دارک وب Dark Web مرورگر Torاخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

خرید از دارک وب و معرفی مارکت های معروف آن ها Deep Web چیست؟

دارک وب چیست ؟ خرید از دارک وب مارکت‌های Deep Web آیا کنجکاو هستید که بدانید چطور می‌توانید مارکت‌های دارک وب را پیدا کنید و از آنها خرید کنید ذر این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر بدانید. باید گفت که در مورد خرید از دارک وب احتیاجی به جستجوی زیاد ندارید. چرا که ما در حال حاضر، یک فهرست کامل از مارکت‌های فعال پنهان موجود در Deep Web را برای شما آماده کردیم. نگران این نباشید که چطور می‌توانید به وب سایت‌های دارک وب دسترسی پیدا کنید. ما در اینجا راهنمایی را برای شما ارایه می کنیم، برای دسترسی به آن به روی لینک زیر کلیک کنید.

دارک وب چیست و دسترسی امن به آن چگونه است؟

این موضوع باید مورد توجه شما باشد، که در نسخه‌های قدیمی Tor، آسیب پذیری وجود دارد که باعث افشای REAL UP آدرس شما می شود و می‌تواند شما را به موقعیت واقعی‌تان برگرداند. مرورگر Tor خود را بلافاصله بروزرسانی کنید. آسیب پذیری‌هایی مانند اینها، اغلب اتفاق می افتد. اگر شما همیشه از VPN به خوبی استفاده کنید، پس جای هیچ نگرانی نیست، چرا که VPN می‌تواند از شما در مقابل این قبیل IP های جعلی محافظت کند. اگر از VPN استفاده نکنید ، پس شما باید دست به کار شوید.

این سایت هنوز تازه تاسیس است، بنابراین ما در حال جمع آوری فهرست هستیم، پس هم چنان با ما همراه باشید. در هفته‌های آینده، مجموعه ایی از اصلاحات به این فهرست اضافه می شود، که شامل دسته بندی‌های بهتر، اطلاعات بیشتر، و بررسی نظرات کاربران و راهنمای استفاده است. آیا به نظر شمل چیزی را از قلم انداختیم؟ آیا فهرست لینک‌های ما و یا اصلاحات افزوده شده خراب است؟ لطفا با نظرات خود ما از آنها مطلع کنید.

فیلمهای دارک وب film
فیلمهای دارک وب film

نکته: ما به هیچ عنوان این مارکت‌ها را تایید نمی کنیم، این فهرست تنها یک راهنما، برای مرجع شما به حساب می آید، اگر مارکتی به عنوان Trusted فهرست شده است، به این خاطر است که از شهرت خوبی برخوردار است. اما در هر صورت شما نباید تنها به این موضوع اکتفا کنید. به هر حال در خرید از دارک وب احتیاط به خرج دهید.

ما  فهرست‌ها را هربار بررسی می کنیم تا ببینیم آیا مارکت فعال و یا کاربردی وجود دارد یا خیر؟ به زودی قسمتی را در سایبرلند نیوز اختصاص می دهیم که وضعیت مارکت های معروف دارک وب را جهت خرید از دارک وب را نمایش دهد و مدام آپدیت شود.

به یاد داشته باشید که هنگام خرید از دارک وب تمرکز اصلی شما باید به روی ناشناس ماندن باشد.

باید روش‌های ناشناس ماندن را بشناسید، شما بایستی در عین حال با حداکثر امنیت ناشناس بمانید، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که، قبل از اینکه از دارک وب بازدید کنید، باید از VPN و یا Tor استفاده کنید.ISP‌ها و اجرای قانون، تمام کاربران اینترنتی را ردیابی می کنند، و سپس داده‌های استفاده شده‌ی آنها را اسکن می کند، آنوقت حتی اگر شما از Tor هم استفاده کنید متوجه می شوند و یا حتی می توانند فرض کنند که به چه قصدی به جستجو پرداختید؛ مثل، مواد مخدر، سلاح و… ولی در حالی که در دارک وب صرفا اینطور نیست که کالاهای غیر قانونی خرید کنید. از طرفی این بیشتر بستگی به قوانین کشور شما و نیت شما از خرید دارد.

هنگامی که شما در رادار ردیابی آنها قرار می‌گیرید، تمامی فعالیت شما نظارت می شود. اگر شما از VPN خوب با یک رمز نگاری قوی بدون Logs استفاده کنید، در نهایت ISP نمی‌تواند متوجه فعالیت شما شود و حتی نمی‌توانند متوجه استفاده‌ی شما از Tor شوند.

هنگامی که ازموتور جستجوی دیپ وب برای جستجوی مواد مخدر و یا خرید و فروش هر چیزی استفاده می کنید، باید همیشه از VPN استفاده کنید.

اگر ازVPN  استفاده کنید، آنها فکر می‌کنند که شما همانند افراد معمولی آنلاین دیگر رفتار می کنید که برای شرکت‌های بزرگ کار می‌کنند که هنگام کار در خانه ازVPN  استفاده می کنند. (VPN سالهاست که توسط افرادی که در خانه کار می‌کنند برای اتصال به سرور شرکت، مورد استفاده قرار می‌گرفت تا این موضوع باعث آن نشود که کسی بتواند رایانه را هک کند، و یا پرونده‌های مهم محرمانه و تجاری را به سرقت ببرد.) شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر بهترین VPN را پیدا کنید.

ما یک جدول مقایسه‌ای از مارکت‌های دارک وب آماده کردیم که امکان جستجو در آن وجود دارد، و به کمک آن شما می‌توانید تصویری از مارکت را با کلیک بر روی آیکون آن مشاهده کنید.

لینکهای Onion که در دارک وب است متشکل از اسامی آنها، دسته بندی، توضیحات و لینک‌های انتخابی است. ما لینک‌های آماده شده را آزمایش می کنیم و به شما نشان می‌دهیم که لینک کدام سایت خراب است و کدام یک فعال است.

برترین مارکت های شناخته شده دارک وب: دارک وب چیست

Dream Market

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات: Deep Web

از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را آغاز کرد. این مارکت با حساب‌های سپرده گذاری شده، با مشکل مواجه می شود  چرا که منکر دسترسی افراد به حساب مالی آنها می شود.

آدرس: 6khhxwj7viwe5xjm.onion/?ai=552713

آدرس جایگزین: 4buzlb3uhrjby2sb.onion/?ai=552713

Point / T•chka Free Market

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات:

مارکت Tochka در حال حاضر به عنوان یکی از مارکتهای رایگان است که به عنوان T.chka Free Market شناخته شده است. هرچیزی از مواد مخدر تا بلیت کنسرت در این مارکت پیدا می شود.

آدرس: tochka3evlj3sxdv.onion

The Wall Street Market

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات: Deep Web

یکی از مدرن ترین و بروزترین مارکت‌هایی موجود در دارک وب است. که شامل طیف گسترده‌ایی از ویژگی‌های منحصر به فرد می‌باشد. این مارکت در فضای دارک نت دارای قابلیت PGP و فروشگاه اتوماتیک برای کالاهای دیجیتال و یک سیستم اطلاع رسانی است. شرایط کلاهبرداری تقریباَ غیر ممکن است زیرا، منابع مالی کاربران، توسط مارکت کنترل نمی شود. این سایت هم چنین دارای محتویات جالبی مانند، سیستم پیام رسانی ویژه مغز است که بدن را از برطرف شدن نیازهایش آگاه می کند و هم چنین دارای نرم افزار کاربردی و کم حجم که توسط آن می‌توانید به سادگی و با سرعت بالا مشخصات عکس ها را مانند: سایز، دوربین، تاریخ، نام، کپی رایت، موضوع و … را حذف کنید.

آدرس: wallstyizjhkrvmj.onion

Silk Road 3 Market

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات: Deep Web

نام جاده ابریشم در نقطه‌ی جغرافیایی جاده ابریشم، زیر بنای ساخت بزرگترین مرکز خرید و فروش مواد مخدر در اینترنت شده است. خرید وفروش مارکت‌های ۱ و ۲ جاده ابریشم قدیمی مسدود شده است و اکنون یک مارکت دیگر با نامی مشابه به آن ایجاد شده است. به همین دلیل شما برای استفاده از آن باید مراقب باشید. Agora و دیگر مارکت‌ها قابل اعتماد و ایمن تر است.

آدرس: silkroad7rn2puhj.onion

Berlusconi Market

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات: Deep Web

این مارکت در تابستان سال ۲۰۱۷ شروع به فعالیت کرد که به جای استفاده از پروتکل رمزنگاری PGP از تایید اعتبار دو مرحله‌ایی هویت ۲FA استفاده می‌کند. حق کمیسیون آن ۲ درصد است و فروش اوراق آن از ۰ تا ۲۵۰ دلار است.

آدرس: berluscqui3nj4qz.onion

Zion Market

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات:

این مارکت، دارای کیف پول چند منظوره و پروتکل‌های امنیتی PGP و ۲FA است. برای خریداران تازه وارد قیمت‌ها بسیار پایین است. این سایت شرایط خرید سریع و آسان را فراهم می کند. پرداخت این مارکت از طریق بیت کوین صورت می گیرد.

آدرس: zionshopusn6nopy.onion

DrugMarket

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات: Deep Web

یکی از مارکت‌های دارک وب است، که ما اصلاَ آن را به شما پیشهاد نمی کنیم، چرا که این سایت به خرید وفروش مواد مخدر می پردازد، اگر به واقع نگران حفاظت از پول از خود هستید، از وارد شدن به این سایت اجتناب کنید.

آدرس: 4yjes6zfucnh7vcj.onion

Cannabis Growers and Merchants Cooperative

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات: Deep Web

دارک وب چیست

این مارکت، یک مارکت کاملاَ خصوصی و ویژه است که از ژوئن سال ۲۰۱۶  شروع به فعالیت کرد، این مارکت به فروش مواد مخدر حشیش، کراک و پرورش گیاهان ماری جوانا و داروهای روان گردان، می پردازد، کریپتو کارنسی‌هایی مانند Ethereum و Monero در این سایت قابل دسترس نیست، زیرا تنها ارز دیجیتال پذیرفته‌ شده‌ی این مارکت، بیت کوین است. حق کمیسیون آن از ۲ تا ۳ درصد به طور متغیر است.

آدرس: cgmcoopwhempo6a5.onion

Empire Market

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات:

در اوایل سال ۲۰۱۸ راه اندازی شده است، با معرفی شدن این نمونه در اواسط سال ۲۰۱۷، مارکت Alphabay باز ایستاد.

آدرس: empiremktxgjovhm.onion

AltBay Market

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات:

در این مارکت شما می‌توانید با انواع مواد مخدر، قرص‌های پپتید و استرویید و داروها روبرو شوید. این مارکت به نوعی مارکت سپرده گذاری شناخته شده است. جاییکه در آن پرداخت‌ها از طریق بیت کوین صورت می گیرد. شعار این مارکت Free Shop For all است.

آدرس: 6yid7vhjltxgefhm.onion

Apollon Market

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات:

برای مدت ۲ سال این مارکت بر پا بود، اما با تغییراتی که حوزه‌ی سیاست آن صورت گرفت متوقف شد، شما برای اتصال پیدا کردن به این شبکه باید از برنامه ی Hub استفاده کنید.

آدرس: apollionih4ocqyd.onion

CharlieUK

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات: Deep Web

یکی از سایت‌های فروش کوکایین دارک وب در انگلستان است. این مارکت در سال ۲۰۱۳ شروع به عرضه‌ی محصول خود کرد و پس از آن به انتشار و فروش محصولات خود در چندین سایت دیگر مانند Crypto ،Dream ، Alphabay و Abraxas پرداخت.

آدرس: eeyovrly7charuku.onion

The DutchDrugz

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات:

این سایت فروش آنلاین در آوریل سال ۲۰۱۷ ساخته شد. این مارکت به فروش مواد روان گردان و سایر موارد مشابه و انتشار و فروش آن در سایت های دیگر فعالیت می کند.

آدرس: dutchdr5gsol4dde.onion

ElHelbolario

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات:

یک انجمن متشکل در دارک وب است که کاربران آن می‌توانند در خصوص هر موضوع مرتبط با مواد مخدر و مارکت‌های موجود در دارک نت، به بحث و مذاکره بپردازند. برخی از موضوعات آن در خصوص نکات و موارد پیشگیری از آسیب به منظور به حداقل رساندن اثرات نا مطلوب استفاده از مواد مخدر است.

آدرس: elherbotsiddarol.onion

Dutch Magic

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات:

این مارکت یکی از موارد مشابه مارکت‌های Silk Road 1,2 و همچنین Evolution, Agora, Valhalla, Middle Earth  وAbraxas  است. با توجه به اینکه این مارکت در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد اما یکی از بزرگترین مارکتهای آنلاین در جهان به حساب می آید.

آدرس: x75csj7vzprjji5v.onion

GammaGoblin Pushing Taboo

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات:

یک فروشگاه اختصاصی که توسط یکی از فروشندگان معروف در دارک وب به نام Gamma Goblin تاسیس شده است. این فروشگاه در مقایسه با سایر مارکت‌های متمرکز، تخفیف‌های مناسبی از قیمت‌ها را برای همه‌ی محصولات خود در نظر می گیرد.

آدرس: /pushingtabu7itqj.onion

RechardSport

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات: دارک وب چیست

فروشگاه آنلاینی است که در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است. در حال حاضر، رشد و توسعه‌ی فروشگاه، در حال افزایش است. Rechardsport یک فروشگاه عمده آنلاین در چین است که به گسترش تجارت کالاهای لوکس می پردازد. این فروشگاه در حال حاضر به فروش لباس‌های ورزشی، اختصاص پیدا کرده است.

آدرس: rechardsp4x6tdrh.onion

The Church

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات:

یک فروشگاه اختصاصی از Jesus rave است. تاریخ تاسیس آن به سال ۲۰۱۳ بر می گردد. این فروشگاه به فروش محصولاتی مانند LCD  و MDMA می پردازد.

آدرس:  artsmankindxgcv5.onion

ToYouTeam

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات:

در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد. این مارکت فعال در فضای دارک وب به فروش انواع مختلفی از محصولات، مشغول است.

آدرس:  tytbeta57rw2onit.onion

The GlassWerkz

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات:

این فروشگاه آنلاین توسط تولید کننده‌ی سایت Agora تاسیس شده است ، کسی که فروشگاه خود را برای فرش محصولات خود دارد . این فروشگاه به دلیل ناشناخته بودن آن از فعالیتش کاسته شد امابه هر حال هم چنان یکی از سایت های آنلاین با و دارای عملکرد اجرایی است.

آدرس:  glasvyhbf444airs.onion

EU Cocaine

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات:

این فروشگاه همانطور که نامش مشخص است، به فروش مواد مخدر کوکایین می پردازد. آنها به سراسر جهان فرستاده می‌شوند و دارای تکنولوژی دریافت بر اساس حجم و اندازه‌ی سفارش کالا است. بر اساس این سایت، آنها ظرف ۳ تا ۴ روز در کل اروپا، محموله را ارسال می کنند. قیمت این حمل و نقل به وزن، ارتفاع، عرض و محل سکونت مشتری دارد. پرداخت ارز دیجیتال در این مارکت توسط بیت کوین صورت می گیرد.

آدرس:  cocahze7fqy4qwwx.onion

Cocaine

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات: Deep Web

این مارکت ، یک فروشگاه خرید وفروش کوکایین است. خریداری این محصول تنها از طریق بیت کوین ممکن است. هزینه‌ی حمل و نقل آن از ایالات متحده ۳۰ دلار است. پس از آنکه مشتری خرید خود را سفارش دهد، امکان تماس برای هماهنگی و اطمینان از تحویل کالا برای مشتری وجود دارد. اگر مشتری، مشتری دیگری را به سایت معرفی کند، از هر خرید که انجام دهد، یک درصد درآمد کسب می کند.

آدرس:  cocain2xkqiesuqd.onion

The French Connection

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات: DarkWeb

در سال ۲۰۱۳ توسط آقای Nice-Nucleus در فرانسه تاسیس شد. این مارکت به فروش مواد مخدر مانند Meth و XTC می پردازد.

آدرس:  abyssopyps3z4xof.onion

ChemSpain

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات: مارکت‌های دارک وب چیست

یک مارکت خرید و فروش آنلاین در اسپانیا است. این مرکز حمل و نقل داخلی و بین المللی از اسپانیا و ارسال آن به استرالیا و نیوزیلند را انجام می دهد. پرداخت ارز دیجیتال این مارکت از طریق بیت کوین صورت می گیرد. شما می توانید از این سایت به خرید GBL, RC, Benzos, GHB و Bulk بپردازید.

آدرس:  chemspain7iw2zby.onion

Maghreb

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات:DarkWeb

این مرکز فروش توسط یکی از فروشندگان سایتCrypto market  وAlphabay به اسم Maghreb به فروش حشیش و گراس می پردازد. این مرکز خرید و فروش آنلاین به اکثر کشورها به جز اسکاندیناوی و استرالیا محمولات خود را ارسال می کند.

آدرس:  mghreb4l5hdhiytu.onion

OnionLand Forum

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات: مارکت‌های دارک وب

یکی از انجمن‌های تبادل نظر است که در آن می‌توانید به یادگیری دنیای دارک وب بپردازید. این یکی از مراحل اولیه در وب پنهان است. این انجمن به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص مارکتهای موجود در دارک وب و دیگر پرسشهایی که ممکن است به آنها مرتبط باشد ساخته شده است.

آدرس:  onionlandbakyt3j.onion

Darknet Central Forum

وضعیت: فعال و آنلاین

توضیحات: مارکت‌های دارک وب چیست

دارک وب چیست DarkWeb

انجمن مرکزی دارک نت Opsec و انجمن بحث و مذاکره در فضای دارک نت است و بسیار مشابه با Hub است. در حال حاضر دسترسی به آن در دارک وب مقدور نیست.

آدرس:  2u7kil26qazmrmb6.onion

خرید از دارک وب و معرفی مارکت های معروف آن ها Deep Web
خرید از دارک وب و معرفی مارکت های معروف آن ها

RuTOR Market مارکت‌های دارک وب چیست

وضعیت: فعال و آنلاین DarkWeb

توضیحات: خرید از دارک وب و معرفی مارکت های معروف آن ها

یکی دیگر از انجمن‌های مارکتینگ در فضای دارک نت است که برای مناطق روسی زبان در نظر گرفته شده است. این سایت طوری راه اندازی شده است که هر موضوع در آن به طور مشخص ذخیره شده است و تم‌های جداگانه برای هر دسته از فروشگاه وجود دارد. نیاز به زبان روسی، به وضوح در آن دیده می شود تا مشخص شود که چه چیزی در آن نوشته شده است. اما اگر شما برای بیزینس خود نیاز به اطلاعات آن دارید همانند سایر فروشندگان روسی، تنها می‌توانید به زبان روسی در آنجا صحبت کنید. فرایند ثبت نام یک روش ساده ی ۲ مرحله ایی است. که قسمت اول آن به انتخاب نام کاربری و رمز عبور بر می‌گردد که پس از تایید، رمز نگاری آن صورت می گیرد و قسمت دوم آن  تایید قوانین و مقررات آن است. پرداخت در این سایت، از طریق بیت کوین صورت می گیرد. اما با توجه به ماهیت آن، ممکن است بتوانید با فروشندگان به توافق برسید که از دیگر ارزها هم استفاده کنید.

آدرس:  rutorzzmfflzllk5.onion

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا