اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینفناوری

تلگرام سیاه چه قابلیت هایی دارد و آیا هک کردن تلگرام با این برنامه ممکن است؟

تلگرام سیاه چه قابلیت هایی دارد و آیا هک کردن تلگرام با این برنامه ممکن است؟ پیام رسان تلگرام به خاطر متن باز بودنش، نسخه های رسمی و غیر رسمی زیادی دارد که تلگرام سیاه هم یکی از از نسخه های غیر رسمی آن می باشد.

در این نوشته قصد داریم به طور مفصل درباره تلگرام سیاه و قابلیت های آن صحبت کنیم و به شایعاتی کهدرباره توانایی آن در هک کردن دیگران وجود دارد، بپردازیم.

بسیاری از افراد با توجه به تبلیغات غلطی که درباره اپلیکیشن تلگرام سیاه انجام شده،فکر می کنند که این نسخه از تلگرام در واقع یک نوع برنامه هک می باشد.

در رابطه با این شایعات باید بگوییم که به هیچ عنوان اینگونه نیست و و برنامه تلگرام سیاه تنها نسخه ای از پیام رسان تلگرام می باشد که همان قابلیت های تلگرام را ارائه می دهد.

با این وجود اگر شما به دنبال برنامه ای برای هک تلگرام اطرافیانتان هستید و به همین دلیل هم این مطلب را می خوانید، ما به شما برنامه SPY24 را معرفی می کنیم که یک نظارتی بر گوشی اعضای خانواده می باشد و قابلیت نمایش پیام های موجود در تلگرام را هم دارد.

آن چه که باید در مورد امنیت اینستاگرام بدانید

آیا هک تلگرام ممکن است ؟

قبل از گرفتن پاسخ این سوال باید بدانید که به طور کلی هک تلگرام به دو حالت صورت می گیرد : حالت اول هک گوشی فرد موردنظر و دوم هک سرورهای اصلی تلگرام و دسترسی به پایگاه داده کلی این پیام رسان.

در هیمنجا باید بگوییم که حالت دوم را به طور کلی فراموش کنید چرا که تا به حال هیچکس نتوانسته سرورهای اصلی را هک کند و سازنده این پیام رسان آنقدر به امنیت تلگرام اطمینان دارد که برای هر کسی که بتواند این برنامه را هک کند جایزه ای ۲۰۰ هزار دلاری در نظر گرفته است.

حال تنها راهی که باقی می ماند حالت اول است یعنی هک گوشی فرد مورد نظر، که این کار هم چندان سخت نیست و با در اختیار داشتن یک یا چند ابزار مانند برنامه های نظارتی و هک گوشی یا دانستن تکنیک های مهندسی اجتماعی، به راحتی می توانید به هک گوشی موبایل فرد موردنظرتان بپردازید.

یکی از روش هایی که برای دسترسی به پیام های تلگرام شخص موردنظرتان می توانید استفاده نمایید این است که به گوشی فرد موردنظرتان دسترسی پیدا کنید، سپس نسخه ای دیگر از تلگرام مانند تلگرام طلایی یا تلگرام سیاه را در گوشی موبایل خودتان نصب نمایید، در هنگام نصب این نسخه ها به جای شماره موبایل خودتان، شماره موبایل فرد هک شونده را وارد کنید. بعد از وارد کردن شماره موبایل، یک پیام حاوی کد اهراز هویت به گوشی فرد قربانی پیامک می شود که شما با برداشتن این کد از گوشی او و وارد کردن آن در گوشی خود می توانید به تمام اطلاعات موجود در تلگرام فرد موردنظرتان دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب شما توانسته اید تلگرام شخص موردنظرتان را هک کنید و به آن نفوذ نمایید.

هک با استفاده از تلگرام سیاه

سایت های زیادی در سطح اینترنت وجود دارند که تبلیغاتی مبنی بر هک با استفاده از تلگرام سیاه را ارائه می دهند. دقت کنید که تلگرام سیاه هم یکی از نسخه های غیر رسمی تلگرام مانند موبوگرام و تلگرام فارسی می باشد که از روی پلتفرم تلگرام اصلی نوشته شده اند. همانطور که گفته ایم هیچ شخص و یا برنامه ای اجازه ورود به سرور اصلی تلگرام را ندارد و نمی تواند به پایگاه اصلی داده ها دسترسی پیدا کند.

تا آنجا که کارشناسان ما بررسی نموده اند، به جز چند موردی که در بالا ذکر کردیم، مورد دیگری برای هک تلگرام وجود ندارد. بنابراین گول تبلیغاتی مبنی بر هک تلگرام را نخورید.

لازم به ذکر است که نرم افزار هایی هم ساخته شده اند که هدف اصلیشان هک نیست، بلکه کنترل و نظارت بر اعضای خانواده در فضای مجازی می باشد.

ویژگی های تلگرام سیاه

همانطور که در ابتدای مطلب قول دادیم، اکنون می خواهیم برخی از ویژگی های تلگرام سیاه را برای شما بازگو کنیم. پیش از این هم گفتیم که تلگرام سیاه نیز همچون برنامه های دیگر تلگرامی، یک نسخه مود شده از تلگرام اصلی می باشد و علاوه بر امکانات اصلی تلگرام، امکانات دیگری را نیز به کاربرانش ارائه می دهد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • تم های بسیار زیبا و خاص
  • امکان مشاهده اشخاصی که پروفایل شما را بازدید نموده اند
  • قابلیت گذاشتن در حالت روح
  • قابلیت مخفی نمودن حالت درحال تایپ
  • امکان داشتن منشی و پاسخگویی خودکار
  • امکان دسته بندی گروه ها و کانال ها و دوستان
  • و …
  • آیا هک تلگرام ممکن است ؟

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

وقتی نام دانلود تلگرام سیاه آورده می شود تمامی کاربران تلگرام به یاد قوی ترین تلگرام بدون فیلتر می افتند، دانلود تلگرام سیاه قادر است با کمترین سرعت نت به سرور تلگرام اتصال پیدا کند و انتقال و دریافت داده‌ها را به آسانی انجام دهد، تلگرام اصلی بعد از فیلترین دچار اختلالات دایمی شده است و این موضوع کاربران ایرانی تلگرام را مجبور به استفاده از تلگرام‌های بدون فیلتر کرده است.

دانلود تلگرام سیاه چیست ؟

تلگرام سیاه قویترین تلگرام غیررسمی بدون فیلتر است که تونسته است بدون هیچ محدودیتی اتصال به سرور تلگرام را ممکن سازد و کاربران تلگرام را از شر فیلترینگ خلاص کند.

البته تلگرام سیاه دارای ویژگی‌های منحصر ب فردی است که در ادامه به آنها می پردازیم.

دانلود تلگرام سیاه:

دانلود برنامه به صورت لینک مستقیم و دانلود از پلی استور امکان‌پذیر و در دسترس می باشد. همچنین می توانید از برنامه های جایگزین به اسم دانلود تلگرام سریع و دانلود PicoPlus 6.42 استاده کنید.

آیدیت برنامه:

آپدیت‌های برنامه به صورت هفتگی به صورت اتوماتیک در وبسیایت قرار داده می شوند.

امنیت تلگرام سیاه

امنیت تلگرام سیاه و تلگرام اصلی به هیچ عنوان تفاوتی باهم نداشته و تلگرام سیاه دقیقا از آی پی امنیتی تلگرام اصلی استفاده می کند، دارای بالاترین سطح امنیت بین تمامی شبکه‌های اجتماعی می باشد.

امکانات دانلود تلگرام سیاه

  • دارای حالت روح پیشرفته
  • بدون فیلتر
  • امکان پین تا ۲۰ چت و کانال
  • امکان داشتن سوپر گروه تا ۱۰ عدد
  • ساپورت تمامی ربات ها
  • هک کردن تلگرام

فیلترینگ تلگرام سیاه

فیلترینگ بر روی تلگرام سیاه کاملا بی اثر می باشد زیرا این برنامه از پروکسی های درون شبکه ای کاملا اختصاصی استفاده می کند و هرگز برنامه دچار اختلال نمی شود. بنابراین با نصب برنامه از پروکسی و وی پی ان بینیاز می‌شوید.

لینک دانلود به دستور پلیس فتا حذف شد

سوالات پیرامون تلگرام سیاه: هک کردن تلگرام 

تلگرام سیاه فیلتر است؟
خیر تلگرام سیاه ۱۰۰ درصد ضد فیلتر بوده و با استفاده از پروکسی‌های شخصی هرگز اختلالی در برنامه ایجاد نمیشود.

حالت روح دارد؟
بله برنامه دارای حالت روح کاملا پیشرفته می باشد

برنامه چه میزان کاربر دارد ؟
بالغ بر ۵۰۰ هزار کاربر تلگرام در حال استفاده از این برنامه می باش

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا