اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفون

حل مشکل باز نشدن عدم نمایش پیام‌ها دایرکت اینستاگرام – ۲۰۲۰

حل مشکل باز نشدن دایرکت اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار پرمخاطب هست که به لطف و قوه الهی هنوز فیلتر نشده. 🙂 اینستاگرام برای راحت کردن ارتباطات مخاطبینش بخشی رو درنظر گرفته است به نام “دایرکت”! دایرکت یه فضای تعاملی است که می‌تونید از طریق آن از اینستاگرام به عنوان یک پیامرسان استفاده کنید و در آن پست‌های اینستاگرامی و فایل‌های خودتان را ارسال کنید. حتی از طریق دایرکت به تازگی می‌توانید به تماس تصویری و صوتی هم اقدام نمایید.

حل مشکل باز نشدن دایرکت

محتوا پنهان

حالا مدتی هست که “چرا دایرکت اینستاگرام من بالا نمیاد؟” به یکی از پرتکرارترین سوالاتی که از ما پرسیده می‌شود تبدیل شده و توی این مطلب به چِرایی این موضوع و روش حل آن می‌پردازیم.

  • از گوشی خود مطمئن شوید.

قبل از هر موضوع متفرقه‌ای باید به شما توصیه کنم که از اشکالات احتمالی گوشی خود اطمینان کامل داشته باشید؛ از مواردی که در این بخش اهمیت دارد اتصال به اینترنت، پر نبودن حافظه گوشی و به‌روز نبودن اپلیکیشن اینستاگرامتان هست.

برای هرکدوم هم که راه حل آن مشخص است.

پیشنهاد می‌کنم برای به‌روزرسانی اسنتاگرامتان از استور اختصاصی گوشیتان که در iOS اپل استور و در اندروید گوگل پلی است استفاده نمایید که از آخرین نسخه بودن آن مطمئن باشید.

  • از سرورهای اینستاگرام مطمئن باشید.

با وجود اینکه اینستاگرام سرورهای قوی‌ای دارد ولی هر از چند گاهی مشکلاتی جهانی در آن ایجاد می‌شود که موجب قطع اتصال کاربران در سطح جهان می‌شود.

پس قبل از هر اقدامی با یک پرس‌و‌جو از محمد و مجتبی و از این قبیل رفقا مطمئن شوید که فقط اینستاگرام شما مشکل دارد و سایر کاربران به قطع اتصال اینستاگرام برنخوردند. 🙂

  • هی فرت و فرت IP عوض نکنید.

بعد از فاجعه فیلتر شدن تلگرام فیلترشکن‌ها در گوشی ایرانیان جا خوش کردند که موجب استفاده پی در پی آن‌ها توسط ایرانیان شد. وقتی شما با آی‌پی‌های مختلفی وارد اینستاگرام می‌شوید، اینستاگرام اقدام به بلاک کردن شما می‌کند و دلیل آن هم این است که شما را اسپم درنظر می‌گیرد و یا گمان هک شدن اکانت شما را می‌دهد.

پس برای پیشگیری این مضووع با آی‌پی‌های مختلف مدام وارد اینستاگرام نشوید و حدالامکان قبل از ورود به اینستاگرام VPN خود را خاموش کنید یا صرفا با یک سرور وارد آن شوید.

  • دیتا و کش اپلیکیشن رو پاک کنید.

حالا که برخی اطلاعاتی مانند آی‌پی‌های شما در اپلیکیشن شما حضور دارد اقدام به حذف آن‌ها کنید. اما چطور؟

اگر از کاربران اپل هستید با یکبار حذف و نصب اپلیکیشن این چالش برطرف خواهد شد اما اندرویدی‌ها نیازی به دانلود مجدد اپلیکیشن ندارند.

وارد Settings شوید و در بخش Apps به دنبال اپلیکیشن اینستاگرام بگردید و در بخش Storage روی Clear Data و Clear Cache کلیک کنید.

نکته مهم این بخش اینجا است که با این کار اطلاعات اکانت شما حذف می‌شود و باید یکبار دیگر با وارد کردن اطلاعات اکانتتان مجدداً وارد آن شوید، پس اگر که اطلاعات اکانتتان از قبیل پسورد و موارد ریکاوری آن را فراموش کردید این بخش را نادیده بگیرید که با انجام دادن این موارد باید با اکانتتان هم خداحافظی کنید.

  • از اکانت خود خارج شوید و مجددا وارد آن شوید.

با یکبار خارج شدن و مجددا وارد اکانتتان شدن به نوعی به اینستاگرام می‌گویید: «آقا من خودمم به خدا :)» برای خارج شدن از اکانت اینستاگرامتان وارد Settings شوید و انتهای همان صفحه روی Log Out کلیک کنید و برای وارد شدن هم فکر نکنم لزومی به توضیح باشد. درضمن اگر که اطلاعات خود را فراموش کردید مانند بخش قبل این بخش را برای حفظ اکانتتان نادیده بگیرید.

۱۰ روش رفع مشکل باز نشدن ، ارسال پیام و.. دایرکت اینستاگرام

برنامه اینستاگرام جزو محبوب ترین شبکه های اجتماعی و اشتراک گذاری عکس شناخته می شود. خیلی ها از قسمت دایرکت این برنامه نیز برای ارسال پیام ها و برقراری ارتباط استفاده می کنند. اگر شما برای دایرکت اینستاگرام شما مشکلی به وجود آمده و نمی توانید از آن استفاده کنید، می توانید با استفاده از روش هایی اقدام به رفع آن کنید. امروز در انزل وب روش های رفع مشکل در دایرکت اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

حل مشکل ارسال پیام و باز نشدن پیغام در دایرکت اینستاگرام

How to Fix Instagram Direct Problems

طبق گزارش کاربران، مشکلات زیادی برای دایرکت اینستاگرام ممکن است ایجاد شود. از جمله آن ها می توان به مشکل باز نشدن دایرکت، عدم ارسال پیام، بیرون پریدن هنگام ورود به دایرکت و سایر خرابی های آن اشاره کرد. در ادامه روش هایی را برای حل این مشکلات معرفی می کنیم.

پاک کردن کش اینستاگرام و Wipe Cache برای رفع مشکل دایرکت

ممکن است دلیل عدم ارسال یا دریافت پیام مربوط به پر شدن حافظه کش و دیتای اینستاگرام باشد. شما می توانید با پاک کردن این قسمت از حافظه مربوط به برنامه، رفع مشکل دایرکت نشدن در اینستاگرام را انجام دهید. برای این کار به تنظیمات (Setting) گوشی خود بروید. سپس روی قسمت مدیریت برنامه ها یا APPs تاچ کنید. حال باید برنامه Instagram را از لیست برنامه های موجود پیدا کنید و آن را برای مشاهده اطلاعات بیشتر باز کنید. سپس گزینه های Clear Cache و Clear Data را بزنید. با این کار کش و اطلاعات برنامه پاک می شود. پس از ورود به برنامه و وارد کردن مجدد اطلاعات اکانت، دایرکت خود را چک کنید.

توجه داشته باشید که با پاک کردن دیتا برنامه، اطلاعات ورود به اکات شما نیز پاک می شود. قبل از انجام این کار از به یادآوری این اطلاعات مطمئن شوید و از اطلاعات مورد نیاز خود نیز بکاپ تهیه کنید.

همچنین اگر با مشکل ورود به اکانت هم رو به رو هستید، مطلب ۱۴ روش حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت شما را مطالعه کنید.

آپدیت Instagram به آخرین نسخه برنامه برای رفع باز نشدن دایرکت اینستاگرام

از دلایل دیگر وجود مشکل در دایرکت می توان به ایجاد مشکل در خود برنامه اینستاگرام و ارتباط آن با گوشی شما اشاره کرد. برای رفع این مشکل برنامه خود را به آخرین نسخه موجود در اپ استور ها بروز کنید. اگر ایراد از برنامه باشد، بعد از آپدیت کردن برنامه باید مشکل شما رفع شود. دقت کنید که آپدیت و دانلود برنامه را از اپ استور های رسمی انجام دهید. اگر هم برنامه شما آپدیت است، می توانید روش حذف نسخه فعلی و دانلود مجدد نسخه جدید را نیز امتحان کنید.

استفاده از چند نسخه پایین تر اینستاگرام برای رفع بیرون پریدن از دایرکت

اگر شما به تازگی اینستاگرام خود را آپدیت کرده باشید و مشکلات دایرکت شروع شود، برای حل مشکل ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام باید برعکس روش قبل عمل کنید. روی نسخه های جدید برنامه تست های فراوانی انجام می شود اما باز هم ممکن است این نسخه جدید با گوشی شما سازگار نباشد یا مشکلی داشته باشد. در همین رابطه و برای رفع این مشکل، سعی کنید نسخه های قدیمی تر اینستاگرام (یا حداقل نسخه قبل آپدیت) دانگرید (Downgrade) کنید تا بتوانید از دایرکت به راحتی استفاده کنید.در ضمن اگر نیاز به نسخه جدید برنامه برای استفاده از امکانات موجود در نسخه جدید را دارید، می توانید هر دو نسخه از برنامه به صورت همزمان نصب کنید که آموزش آن قبلاً در انزل وب ذکر شده است.

بررسی سلامت APN کانکشن اینترنت و وای فای در مشکل ارسال دایرکت اینستاگرام

نقش وضعیت اینترنت را در ایجاد مشکل باز نشدن دایرکت اینستاگرام نمی توان نادیده گرفت. اگر شما از اینترنت سیم کارت استفاده می کنید، تنظیمات APN یا Access Point Names را چک کنید و سعی کنید تنظیمات قبلی را حذف کنید و مجدد APN جدید را برای گوشی همراه خود تنظیم نمایید. آموزش تنظیم مجدد APN به صورت کامل آموزش داده شده است که آن را مطالعه نمایید. اگر هم از اینترنت ثابت یا ADSL استفاده می کنید، در اولین قدم مودم را ریستارت کنید. اگر مشکل باقی بود اقدام به ریست مودم یا تماس با پشتیبانی اینترنت خود کنید.

مطالعه مطلب آموزش کامل نصب و استفاده از نسخه سبک اینستاگرام لایت Instagram Lite را نیز فراموش نکنید.

مشکل خرابی دایرکت اینستاگرام و پاک کردن تنظیمات پروکسی برای رفع آن

اگر هم از پروکسی برای اتصال به اینترنت استفاده می کنید، ممکن است علت مشکل ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام شما همین جا باشد. برای رفع این مشکل سعی کنید برنامه های پروکسی را حذف کنید. در هنگام حذف برنامه نیز تمامی تنظیمات را به حالت سابق درآورید زیرا برنامه های پروکسی تنظیمات را نیز تغییر می دهند.

ریستارت کردن گوشی جهت باز نشدن دایرکت Instagram

یکی از ساده ترین کارهایی که برای حل مشکل بیرون پریدن اینستاگرام می توانید انجام دهید، ریستارت گوشی است. این کار وقت زیادی نمی برد ولی با این حال ممکن است مشکل شما را حل کند. برای تاثیر بیشتر می توانید برنامه را به صورت کامل ببندید و گوشی را ریستارت کنید. سپس مجدد برنامه را باز کنید و کارکرد دایرکت را چک کنید.

Action Block نیز از جمله مشکلات رایج در اینستاگرام است که برای رفع آن می توانید مطلب ۱۶ روش رفع مشکل خارج شدن از بلاک کامنت و لایک (Action Block) اینستاگرام را مطالعه کنید.

پاک کردن و نصب مجدد Instagram برای رفع مشکل Direct

همینطور که پیش تر اشاره کردیم، ممکن است مشکل خرابی دایرکت اینستاگرام از ارتباط بین گوشی و اینستاگرام باشد. حتی اگر از آخرین نسخه برنامه نیز استفاده می کنید، سعی کنید یک بار برنامه را به صورت کامل از گوشی خود حذف کنید. سپس از اپ استور ها مجدد نسخه جدید را دانلود کنید. قبل از حذف برنامه از اطلاعات مورد نظر خود بکاپ تهیه کنید.

سوئیچ و تست دایرکت بر روی اکانت دیگر اینستاگرام

چندی پیش قابلیت سویچ اکانت روی اینستاگرام به وجود آمد و برای تغییر اکانت نیازی به ورود و خروج از اکانت اصلی نمی باشد. برای این که از سلامت اکانت خود مطمئن شوید، حتی اگر اکانت دیگری ندارید، اقدام به ساخت یک اکانت جدید کنید و با برنامه روی آن سویچ کنید و دایرکت را تست کنید تا در صورت ایراد از اکانت، مشکل خرابی دایرکت اینستاگرام را به تیم پشتیبانی برنامه اعلام کنید و موارد بعدی را نیز مطالعه کنید.

همچنین به شما پیشنهاد می کنیم در همین رابطه مطلب آموزش ساخت اکانت ناشناس اینستاگرام ، چرا باید اینکار را انجام دهیم؟ را نیز مطالعه کنید.

بلاک شدن و اسپم شناخته شدن توسط اینستاگرام و باز نشدن دایرکت ها

اینستاگرام با وجود سرویس های پیشرفته خود، همواره سعی در بلاک کردن کاربرانی می کند که با اسپم کردن سعی در آزار دیگر کاربران دارند. ابتدا فعالیت های اخیر خود را بررسی کنید و در صورت عدم وجود دلیلی برا بلاک شدن دایرکت شما و برای حل مشل Direct اینستاگرام، اقدامات لازم جهت رفع آن را انجام دهید.

استفاده از برنامه های جایگزین مانند اپ ویندوز یا شبیه ساز ها به طور موقت

به هر حال مشکل از هر کجا که باشد، تا زمانی که آن را رفع می کنید و برنامه را در گوشی خود به حالت عادی در می آورید، می توانید از برنامه های اینستاگرام روی سایر پلتفرم ها یا استفاده کنید. اگر شما رایانه دارید، می توانید اپ مخصوص برای ویندوز و.. را دانلود کنید و از نسخه ویندوز اینستاگرام استفاده کنید. همچنین می توانید برنامه های شبیه ساز اندروید در کامپیوتر را نصب کنید که وجود سیستم عامل اندروید را در قالب یک برنامه روی ویندوز شبیه سازی می کند. سپس برنامه را روی ان نصب و تا زمان حل مشکل باز نشدن دایرکت اینستاگرام روی گوشی استفاده کنید.

برای آشنایی بیشتر با این برنامه، پیشنهاد می کنیم مطلب روش های استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر با قابلیت ثبت نام،آپلود عکس و ویدیو را هم بخوانید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز به معرفی ۱۰ روش برای رفع مشکل دایرکت اینستاگرام پرداختیم. شما با استفاده از چه روشی مشکل خود را حل کردید؟ می تونید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در این زمینه در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حل مشکل باز نشدن دایرکت اینستاگرام با ۹ راه حل متفاوت

در این مطلب رفع باز نشدن دایرکت اینستاگرام با روش های مختلف را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار بگیرند.

اینستاگرام جزء محبوب ترین شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس ها می باشد و از قسمت دایرکت آن می توان برای ارسال پیام و برقراری ارتباط با افراد استفاده کرد. باز نشدن دایرکت اینستاگرام این روزها به مشکل برخی از کاربران تبدیل شده است که برای رفع آن می توان از راهکارهای ساده و در عین کاربردی استفاده کرد.

باز نشدن دایرکت اینستاگرام با روش های مختلف

دیده نشدن پیام ها در دایرکت دلایل زیادی دارد و ممکن است مشخصات گوشی شما با آخرین آپدیت اینستاگرام سازگاری نداشته باشد یا حافظه داخلی تان پر باشد و این برنامه بدرستی برایتان کار نکند  همچنین ممکن است اینترنت گوشی همراه تان باعث بروز این مشکل شود. در مطالب قبلی حل مشکل ورود به اینستاگرام  و بازیابی اکانت هک شده و بازیابی رمز اینستاگرام را مشاهده کردید در ادامه با روش هایی برای باز نشدن دایرکت اینستاگرام در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود.

روش هایی برای حل مشکل باز نشدن دایرکت در اینستا

برای رفع باز نشدن دایرکت در اینستاگرام روش های زیادی وجود دارد که بهتر است شما ابتدا راهکارهای ساده تر را امتحان کنید و در صورت نگرفتن نتیجه از راهکارهای مختلف استفاده نمایید.

۱. ری استارات کردن گوشی 

در نگاه اول ری استارت کردن گوشی برای رفع مشکل باز نشدن دایرکت اینستاگرام غیر منطقی به نظر می رسد ولی همین راه حل ساده می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند و اگر شما تا این لحظه بدون هیچ مشکلی با دایرکت اینستاگرام کار کرده اید و یکباره با این مشکل مواجه شدید می توانید گوشی تان را ری استارت نمایید.

۲. چک کردن حافظه داخلی 

اغلب کاربران از حافظه داخلی برای ذخیره کردن فیلم و تصاویر و فایل های مختلف استفاده می نمایند و همین امر باعث پر شدن سریع حافظه داخلی می شود و با توجه به اینکه نرم افزارها برای درست اجرا شدن به فضای خالی نیازمند می باشند نداشتن فضای کافی در حافظه می تواند اجرای آن ها را مختل نماید و شاید دلیل باز نشدن دایرکت در اینستاگرام به همین دلیل باشد از این رو بهتر است فایل های اضافه خود را در حافظه داخلی پاک کنید یا آن ها را به کارت حافظه انتقال دهید.

۳. پاک کردن کش اینستاگرام 

هر برنامه برای اجرا داده هایی را ذخیره می کند که این داده ها با عنوان Cache نام برده می شوند و مقدار این حافظه نیز کم می باشد بنابراین پر شدن حافظه کش در اینستاگرام یکی از عمده ترین مشکلات برای عدم نمایش پیام ها و دایرکت می باشد و شما می توانید با پاک کردن حافظه کش در اینستاگرام و آزاد کردن این حافظه مشکل باز نشدن دایرکت هایتان را حل نمایید. برای پاک کردن حافظه کش اینستاگرام باید به قسمت تنظیمات گوشی تان بروید و قسمت مدیریت برنامه را انتخاب نمایید و از لیست برنامه ها ، اینستاگرام را انتخاب نمایید و به قسمت مشاهده اطلاعات بروید و در این حالت گزینه های clear cash و clear data را بزنید و بعد از خالی شدن حافظه و درج شدن عدد صفر در قسمت داده ها دوباره دایرکت تان را بررسی نمایید.

۴. چک کردن قسمت ورود و خروج اینستاگرام 

خارج شدن از حساب کابردی می تواند برای اینستاگرام شک خوبی محسوب شود. برای خارج شدن از اینستاگرام ابتدا logout نمایید. توجه داشته باشید خارج شدن از حساب به داده های فعلی شما آسیبی وارد نمی کند و شما می توانید با login کردن مجدد به داده های قبلی دسترسی پیدا نمایید.
اگر در هنگام نصب برای اینستاگرام یوزد و پسورد تعیین کرده اید در هنگام لاگین کردن مجدد می توانید پسورد خود را وارد نمایید.

۵. سوئیچ کردن به اکانت دیگر 

می توانید یک اکانت جدید در اینستاگرام ایجاد نمایید سپس از اکانت فعلی خود به اکانت جدید سوئیچ کنید که در این صورت باید از اینستاگرام خارج شوید و اینستاگرام تان را با اکانت جدید باز نمایید و بعد از مدتی به اکانت قبلی تان برگردید و دایرکت خود را دوباره مورد بررسی قرار دهید.

۶. حذف کردن پیام های قبلی 

توجه داشته باشید وجود پیام هایی که بیشتر از یک ماه روی دایرکت شما باقی مانده اند ممکن است دردسر ساز شوند بنابراین بهتر است پیام های قبلی تان را حذف نمایید.

۷. بررسی کردن آخرین تاریخ بروز رسانی در اینستاگرام 

اگر هنور مشکل باز نشدن دایرکت در اینستاگرام شما پا برجاست می توانید تاریخ آخرین بروز رسانی خود را چک نمایید و در صورت قدیمی بودن یا منقضی شدن ورژن دوباره اینستاگرام را بروز رسانی نمایید.

۸. آنتی ویروس ها 

در برخی از موارد آنتی ویروس هایی ممکن است برنامه هایی نظیر اینستاگرام را به عنوان ویروس شناسایی نماید و آن را حدف نمایند.

۹. بررسی کردن تنظیمات وای فای یا اینترنت گوشی 

نحوه اتصال به اینترنت می تواند روی سرعت اینستاگرام تاثیرگذار باشد و همین امر می تواند باعث بروز مشکلاتی در دایرکت اینستاگرام شما شود که بهترین راه حل در این مواقع تست وای فای یا اینترنت گوشی باشد.
اگر از وای فای استفاده می کنید بهتر است یک بار با استفاده از اینترنت گوشی یا وای فای دیگری قسمت دایرکت های خود را چک نمایید و در صورت رفع مشکل باز نشدن دایرکت با پشتیبانی شرکت ارائه دهنده خدمات تماس بگیرید و مشکل تان را حل کنید.
در صورتی که از اینترنت گوشی همراه تان استفاده می کنید و اینترنت گوشی تان به مشکل خورده است می توانید از سیم کارتی دیگر به اینترنت متصل شوید و یا بدون استفاده از اینترنت گوشی از طریق وای فای اینستاگرام خود را باز نمایید.


در این مطلب انواع راهکارها برای باز نشدن دایرکت اینستاگرام را پیش رو داشتید که امیدواریم با توجه به مطالب ذکر شده بتوانید این مشکل خود را به راحتی حل نمایید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا