آموزش رایگان هک اینستاگرام مارکتینگآیا اینستاگرام من هک شده است؟!

تغییر رمز اینستاگرام و راهنمای تصویری

تغییر رمز اینستاگرام و راهنمای تصویری ، تغییر رمز اینستاگرام ایفون ، تغییر رمز اینستاگرام در گوگل ، تغییر رمز اینستاگرام فراموش شده ، تغییر رمز اینستاگرام فارسی

تغییر رمز اینستاگرام و راهنمای تصویری عوض کردن پسورد در این برنامه در هنگام ثبت نام در اینستاگرام و ساخت یک اکانت در این شبکه اجتماعی پرطرفدار، علاوه بر این که باید یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید، نیاز است که یک پسورد یا رمز عبور نیز برای اکانت خود تعیین کنید.

این رمز عبور به شما اطمینان می دهد که تنها شما می توانید به اکانت خود وارد شوید و سایر افراد دسترسی به اطلاعات و تنظیمات آن نخواهند داشت. از آنجا که پسورد ورود به اینستاگرام بسیار مهم است، نیاز است که ما هر از چند گاهی، اقدام به تعویض آن نماییم.

در ادامه با ما همراه باشید تا چگونگی تغییر رمز اینستاگرام را آموزش داده و همچنین به بررسی عواملی که موجب می شوند تا ما پسورد خود را عوض کنیم نیز بپردازیم.

تغییر رمز اینستاگرام و راهنمای تصویری
تغییر رمز اینستاگرام و راهنمای تصویری

تغییر رمز اینستاگرام

ممکن است عوض کردن پسورد اینستاگرام در شرایطی که ما رمز عبور خود را می دانیم، امری بسیار

ساده است و در عرض چند ثانیه قابل انجام است.

مراحل تغییر رمز اینستاگرام در شرایطی که رمز عبور قبلی خود را می دانیم، در زیر بیان شده است.

اما آنچه که اوضاع را کمی پیچیده تر می کند، عوض کردن رمز اینستاگرام در شرایطی است که ما رمز عبور قبلی را نمی دانیم!

در صورت فراموشی رمز عبور اینستاگرام، پیشنهاد می کنیم به لینک مشخص شده، رجوع کنید و روش بازیابی پسورد خود را مطالعه نمایید.

  1. برنامه اینستاگرام را باز کنید.
  2. به صفحه پروفایل خود وارد شوید.
  3. از طریق منوی همبرگری موجود در بالای صفحه، گزینه “Settings” را انتخاب کنید.
  4. در صفحه تنظیمات گزینه “Password” یا رمز عبور را انتخاب کنید.
  5. در صفحه باز شده، در بخش اول پسورد قبلی خود را تایپ کنید. در بخش دوم پسورد جدید
  6. خود را تایپ کنید و در بخش سوم پسورد جدید خود را مجددا تکرار کنید و گزینه تایید را
  7. در بالای صفحه انتخاب کنید.

نحوه تغییر رمز اینستاگرام

پسورد شما باید حداقل متشکل از ۶ کاراکتر، حاوی حروف، اعداد و نشانه ها باشد.

پیشنهاد می کنیم برای اینکه از امکان هک شدن صفحه خود جلوگیری کرده باشید، پسورد خود را تا ۱۶ کاراکتر افزایش دهید و سعی کنید ترکیبی از اعداد و نشانه ها و حروف را جایگزین پسوردهای ساده و کلمات معمولی کنید.

تغییر رمز اینستاگرام از وب سایت

اگر به تلفن همراه خود دسترسی ندارید، می توانید از طریق وب سایت رسمی اینستاگرام نیز اقدام به تغییر پسورد خود نمایید. برای این منظور کافی است به آدرس  www.Instagram.com/accounts/password/change وارد شده و پس از ورود به اکانت خود، در بخش های مشخص شده، ابتدا پسورد قبلی خود، سپس پسورد جدید و در انتها تکرار پسورد جدید را وارد کنید. پس از این کار روی گزینه “Change Password” کلیک کنید تا موفق به تغییر رمز اینستاگرام خود شوید.

تغییر رمز اینستاگرام از وب سایت رسمی

تغییر رمز اینستاگرام در صورت فراموشی رمز عبور

اما یکی از مشکلاتی که ممکن است برای کاربران اینستاگرام دردسر ساز شود، فراموشی پسورد اینستاگرام است. در این شرایط ما نمی توانیم از طریق روش های بالا، اقدام به تغییر رمز اینستاگرام نماییم. برای تغییر رمز در چنین شرایطی، ابتدا نیاز است که ما رمز عبور خود را بازیابی کنیم که به آن فرایند ریست پسورد (Reset Password) گفته می شود.

برای این منظور، طبق آنچه که در دستورالعمل های اینستاگرام آمده است، ابتدا باید گزینه Forgot password را در صفحه ورود به اینستاگرام انتخاب کنیم و سپس از طریق یکی از روش های بازیابی با ایمیل، بازیابی با اکانت فیس بوک و یا بازیابی از طریق شماره موبایل، رمز عبور خود را دریافت کنیم. مراحل انجام این کار به طور مفصل در لینکی که در ابتدای متن به آن اشاره شد، ذکر شده است.

چرا باید رمز عبور اینستاگرام خود را تغییر دهیم؟

یکی از مهمترین دلایلی که باید رمز عبور اینستاگرام را خود را تغییر دهیم، انتخاب پسوردهای ضعیف و یا کوتاه برای اکانتمان است. امروزه تعداد زیادی از اکانت های اینستاگرام که در میان آن ها صفحات و اکانت های پرطرفدار هم به چشم می خورند، به سبب انتخاب همین پسوردهای ساده و ضعیف، هک شده اند. پسوردها نقش مهمی را در حفظ امنیت اکانت های شبکه های اجتماعی بازی می کنند و در صورتی که به حفظ و امنیت آن ها توجهی نکنیم در واقع به امنیت اکانت خود بی توجه هستیم و امکان هک اکانت اینستاگرام خود را افزایش داده ایم.

از دیگر دلایلی که نیاز است اقدام به تغییر رمز اینستاگرام خود کنیم، در اختیار دیگران قرار دادن آن است. ممکن است بنا به دلایلی، ما رمز عبور اینستاگرام خود را در اختیار افرادی قرار داده باشیم که پس از آن، باید سریعا اقدام به عوض کردن آن نماییم.

از طرف دیگر، اگر شما برای وارد شدن به اکانت های مختلفتان از یک رمز عبور واحد استفاده می کنید، حتما نسبت به عوض کردن آن ها اقدام کرده و سعی کنید هیچ گاه از یک رمز عبور، برای ورود ثبت نام در چند اکانت مجزا، استفاده نکنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

تغییر رمز اینستاگرام و راهنمای تصویری ، تغییر رمز اینستاگرام ایفون ، تغییر رمز اینستاگرام در گوگل ، تغییر رمز اینستاگرام فراموش شده ، تغییر رمز اینستاگرام فارسی

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا