اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینبرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفون

ترافیک هوایی جهان را زنده ببینید پروازهای داخلی و خارجی هواپیماها

اگر می خواهید نقشه پروازهای هواپیماهای داخلی و خارجی ترافیک هوایی جهان رو بصورت کاملا آنلاین با حرکت هواپیماها ببینید می تونید از وب سایت زیر استفاده کنید . با نگاه کردن به این نقشه شما پروازهای آنلاین در حال حرکت رو می تونید ببینید ، چقدر زیباست که می بینید تحریم ها حریم هوایی ایران رو هم تحت تاثیر قرار میدن ! چقدر جالبه که می تونید ببینید کشورهای جنگ زده کجاها هستن ! چقدر این نقشه حرف برای گفتن داره و البته می تونید مطمئن بشید عزیزانتون که در پروازها هستن کی به مقصد میرسن …  هواپیماهای درحال پرواز در سراسر دنیا – مشاهده هواپیماهای در حال پرواز ایران مشاهده ی آنلاین هواپیماهای

معرفی اپلیکیشن FlightRadar24

Flightradar24 اپلیکیشنی جامع و کاربردی جهت نمایش اطلاعات هواپیماهایی که در همین لحظه درحال حرکت هستند، می باشد. این اپلیکیشن در واقع یک برنامه کنترل ترافیک هوایی هست و شما میتونید بصورت آنلاین تمام هواپیماهایی رو که در همین لحظه در جهان درحال پرواز هستند رو در صفحه تلفن همراهتون رصد کنید. پس از اجرای اپلیکیشن با همچین صفحه ای روبرو میشید:

نسخه رایگان اندروید و ios این اپلیکیشن رو میتونید از سایتها یا فروشگاههای معتبر یا خود سایتflightradar24.com دریافت کنید.

در پایان امیدوارم بتونید از این برنامه مفید و کاربردی استفاده کنید و لذت ببرید.

اگر اغلب با هواپیما سفر می‌کنید یا می‌خواهید از اطلاعات پروازها در هر ساعت از شبانه روز مطلع شوید، می‌توانید به صورت آنلاین تمام پروازهای جهان را مشاهده کنید.

صنعت هوانوردی امروزه به‌عنوان امن‌ترین، سریع‌ترین و بهترین مدل حمل نقل در جهان شناخته می‌شود و با سرعت در حال توسعه است. جالب است بدانید که در هر لحظه حدود ۱۳۰۰۰ هواپیما به‌طور هم‌زمان در آسمان کل دنیا در حال پرواز هستند. از اینرو، کنترل و مدیریت آن‌ها و همچین، اطلاع‌رسانی به مردم در اقصی نقاط جهان در مورد پروازها نیز به امری ضروری تبدیل‌ شده است. بنابراین، در ادامه وب‌سایتی را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن می‌توانید هر پروازی در جهان را از ابتدا تا زمان رسیدن به مقصد به‌صورت آنلاین مشاهده کنید.

ترافیک هوایی جهان , هواپیماهای درحال پرواز در سراسر دنیا , مشاهده هواپیماهای در حال پرواز ایران
ترافیک هوایی جهان را زنده ببینید پروازهای داخلی و خارجی هواپیماها 3

وب سایت flightradar24

وب سایت flightradar24 یک مرکز جامع مشاهده پروازهای جهان است، به‌محض ورود به آن به چنین صحنه‌ای روبرو می‌شوید. این‌ها تمام پروازهایی هستند که در حال حاضر درحرکت هستند و اگر کمی دقت کنید خواهید دید که هواپیماها روی صفحه حرکت می‌کنند.

از روی کره‌شمالی هیچ پروازی عبور نمی‌کند

حالا کمی روی منطقه موردنظر زوم می‌کنیم، نقاط آبی که مشاهده می‌کنید فرودگاه‌های بین‌المللی هستند که با کلیک رو آن می‌توانید از برنامه پروازهای فرودگاه مطلع شوید. کوچک و بزرگ بودن هواپیماها در تصویر به معنای نوع هواپیما است. نکته جالب در این تصویر این است که هیچ هواپیمایی از آسمان کره شمالی رد نمی‌شود.

مشخص شدن مسیر پرواز

برای اینکه اطلاعات بیشتری از یک پرواز به دست بیاورید روی یکی از هواپیماهای در حال حرکت کلیک کنید، همان‌طور که می‌بینید مسیر هواپیما و مشخصات آن نمایش داده می‌شود. برای مثال این پرواز تهران – مشهد است و تقریباً در نیمه‌ راه قرار دارد. خط حرکت او کاملاً مشخص است و در ستون سمت چپ تصویر مشخصاتی از قبیل زمان پرواز، ساعت فرود، میزان مسافت طی شده، شماره پرواز وجود دارد. در پایین‌تر نیز مشخصاتی ازجمله نام شرکت، مدل هواپیما، سن هواپیما، سرعت حرکت، ارتفاع، وضعیت جوی و آب‌وهوای مسیر وجود دارد.

نکته جالب این است که با زدن دکمه ۳D حرکت هواپیما را به‌صورت سه‌بعدی روی کره زمین ببینید.

پرواز نیویورک-بمبئی

پرواز دبی-رم

پروازهای عبوری از ایران

در چند سال گذشته با شدت گرفتن ناامنی‌ها در سوریه و عراق و سرنگونی هواپیمایی در اوکراین، شرکت‌های هوایی کم‌کم به عبور از مرزهای هوای امن کشورمان روی آوردند تا جای که رکورد ۱۰۴۳ پرواز عبوری در یک شبانه‌ روز در کشور زده شد، که شرکت‌های هواپیمایی اماراتی بیشترین سهم را در این پروازهای عبوری دارند. و نکته جالب عبور هواپیماهای آمریکایی از آسمان ایران است. در حال حاضر، ۹۲ مسیر اصلی در ایران فعال‌اند که پروازهای عبوری کشور با میانگین بیش از ۹۰۰ پرواز در روز رسیده را مدیریت می‌کنند.

بخش Air port

زمانی که شما وارد بخش ایرپورت (Airport) شوید، لیست کشورهای را ملاحظه می‌کنید، با انتخاب یکی از آنها شما به لیست تمام فرودگاه‌های آن کشور دسترسی خواهید داشت.

همان‌طور که می‌بینید ما برای مثال فرودگاه امام خمینی را مشاهده کردیم. در این‌جا آیتم‌های مختلفی از جمله برنامه پروازها، تأخیر پروازها، پروازهای که در حال ورود به فرودگاه هستند و پروازهای که از فرودگاه بلند شده‌اند را می‌توانید مشاهده کنید.

جستجوی پرواز

ترافیک هوایی جهان : مشاهده ی آنلاین هواپیماهای

این سایت یک بخش جستجوی بسیار خوب و کاربردی دارد، فرض کنید یکی از اقوام شما در سفر است. شما اگر شماره پرواز آن را داشته باشید، یا اینکه بدانید از کدام فرودگاه، هواپیمایی آن بلند شده است. با واردکردن این اطلاعات فوراً می‌توانید آن پرواز را پیدا کنید و از وضعیت کنونی آن به‌صورت آنلاین مطلع شوید. برای مثال ما یک شمار پرواز را وارد کردیم.

همان‌طور که می‌بینید پرواز مورد نظر از تهران به دبی می‌رود و تقریباً در نیمه‌راه قرار دارد و پس از ۱:۵۱ دقیقه به زمین خواهد نشست.

شبکه های اجتماعی

ترافیک هوایی جهان :

وب سایت www.flightradar24.com ، دارای تمام شبکه‌های اجتماعی است، همچنین، می‌توانید وضعیت هواپیمای موردنظر خود را آنلاین تویت کنید. این سایت دارای یک بخش چت هم می‌باشد که در آنجا می‌توانید با دیگر بازدیدکنندگان صحبت کنید، که نکته جالب در آن پشتیبانی از زبان فارسی است. بیشتر خدمات سایت از جمله آن‌هایی که ما برای شما معرفی کردیم، رایگان است. اما برخی دیگر از خدمات آن ملزم به ثبت‌نام در سایت و هزینه است. شما دارندگان تلفن همراه می‌توانید اپلیکیشن اندروید و ios آن را از خود سایت دانلود کنید و از تمام خدمات آن بهره‌مند شوید.

  • هواپیماهای درحال پرواز در سراسر دنیا
  • مشاهده هواپیماهای در حال پرواز ایران
  • مشاهده ی آنلاین هواپیماهای



برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا