برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

تمامی اطلاعات درباره لیست ارز دیجیتال

ارز دیجیتال را می توان نمونه خاصی از پول دیجیتال معرفی کرد که به صورت رمز گذاری شده به بازار ارائه می شوند. در لیست ارز دیجیتال این نمونه پول ها دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند غیر متمرکز بودن، تغییر ناپذیر بودن و شفافیت بالا هستند. بسیاری از افراد تصور دارند که ارز دیجیتال تنها بیت کوین می باشد، در صورتی که ارز های دیجیتال از انواع مختلفی تشکیل شده اند و  شما می توانید در لیست ارز دیجیتال تمامی ارزهای دیجیتال را به همراه قیمت و درصد سود یا کاهش قیمت به همراه میزان سهام گذاری مشاهده کنید.

ارز دیجیتال چیست ؟

 در سال های اخیر نمونه خاصی از پول را می توان پول های هوشمندانه دانست که درصد بالایی از جهان را با نام ارز دیجیتال در بر می گیرند. ارز های دیجیتال بر پایه علم  رمزنگاری و ساخته می شوند تا با ویژگی های تغییر ناپذیری و شفافیت بالا توسط بلاک چین ها در اختیار شما قرار گیرند.

توجه داشته باشید، در این قسمت منظور از غیر متمرکز بودن ارز دیجیتال در واقع نمونه ای از خرید و فروش مستقیم و بدون هیچگونه واسطه می باشد که توسط اینترنت انجام شده و  یعنی شما برای ارسال یا دریافت ارز های دیجیتال نیاز به استفاده از هیچ سازمان یا شخص خاصی ندارید، درواقع خودتان می توانید با افتتاح یک حساب بانکی در سازمان های خاص از ارز دیجیتال با خرید و فروش های متعدد بهره گیرید.

بلاک چین چیست؟

بلاک چین ها را می توان یک واحد سازنده رمز ارز معرفی کرد. این واحد ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند تمامی تراکنش های شما را در طولانی مدت شما در شبکه رمز ارز و هم در خارج از شبکه ثبت کرده و برای شما نمایش دهند.

ارز های دیجیتال با توجه به نوع بلاک چین ها از نمونه های مختلفی برخوردار هستند، برای مثال از انواع اصلی ارز دیجیتال می توان به بیت کوین و اتریوم اشاره کرد که محبوب ترین ارز های دیجیتال تا به امروز شناخته شده اند.

لیست ارز دیجیتال

لیست ارز دیجیتال چیست ؟

بسیاری از افراد این سوال را دارند که لیست ارز دیجیتال چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ در پاسخ به این سوال به توضیح گسترده ای درباره لیست ارز دیجیتال می پردازیم.

در سال 1400 با توجه به لیست کلی ارز دیجیتال حدود 7.709 ارز دیجیتال متفاوت از یکدیگر وجود دارد. در بین این تعداد ارز دیجیتال که در 405 صرافی متفاوت در سراسر جهان به صورت بین المللی در حال مبادله هستند، با توجه به ساختار آنها و استفاده از بلاک چین های مختلف ما تقریبا  790 ارز دیجیتال دارای کوین می باشند و 1384 نمونه آنها نیز از بسته های توکن دار داریم که از بهترین نمونه های ارز دیجیتال در جهان شناخته می شوند.

لیست ارز دیجیتال در واقع یک لیست برای نمایش این ارز ها است، شما برای خرید و فروش ارز دیجیتال می توانید یک لیست را دانلود کنید تا از تمامی اسامی، قیمت، میزان سوددهی و نمودار سود ارز به صورت کامل اطلاع پیدا کنید.

لیست ارز دیجیتال

قیمت ارز دیجیتال :

در سال 1400 با توجه به آمار های بیان شده ارزش و سرمایه تمامی بازار ارز دیجیتال را می توان 2 تریلیون دلار دانست. این قیمت روز به روز در حال افزایش یا کاهش می باشد، برای مثال ممکن است در یک روز در اثر چندین معامله متعدد حدود 5 میلیون دلار بر قیمت رمز ارز افزوده شود اما ممکن در یک روز به دلیل کاهش قیمت دلار و رکود سرمایه گذاری در بیت کوین 2 میلیون دلار از سهام گذاری کاهش پیدا کند.

در واقع شما می توانید این افزایش و کاهش را یک رابطه مستقیم با میزان خرید و فروش ارز دیجیتال تصور کنید به هر میزان که معامله ها در این ارز بیشتر باشند شما با افزایش سرمایه گذاری و سود ارز دیجیتال روبرو می شوید و در صورتی که میزان فعالیت در بیت کوین کاهش پیدا کند شما با از دست رفتن سرمایه گذاری خود روبرو خواهید بود.

لیست ارز دیجیتال

لیست ارز دیجیتال :

اگر شما قصد به خرید ارز دیجیتال دارید باید از لیست ارز دیجیتال برای اطلاع کامل از تمامی ارز های موجود در لیست ارز دیجیتال استفاده کنید، اطلاعات موجود در لیست ارز دیجیتال ارائه دهنده نام ارز دیجیتال، قیمت ارز دیجیتال، میزان سوددهی ارز، نمودار خرید و فروش ارز و میزان خریداران این ارز می باشد که در اختیار شما قرار گرفته است.

شما با استفاده از لیست ارز دیجیتال به راحتی می توانید بهترین نمونه های ارز دیجیتال را تشخیص داده و سرمایه خود را برای خرید آنها صرف کنید.

1 ــ بیت کوین :

بیت کوین از بهترین نمونه های ارز دیجیتال است که از زمان ساخت خود تا به امروز پرطرفدارترین نمونه ارز دیجیتال در لیست ارز دیجیتال می باشد.

بیت کوین را می توان  به دو دسته مختلف کوین ها و توکن ها تقسیم کرد.

بیت کوین، دارای کوین :

این نمونه بیت کوین، دارای یکی بلاک چین مخصوص هستند و هیچگاه از کد بیت کوین دیگری برای ساخت استفاده نمی کنند به همین دلیل است که هر بیت کوین از الگوریتم ها، بلاک ها، زمان ایجاد بلاک، سکه ها و اصطلاحات متفاوتی نسبت به بیت کوین دیگر تشکیل شده است.

بیت کوین توکن دار :

این نمونه بیت کوین نیز از نمونه های با ارزش ارز دیجیتال شناخته می شود که دارای کد گذاری منحصر به فرد بوده و بسیار پرطرفدار است. بخوانید و بیشتربدانیداستخراج بیت کوین به صورت مخفی در سرور مجازیvps 

2 ــ ارز های بدون بیت کوین :

از ارز های بدون بیت کوین در لیست ارز دیجیتال می توان به اتریوم، ریپل، ویوز اشاره کرد. همانطور که از نام آنها پیداست این ارز ها بدون بیت کوین ساخته شده اند اما حکم پول دیجیتال را دارند و به راحتی می توان از آنها در بستر های متفاوت اتریوم یا ویوز و ایاس استفاده کرد.

تفاوت ارزهای دیجیتال با بیت کوین :

ارز های دیجتال همگی از کوین های کد گذاری شده ساخته نشده اند بلکه برخی از ارز های دیجیتال مانند اتریوم، ویوز و.. از نمونه های دیگر ارز دیجیتال بدون کوین می باشند. این ارز ها مانند بیت کوین دارای بلاک چین های جداگانه نیستند و نمی توانند منفرد کار کنند بلکه برای اجرای تراکنش های خود مجبور به کمک گرفتن از بلاک چین های اصلی هستند.

لیست ارز دیجیتال

ارز های مشهور در لیست ارز دیجیتال :

همانطور که گفته شد زمانی که شما لیست ارز دیجیتال را دریافت می کنید حداقل 7000 ارز مشاهده خواهید کرد که از 2200 نمونه متفاوت ساخته شده اند. برخی از این ارزها را می توان به عنوان ارز های پرطرفدار معرفی کرد و برخی از آنها نیز به عنوان ارز مرده شناخته شده و رها شده اند، در این قسمت به ارز هایی اشاره خواهیم داشت که به محض ورود خود به بازار ارزشمند تلقی شده و با رشد بالا روبرو شده اند.

1 ــ بیت کوین :

باز هم مانند همیشه بیت کوین در اول لیست تمامی ارز های دیجیتال به عنوان بهترین ارز قرار دارد، بیت کوین قدیمی ترین و معروف ترین ارز موجود می باشد که از زمان ساخت تا به امروز بیشترین فروش را در تمامی ارز های موجود داشته و توانسته جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد.

2 ــ اتریوم :

اتریوم در واقع یک ارز دیجیتال ساخته شده از بلاک چین نیست بلکه به عنوان یک پلتفرم در جهان شناخته می شود، این پلتفرم در سال 2015 ساخته شده است و به دلیل کاربرد و ویژگی های منحصر به فرد خود به عنوان رمز ارز دوم جهان شناخته می شود.

لیست ارز دیجیتال

3 ــ ریپل :

ریپل نیز مانند اتریوم یک پلتفرم متفاوت در جهان است، ریپل مانند اتریوم مشهور نیست اما از سرعت بسیار زیادی در عملکرد برخوردار است.

4 ــ لایت کوین :

لایت کوین یکی از ارز های هم خانواده با بیت کوین می باشد، این ارز در لیست از روی کد های بیت کوین ساخته شده است و یکی از قدیمی ترین کوین های موجود می باشد، مزیت این کوین نسبت به بیت را می توان سرعت آن برای پرداخت معرفی کرد. 


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

سرور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا