برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

ikeymonitor برنامه چیست؟

ikeymonitor برنامه اندروید جاسوسی یک چوب کلیدی برای تلفن های همراه آندروید است که سیاهه های مربوط به کلید، کلمات عبور، اس ام اس، پیام های WhatsApp، تماس، وب سایت ها، قطاری از تصاویر و ارسال تمام سیاهه های مربوط به صندوق ایمیل منصوب شده است. iKeyMonitor اندروید جاسوسی می تواند کمک کننده برای کاربران اندروید، مانند پدر و مادر و کارفرمایان، که می خواهند برای نظارت بر آنچه است در تلفن های همراه اندروید انجام شده است. حتی اگر سیاهه های مربوط به فعالیت پاک می شوند.  در ادامه از این مقاله از وبسایت اسپای 24 شما را بیشتر با این برنامه آشنا می کنیم. 

دانلود iKeyMonitor

ikeymonitor برنامه چیست؟

ikeymonitor نرم افزاری است که میتواند گوشی افراد خانواده خود را کنترل یا به عبارتی کار آن هک گوشی فرزند است که به منظور نظارت و کنترل فرزندان در فضای مجازی و اجتماعی طراحی شده است. ikeymonitor برنامه یک سامانه است که وظیفه اصلی آن یک بسته نرم افزاری هک گوشی فرزند و دریافت اطلاعات گوشی افراد خانواده مانند تماس ها، پیامک ها، شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام، موقعیت مکانی و قابلیت های دیگر است .

ikeymonitor نرم افزاری است مخصوص گوشی های اندروید و آیفون که با نصب بسیار آسان آن والدینی که با نرم افزارهای گوشی آشنایی ندارند، می توانند از آن به راحتی استفاده کنند.

ویژگی های ikeymonitor برنامه

  • کار در خفا
  • ضبط کلید های زده و کلمه عبور در آمریکا صفحه کلید و nbsp تایپ؛
  • ورود به سیستم تمام اس ام اس های ورودی و خروجی و پیام های WhatsApp؛
  • ورود به سیستم تاریخ پاسخ با مخاطبین، تاریخ و زمان و مدت زمان؛
  • پیگیری وب سایت های بازدید در کروم و مرورگرهای وب سهام؛
  • نگاهی به تصاویر در فاصله زمانی تعیین شده توسط کاربران؛
  • ارسال گزارش ورود به آدرس پست الکترونیک تعریف شده توسط کاربر؛
  • از راه دور روشن / خاموش وضعیت نظارت؛
  • پشتیبانی از تلفن های هوشمند در حال اجرا OS آندروید ۲٫۳ و بالاتر و nbsp؛.
  • بدون نیاز بر روی حامل، مدل های تلفن و یا مناطق از کاربران است.

محدودیت های نسخه رایگان ikeymonitor برنامه

  1. فاصله گرفتن از صفحه نمایش است به ۱ دقیقه ثابت شده است.
  2. به گزارش ورود به سیستم ایمیل و ویژگی های کنترل از راه دور در دسترس نیست.
  3. نسخه رایگان را در خفا کار نمی کند. یک آیکون بر روی صفحه نمایش iKeyMonitor وجود دارد.

طریقه کار ikeymonitor برنامه

این برنامه برای خانواده و فرزندان طراحی شده است که آن را در گوشی فرزند خود نصب کرده سپس به طور کامل مخفی شده و به هیچ عنوان قابل مشاهده نیست. حتی آن دسته از فرزندانی که بسیار از نظر دانش گوشی در سطح بالایی هستند باز هم نمیتوانند آن را پیدا کنند چراکه برنامه به صورت سیستمی نصب می شود و آیکون و فایلی داخل گوشی فرزند ایجاد نمی کند.

کاربردهای استفاده از ikeymonitor برنامه 

گزارش تماس ها

ارتباطات ساده اولیه فرزندان شما از طریق تماس های تلفنی می باشد. سامانه مراقبت از خانواده با ارائه گزارش از تماس های ورودی و خروجی همراه با نام مخاطب، شماره تماس، و زمان مکالمه و همچنین گزارش تماس هایی که بصورت دستی حذف شده اند. نظارت کاملی را در این بخش برای والدین فراهم می سازد.

کنترل پیامک های ارسالی و دریافتی

از جمله راهکارهای ارتباطی فرزندان در جمع خانواده که هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند ارسال پیامک است. اما ikeymonitor برنامه با ارسال گزارش لیست پیامک های ارسالی و دریافتی به همراه جزئیات مربوط به نام مخاطب و محتوای در حال تبادل به والدین، دغدغه ها و نگرانی ها احتمالی را در این زمینه به صورت کامل از بین خواهد برد.

  • برنامه ردیابی
  • برنامه جاسوسی رایگان

گزارش شبکه های اجتماعی تلگرام ، اینستاگرام و… از طریق ikeymonitor برنامه

یکی از خطرناک ترین بسترهایی که فرزند شما با هزاران فرد با با رده های سنی مختلف، فرهنگ و تربیت متفاوت و … می تواند رو به رو باشد و سلامت فرزندان را به خطر بیندازد. بستر ارتباطی نامحدود شبکه های اجتماعی رایج در کشور می باشد که با سیستم نظارتی سامانه مراقبت از خانواده می توانید این بستر را کنترل و محدود نمائید.

موقعیت لحظه به لحظه

از موقعیت عزیزان خود در هر لحظه و هر مکان آگاه باشید محل های مجاز و غیر مجاز تردد رای بر پنل کاربری مشخص کنید تا دغدغه و نگرانی در خصوص تاخیر و محل حضور آنها را از بین ببرید.

چگونگی دریافت ikeymonitor برنامه

برای خرید برنامه هک گوشی فرزند ابتدا بر روی لینک خرید نرم افزار کلیک کنید. سپس نام خانوادگی خود و شماره موبایل را به صورت انگلیسی وارد نمایید و در اخر ایمیل خود را کامل و درست تایپ کنید. پس از خرید ایمیلی که با آن خرید کردید؛ ارسال کنید تا پشتیبانان برنامه بتوانند برای شما پنل کاربری همراه با فیلم آموزشی نصب برنامه ارسال نمایند.

پنل کاربری در ikeymonitor برنامه همان سامانه های است که برای هر کاربر به صورت مجزا تخصیص داده میشود تا کاربر بتواند اطلاعات گوشی فرزند خود را در آن به راحتی مشاهده نماید.

نسخه این برنامه بر خلاف برنامه های مشابه دائمی است و نیاز به شارژ و دریافت لایسنس ندارد که این ویژگی یکی از خدماتی است که سامانه یه والدین گرامی با خشنودی ارائه میدهد و حتی قیمت ikeymonitor برنامه اندازه فقط شارژ یک ماهه نرم افزارهای مشابه می باشد.

سخن آخر

این سامانه یک سرویس عمومی می باشد که با تأیید کاربر در اختیار وی قرار می گیرد و صرفاً جهت مدیریت خانواده در زمینه فرهنگ سازی و آموزش استفاده صحیح از دستگاه های تلفن همراه و همچنین مدیریت ارتباطات اینترنتی آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. سامانه مراقبت از خانواده هیچگونه مسئولیتی در قبال استفاده غیر مجاز از این سامانه بر عهده نمی گیرد. در این مطلب از وبسایت اسپای 24 شما را با ikeymonitor برنامه اشنا کردیم. 

 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

‫10 دیدگاه ها

  1. با درود فراوان

    میخواستم بدونم این برنامه قابلیت اجرا از کشوری به کشور دیگر دارد به این معنی که موبایل فرزندمان که خارج از کشور و یا بالعکس میباشد میتوان کنترل کرد و اینکه از خریدار خارج کشور امکان دارد

    1. سلام. وقت به خیر
      ببخشید امکان داره با برنامه رایگان که نیازی به پرداخت هزینه نباشه وات ساپ شخصی رو هک کرد؟

  2. سلام من پدر سه فرزند هستم و میخواهم آن هارا نظارت کنم با چی افرادی رابطه برقرار می‌کنند

  3. سلام. وقت به خیر
    ببخشید امکان داره با برنامه رایگان که نیازی به پرداخت هزینه نباشه وات ساپ شخصی رو هک کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا