اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینامنیت سایبری (Cyber Security)فناوری

تست نفوذ با مرورگر گوگل کروم

در این اموزش با نحوه تست نفوذ با یک افزونه دیگر از مرورگر گوگل کروم اشنا خواهید شد، با ما همراه باشید.

اهمیت تست نفوذ وایرلس

نفوذ و هک با مرورگر گوگل کروم

مرورگر گوگل کروم افزونه های زیادی برای متخصصان امنیتی دارد که می‌توانند در مراحل تست نفوذ کمک شایانی کنند که ما در اموزش های قبل برخی از ان ها را معرفی کرده ایم برای مثال می‌توانید اموزش بررسی امنیت سایت را مشاهده کنید که به صورت اتوماتیک تست نفوذ توسط مرورگر انجام می‌شد اما در این اموزش یک افزونه دیگر برای تست نفوذ معرفی می‌کنیم که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

افزونه Penetration Testing Kit

یک افزونه برای مرورگر گوگل کروم است که با استفاده از ان می‌توانید بر روی وب سایت ها تست نفوذ انجام دهید و از ان در مرحله جمع اوری اطلاعات هم استفاده کنید، برای مثال می‌توانید درخواست هایی که ارسال می‌شود را مشاهده کنید یا هدر های امنیتی وب سایت را مورد بررسی قرار دهید که موارد بسیار دیگری هم دارد که در زمان کار با این افزونه با ان ها اشنا خواهید شد.

تست نفوذ با افزونه گوگل کروم

برای استفاده از این افزونه ابتدا وارد لینکی که در اخر اموزش قرار داده شده است شوید و افزونه را در مرورگر خود اضافه کنید و بعد از فعال شدن یک ایکن به بخش بالای مرورگر شما اضافه خواهد شد که با کلیک بر روی ان می‌توانید امکانات این افزونه را مشاهده کنید و از ان ها استفاده نمایید (دقت داشته باشید وارد هر وب سایتی که بشوید اطلاعات ان را نمایش می دهد) برای مثال هدر های اممنیتی در تب اول قابل مشاهده هستند در تب دوم شما می‌توانید درخواست های مختلف با نوع مختلف مانند GET, POST و …. را ارسال کنید و سپس نتیجه ان را مشاهده کنید که با این کار می توانید انواع باگ ها را بر روی ورودی های وب سایت تارگت خود چک نمایید. تست نفوذ با مرورگر گوگل کروم نکته: با استفاده از این افزونه حتی می‌توانید ترافیک مصرفی وب سایت را کنترل کنید.

دانلود

Penetration Testing Kit موفق باشید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا