برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

بهترین پیام رسان های ایرانی و مسنجر هایی

بهترین پیام رسان های ایرانی و مسنجر هایی , پیام رسان سروش , پیام رسان بله , پیام رسان ایتا , پیام رسان داخلی گپ ,

پیام رسان های خارجی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید.

با جدی شدن بحث * و عملی شدن موقت این تصمیم، بسیاری از مشاغل مرتبط با دنیای مجازی و خصوصا کانال های تلگرامی، با خطر مواجه شده و به همین دلیل، صاحبان بسیاری از مشاغل اینترنتی و تلگرامی، به دنبال یافتن * نموده اند که بتواند تمامی نیاز های آنان را پاسخگو باشد. مهمترین مساله ای که باعث می شود بسیاری از افراد نتوانند در اپلیکیشن های جایگزین، چندان موفق عمل کنند و در نتیجه هیچ اپلیکیشنی را در حد تلگرام، نبینند، این است که واقعا تلگرام در نوع خود، یکی از بهترین اپلیکیشن های پیام رسانی بوده و می تواند تمامی نیازهای یک فرد را به برنامه های چت و پیام رسانی و همچنین شبکه اجتماعی، مرتفع گرداند. این عامل سبب شده است که مهاجرت از تلگرام به دیگر اپلیکیشن ها بسیار سخت و در برخی موارد نشدنی باشد. در این مطلب قصد داریم تعدادی از بهترین پیام رسان ها و مسنجر های ایرانی را که می توان به عنوان یک جایگزین خوب برای تلگرام معرفی نمود، مورد بررسی قرار داده و تعدادی از ویژگی های آن ها را تحلیل نماییم.

بهترین پیام رسان های دنیا

پیش از این در مطلبی تحت عنوان محبوب ترین پیام رسان های دنیا، به معرفی بهترین اپلیکیشن های پیام رسانی که دارای بیشترین تعداد کاربر در سطح دنیا می باشند پرداختیم. در لیستی که در آن مطلب منتشر نمودیم، پیام رسان هایی مثل WhatsApp، فیسبوک مسنجر، وی چت و اسکایپ، معرفی گردید که اکثر آن ها با همان مشکلی که تلگرام در این روزها روبرو شده است، مواجه می باشند. این برنامه ها نیز به غیر از واتس اپ، بقیه تحت * قرار گرفته و اکثرا غیر قابل دسترس هستند. ضمن اینکه یکی از قابل توجه ترین امکاناتی که باعث می شد بسیاری از افراد از طریق * به کسب درآمد بپردازند، یعنی کانال، را در خود نداشته و از این رو چندان مورد توجه قرار نمی گیرند.
همانطور که اشاره شد، یکی از اصلی ترین دلایلی که موجب شده * به عنوان اپلیکیشن پیام رسانی شماره یک ایرانیان محسوب شود، توانایی ایجاد و مدیریت ده ها کانال و گروه مختلف در بستر این پیام رسان است. در یکی از خبر هایی که مدت ها پیش از سوی وزارت کشور اعلام شده بود، بیش از 600 هزار کانال تلگرامی فارسی زبان در این برنامه وجود دارند که حتی اگر یک دهم این تعداد را جزو کانال های تجاری و منبع کسب درآمد، محسوب کنیم، بازهم نزدیک به ۶۰ هزار کانال تجاری، رقم کمی نبوده و بدون تلگرام، بسیاری از این منابع کسب درآمد با خطر جدی مواجه می شوند. با اینحال برای صاحبان مشاغل تلگرامی، مهم این است که بستری برای ارائه محصولاتشان داشته باشند. به همین جهت بسیاری از افراد به دنبال جایگزین مناسبی برای تلگرام می باشند که بتواند حداقل نیاز های آنان را مرتفع کند. در ادامه قصد داریم به معرفی تعدادی از بهترین پیام رسان ها و مسنجر هایی که می توانند به جای تلگرام مورد استفاده قرار گرفته و تا حدی نیازهای کاربران را به اصلی ترین ملزومات آن ها، رفع نماید، بپردازیم. اما قبل از این باید به معرفی امکاناتی پرداخت که یک اپلیکیشن جایگزین باید داشته باشد:

بهترین پیام رسان باید دارای یکسری ویژگی هایی باشد که بتواند به عنوان پیام رسان برتر محسوب شود.

امکاناتی که باید در اپلیکیشن پیام رسان وجود داشته باشد

همانطور که اشاره شد، برای اینکه بتوان یک اپلیکیشن را جایگزین مناسبی برای تلگرام دانست، باید به این نکته توجه داشت که آیا برنامه معرفی شده، قادر به برطرف سازی اصلی ترین و بنیادی ترین نیازهای کاربران تلگرام هست یا خیر؟ تلگرام بیش از ۴۵ میلیون نفر کاربر ایرانی دارد و تاکنون در مواردی انگشت شمار دچار اختلال ناشی از شلوغی سرور گردیده است که نهایتا این قطعی بیش از چند ساعت به طول نیانجامیده. یک برنامه، اگر بعنوان جایگزین تلگرام، بخواهد معرفی شود، باید این اصلی ترین نیاز را برطرف سازد و با وجود تعداد بسیار بالای کاربران، دچار اختلال و قطعی نگردد. این یکی از اصلی ترین دلایلی است که بسیاری از افراد به دنبال برنامه های با منشا ایرانی نمی روند. تجربه به اکثر ما نشان داده است که برنامه هایی که از سرورهای داخلی استفاده می کنند، معمولا در هنگامی که بار ترافیکی و درخواست ها به آن ها بالا می رود، با اختلال مواجه شده و دچار قطعی می گردند. با اینحال تعداد انگشت شماری نیز از برنامه ها هستند که از پشتیبانی سرورهای قدرتمندی استفاده کرده و به نظر می رسد در ترافیک ها و درخواست های تعداد بالا نیز، بتوانند به طور مطلوب اقدام به پاسخگویی باشند. از جمله سایر امکاناتی که یک برنامه باید به عنوان جایگزین تلگرام داشته باشد، در زیر لیست شده اند تا با استفاده از آن بتوان بهترین پیام رسان را با دید بازتری انتخاب نمود.
بهترین پیام رسان های ایرانی و مسنجر هایی
بهترین پیام رسان های ایرانی و مسنجر هایی
  • قابلیت اجرا در پلتفرم های موبایل، وب، دسکتاپ
  • قابلیت پاسخگویی در تعداد درخواست های بسیار زیاد
  • توانایی ایجاد گروه های با تعداد بسیار زیاد عضو (سوپر گروه)
  • توانایی ارسال فایل ها با فرمت های مختلف
  • پشتیبانی از تماس صوتی
  • پشتیبانی از تماس تصویری
  • دارای فضای ابری برای ذخیره پیام ها
  • توانایی ایجاد کانال های چند صد هزار نفری
  • توانایی تضمین امنیت داده های کاربران
  • پیام رسان سروش
  • پیام رسان ایتا
  • پیام رسان داخلی گپ

بهترین پیام رسان های مورد استفاده

حال که بنیادی ترین ویژگی هایی که باید بهترین پیام رسان جایگزین تلگرام به آن ها مجهز باشد را دانستیم، نوبت به معرفی تعدادی از بهترین پیام رسان ها و مسنجرهایی که می توانند به جای تلگرام مورد استفاده قرار بگیرند می رسد. در ادامه لیستی از بهترین جایگزین های ایرانی تلگرام، همراه با نقاط قوت و نقاط ضعف آن ها مشاهده می نماییم که با استفاده از آن ها می توان بهترین پیام رسان را انتخاب نمود.

۱٫ سروش

نقاط قوتنقاط ضعف
دارای نسخه موبایلسوپر گروه ندارد
دارای نسخه دسکتاپتماس تصویری ندارد
دارای کانالفضای ابری ندارد
ارسال فایل
تماس صوتی
دارای سوپر گروه
تا حدودی تضمین امنیت داده ها

پیام رسان سروش با قابلیت برقراری تماس صوتی

۲٫ بله

نقاط قوتنقاط ضعف
دارای نسخه موبایلسوپر گروه ندارد
دارای نسخه دسکتاپتماس تصویری ندارد
دارای نسخه وبفضای ابری ندارد
ارسال فایل تضمین امنیت داده ها نامشخص
تماس صوتی
دارای سوپر گروه
کانال دارد

پیام رسان بله یک پیام رسان ایرانی بوده که با اقبال خوبی روبرو شده است

۳٫ گپ

نقاط قوتنقاط ضعف
دارای نسخه موبایلنسخه دسکتاپ ندارد
دارای نسخه وبتماس تصویری ندارد
سوپر گروه داردفضای ابری ندارد
ارسال فایل تضمین امنیت داده ها نامشخص
تماس صوتی
دارای کانال

گپ نیز یک پیام رسان ایرانی می باشد که دارای قابلیت های بسیار خوبی نظیر کانال می باشد

در بالا ۳ مورد از بهترین پیام رسان هایی را که پتانسیل جایگزینی با تلگرام را داشته و تقریبا می توانند نیاز های کاربران مختلف را مرتفع سازند، معرفی گردید. لازم به ذکر است که سرورهای اپلیکیشن های واتس اپ، سیگنال و لاین، در کشورهای خارجی قرار داشته و مقر سرورهای اپلیکیشن های سروش، بله و گپ نیز، در ایران می باشد. این اپلیکیشن ها با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند، در حال حاضر تنها جایگزین های ممکن برای تلگرام محسوب شده و به عنوان بهترین پیام رسان های قابل استفاده به جای تلگرام، معرفی گردیده اند.

پیام رسان ایتا

پیام رسان داخلی گپ

بهترین پیام رسان های ایرانی و مسنجر هایی , پیام رسان سروش , پیام رسان بله , پیام رسان ایتا , پیام رسان داخلی گپ ,

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا