فناوری

تبدیل عکس به نقاشی

شما با استفاده از برنامه تبدیل عکس به نقاشی می توانید اقدام به کارتونی کردن عکس هایتان کنید. به طور کلی در بازار نرم افزارها و اپلیکیشن های متعددی وجود دارد که قطعا روزی به کارتان می آید. پس شما می توانید از خودتان و دوستان تان عکس گرفته و چره تان را به نقاشی کارتونی تبدیل کنید. در ادامه از این مطلب از سایت اسپای 24 شما را با انواع برنامه های کاربردی آشنا می کنیم.

انواع برنامه تبدیل عکس به نقاشی

بدون شک شما با داشتن بهترین برنامه ها برای تبدیل کردن عکس به انیمیشن می توانید یک آوتار کارتونی داشته باشید و فیلترهای جذاب و گاها خنده دار به آن اضافه کنید. خوشبختانه در حال حاضر برنامه های گوناگونی برای این کار برای اندروید و ios وجود دارد که هر کدام ویژگی و امکانات خود را دارد. در ادامه شما را با کاربردی ترین نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی اشنا می کنیم.

دانلود برنامه تبدیل عکس به انیمیشن ویندوز ۱۰ ، ۸٫۱ و ۷

Best Program For Convert Photos To Drawings in Windows 10, 8.1 and 7

شاید به این فکر کرده باشید که عکس مورد علاقه خود را به یک نقاشی هنری تبدیل کنید. با این کار تصویر مورد نظر بیشتر در معرض دید مخاطب قرار می گیرد که باعث افزایش اثربخشی آن می شود. چندین نرم افزار طراحی عکس برای ویندوز وجود دارد که به شما در انجام این کار کمک می کند. بنابراین به نظر می رسد که دیگر نیازی به گذراندن دوره نقاشی برای طراحی ندارید. در زیر لیستی از نرم افزارهای رنگ آمیزی عکس برای ویندوز 10 آورده شده است.

نرم‌افزار فتوشاپ برای تبدیل عکس به نقاشی

تبدیل عکس ها به تصاویر در فتوشاپ یکی از هزاران کاری است که می توانید با این نرم افزار قدرتمند انجام دهید. بدون شک اولین نرم افزاری که در زمینه طراحی گرافیک و تغییرات تصویر به ذهن می رسد فتوشاپ است. این نرم افزار تولید شده توسط Adobe میلیون ها کاربر در سراسر جهان دارد. همچنین طیف گسترده ای از ابزارهای دیگر را به کاربران ارائه می دهد تا به آنها کمک کند تا تصاویر خلاقانه خود را ایجاد کنند.

برنامه تبدیل عکس به نقاشی ویندوز SoftOrbits Sketch Drawer

نرم افزار SoftOrbits Sketch Drawer نرم افزاری برای تبدیل عکس ها به جوهر مشکی می باشد. این نرم افزار برای تبدیل تصاویر دیجیتال به سیاه و سفید مورد استفاده قرار می گیرد. وظیفه اصلی این نرم افزار تبدیل پیکسل ها به فونت سیاه است.

نرم افزار SoftOrbits Sketch Drawer دارای قالب های آماده ای برای تبدیل عکس به نقاشی است که در آن می توانید قالبی را که دوست دارید انتخاب کنید و تصویر خود را به نقاشی تبدیل کنید. همچنین آموزش های زیادی در مورد نحوه کار با این نرم افزار در سایت نرم افزار SoftOrbits Sketch Drawer وجود دارد.

نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی

نرم‌افزار تبدیل عکس به نقاشی برای ویندوز Akvis Sketch

نرم افزار AKVIS Sketch به کاربر اجازه می دهد تا افکت های بسیار متنوعی را بر روی عکس های دیجیتال ایجاد کند. با آن می توانید نقاشی خود را به طرح سیاه و سفید یا نقاشی رنگ روغن تبدیل کنید.

این نرم افزار دارای الگوریتم های بسیار قدرتمندی برای پردازش کامل و دقیق عکس شما می باشد و می تواند نتایج بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد. رابط کاربری نرم افزار بسیار کاربرپسند است و تنها با چند کلیک می توانید به نتیجه دلخواه برسید. امکان تغییر کنتراست رنگ طرح نهایی نیز وجود دارد

برنامه تبدیل عکس به نقاشی

این نرم افزار همچنین مناسب ترین فیلتر را با توجه به ویژگی تصویر شما به شما ارائه می دهد و قابلیت ذخیره ده عملیات گذشته شما را دارد. همچنین امکان پردازش چند تصویر به صورت همزمان در این نرم افزار وجود دارد.

نرم‌افزار تبدیل عکس به کارتون برای کامپیوتر FotoSketcher

همچنین می توانید از FotoSketcher برای دانلود Photo to Drawing برای ویندوز استفاده کنید. این نرم افزار قابلیت تبدیل عکس به نقاشی و انیمه را نیز دارد و این کار را به راحتی و در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد. در این نرم افزار امکان تبدیل عکس ها به طرح مداد، آبرنگ و رنگ روغن وجود دارد.

دانلود برنامه تبدیل عکس به نقاشی

نرم افزار رایگان FotoSketcher را دانلود کنید و تنها با چند کلیک ساده به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. در این نرم افزار قالب های آماده ای وجود دارد که تصمیم گیری را برای شما آسان می کند. زیرا می توانید خیلی سریع آنها را پیش نمایش کنید. علاوه بر این قالب ها، ابزارهایی مانند تغییر کنتراست رنگ نیز برای شخصی سازی تصویر نهایی در اختیار شما قرار می گیرد.

نرم‌افزار تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم XnSketch

نرم افزار XnSketch یک نرم افزار طراحی با جوهر عکس به سیاه برای ویندوز است. این نرم افزار دارای 18 افکت مختلف است که با استفاده از آنها می توانید عکس خود را به طرح سیاه قلم تبدیل کنید. علاوه بر افکت ها، ابزارهایی برای شخصی سازی تصویر و ویرایش آن به دلخواه وجود دارد.

تبدیل عکس به نقاشی ویندوز

این نرم افزار همچنین لینک به برخی از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک است و می توانید بلافاصله پس از تولید طرح مداد مشکی آنها را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

نرم‌افزار تبدیل عکس به کارتون مدرن Instant Photo Sketch

نرم افزار Instant Photo Sketch یک نرم افزار بسیار کوچک برای طراحی عکس برای ویندوز 7 و تبدیل عکس به نقاشی است که به شما امکان می دهد عکس ها را به راحتی به نقاشی تبدیل کنید. این نرم افزار در مقایسه با نرم افزاری که قبلا معرفی کردیم ابزارهای زیادی در اختیار شما قرار نمی دهد و بیشتر زمانی استفاده می شود که بخواهید کاری را سریع انجام دهید.

تبدیل عکس به نقاشی مدرن

در این نرم افزار کافی است یک نوار لغزنده را حرکت دهید تا عکس خود را به نتیجه دلخواه برسانید. شما همچنین می توانید اندازه تصویر را تغییر دهید.

نرم‌افزار تبدیل عکس به نقاشی ویندوز ۱۰ Pencil Photo Sketch Maker

نرم افزار Pencil Photo Sketch Maker علاوه بر ویندوز روی گوشی موبایل نیز قابل نصب است. کار با این نرم افزار نیز بسیار آسان و سریع است. با آن می توانید عکس ها را به نقاشی های رنگی یا سیاه و سفید تبدیل کنید. در این نرم افزار می توانید بر روی تصاویر نیز طراحی کنید. در واقع یک نوع نرم افزار نقاشی عکس برای کامپیوتر و موبایل است.

نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی برای کامپیوتر

نرم‌افزار ویندوز ۱۰ Sketch Me

با کمک نرم افزار Sketch Me برای ویندوز 10 موجود در فروشگاه مایکروسافت، می توانید عکس های خود را با یک کلیک به آثار هنری تبدیل کنید. همچنین نرم افزاری برای تبدیل عکس به نقاشی برای کامپیوتر است؛ زیرا به راحتی می تواند تصاویر کارتونی بسیار جذابی از عکس های شما ایجاد کند.

برنامه تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم

نتیجه گیری

شما برای این که عکس خود را به انیمه تبدیل کنید؛ نیاز به برنامه های تبدیل دارید. البته لازم به ذکر است که بسیاری از برنامه های ویرایش تصویر نیز دارای افکت های گوناگونی هستند. اما برنامه های جداگانه دارای امکانات بیشتری هستند. در این مطلب از وبسایت اسپای 24 شما را با نرم افزار و برنامه تبدیل عکس به نقاشی اشنا کردیم.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا