اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش کامل صفرتا صد اندرویدآموزش کامل هک و امنیت شبکه رایگانبرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفون

به زودی سرویس یوتیوب موزیک و ویز با یکدیگر ادغام می شوند

به زودی سرویس یوتیوب موزیک و ویز با یکدیگر ادغام می شوند سرویس موزیک یوتیوب یکی از بهترین سرویس ها برای گوش دادن به موسیقی است که توسط شرکت گوگل ساخته شده است.

از سوی دیگر اپلیکیشن مسیریابی ویز نیز یکی از بهترین نرم افزارهای ناوبری محسوب می شود.

هم اکنون خبرها حاکی از ادغام سرویس یوتیوب موزیک و ویز می باشد.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی این خبر بپردازیم.

ادغام سرویس یوتیوب موزیک و ویز یکی از بهترین برنامه هایی که کاربران می توانند از آن برای گوش دادن به جدیدترین موسیقی ها استفاده کنند، سریس یوتیوب موزیک است.

این برنامه که در حوزه پخش موسیقی اهمیت بالایی دارد، رقیب قدرتمندی برای اسپاتیفای و اپل موزیک محسوب می شود.

از سوی دیگر اپلیکیشن ویز نیز از جمله ضروری ترین اپلیکیشن ها برای هر کاربری است.

اما به نظر می رسید که گوگل مدتیست که این اپلیکیشن خود را کنار گذاشته است؛ از این رو خبرهای منتشر شده حاکی از ادغام سرویس یوتیوب موزیک و ویز است.

بنا بر اخبار منتشر شده، به تازگی ویز، به جای پلی موزیک، سرویس یوتیوب موزیک را به لیست خود افزوده است.

اسناد به اشتراک یوتیوب موسیقی

اسناد به اشتراک

گفته می شود که این نرم افزار به اپلیکیشن های دیگری مانند NPR ONE، Pandora، اسپاتیفای، iHeartRadio و Deezer خواهد پیوست و این پکپارچه سازی با مسیریاب ویز سبب می شود تا کاربران بتوانند حین رانندگی دسترسی راحت تری به موسیقی و کنترل آن داشته باشند.

البته لازم به ذکر است که وب سایت MobileSyrup گفته که بعد از ادغام سرویس یوتیوب موزیک و ویز، تنها کاربران پریمیوم ویز می توانند از سرویس یوتیوب استفاده نمایند که حق اشتراک آن برای هر ماه ۱۱٫۹۹ دلار است و استفاده از آن به مدت سه ماه برای کاربران رایگان خواهد بود.

با ادغام این دو سرویس با یکدیگر، کاربران می توانند به راحتی از ویز، آهنگ های مورد نظر خود را گوش دهند بدون آنکه نیازی به ترک صفحه ویز را داشته باشند.

حتی می توانید موسیقی را پخش کرده، متوقف سازند و یا اسکیپ کنند.

در این حال موزیک پلیر این سرویس کوچک شده و در نقشه نمایان می شود.
لازم به ذکر است که این یکپارچه سازی هم اکنون در کشور برزیل انجام شده و به نظر می رسد که در هفته های آتی این سرویس در اختیار کاربران قرار می گیرد.

یکی از مدیران ویز به نام Adam Fried در این رابطه اعلام کرده:

ما خیلی خوشحال هستیم که یوتیوب موزیک بخشی از خانواده پلیر صوتی ویز خواهد شد. ما همیشه می‌خواهیم مطمئن باشیم که کاربران ما بهترین تجربه ممکن را در داخل اتومبیل‌های خودشان دارند و حالا فراهم شدن قابلیت دسترسی به یوتیوب موزیک بدین معنی است که آنها همواره در طول مسیر به آهنگ‌ها و پلی‌لیست‌های موردعلاقه‌شان دسترسی خواهند داشت.

نوشته به زودی سرویس یوتیوب موزیک و ویز با یکدیگر ادغام می شوند اولین بار در وبلاگ آموزشی spy24.ir . پدیدار شد.

خبرها حاکی از آن است که سرویس یوتیوب موزیک (YouTube Music) شرکت گوگل به‌زودی با برنامه ناوبری ویز (Waze) ادغام خواهد شد. اگر تابه‌حال شک داشتید که گوگل، اپلیکیشن پلی موزیک (Play Music) خودش را کنار گذاشته است، حالا دلایل بیشتری برای اثبات این مدعا وجود دارد. اپلیکیشن ویز گوگل، اخیرا به جای پلی موزیک، برنامه یوتیوب موزیک را در لیست اپلیکیشن‌هایی که آنها را در خود ادغام خواهد کرد، قرار داده است.

برنامه یوتیوب موزیک، سرویس جدید پخش موزیک گوگل است؛ برنامه‌ای که شرکت می‌خواهد با استفاده از آن، جا پای محکمی را در حوزه پخش‌کننده‌های موزیک که در حال‌حاضر تحت سیطره اسپاتیفای و اپل موزیک است برای خودش باز کند.

اپلیکیشن مذکور، به جمع برنامه‌هایی مانند اسپاتیفای، Deezer ،iHeartRadio ،Pandora و NPR One خواهد پیوست و پکپارچه‌سازی آن با برنامه ویز، کنترل پخش موزیک در هنگام رانندگی را راحت‌تر خواهد کرد. البته بنا به گفته وب‌سایت MobileSyrup، امکان استفاده از قابلیت‌های یوتیوب موزیک در داخل ویز، فقط برای مشترکین پریمیوم قابل دسترس خواهد بود. اشتراک آن، ۱۱.۹۹ دلار برای هر ماه است و سه ماه هم دوره استفاده رایگان دارد.این رو هم بخون:

فعال‌سازی یوتیوب موزیک در داخل اپلیکیشن ویز به شما اجازه خواهد داد، تا با خیال راحت، آهنگ‌های موردنظرتان را بدون آنکه نیازی به ترک صفحه کاربری برنامه ناوبری خودرو باشد، پخش/متوقف یا اسکیپ کنید. به این صورت که، پلیر موزیک، به حالت کوچک‌شده در آمده و بر روی نقشه، نمایش داده خواهد شد.

یکپارچه‌سازی مذکور امروز در کشور برزیل اجرایی شد و در سایر مناطق نیز در هفته‌های آینده عملیاتی خواهد گردید.

Adam Fried یکی از مدیران ویز گفته است: ما خیلی خوشحال هستیم که یوتیوب موزیک بخشی از خانواده پلیر صوتی ویز خواهد شد. ما همیشه می‌خواهیم مطمئن باشیم که کاربران ما بهترین تجربه ممکن را در داخل اتومبیل‌های خودشان دارند و حالا فراهم شدن قابلیت دسترسی به یوتیوب موزیک بدین معنی است که آنها همواره در طول مسیر به آهنگ‌ها و پلی‌لیست‌های موردعلاقه‌شان دسترسی خواهند داشت.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا