقدام به فروش گوشیهای طرح می کنند اینترنت گوشی را فورجی اعلام می کنند . اما بنده صراحتا اعلام می کنم که هنوز هیچ گوشی طرحی تولید نشده است که فورجی واقعی باشد . اگر چنین چیزی تولید شود مطمئنا ما هم تهی می کنیم و برای فروش ارائه می کنیم . بنابراین فعلا در حال حاضر هنوز هیچ گوشی طرحی که فورجی باشد تولید نشده بلکه همه تری جی هستند و البته بعضی نسخه های ارزان قیمت ممکن است تری جی هم نباشند .

کپی آیفون

این مدل نیز همانند سایر مدل های شرکت SH دارای کارتن پلمپ و بسته بندی شیک و مرتب هست . این مدل دارای بسته بندی پلمپ و شیک هست و خودتان آنرا دست اول باز و استفاده خواهید کرد .

از لوازم داخل کارتن این گوشی می توان به شارژر ، کابل شارژ ، هندزفری و سوزن سیمکارت اشاره کرد که در تصویر زیر مشاهده می فرمایید : آیفون طرح اصلی

جنس بدنه نسخه درجه یک آیفون۱۱ پرومکس از شیشه و فلز هست . دقیقا همانند گوشی اصلی . بدنه گوشی خیلی عالی و باکیفیت طراحی شده است و حس خیلی عالی و بی نظیری را به شما می دهد .

آیفون ۱۱ پرو مکس طرح اصلی – کپی آیفون

جدول اطلاعات کارخانه ای این محصول
برند APPLE
مدل پرو مکس طرح اصلی iPhone11 Pro Max SH New
حافظه موقت (RAM) 2 گیگ
حافظه داخلی دستگاه ۱۶ گیگ
سیستم عامل اندروید ۹ با پوسته IOS 13.1
مدل سی پی یو MTK6580
سرعت سی پی یو ۱٫۳ گیگاهرتز
تعداد هسته ها چهار هسته
گرافیک (GPU) Mali-400
قابلیت اجرای بازیهای HD و Full HD
تعداد سیم کارت در حال کار امکان استفاده از دو سیمکارت
دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسل
فلش دوربین
فوکوس خودکار
تشخیص چهره
دوربین جلو ۸ مگاپیکسل
قابلیت استفاده از کارت حافظه خارجی امکان استفاده از مموری مخفی تا ۳۲ گیگ
رزولویشن صفحه نمایش ۷۲۰*۱۲۸۰
سایز صفحه نمایش ۶٫۵ اینچ
نوع صفحه نمایش IPS
WiFi
بلوتوث
زبان فارسی
امکان استفاده از اینترنت سیم کارت (GPRS)
باطری ۲۵۰۰ میلی آمپر
سنسور عنبیه چشم دارای Face ID
قابلیت استفاده از شبکه ۲G
قابلیت استفاده از شبکه ۳G


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا