اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

جلوگیری از هک گوشی از طریق شماره

پیش از آن که وارد بحث اصلی هک گوشی از طریق شماره تلفن همراه شویم، مقدمه ای بیان می کنیم . هک گوشی از طریق ، یک کار بسیار ساده و ابتدایی برای افراد متخصص این کار است. هکرهای این کار با نصب اپلیکیشن های جاسوسی بر روی تلفن همراه ، به سادگی به تمام اطلاعات تلفن همراه دسترسی پیدا می کنند . متاسفانه هک گوشی از طریق شماره تلفن در دنیای امروزه بسیار کار رایجی شده است

بهترین ابزارهای جاسوسی پیامک را بشناسید

هک شدن گوشی 

عمل هک کردن برای افراد حرفه ای یک اقدام بسیار ساده بوده و تنها در عرض چند دقیقه قادر به انجام آن می باشند . معمولا هکرها برای دسترسی به اطلاعات شما نیاز به نصب برنامه هک گوشی با شماره ، بر روی تلفن همراه دارند . 
جلوگیری از هک گوشی از طریق شماره
جلوگیری از هک گوشی از طریق شماره

علائم و نشانه های هک شدن گوشی

اگر با علائمی از موارد زیر روبه رو شدید،  بدانید که تلفن همراه شما در معرض خطر هک شدن است. 1-اگر در تلفن همراه خود برنامه ای را پیدا کرده اید ، که تا کنون آن را ندیده اید و یا خود اقدام به نصب آن نکرده اید .  2– باتری تلفن همراه شما نسبت به قبل زودتر تخلیه می شود، و مجبور هستید که دفعات بیشتری آن را به شارژ متصل کنید .  3-اگر تلفن همراه شما بدون دلیل خاصی داغ شود و یا حتی هنگامی که از آن استفاده نمی کنید نیز خودبه خود داغ شود .  4-در هنگام استفاده از مرورگر خود به سایت هایی متصل می شوید که اشتباه هستند و دچار خطا می شوند، به عنوان نمونه مثلا سایت گوگل را وارد می کنید اما سایت دیگری برای شما به نمایش در می آید . 
علائم و نشانه های هک شدن گوشی
علائم و نشانه های هک شدن گوشی

جلوگیری از هک شدن تلفن همراه 

هک گوشی از طریق شماره تلفن همراه ،کار عجیب ویا غیر ممکنی نیست و می تواند به شیوه های مختلفی انجام گیرد . ساده ترین راه برای هک کردن گوشی، نصب اپلیکیشن های مخرب و جاسوسی است که بتوانند اطلاعات تلفن همراه شما را به منبع ناشناخته ای ارسال کنند .  از راه های جلوگیری از هک کردن گوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد : آپدیت سیستم عامل ،عدم نصب اپلیکیشن های مشکوک، دانلود اپلیکیشن ها از گوگل پلی یا اپ استور، بررسی اپلیکیشن های نصب شده روی دستگاه ،پسورد گذاری روی اپلیکیشن ها .

راه کارهای اصولی برای مقابله با هکرها 

دستگاه هایی که بیشترین استفاده را در زندگی روزمره دارند، مانند تلوزیون ها، توستر،مایکرو ویو و مواردی دیگراز این قبیل به نوعی به اینترنت متصل هستند و مورد توجه هکر ها قرار می گیرند . برخی از راه کار هایی که مانع از هک شدن این گونه موارد می شوند، می توان به موارد زیر اشاره کرد : 1-ایجاد کلمات عبوری سخت و مشکل و تغییر دادن آن : بهترین کلمات عبوری که می توانید به عنوان پسورد خود استفاده کنید، می توانند ترکیبی از عدد،حروف و کاراکتر های خاص وتقریبا سخت باشند .  2-با استفاده از یک نوار روی دوربین لب تاپ یا وب کم خود را پوشش دهید : هکر ها این توانایی را دارند که با استفاده از یک نرم افزار مدیریت از راه دور، از طریق دوربین لب تاپ شما ، آن را هک کرده و به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا می کنند .  3-غیر فعال کردن ردیابی تلوزیون ها : تقریبا بسیاری از تلوزیون های هوشمند، به دلیل قابلیت کنترل مکالمات و با استفاده از ویژگی کنترل صدا مورد حمله هکر ها واقع شده اند .  4-غیر فعال کردن موقعیت جغرافیایی تلفن همراه : با رفتن به قسمت تنظیمات تلفن همراه خود دکمه نمایش موقعیت مکانی را غیر فعال کیند تا از ورود هکر ها به حریم خصوصی خود جلوگیری کرده باشید . 
جلوگیری از هک شدن تلفن همراه 
جلوگیری از هک شدن تلفن همراه

ایمن سازی سیم کارت در برابر هک شدن 

  هک گوشی از طریق شماره، باعث می شود که اطلاعات سیم کارت شما برای هکرها کاملا افشا شود. هکر ها برای هک کردن سیم کارت ها ، از اطلاعاتی همانند نام دوستان و آشنایان ،خانواده و یا آدرس هایی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، استفاده می کنند .   در این گونه موارد با جلوگیری از هک شدن این اطلاعات و سیم کارت خود سعی کنید با تنظیم نمایه فیسبوک و محدود کردن اطلاعات (عمومی یا شخصی ) در سایت ها و فضاهای اجتماعی از این خطر احتمالی جلوگیری کنید .  یکی از روش های کاربردی برای جلوگیری از هک شدن سیم کارت ، داشتن توجه کافی به فیشینگ است. هکر ها می توانند از طریق فیشینگ، اطلاعات زیادی را به دست آورند . پس بهتر است دقت و توجه بیشتری را در مرور ایمیل و صفحات ورود به سایت های مختلف داشته باشید،و از کلیک کردن بر روی هر لینک ناشناخته ای به جد خودداری کنید .   هک گوشی از طریق شماره، و یا به گونه ای حمله به تلفن همراه، به شکل عجیبی در حال پیچیده شدن است و با مرور زمان ، هکر ها از روش های ابتکاری و جدیدی برای هک کردن استفاده می کنند .  شما می توانید با روش های ذکر شده از اطلاعات مهم خود و همچنین سیم کارت در مقابل هک شدن محافظت کنید . 

اقدامات پس از هک شدن 

هیچ اتفاقی ناگوارتر این نیست، که در فضای اجتماعی مورد حمله و هک شدن توسط هکرها قرار بگیریم. با اینکه حفظ و برگرداندن اطلاعات از دست رفته تقریبا غیر ممکن است ولی یک سری راه کارهایی پیشنهاد می شود که می توانند کمک کننده باشند. از جمله از آن راه کارها: تغییر دادن تمامی گذر واژه ها( پسورد ها) اسکن و بروز رسانی کردن رایانه و تلفن همراه احیا کردن حساب کاربری و یا اکانت های خود بروز رسانی کردن نرم افزار های آنتی ویروس دستگاه خود  استفاده از هر گونه سیستم دیگری از اکانت های خود را پایان دهید  . جلوگیری از هک گوشی موبایل یک مسئله بسیار مهم و الزامی است. هک شدن تلفن همراه یکی از دغدغه هایی محسوب می شود که ذهن خیلی از افراد را مشغول خود کرده است. در نتیجه همواره موارد امنیتی را رعایت نمایید

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا