کنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

دانلود برنامه flexispy نرم افزاری نظارتی گوشی تلفن همراه

FlexiSPY

مرور کلی FlexiSPY

دانلود برنامه flexispy یک بسته نرم‌افزاری نظارتی شگفت‌انگیز برای تلفن همراه است. هر چیزی که می‌توانید در مورد این‌گونه محصولات فکرش را بکنید این محصول دارد، و این موارد را به‌خوبی انجام می‌دهد. در این مرور کلی، کمی بیشتر به بیان دلایل اینکه چرا FlexiSPY در حال حاضر نرم‌افزار نظارتی پیشرو موجود به شمار می‌رود، علاوه بر کاوش در ویژگی‌های متنوع آن می‌پردازیم. برنامه flexispy

برنامه فارسی برنامه SPY24 ما هست که می توانید بر روی لینک ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.


گرایش‌های جدید در این صنعت

به توجه به موضوعات قانونی، مخصوصاً در ایالات‌متحده، بسیاری از شرکت‌هایی که برنامه‌های نظارتی را به فروش می‌رسانند سعی می‌کنند اطمینان حاصل کنند که در رابطه با روشی که محصولاتشان را بازاریابی می‌کنند علاوه بر چگونگی کار کردن محصولاتشان، مطابق با قانون رفتار می‌کنند. به ‌بیان ‌دیگر، بسیاری از این شرکت‌ها در حال طراحی مجدد وب‌سایت‌هایشان هستند تا مطمئن شوند که استفاده غیرقانونی از این محصولات را ترویج نمی‌کنند و برخی از آن‌ها در حال حذف ویژگی‌هایی هستند که بسیار «نفوذی» (ویژگی‌هایی مانند نظارت بر محیط از طریق فعال‌سازی از راه دور دوربین و میکروفون) به شمار می‌روند.

یکی از سازندگان محبوب نرم‌افزار نظارتی به نام StealthGenie، در حال انجام بازپرسی‌های قانونی تعلیقی برای وب‌سایتش است. با این وجود، FlexiSpy می‌تواند طبق معمول به فعالیت خود ادامه دهد، زیرا در ایالات متحده قرار ندارد. در واقع، با وجود اینکه سایر شرکت‌ها ویژگی‌هایشان را حذف می‌کنند، FlexiSpy به افزودن آن‌ها ادامه می‌دهد.

دانلود برنامه flexispy نرم افزاری نظارتی گوشی تلفن همراه
دانلود برنامه flexispy نرم افزاری نظارتی گوشی تلفن همراه 3

البته، این سؤال پیش می‌آید: «آیا FlexiSpy برای استفاده مخصوصاً در ایالات‌متحده قانونی است؟» در بخش بعد، پاسخ این سؤال را بیان خواهم کرد.

FlexiSpy و قانون

قبل از اینکه از موضوع فاصله بگیریم، اجازه دهید این مطلب را بیان کنم که بنده در موقعیتی نیستم که بتوانم به کسی مشاوره قانونی بدهم – اگر درباره استفاده از FlexiSpy یا هرگونه محصول مشابه سؤالی دارید، باید با یک وکیل مشورت کنید. دوماً، نه من و نه این وب‌سایت از استفاده از این محصول یا هرگونه برنامه نظارتی دیگر که مطابق با قوانین قابل‌اجرا در ایالت یا کشور شما باشد چشم‌پوشی نمی‌کنیم.

همان‌طور که گفته شد، خرید یا استفاده از FlexiSpy مادامی که در مرزهای قانونی باشید، از لحاظ فنی غیرقانونی نخواهد بود. به ‌بیان ‌دیگر، نمی‌توانید از این نرم‌افزار برای نظارت بر فردی بدون رضایت آن‌ها استفاده کنید – تنها استثنای موجودی که ما از آن اطلاع داریم کودکان زیر ۱۴ سال هستند. و حتی در مورد این کودکان باید به این نکته بپردازیم که این کودکان نیز باید فرزندان خودتان یا تحت سرپرستی قانونی شما باشند.

اگر می‌خواهید از FlexiSpy برای نظارت بر کارکنان خود استفاده کنید، باید ابتدا رضایت شفاف آن‌ها را به دست آورید و این اطمینان را بدهید که از این برنامه برای نظارت بر فعالیت مرتبط با کار آن‌ها استفاده می‌کنید. استفاده از FlexiSpy (در ایالات‌متحده یا هر جایی که ما اطلاع داریم) برای گرفتن مچ یک نامزد یا معشوقه در حال خیانت غیرقانونی است، حتی در صورتی که FlexiSpy محصولاتش را با داشتن این توانایی بازاریابی می‌کند. یک‌بار دیگر خاطر نشان می‌کنیم که اگر درباره استفاده قانونی از این‌گونه محصولات دچار شک و تردید هستید، با یک وکیل مشورت کنید.



ویژگی‌های FlexiSpy

فهرست کردن آنچه که FlexiSpy نمی‌تواند انجام دهد آسان‌تر خواهد بود – این نرم‌افزار تقریباً هر کاری را انجام می‌دهد. این نرم‌افزار هرگونه ویژگی اساسی و تقریباً هر ویژگی پیشرفته قابل‌تصوری که ممکن است فردی انتظار یافتن آن در یک برنامه نظارتی را داشته باشد در اختیار دارد. دو گونه مجوز سالانه در دسترس هستند – Premium و Extreme – و این دو نوع مجوز تقریباً تمام ویژگی‌های مورد نیاز نیازمندی‌های نظارتی اکثر مردم را دارند، Extreme ویژگی‌های بسیار پیشرفته کم‌تری را عرضه می‌کند که برخی از آن‌ها دیگر در هیچ‌یک از محصولات موجود در بازار در دسترس نمی‌باشند.

ویژگی‌های اساسی

با FlexiSpy Premium و FlexiSpy Extreme به این ویژگی‌ها (و ویژگی‌های بیشتر) دسترسی خواهید داشت:

نظارت بر تماس – مشاهده تمام اطلاعات گزارش‌های تماس از جمله نام و شماره تلفن‌ها، زمان و مدت زمان تماس
نظارت بر پیام کوتاه، پیام چندرسانه‌ای یا ایمیل: مشاهده متن و محتوای ایمیل، نام و اطلاعات مخاطب، اطلاعات مرتبط با زمان و تاریخ
نظارت بر پیام فوری – نظارت بر ۱۳ پلتفرم پیام رسانی مختلف از جمله WhatsApp، Facebook، Messenger، Viber، Skype، LINE، iMessage، WeChat، BlackBerry PIN، BBM، Yahoo Messenger، Hangouts و Snapchat
نظارت چندرسانه‌ای – نظارت بر فایل‌های ویدیوئی، تصویری و صوتی
موقعیت‌یابی با GPS – مشاهده موقعیت مکانی دستگاه، ردیابی حرکت‌ها و راه‌اندازی مناطق «امن» و «محدود»
نظارت بر فعالیت اینترنتی – مشاهده آدرس‌های اینترنتی بازدید شده و نشانه‌گذاری‌ها
نظارت بر برنامه – نظارت بر برنامه‌های استفاده شده، تقویم، دفترچه یادداشت، دفترچه آدرس
هشدارها – راه‌اندازی هشدار برای تغییر سیم‌کارت، کلیدواژه‌های استفاده شده، شماره تلفن‌ها


این یک مرور کلی بر ویژگی‌های اساسی به شمار می‌رود – FlexiSpy بیش از ۱۵۰ ویژگی جداگانه را ارائه می‌کند. برخی از این ویژگی‌ها فقط با دستگاه‌های خاصی کار می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر پیرامون ویژگی‌ها و قابلیت سازگاری از وب‌سایت FlexiSpy دیدن کنید.

ویژگی‌های پیشرفته


با نسخه FlexiSpy Extreme، این ویژگی‌های پیشرفته را نیز در اختیار خواهید داشت:

 رهگیری و ضبط تماس تلفنی – به کاربر اجازه ضبط مکالمات و حتی رهگیری و گوش دادن به تماس تلفنی در حین برقراری تماس تلفنی را می‌دهد
نظارت بر محیط اطراف – استفاده از دوربین و میکروفون داخلی دستگاه برای ضبط موارد صوتی، ویدیویی و گرفتن عکس‌های فوری از محیط اطراف
کرک کننده گذرواژه – یک عملکرد کی‌لاگر است که به شما امکان مشاهده اطلاعات گذرواژه را می‌دهد


به خاطر داشته باشید که این یک مرور کلی است و برخی از ویژگی‌ها برای دستگاه‌های خاصی در دسترس نیستند. برای اطلاعات بیشتر از وب‌سایت FlexiSpy دیدن کنید.
برنامه flexispy
دانلود برنامه flexispy


قابلیت سازگاری

FlexiSpy با سیستم عاملهای iPhone، iPad، Nokia Symbian، Blackberry، Android و تبلت‌های Android کار می‌کند.

قیمت برنامه flexispy

قیمت FlexiSpy Premium برای یک مجوز ۱۲ ماهه، ۱۴۹ دلار است. قیمت FlexiSpy Extreme برای یک مجوز ۱۲ ماهه، ۳۴۹ دلار است.برای مشتریان SteathGenie (شایان ذکر است که SteathGenie دیگر در دسترس نیست)، FlexiSpy یک تخفیف ۵۰ درصدی را برای محصولاتش در نظر گرفته است.

  • دانلود برنامه flexispy

نتیجه‌گیری برنامه flexispy

علی رغم اینکه FlexiSpy در مقایسه با برخی از محصولات نرم‌افزاری نظارتی تلفن همراه نسبتاً گران‌قیمت است، ویژگی‌های بیشتری را در مقایسه با نرم‌افزارهای موجود ارائه می‌کند. شرکت محصولاتش را به‌روزرسانی کرده است و برای پشتیبانی از مشتریان آوازه خوبی دارد. وب‌سایت FlexiSpy به‌خوبی طراحی شده است و پیمایش در آن آسان است. آموزش گام‌به‌گام ویدیویی و یک جادوی نصب وجود دارند که برای کاربرانی که مهارت‌های فنی یا تجربه‌ای در نصب یا استفاده از این‌گونه نرم‌افزارها ندارند بسیار مفید می‌باشند.

احتمالاً FlexiSpy آسان‌ترین محصول موجود در بازار از نظر سهولت نصب و استفاده به شمار می‌رود. برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند این قیمت را بپردازند، این محصول احتمالاً بهترین انتخاب موجود است. برای آن دسته که به ویژگی‌های پیشرفته مانند نظارت بر محیط نیاز دارند، FlexiSpy در حال حاضر تنها انتخاب به شمار می‌رود.

FlexiSpy یک محصول همه‌جانبه است که به وعده‌های خود پایبند می‌باشد.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا