اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

دانلود برنامه های غیر قابل دسترس گوگل پلی + رفع تحریم گوگل پلی و حذف پیام

دانلود برنامه های غیر قابل دسترس گوگل پلی + رفع مشکل پیغام “این مورد برای کشور شما در دسترس نیست گوگل پلی” رفع و دور زدن تحریم های گوگل پلی و دانلود برنامه هایی که توی گوگل پلی واسه کشور ما در دسترس نیستن!

بدون هیچ مشکلی تمامی برنامه های گوگل پلی رو دانلود کن !

دانلود بدون دردسر برنامه هایی مثل اینستاگرام و اسپاتیفای و … از گوگل پلی و حذف مشکل عدم دسترسی در کشور شما !

همه برنامه ها را به آسانی از بزرگترین مارکت اندروید یعنی گوگل پلی دانلود کنید !

دریافت بهترین آموزش ها، SPY24 !

نوآوری، کارایی، کیفیت، پاسخگویی ۲۴ ساعته، SPY24 !

آموزش دانلود برنامه های غیر قابل دسترس گوگل پلی :

سلام عرض می کنم خدمت همه دوستان و کاربران گرامی وب سایت SPY24 .

امروز خدمتتون هستیم با ارائه آموزش دانلود بدون دردسر و سهل و آسان دریافت و دانلود برنامه ها و اپلیکیشن هایی که توی مارکت بزرگ اندروید یعنی گوگل پلی واسه کشور ما قابل دسترس نیستند و به عبارتی به دلیل تحریم بودن مون، ما نمیتونیم اون رو دانلود کنیم و یا اصلا اون برنامه تو جستجوی گوگل پلی برامون پیدا نمیشه و یا با پیغام زیر رو برو میشیم :

” این آیتم در کشور شما قابل دسترس نیست “

اما چطور میتونیم این مشکل رو حل کنیم و تحریم رو دور بزنیم ؟؟؟

برای این کار لازمه که مراحلی رو طی کنید و با انجام چند مرحله ی زیر، به ساده ترین شکل ممکن برنامه مورد نظر خودتون رو از گوگل پلی دانلود کنید !

برای دانلود اپلیکیشن های غیر قابل دسترس گوگل پلی چه کارهایی لازم است (مراحل):

شما برای دانلود برنامه های غیر قابل دسترس گوگل پلی باید مراحل زیر رو طی کنید :

مرحله اول :

شما باید به قسمت تنظیمات گوشی تون برین و تو قسمت “برنامه ها” ، Google Play Store (فروشگاه گوگل پلی) رو باز کنید

مرحله دوم :

قسمت cache (کش) برنامه رو پاک کنید (اگه جواب نداد  Data رو هم پاک کنین)

مرحله سوم :

از فیلتر-شکن ( ابزار تغییر دهنده ای پی )استفاده کنید و اون رو روشن کنید

(همونطور که می بینید توی جستجویی که ما توی تصویر پایین داریم قبل از روشن کردن فیلتر-شکن برنامه اسپاتیفای پیدا نمیشه)

مرحله چهارم :

مرحله چهارم و مرحله آخر!

در این مرحله مجددا وارد گوگل پلی بشید و برنامه مورد نظر خودتون رو جستجو و دانلود کنید

(حالا خودتون میبینید که اسپاتیفای به سادگی پیدا شد و قابل دانلوده)

نکته :

دوستان شما با این آموزش رایگان میتونین به راحتی و سادگی بهترین و بروز ترین برنامه ها مثل اینستاگرام ،اسپاتیفای و… رو که تو کشور ما به دلیل تحریم قابل دسترس نیستند رو دانلود کنید و لذت ببرید .

پیغام “This item is not available in your country” در هنگام دانلود برخی از اپلیکیشن ها از پلی استور و گوگل پلی، بدین معناست که در کشور ایران دسترسی و دانلود این اپلیکیشن ها مقدور نمیباشد، و کاربران ایرانی به دلیل تحریم ها، قادر به مشاهده و دانلود برخی اپلیکیشنها از گوگل پلی نیستند متاسفانه بسیاری از اپلیکیشن های پرطرفدار و استانداردی مانند (اینستاگرام، مترجم گوگل و …)  هم جزو اپلیکیشن های تحریم شده به شمار می روند و در دسترس نیستند و کاربران ایرانی به ناچار مجبور هستند یا اپلیکیشنهای جایگزین با استاندارد پایین تر را دانلود نمایند و یا برای دانلود اپلیکیشن های پرطرفدار از نرم افزارهای غیر استانداردی، غیر از پلی استور استفاده نمایند، که استفاده از این برنامه ها می تواند کوشی شما را در خطر کاهش امنیت، کاهش سرعت، ورود بد افزار ها،  کاهش عمر باتری، اختلال در عملکرد گوشی و مصرف بیش از حد حجم اینترنت قرار دهد، از این رو به هیچ عنوان توصیه نمی شوند.

در ادامه مطلب کارشناسان اپوایس برای رفع مشکل دانلود از گوگل پلی چند راه حل را به شما کاربران عزیز پیشنهاد خواهند داد تا بدون مشکل اپلیکیشن ها را از گوگل پلی دانلود نمایید.

روشهای حل مشکل دانلود اپلیکیشن ها از گوگل پلی در ایران

اولین روش حل مشکل دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی:

ساده ترین راه برای حل مشکل دانلود از گوگل پلی، پاک نمودن اطلاعات (clear data) اپلیکیشن گوگل پلی در اپلیکیشن منیجر (app manager)، از منوی تنظیمات گوشی و فعال نمودن وی/پی/ان است، پس از آن بدون هیچ گونه مشکلی از گوگل پلی دانلود کنید:

به قسمت تنظیمات اصلی گوشی بروید و از لیست تنظیمات، گزینه هایی مانند مدیریت برنامه ها، APPs یا apps manager (در گوشی های مختلف متفاوت است) را انتخاب نموده و در لیست تمامی اپلیکیشن ها Google Play Store را انتخاب نموده و بر روی گزینه کلیر دیتا (Clear Data) ضربه بزنید. زمانی که اطلاعات این اپلیکیشن را پاک نمودید دیگر کار به اتمام رسیده و به راحتی با متصل شدن از طریق وی/پی/ان میتوانید همه اپلیکیشن ها را بدون محدودیت دانلود نمایید. دقت داشته باشید که فقط Clear Data را لمس نمایید، چراکه دیگر گزینه ها باعث از کار افتادن یا پاک شدن این دو سرویس از روی گوشیتان میشود.

نکته اول: تا زمانی که با وی/پی/ان گوگل پلی را باز کنید میتوانید از این سرویس بدون محدودیت استفاده نمایید ولی با اولین اتصال بدون وی/پی/ان به پلی استور، دوباره باید فرآیند بالا را از ابتدا انجام دهید.

در بعضی از گوشی ها و کانکشن ها ابتدا باید Clear Data را انجام داد و سپس به فیلتر/شکن متصل شد، به این دلیل که به محض کلیر کش کانکشن فیلتر/شکن قطع میشود.

دانلود برنامه های غیر قابل دسترس گوگل پلی

رفع تحریم گوگل پلی و حذف پیام

دومین روش استفاده از سایتهای واسط برای دانلود مستقیم اپلیکیشن ها از گوگل پلی:

سایتهای واسط مختلفی برای ارتباط و دانلود از سایتهایی که دسترسی های خود را محدود کرده اند وجود دارد که یکی از بهترین این سایتها را برای شما آماده نموده ایم: در ابتدا اپلیکیشن و یا بازی مورد نظر خود را در مرورگر دستگاهتان جستجو کرده و آدرس آن را بصورت کامل در وب سایت: http://apps.evozi.com/apk-downloader/ وارد نمایید، سپس بر روی دکمه Generate Download Link کلیک کنید تا پس از مدت کوتاهی دکمه سبز رنگی به سایت اضافه شود. در صورت کلیک بر روی این دکمه اپلیکیشن مورد نظرتان در کمترین زمان دانلود خواهد شد. در ضمن اپلیکیشن های واسط که کار مشابهی را برایتان انجام خواهند داد نیز وجود دارند که تیم اپوایس این روش را به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کند.

سومین روش حل مشکل دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی:

روش حل مشکل دانلود از گوگل پلی بسیار ساده بوده و مخصوص کاربرانی ست که از اکانت های تغییر آی پی که قابل خریداری هستند و می توانند اتصال کاملا امن با سرورشان برقرار کنند (V/P/N) استفاده میکنند. این دسته از کاربران تنها با استفاده از اکانت مذکور و سپس استفاده از برنامه پلی استور یا فروشگاه Play به راحتی میتوانند اپلیکیشن های دلخواهشان  را بدون تحریم دانلود کنند. اگر این مشکل با این روش حل نشد پس از اتصال به وی پی / ان خریداری شده باز هم مانند مرحله اول کش گوگل پلی را از منوی تنظیمات و قسمت مدیریت اپلیکیشن ها حذف نمایید.

نکات آخر برای حل مشکل دانلود از گوگل پلی:

در صورت رفع نشدن مشکل دانلود از گوگل پلی می بایست تمامی سرویسهایی که میتوانند به گوگل مکان شما را اطلاع دهند را از قبیل سرویس مکان یاب و اینترنت گوشی را غیر فعال نموده و زبان گوشی را به انگلیسی تغییر دهید و بر روی حالت هواپیما قرار  دهید، با پاک نمودن اطلاعات قبلی (clear data) از سرویس گوگل پلی سرویس و گوگل پلی استور در قسمت مدیریت اپلیکیشن ها، به راحتی با استفاده از V/P/N، یا تغییر/آی/پی، از این سرویس استفاده نمایید.

نکته: در صورت برطرف نشدن مشکل برای اطمینان بیشتز پروفایل گوگل پلاس و ایمیل خود را ادیت نموده و تمامی آدرسها، کدپستی ها و… را که باعث تشخیص محل اتصال شما میشود، از بین ببرید و clear cash نمایید و هیچ گاه سرویس گوگل پلی را بدون اتصال اپ تغییر/آی/پی باز نکنید.

چهارمین روش حل مشکل دانلود اپلیکیشن ها از گوگل پلی با استفاده از مرورگر کروم:

در این روش حل مشکل دانلود از گوگل پلی برای مواقعی است که اپلیکیشنها در نتایج جستجو ظاهر میشوند اما در هنگام دانلود با ارور This item is not available in your country  مواجه می شوند، ابتدا باید کاربران یکی از اپلیکیشن های تغییر IP (مانند هات-اسپات) را بصورت رایگان از پلی استور دانلود نمایند. بعد از نصب و راه اندازی اپلیکیشن ذکر شده، از طریق برنامه “گوگل کروم” نام برنامه مورد نظر را با اضافه کردن کلمه android به انتهای آن جستجو کنند برای مثال : Instagram android

سپس از میان نتایج جستجو در گوگل، روی لینکی که توسط گوگل پلی گذاشته شده ضربه بزنند. (زیر لینک نوشته شده: …play.google ). باید توجه داشت هنگامی که دستگاه از کاربر خواست تا برنامه مورد نظر برای بازکردن لینک و ادامه کار را انتخاب کند، کاربر باید گوگل کروم را انتخاب نماید.

پس از این مرحله و باز کردن لینک، روی دکمه نصب یا Install ضربه زده و تمامی پیغام های بعدی را تایید نمایید تا دانلود شروع شود.

حالا باید منتظر ماند تا اپلیکیشن مورد نظر دانلود شود و علامت فلش رو به پایینی که در هنگام دانلود بالای صفحه دستگاه ظاهر میشود نمایان شود. لازم به ذکر است که دانلود اپلیکیشن ها به این روش ممکن است زمان بر بوده و علامت فلش قبل از اتمام دانلود گاهی از روی صفحه محو شود و مجددا ظاهر شود و کاربران باید تا زمانی که پیغام نصب با موفقیت اپلیکیشن روی دستگاه ظاهر شود صبر کنند. در صورت نمایش پیغام خطا یا محو شدن طولانی مدت فلش دانلود کاربران میتوانند همین مراحل را مجددا تکرار کنند. با چند بار تکرار این مرحله مطمئنا دانلود به درستی انجام خواهد شد.

باید این نکته را در نظر داشت که فعال بودن اپلیکیشن تغییر/ آی-پی تا پایان نصب برنامه مورد نظر ضروری ست و برای نصب برنامه ها به وسیله گوگل کروم، لازم است اکانت کاربر روی آن تنظیم شده باشد (sign in)، که به صورت پیش فرض این اتفاق خواهد افتاد مگر این که کاربر تغییری در این حالت به وجود آورده باشد که میتوان در بخش تنظیمات کروم دوباره اکانت را فعال کرد.

لازم به ذکر است که تمامی شیوه ها توسط کارشناسان اپوایس تست شده و کاملا کارآمد میباشند و اگر چه راه های دیگری هم برای حل این مشکل وجود دارند تیم اپوایس تنها این چهار راه را به عنوان راه های مطمئن و امن معرفی مینماید.


توصیه تیم اپوایس برای دانلود مستقیم اپلیکیشن از گوگل پلی و دانلود اپلیکیشنهای اصل:

شاید این راه ها در ابتدای استفاده کمی سخت به نظر برسند ولی تنها راه دانلود مستقیم نسخه های اصلی و اورجینال اپلیکیشن ها از گوگل پلی میباشند، کاربران میتوانند مطمئن باشند که اپلیکیشن های دانلود شده با این ترفند ها هیچ آسیبی به دستگاه آنها نخواهد رساند و از ورود ویروس، برنامه های اسپم، باتری دروید ها (که عمر باتری گوشی را به شدت کاهش میدهند)، برنامه های رباینده اطلاعات و اپلیکیشن های ناقض حریم شخصی (فعال نمودن مکان یاب، ضبط صدا و دوربین عکاسی بدون اطلاع کاربر) و در کل تمامی اپلیکیشن هایی که امنیت و کارآیی دستگاه های هوشمند را با مشکل روبرو میکنند جلوگیری خواهد نمود.

از آنجایی که گروه اپوایس سعی دارد فقط معتبرترین و کارآمدترین ها را به شما معرفی کند. لازم دانستیم راه حل مشکل دانلود گوگل پلی را توضیح دهیم تا برای دانلود اپلیکیشنها از گوگل پلی مشکلی وجود نداشته باشد.

مشکلات و تجربیات خود را در مورد سرویس های تحریمی و روش های رفع آن در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید



برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا