برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

جیمیل هک: نحوه هک کردن جیمیل

نمی دانید چگونه هرکدام از حساب های جیمیل هک شود؟ تو تنها نیستی. هک ایمیل ، هک جیمیل با گوشی ، جیمیل هک ایمیل با گوشی شده دیگران جیمیل مانند طاق است که شامل کل تاریخچه زندگی و حالات یک شخص است. از پیام های فیس بوک گرفته تا نام کاربری و کلمه عبور آنها ، جیمیل همه این موارد را دارد.

و اگر به کودک یا همسر خود مشکوک هستید ، راهی بهتر از بررسی حساب جیمیل آنها وجود ندارد. اگر به هر چیز بدی برسند ، مطمئناً جیمیل آن را نشان می دهد.

با این حال ، هک کردن جیمیل می تواند کاملاً غیرقابل تصور به نظر برسد. آنها اقدامات امنیتی بزرگی را انجام داده اند. حتی اگر ترفندهای مختلف هک کردن را امتحان می کردید حتی نمی توانستید وارد شوید.

اما اگر به شما بگویم روشی وجود دارد که از طریق آن می توانید اکانت جیمیل هرکسی را بدون هیچ گونه آگاهی از هک کردن هک کنید؟ شما باید فکر کنید من شوخی می کنم. با این حال ، من نیستم

در ادامه بخوانید تا روشهای عالی برای هک کردن حساب جیمیل بدون هیچ گونه دانش فنی را هک کنید.

جیمیل هک: نحوه هک کردن جیمیل

قسمت ۱: نحوه هک کردن یک حساب جیمیل

اگر می خواهید هرکدام از حساب های جیمیل را به روشهای معمولی مانند حدس زدن رمزهای عبور هک کنید ، بهتر است اکنون کنار بگذارید. ساعت ها وقت خود را تلف می کنید و نتیجه ای حاصل نمی کنید.

از آنجا که فناوری پیشرفت کرده است ، اقدامات امنیتی شرکت ها را نیز انجام دهید. بنابراین هک کردن حساب جیمیل روی منبع غیرممکن است.

با این حال ، با یک راه حل ابتکاری ، می توانید اکانت جیمیل را در انتهای کاربر ، یعنی تلفن آنها هک کنید. اما به یاد داشته باشید که نمی خواهید گرفتار هک شدن آن شوید. پس چگونه این کار را انجام می دهید؟

ساده ، راه من را دنبال کنید و اصلاً نیازی به دسترسی به تلفن آنها نخواهید داشت. اینگونه است …

۱٫۱ spy24 – ابزار جاسوسی از راه دور تلفن که به شما دسترسی ۱۰۰٪ می دهد

spy24 اگر می خواهید جیمیل هر کسی را در عرض چند دقیقه هک کنید ، راه حل یک کلمه است. این امر می تواند شما را بدون نیاز به نام کاربری یا رمزعبور به حساب جیمیل هرکسی تبدیل کند.

به نظر می رسد باور نکردنی است ، درست است؟ خوب ، از آنچه می خواهم به شما بگویم ، حتی بیشتر از این صدا خواهد شد.با این حال ، نگران نباشید ، آن را برای خودتان با چشمان خود خواهید دید.

spy24 چیست؟

spy24 ابزاری برای نظارت بر تلفن است که می تواند در دستیابی به داده های هر تلفن از راه دور به شما کمک کند. این در هر دو iOS و Android کار می کند.

با spy24 ، شما نه تنها می توانید به حساب جیمیل آنها هک شوید ، بلکه حتی می توانید برنامه های رسانه های اجتماعی ، چت ، تصاویر ، گزارش های تماس با آنها را مشاهده کنید و کارهای دیگری نیز انجام دهید.

آموزش کامل هک

در اینجا چند مورد از spy24 ارائه شده است: هک ایمیل

کاری که spy24 انجام می دهد: هک ایمیل

spy24 دارای بیش از ۳۵ ویژگی است که به شما می دهد بینش در مورد هر فعالیت تلفن مورد نظر. در اینجا چند مورد از این ویژگی ها آورده شده است:

علاوه بر اینکه یک جاسوس AWESOME جیمیل است ، spy24 قادر به ارائه خیلی بیشتر به شما است. ویژگی هایی مانند جاسوسی رسانه های اجتماعی ، مانیتور تماس و غیره وجود دارد که اطلاعات کمی از تلفن مورد نظر در اختیار شما قرار می دهد.

اگر بخواهم این ویژگی ها را به صورت جداگانه لیست کنم ، ممکن است خیلی طول بکشد. چرا پیش نمی روید و این نسخه آزمایشی رایگان را بررسی می کنید تا ببینید spy24 چه چیزی ارائه می دهد؟ بدون نصب برنامه مورد نیاز است.

مزایای spy24

برنامه های دیگری وجود دارند که ادعای ویژگی های مشابه spy24 را دارند. با این حال ، هیچ کس حتی رقابت نزدیکی با آن ندارد. دلیل این مزایای منحصر به فرد spy24 است.

برخی از این مزایا ها عبارتند از:

۱٫ بدون روت: هک ایمیل

spy24 نیازی به شما ندارد تا بتوانید تلفن Android هدف یا Jailbreak iPhone هدف را ریشه کن کنید. بیشتر برنامه های جاسوسی تلفنی به عنوان اولین قدم به این کار احتیاج دارند. به سختی برنامه ای وجود دارد که بتواند بدون روت گوشی را هک کند.

با این حال ، spy24 این کار را می کند! همه این به دلیل داشتن فناوری برش و ذهن درخشان در پشت این نرم افزار است.

۲٫ حالت خفا: هک ایمیل

spy24 همیشه در حالت خفا کار می کند. اگر از spy24 استفاده می کنید ، کاربر هدف هرگز متوجه نخواهد شد که جیمیل آنها را هک کرده اید یا در حال جاسوسی از تلفن آنها هستید.

دلیل این امر این است که ، برای iOS ، spy24 به هیچ وجه به نصب برنامه احتیاج ندارد. تنها چیزی که باید در اختیار داشته باشید ، اعتبارنامه iCloud دستگاه است و spy24 خوب خواهد بود.

برای Android ، نصب برنامه بر روی تلفن مورد نظر برای کار spy24 لازم است. با این حال ، این برنامه طراحی شده است تا پنهان باشد.

پس از نصب ، نماد برنامه از فهرست برنامه از بین می رود. فقط شما می توانید آن را با یک کد مخفی راه اندازی کنید.

علاوه بر این ، اندازه برنامه کمتر از ۲ مگابایت است و طی چند ثانیه نصب می شود. به هیچ وجه باتری تخلیه نمی شود. بنابراین کاربر هدف هرگز مشکوک نخواهد بود.

علاوه بر این ، وقتی احساس حذف برنامه را دارید ، می توانید آن را با یک کلیک از داشبورد spy24 خود انجام دهید. چقدر عالی است؟

** برای برنامه هایی که ادعا می کنند تلفن آندروید را هک کرده اند بدون نصب هیچ برنامه ای روی آن ، قرار نگیرید. این یک ادعای دروغین است و از لحاظ فنی امکان پذیر نیست. بنابراین ، این روش ها به منظور کلاهبرداری از شما و آلوده کردن سیستم شما به ویروس ها یا سرقت داده های شما طراحی شده اند **

۳٫ رابط مبتنی بر وب:

spy24 از شما نمی خواهد که برای هک کردن جیمیل تلفن موردنظر ، برنامه ای را در تلفن یا رایانه شخصی خود بارگیری کنید.دارای رابط مبتنی بر وب است.

این بدان معنی است که می تواند از طریق مرورگر وب مورد نظر شما اجرا شود. تنها کاری که باید انجام دهید ورود به سیستم spy24 است و داشبورد شما باز خواهد شد. این یک روش عملی بسیار ایمن است.

در بعضی مواقع ، برنامه هایی که از شما می خواهند نرم افزار را در رایانه شخصی یا تلفن خود بارگیری کنند ، می توانند سیستم های شما را با ویروس آلوده کنند. بنابراین ، هنگام استفاده از چنین برنامه ای محتاط باشید.

۴٫ قیمت گذاری ارزان:

spy24 مدل قیمت گذاری بسیار ارزان قیمت دارد. هر کس می تواند spy24 را پرداخت کند زیرا تقریباً هیچ هزینه ای ندارد. به همان اندازه رایگان است. در واقع ، برای ویژگی هایی که ارائه می دهد ، من آن را بهتر از رایگان می دانم.

** برنامه های بسیاری در بازار وجود دارد که ادعا می کنند جیمیل را به صورت رایگان هک می کنند. با این حال ، هیچ راه حل قابل اعتماد برای هک کاملاً رایگان نیست. بنابراین ، روش های رایگان همیشه کلاهبرداری هستند که برای سرقت مدارک شخصی شما یا فریب دادن شما از راه های دیگر طراحی شده اند. **

این فقط چند مزیت است که spy24 را به # تبدیل می کند! برنامه هک کردن در اینترنت. البته مزایای بسیار دیگری نیز وجود دارد. برای کشف آنها ، چرا spy24 را امتحان نمی کنید و خودتان آنرا پیدا می کنید؟نسخه آزمایشی زنده را بررسی کنید
الآن امتحانش کن

۱٫۲ هک رمز عبور جیمیل

با spy24 ، هک کردن رمز عبور جیمیل بازی کودک است. spy24 یک ماژول داخلی برای انجام همین کار دارد.

این کار توسط ویژگی Keylogger spy24 انجام می شود. می توانید آن را در یک برگه اختصاصی در سمت چپ داشبورد پیدا کنید.

این ویژگی ، کلیه کلیدهای کلید ایجاد شده توسط کاربر را نگه می دارد. این شامل پیام ها ، جستجوها و از همه مهمتر – نام کاربری و کلمه عبور است.

کاربران غالباً هر از گاهی به حساب های جیمیل خود وارد می شوند. آنها برای انجام همین کار وارد مدارک معتبر خود می شوند.

با کمک keylogger spy24 می توانید نام کاربری و رمز عبوری را که کاربر در مرورگر خود یا برنامه جیمیل وارد می کند ، بررسی کنید. می توانید بعداً از این موارد استفاده کنید تا خودتان وارد حساب کاربری آنها شوید.

حتی اگر آنها احراز هویت دو عاملی را فعال کرده اند ، به یاد داشته باشید که spy24 همچنین دارای یک مانیتور پیام است که بر روی داشبورد ساخته شده است. می توانید از این ویژگی برای بررسی OTP و ورود به سیستم استفاده کنید.

فقط ویژگی های keylogger spy24 را در نسخه آزمایشی زنده >> بررسی کنید

هیچ چیز راحت تر و آسان تر از این وجود ندارد. تمام آنچه شما نیاز دارید ، راه اندازی spy24 است و شما خوب هستید.

در اینجا مراحل آسان برای راه اندازی spy24 برای شما آورده شده است. نگران نباشید ، آنها فقط به چند کلیک اینجا و آنجا نیاز دارند.

۱٫۳ چگونه رمز عبور حساب جیمیل را به راحتی هک کنید

برای هک کردن گذرواژه حساب جیمیل ، این مراحل را دنبال کرده و با spy24 در عرض چند دقیقه شروع کنید.

spy24 su min
جیمیل هک: نحوه هک کردن جیمیل 6

مرحله ۱ برای spy24 ثبت نام کنید و یک برنامه اشتراک برای تلفن مورد نظر (iOS یا Android) دریافت کنید.مرحله ۲ جادوگر تنظیم روی صفحه را دنبال کنید. این شما را از طریق فرآیند راه اندازی راهنمایی می کند.

spy24web
جیمیل هک: نحوه هک کردن جیمیل 7

مرحله ۳ الف) برای iOS ، اعتبارنامه iCloud دستگاه مورد نظر را وارد کنید. برای انجام این کار نیازی به دسترسی فیزیکی دستگاه ندارید.ب) برای Android ، به منظور نصب برنامه به یک بار دسترسی به تلفن مورد نظر نیاز دارید. مجوزهای لازم را که برنامه نیاز دارد مجاز کنید.

مرحله ۴ برای همگام سازی داده ها چند دقیقه به سیستم بدهید.

مرحله ۵ “شروع” را بزنید و به داشبورد خود منتقل خواهید شد.

هنگامی که روی داشبورد خود هستید ، تمام ویژگی های spy24 را که مرتبا در سمت چپ چیده شده است ، مشاهده خواهید کرد.اگر می خواهید به یک حساب جیمیل هک شوید ، می توانید شروع به نظارت بر گزارش های کلیدی کاربر کنید.

می توانید ویژگی keylogger را در پایین پنل سمت چپ پیدا کنید. ببینید ، همانطور که برای شما گفتم ، بازی کودک بسیار آسان است.

قسمت دوم: نحوه ورود به شخصی در جیمیل بدون پسورد

همانطور که spy24 پادشاه برنامه های جاسوسی تلفنی است ، هیچ برنامه ای وجود ندارد که حتی نزدیک باشد … به جز این یک برنامه عالی که می تواند کار را برای همه شما یکسان انجام دهد.

مهم نیست که نام کاربری آنها را داشته باشید یا نه ، این برنامه شما را به هر حساب جیمیل وارد می کند. این می تواند به شما کمک کند در طی ۴ دقیقه رمزعبور هر کسی را پیدا کنید.

علاوه بر این ، شما نه تنها می توانید رمز عبور حساب جیمیل خود را بدست آورید ، بلکه می توانید رمز عبور فیس بوک ، گذرواژه اینستاگرام و هر رمز دیگری را نیز پیدا کنید.

در اینجا این برنامه است … * drumroll *

۲٫۱ Cocospy – Cracker رمز عبور رایگان جیمیل

Cocospy یکی دیگر از ابزارهای جاسوسی تلفن است که مشابه spy24 کار می کند. با Cocospy می توانید رمز عبور جیمیل هر کسی را خیلی سریع کرک کنید. هک ایمیل

این روش متفاوت از روش های سنتی است که می تواند ساعت ها و روزها را برای رمز عبور رمز عبور کند (در بعضی مواقع بدون فایده). Cocospy یک راه شلیک ۱۰۰٪ مطمئن برای ورود به حساب جیمیل شخص دیگری است.

جیمیل هک شده

راه حل iOS

برای تلفن های iOS ، Cocospy از ویژگی پشتیبان گیری iCloud استفاده می کند که ذاتی در آیفون هاست. آیفون ها به طور مرتب داده های خود را با پشتیبان گیری iCloud به عنوان یک اقدام ایمنی همگام سازی می کنند.

Cocospy از این نسخه پشتیبان برای استخراج اطلاعات ارزشمند برای استفاده شما استفاده می کند. این یک فناوری بسیار سطح بالا است که هیچ برنامه دیگری در بازار از آن استفاده نمی کند (به جز spy24).

حتی لازم نیست از طریق این روش آیفون را جیلبریک کنید. ایمن ، ایمن و آزمایش شده است.

راه حل Android

Cocospy برای Android به صورت خفا کار می کند. تمام آنچه شما نیاز دارید دسترسی یک بار به تلفن Android است.پنج دقیقه بعد ، شما در حساب جیمیل آنها هستید. بله ، به همین راحتی است.

نکته جالب اینجاست که شما حتی نیازی به ریشه کردن گوشی اندرویدی برای این منظور ندارید ..

اگر می خواهید Cocospy را در عمل بررسی کنید ، خوب است. می توانید نسخه آزمایشی رایگان آن را از اینجا امتحان کنید .

اگر قبلاً عاشق Cocospy هستید ، می توانید همین حالا آن را از اینجا دریافت کنید.

از دست ندهید: چگونه ایمیل یاهو را هک کنیم ، جیمیل هک شده

قسمت سوم: نحوه هک کردن رمز عبور جیمیل

برنامه دیگری وجود دارد که می توانید برای هک کردن رمز عبور جیمیل از آن استفاده کنید. آن بسیار شفاف عمل می کند (اگرچه به اندازه spy24 یا Cocospy خوب نیست).

Flexispy راهی برای انجام آن است. این یک برنامه جاسوسی تلفنی است که در اندروید ، آیفون ها و حتی رایانه ها کار می کند. این ارائه می دهد چند راه حل هک کردن مانند هک جیمیل ، جاسوسی تماس ، ردیابی موقعیت مکانی و غیره.

در حالی که بسیار خوب کار می کند ، رابط برنامه کمی از نظر برخی فاقد آن است. علاوه بر این ، عمده قیمت اصلی این برنامه قیمت آن است.

این گرانترین ردیابی تلفنی است که تاکنون پیدا کرده ام. اگر می خواهید از آن برای ردیابی جیمیل استفاده کنید ، کار خواهد کرد. اما فقط درصورتی که پول اضافی دراز بکشید از آن استفاده کنید. شما نمی توانید آن را برای دراز مدت تحمل کنید.

علاوه بر این ، به شما نیاز دارد که به منظور کار کردن تلفن را ریشه کنید. این یک معامله بزرگ برای من است.

با این حال ، اگر شما از این عوامل رنجیده نیستید ، این برنامه را امتحان کنید و ویژگی های قدرتمند آن را امتحان کنید. ‘

  • هک جیمیل با گوشی
  • جیمیل هک شده
  • هک جیمیل دیگران
  • هک جیمیل دیگران
  • هک جیمیل با گوشی

قسمت ۴: نحوه ورود به شخصی در جیمیل بدون پسورد

اگر نام کاربری یا رمز ورود آن را نمی دانید ، فیشینگ روش دیگری است که می تواند به شما در دسترسی به هر حساب جیمیل کمک کند.

فیشینگ شامل ایجاد یک صفحه ورود به سیستم جیمیل تکراری است که دقیقاً مانند صفحه اصلی است. شما باید کاربر مورد نظر را وارد صفحه کنید و به او اطمینان دهید که وارد جیمیل اصلی شده است.

این کار با ارسال لینک مهندسی شده با استفاده از ایمیل یا پیام کوتاه یا چیزهایی از این دست انجام می شود.

با این وجود برای ایجاد یک وب سایت جعلی و طراحی آن مانند جیمیل از طرف شما تلاش زیادی می کند. این روش به هزینه و زمان نیاز دارد.

بنابراین ، پیشنهاد می کنم از این کار خودداری کنید و با برنامه های از پیش تعیین شده ای که مخصوص این منظور ساخته شده اند (مانند spy24) پیش بروید.

  • هک جیمیل با گوشی
  • جیمیل هک شده
  • هک جیمیل دیگران
  • هک جیمیل دیگران

قسمت ۵: نحوه ورود به حساب جیمیل شخصی بدون دانستن آنها

اگر می خواهید بدون اطلاع آنها به حساب جیمیل هر کسی دسترسی پیدا کنید ، می توانید روش های مختلفی از قبیل ربودن ، مهندسی رسانه های اجتماعی ، سرقت و غیره را امتحان کنید.

با این حال ، این راه ها زمان زیادی (حتی روزها) را می طلبد و به تلاش زیادی نیاز دارد. علاوه بر این ، حتی ممکن است شما را به صرف هزینه نیز نیاز داشته باشید (در صورت نیاز به ایجاد وب سایت یا طراحی سایت).

  • هک جیمیل با گوشی
  • جیمیل هک شده
  • هک جیمیل دیگران
  • هک جیمیل دیگران

و حتی بعد از آن شانس کارشان ۱۰۰٪ نیست. از بعضی جهات ، شانس ۱۰ درصد کم است.

بنابراین ، پیشنهاد می کنم برای این منظور از spy24 یا Cocospy استفاده کنید. این روش های اثبات شده ای هستند که ۱۰۰٪ از زمان کار می کنند.

علاوه بر این ، اگر از spy24 یا Cocospy استفاده می کنید ، هیچ فرصتی برای استفاده کاربر نمی داند که شما در حال نظارت بر آنها هستید.

اگر بخواهم وارد حساب جیمیل هرکسی شوم ، این روشهای من است. من به شما پیشنهاد می کنم با آنها نیز بروید.

۳ چیزهایی که باید در ذهن داشته باشید

اگر می خواهید هر حساب جیمیل را هک کنید ، موارد مختلفی وجود دارد که باید در خاطر داشته باشید:

  • هک جیمیل با گوشی
  • جیمیل هک شده
  • هک جیمیل دیگران
  • هک جیمیل دیگران

۱٫ احراز هویت دو عامل: هک ایمیل

امروزه بیشتر کاربران جیمیل برای ورود به حساب جیمیل خود از تأیید هویت دو عاملی استفاده می کنند. بنابراین ، اگر برای بدست آوردن نام کاربری و رمزعبور آنها از هر روش رایگان یا روش عمومی استفاده می کنید ، احراز هویت دو عاملی را نیز به خاطر بسپارید.

اگر تأیید هویت دو عاملی دارند ، تمام تلاش شما برای گرفتن نام کاربری و رمزعبور آنها به هدر خواهد رفت. از این رو ، من پیشنهاد می کنم به جای این روش ها از برنامه نظارت بر تلفن مانند spy24 استفاده کنید.

برنامه های نظارت بر تلفن به شما امکان دسترسی به صندوق پیام آنها را نیز می دهند. بنابراین حتی اگر آنها OTP را در صندوق ورودی خود دریافت کنند ، می دانید که چیست. به راحتی می توانید از طریق این OTP احراز هویت دو عاملی را دور بزنید.

۲٫ رایگان در مقابل پرداخت: هک ایمیل

روش های بسیار زیادی وجود دارد که به شما امکان دسترسی کامل به حساب جیمیل هرکسی را می دهد. آنها از شما درخواست می کنند که قبل از آن نظرسنجی کنید یا تأیید صحت انسانی را انجام دهید

با این حال ، هنگامی که شما تحت این نظرسنجی ها هستید ، این روش ها از شما می خواهند بسیاری از برنامه های آلوده به بدافزار را بارگیری کنید. و پس از پایان یافتن نظرسنجی (در صورت وجود) ، شما در نهایت متوجه می شوید که این روش جعلی است و آنها واقعاً نمی توانند به حساب جیمیل دسترسی پیدا کنند.

  • هک جیمیل با گوشی
  • جیمیل هک شده
  • هک جیمیل دیگران
  • هک جیمیل دیگران

بنابراین ، همیشه روشهای پرداختی را ترجیح دهید زیرا به طور کلی امن هستند. اولویت من نه با پرداخت و hem reput است ، به همین دلیل spy24 مورد علاقه من است.

۳٫ روت کردن گوشی : هک ایمیل

روت کردن و روت امنیت دستگاه را به خطر می اندازد. بنابراین ، اگر روشی بتواند بدون روت کردن به حساب جیمیل دسترسی داشته باشد ، همیشه آن را ترجیح دهید.

علاوه بر این ، اگر شما در حال روت کردن یا روت کردن تلفن کاربر هستید ، آنها بلافاصله می دانند که شما چه کاری انجام داده اید. از این رو ، روشی مطمئنی برای گرفتن گرفتاری است.

spy24 و Cocospy هر دو بدون نیاز به روت تلفن مورد نظر کار می کنند. بنابراین ، آنها به هر حال انتخاب ایده آل من هستند.

این سه قانون ساده را در خاطر داشته باشید و از آن نهایت استفاده را خواهید کرد. اگر توصیه های من را دنبال می کنید ، یادگیری نحوه هک کردن حساب جیمیل فقط یک کار پنج دقیقه ای است. پیشنهاد می کنم همین حالا شروع کنید. هک ایمیل

برای spy24 ثبت نام کنید و بگذارید spy24 بقیه را انجام دهد. موفق باشید هک!

  • هک ایمیل
  • هک جیمیل با گوشی
  • جیمیل هک شده
  • هک جیمیل دیگران
  • هک جیمیل دیگران


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

‫6 دیدگاه ها

  1. من جیمل اکانت پابجی موبایل م ولی من رمز اکانت پابجی مو یادم نمی یاد این اکانت تو خریدم قیمتش 1500هزار تومن به این اکانت تو دادمالن من چگونه این اکانتو را به دست خوم برسانم؟

  2. سلام .دوتا جیمیل من به علت تعویض هارد گوشی پرید و نه با تلفن و ایمیل پشتیبان گیری نکرده ام .چگونه میتونم بازیابی کنم .با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا