بازی ها

دانلود بازی GTA V جی تی ای وی برای کامپیوتر زیرنویس فارسی

بازی جی تی ای وی توسط تیم مدرن دانلود فشرده شده است GTA V – جی تی ای وی (Grand Theft Auto V) اتومبیل دزدی بزرگ ۵ یک بازی اکشن و ماجراجویی جهان باز می باشد که توسط Rockstar توسعه و در سال 2015 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه بعد از Grand Theft Auto IV منتشر و ادامه همان سبک می باشد. سبک بازی تک نفره از سه شخصیت می باشد که در سن آندریاس یک ایالت خیالی در جنوب کالیفرنیا می باشد.


طراحی دنیای باز به بازیکن این اجازه را می دهد تا آزادانه در سن آندریاس و لس سانتوس (برگرفته از لس آنجلس) پرسه بزند. این نسخه پنجمین سری از بازی های GTA (براساس نسخه های اصلی) می باشد. بازی جی تی ای وی از منظر سوم شخص و اول شخص بازی می شود و شما می توانید پیاده یا وسیله نقلیه در حرکت باشید.

یکی از قابلیت های جالب بازی کنترل هر شخصیت به صورت تک نفره می باشد که درحین ماموریت یا خارج از ماموریت بین آنها سوئیچ کنید. از نکات حاشیه می توان به هزینه ساخت بازی اشاره نمود که حدود 270 میلیون دلار هزینه شده و دومین بازی پرهزینه تاریخ می توان حساب کرد.

پس شروع بازی شما می توانید آزادانه در شهر قدم بزنید، البته تکمیل ماموریت ها نیز باعث برداشت محدودیت ها خواهد شد. همچنین در بازی GTA V می توانید از انواع سلاح ها و وسایل نقلیه استفاده کنید. همچنین قابلیت هدف گیری خودکار و پناه گیری نیز اضافه شده است.

اگر مرتکب جرمی شوید واحد های امنیتی به شما حساس شده و تعقیب خواهید شد که شدت تعقیب بستگی به جرم شما دارد. در صورتی که از دید پلیس ها مخفی بمانید از ستاره های شما کم شده و دیگر به دنبال شما نخواهد آمد. در حالت تک نفره قابلیت سه شخصیت به نام های مایکل، ترور و فرانکلین به عهده شما که هر کدام مجرمانی هستند که با تکمیل ماموریت ها به هم مرتبط می شوند.

در بعضی از ماموریت با یک شخصیت به اتمام می رسد و در بعضی ها نیز نیاز به حضور هر سه نفر خواهد بود. در خارج از ماموریت می توانید به دلخواه بر روی هر کدام تغییر دهید. البته هر شخصیت دارای مهارت های منحصر به فردی می باشد ولی به طور کل تمامی مهارت ها قابل افزایش می باشند.

همچنین در دنیای Open world بازیکن می تواند به غواصی یا بیس جامب و … برای اوغات فراغت بگذارند. ایده سه شخصیت در بازی شما را به اوج هیجان خواهد رساند که البته این ایده در Grand Theft Auto: San Andreas مطرح بود، ولی نداشتن قدرت سخت افزاری بالا انجام نشد.

دانلود بازی GTA V جی تی ای وی برای کامپیوتر
دانلود بازی GTA V جی تی ای وی برای کامپیوتر زیرنویس فارسی 3

برخی از ویژگی های Grand Theft Auto V:

  • یک بازی فوق العاده
  • خط داستانی جذاب
  • صدا و گرافیک شگفت انگیز
  • قابلیت نمایش مهارت ها
  • پرسه در یک دنیای باز
  • حضور سه شخصیت و قابل جا به جایی
  • قابلیت آنلاین بازی کردن
  • قابلیت سوم شخص و اول شخص
  • و …

بیایید برای یک بار هم که شده دموهای پر تعدادی که در سری GTA همیشه وجود داشته است را این بار در GTA V تا آخر ببینیم، چرا که در این صورت است که متوجه جذاب بودن داستان خواهید شد. داستانی طولانی و پرفراز و نشیب که با شخصیت ها و دیالوگ های جذاب شما را با خود همراه می سازد و دیالوگ هایی که بین شخصیت ها رد و بدل می شود به قدری پخته و البته همراه با چاشنی طنز کار شده که به عمیق تر بودن سه شخصت بازی و راحت ارتباط برقرار کردن شما با آن ها بیش از بیش افزوده است.

به هر حال داستان بازی در ابتدا با یک پیش زمینه ما را به نه سال قبل باز می گرداند، جایی که مایکل، ترور و دو همدستان دیگرشان در حال سرقت از یک بانک می باشند. اما در هنگام فرار از دست پلیس ها هر دو همدست مایکل و ترور کشته می شوند و مایکل نیز مرده فرض می شود و این در حالی بود که ترور باعث فرار مایکل شده است.

حال نه سال از آن وقایع گذشته و هر شخصیت به راه خودش رفته است. مایکل تحت حفاظت افراد شاهد در آمده و با خانواده اش در لس سانتوس زندگی، حداقل از لحاظ خودش بدون خلافی به راه انداخته است. همسرش تنفر شدیدی از او دارد و از بین بچه ای خانواده نیز، دختر او یعنی تریسی آرزوی رفتن به تلویزیون را در سر می پروراند و پسرش جیمی هم یک تنبل به تمام معناست که بازی های ویدئویی آنلاین تمام دغدغه جیمی است و تلاش های مایکل نیز برای ارتباط بیشتر با فرزندانش اصولا کار را بدتر می کند، چرا که  در این خانواده هر کس ساز خودش را می زند!

فرانکلین نیز یک راننده ماهر و فردی بلندپرواز است که البته تا به حال فرصتی برایش پیش نیامده تا توانایی هایش را به طور کامل نشان دهد. تا این که به دلیل اتفاقاتی ( به دلیل عدم اسپویلر گفته نمی شود) به زندگی مایکل کشیده شده و در نهایت مایکل که ارتباط با فرانکلین را در مقایسه با فرزندنش راحت تر می بیند، بی درنگ او را زیر پر و بال خود قرار می دهد.

کمی بعد که مایکل متوجه خیانت همسرش شده، به وسیله فرانکلین به تعقیب فردی که مسبب این قضیه است می پردازند و خانه آن فرد را با خاک یکسان می کنند. ولی از بد حادثه این عمارت در واقع متعلق به یک قاچاقچی مکزیکی با نام Martin Madrazo بوده که حال درخواست غرامت از این دو نفر را دارد. مایکل هم که چاره ای برایش نمانده مجبور می شود که به دلیل پرداخت بدهی هایش به این فرد یک بار دیگر به کار سابقش یعنی سرقت این بار با همکاری فرانکلین بازگردد.

ماد گرافیکی GTA 5 Redux

گرافیک نسخه آخر بازی به صورت قابل قبولی طراحی شده است اما جای پیشرفت بیشتری دارد که این بهینه سازی و بالا بردن جزیئات صحنه را کمپانی Redux انجام داده است و در نهایت آن را با نام GTA 5 Redux برای علاقه مندان منتشر ساخته. کاری که این ماد گرافیکی می کند بالا بردن گرافیک به صورت چشم گیری است که می توانید با دیدن تصاویر آن به این موضوع پی ببرید.

اگر شما نیز یکی از طرفداران پر و پا قرص بازی Grand Theft Auto V هستید بی شک GTA 5 Redux می تواند آن را برای شما بهتر از پیش کرده تا از صحنه های مختلف بیشترین لذت را ببرید.

زبرنویس فارسی GTA V

فارسی‌ساز، زیرنویس مکالمات بین کاراکترها در بخش داستانی است. اگر زبان انگلیسی شما در حد مکالمات حرفه‌ای نیست، این فارسی‌ساز توصیه میشود. با استفاده از این گزینه میتوانید براحتی متوجه داستان بسیار زیبای بازی شوید. همچنین در مراحل بازی نیز سر در گم نخواهید شد!

دانلود پارت 1 با حجم 10 گیگابایت

دانلود پارت 2 با حجم 10 گیگابایت

دانلود پارت 3 با حجم 10 گیگابایت

دانلود پارت 4 با حجم 9.64 گیگابایت

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

رای عبور از خیلی از مراحل بازی GTA V، شما نیاز به یک زبان انگلیسی فول دارید تا بتوانید بفهمید که کاراکترها و مراحل بازی از شما چه می‌خواهند. همچنین پیامک‌ها و ایمیل‌هایی که روی گوشی شما ارسال می‌شود، حاوی پیام‌هایی هستند که باید بتوانید آن‌ها را ترجمه کنید و بفهمید که دقیقا از شما چه می‌خواهد. شما با نصب این فایل، می‌توانید تمامی این کارها را به راحتی انجام دهید.

دانلود فارسی ساز بازی GTA V

به‌جرئت می‌توان GTA V بهترین عنوان جهان آزاد نسل پیشین دانست، بازی‌ای که پس از انتشار علاوه بر موفقیت‌های پی‌درپی برای Rockstar، رکوردهای فروش را نیز جا به جا کرد. شاهکاری که به نظر می‌رسد تا چند سال دیگر نیز بهتر از آن ساخته نخواهد شد و مطمئناً از عناصری برخوردار است که تا چند سال آینده نیز هیچ بازی‌ای نمی‌تواند به آن‌ها دست یابد. راک استار تمام توان خود را در ساخت این بازی به کار برده است، جزئیات، گرافیک فوق‌العاده، داستان عالی تنها گوشه‌ای از نقاط قوت این بازی هستند. علاوه بر این‌ها ایده‌های ناب بسیاری نیز توسط راک استار در بازی عملی شده‌اند که هر کدام به نوبه خود تأثیر بسزایی در جذابیت بازی دارند.یکی از نقاط قوت Grand Theft Auto V طراحی بسیار زیبای گرافیک آن است. تنوع در عابران و شلوغی پیاده روها، ساختمان‌های بلند و پر جزئیات، پیاده روهایی که از شدت تمیزی برق می‌زنند همه و همه نشان از تقلید بی‌نقص راک استار از لس آنجلس دارند. علاوه بر این‌ها عناصر دیگر گرافیکی بازی نیز چون طراحی تکسچر ها، سایه زنی، نورپردازی و … به خوبی هرچه‌تمام‌تر صورت گرفته‌اند تا شاهد یک عنوان فوق‌العاده از نظر گرافیکی باشیم.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا