اینستاگرام ترفند جالب

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

مقدمه‌ای در رابطه با تیک آبی اینستاگرام

اگر دقت کرده باشید، برخی از افراد مشهور و سرشناس دنیا یک تیک آبی منحصر به فرد در کنار نام حساب کاربری خود در اینستاگرام دارند که نشان دهنده صحت و رسمی بودن اکانت آنهاست. به پروفایل ها یا اکانت هایی که دارای چک مارک آبی اینستاگرام هستند، نشان تایید شده گفته می شود که مخفف عبارت Verified Badge است. اما این علامت دقیقاً چه چیزی را نشان می دهد؟

همانطور که از نام آن پیداست (چک مارک)، این اکانت اینستاگرام با تیک آبی توسط اینستاگرام بررسی شده و پروفایل یا حساب رسمی شخص مورد نظر محسوب می شود. همانطور که می دانید ساخت اکانت های جعلی یا به اصطلاح فیک اکانت در اینستاگرام بسیار آسان است و افراد زیادی این کار را انجام می دهند. به عنوان مثال، وقتی نام یک هنرمند مشهور را در اینستاگرام جستجو می کنید، ممکن است با لیست عظیمی از حساب های کاربری به نام او مواجه شوید. در این مورد، شناسایی حساب رسمی هنرمند مورد نظر می تواند بسیار دشوار باشد. اینستاگرام یک علامت آبی در کنار اکانت هنرمند مورد نظر نمایش می دهد تا پروفایل یا اکانت رسمی او را مشاهده کنید. به این ترتیب کاربران می توانند اکانت رسمی و تایید شده وی را در میان سایر اکانت های مشابه پیدا کنند.

1 3

به تازگی اینستاگرام به صورت رسمی نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام را منتشر کرده است که می توانید در آموزش جدیدی که برای شما آماده کرده ایم مطالعه کنید.

مورد اول: اکانت باید فالوورهای زیادی داشته باشد!

داشتن تعداد زیادی فالوور اکانت اینستاگرام اولین چیزی است که شانس شما برای گرفتن چک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت شما را افزایش می دهد. همانطور که اینستاگرام اشاره می کند، در حال حاضر فقط افراد مشهور، سلبریتی ها می توانند تایید آبی اینستاگرام را دریافت کنند. افزایش تعداد فالوورهای اکانت یکی از مواردی است که نشان می دهد شما به هر دلیلی یک فرد مشهور یا شناخته شده هستید. اما در نظر داشته باشید که برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام و تایید وضعیت رسمی اکانت، تنها افزایش تعداد فالوورها مهم است و هیچ تضمینی برای دریافت این نشان وجود ندارد.

2 3

به یاد داشته باشید که اینستاگرام به نحوه تعامل و ارتباط شما با سایر فالوورها توجه زیادی می کند. ارسال عکس های جعلی برای افزایش تعداد فالوور شانس شما برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام و تایید وضعیت رسمی اکانت را افزایش نمی دهد، نتیجه عکس دارد. ارسال عکس های جعلی و ایجاد اکانت های جعلی چیزی است که اینستاگرام از آن به عنوان نقض قوانین و مقررات استفاده از این شبکه اجتماعی یاد می کند. به عبارت دیگر، تنها راه افزایش تعداد فالوورهای اکانت اینستاگرام و در عین حال افزایش شانس گرفتن تیک آبی اینستاگرام این است که خودتان باشید و از دانش، قدرت ارتباطی، خدمات و یا سایر مهارت های خود برای رعایت کردن استفاده کنید. قوانین اینستاگرام را دنبال کنید تا به یک فرد مشهور تبدیل شوید. این کار شانس شما را برای گرفتن چک مارک آبی اینستاگرام و تأیید رسمی بودن حساب خود بسیار افزایش می دهد.

مورد دوم: نماد یک برند معروف شوید

یکی دیگر از جنبه هایی که شانس شما را برای گرفتن چک آبی اینستاگرام و تأیید حسابتان افزایش می دهد، برندسازی است. اگر لوگوی یک برند محبوب را در حساب اینستاگرام خود ارائه دهید، شانس شما برای دریافت نشان تایید افزایش می یابد. البته به خاطر داشته باشید که ارائه نماد برند تنها در صورتی جواب می دهد که صاحب برند یا مدیر بخش بازاریابی آنلاین باشید. باز هم، استفاده از نمادهای جعلی به افزایش شانس شما برای گرفتن چک مارک آبی اینستاگرام و تأیید رسمی بودن حساب شما کمک نمی کند.

3 2

در این میان، تجربه نشان داده است که برندهایی که خدمات عمومی بیشتری ارائه می دهند و با فالوورهای خود در ارتباط مستقیم هستند، بیشتر تیک آبی اینستاگرام یا تیک اینستاگرام دریافت می کنند. بنابراین برند بودن و تبلیغ آن در اکانت اینستاگرام شانس شما را برای گرفتن تیک آبی این شبکه اجتماعی افزایش می دهد.

مورد 3: حساب های جعلی با نام خود ایجاد کنید

این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما یک توضیح منطقی پشت آن نهفته است. هدف اصلی اینستاگرام از ارائه چک مارک آبی اینستاگرام یا چک مارک آبی چیست؟ هدف اصلی آن نمایش اکانت رسمی یک شخص، شرکت یا چیزی و تشخیص آن از سایر اکانت های جعلی است! بنابراین نیازی به تایید رسمی بودن حساب خود ندارید مگر اینکه یک حساب کاربری جعلی برای شما ایجاد شود! به عبارت دیگر، اگر تعداد اکانت های جعلی ایجاد شده با نام اکانت شما افزایش یابد، نیاز به مشاهده و تمایز اکانت رسمی شما از سایر اکانت های جعلی افزایش می یابد.

البته باید اشاره کنیم که این تضمینی برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام نیست و رسمی بودن اکانت شما را تایید نمی کند و این فقط یک حدس منطقی است. گزارش اکانت های جعلی ایجاد شده با نام اکانت شما نیز می تواند در گرفتن چک مارک یا همان تیک آبی اینستاگرام موثر باشد. بنابراین، هر گونه پروفایل جعلی ایجاد شده با نام خود را گزارش دهید و سعی کنید از مزایای آن استفاده کنید و اگر می خواهید تیک یا تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید، به خاطر داشته باشید که افزایش تعداد اکانت های جعلی منتسب به حساب شما، شانس دریافت آن را افزایش می دهد.

مورد چهارم: فعال باشید

4 1

اگر به طور منظم از اینستاگرام استفاده نمی کنید و غیرفعال هستید، نیازی به دریافت چک مارک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن حساب خود نخواهید داشت. بنابراین بسیار منطقی است که یکی از معیارهای اصلی اینستاگرام برای ارائه چک مارک آبی اندازه گیری فعالیت شما باشد. علاوه بر این، فعالیت و تعامل با فالوورهای شما می تواند باعث افزایش تعداد فالوورها شود، بنابراین آنها را با یک تیر دو نشان می زنید. پس به خاطر داشته باشید که برای دریافت چک مارک آبی اینستاگرام و تایید وضعیت رسمی اکانت باید فعال باشید.

شرط پنجم: از توهین، پست های نامناسب و اعمال منفی بپرهیزید

یکی دیگر از مواردی که می تواند ثابت کند شما یک فرد مشهور و در عین حال ممتاز هستید این است که تحت هیچ شرایطی به دیگران توهین نکنید، پست های نامناسب ارسال نکنید و رفتار منفی نکنید. سلبریتی ها یا افراد مشهور واقعی هرگز از انتقاد ناراحت نمی شوند. فالوورهای آنها معمولا افرادی هستند که آنها را دوست دارند، بنابراین جایی برای توهین و استدلال اخلاقی در پست های آنها وجود ندارد. به طور کلی، شخصیت شما، پست‌هایی است که پست می‌کنید و واکنش شما به اقدامات فالوورهایتان تأثیر مستقیمی بر افزایش یا کاهش شانس شما برای گرفتن چک آبی اینستاگرام و تأیید رسمی بودن حساب شما دارد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا