اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

دانلود برنامه sfp برای کنترل گوشی از راه دور

امروزه با ظهور فناوری‌ها مختلف، می‌توانیم کارهای زیادی را با تلفن‌های همراه انجام دهیم. تلفن‌های همراه علاوه بر تماس با دوستان، یا امکاناتی مانند مسیریابی، تصویربرداری و سرگرمی و … می‌توانند بر امنیت شما نیز تاثیر بگذارند. تلفن‌های همراه امنیت کاربران را با استفاده از جی پی اس و ردیابی شماره موبایل بر روی نقشه، دریافت سیگنال از طریق برج‌های تلفن همراه و ردیابی با شماره‌ی تلفن‌، انجام می‌دهد. برای این منظور برنامه کاربردی زیادی ایجاد شده است، این برنامه‌ها می‌توانند مختصات مکان را ارسال و دریافت کند. این برنامه‌ها ردیاب موبایل نامیده می‌شوند، و می‌توانند دستگاه شما را با آنالیز سیگنال‌های جی پی اس در سراسر جهان پیدا کنند. اما اگر جی پی اس تلفن‌همراه شما خاموش باشد چطور؟  تعداد بسیاری برنامه sfp برای کنترل گوشی از راه دور وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا بدون استفاده از جی پی اس  مکان گوشی افراد را دریابی کنید. در ادامه یک برنامه ردیاب تلفن همراه معرفی می‌کنیم که می‌تواند موقعیت مکانی تلفن همراه شما را بدون جی پی اس بیابید. 

دانلود برنامه sfp برای کنترل گوشی از راه دور
دانلود برنامه sfp برای کنترل گوشی از راه دور

مزایای استفاده از برنامه sfp برای کنترل گوشی از راه دور:

برنامه‌های ردیاب تلفن همراه در تمامی جهان شناخته شده و کاربردی هستند. این برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند تا در ظرف چند ثانیه مکان تلفن‌همراه شخص مورد نظر را ردیابی کنید. با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانیم بر رفت و آمد افراد خانواده یا مکان گوشی مورد نظر خود، مسیرهای طی شده، ردیابی کارمندان و دیگر موارد را کنترل کرده و نظارت داشته باشیم. در اینجا برخی از مزایای دانلود برنامه sfp برای کنترل گوشی از راه دور، آورده شده است.

نفوذ به گوشی دیگران از طریق اینترنت

ایمنی کودکان و سالمندان دانلود برنامه sfp

برنامه ردیاب تلفن همراه به والدین اجازه می‌دهد تا در هر زمان از موقعیت و وضعیت فرزندان خود مطلع شوند. اهمیت این مسئله به قدری زیاد است که برخی از سازندگان تلفن‌های همراه نرم‌افزارهای کاربردی ردیابی را به‌صورت پیش فرض بر روی محصولات خود نصب کرده‌اند. والدین با دسترسی به حساب کاربری خود می‌توانند به‌ راحتی و به‌ سرعت در جریان وضعیت فرزندان خود قرار گیرند و هر لحظه بر سلامت آن‌ها نظارت داشته باشند. حتی می‌توان از این برنامه‌ها برای ردیابی تلفن همسرتان یا فرزندان و افراد مسن استفاده کرد و از سلامتی آن‌ها مطمئن شد. سالمندان یا افراد مبتلا به آلزایمر نیاز به مراقبت بیشتری دارند با استفاده از برنامه sfp این امکان برای شما فراهم می‌شود تا علاوه بر کنترل بر مکان حضور افراد سالمند هشداری مبنی بر ورود یا خروج به محدوده‌ی محیط‌های خطرناک نیز دریافت کنید. برنامه sfp برای کنترل گوشی از راه دور با قابلیت اعلام وضعیت اضطراری و دریافت صدای محیط در بین نرم افزارهای طراحی شده و تولید شده برای این منظور از قدرت ویژه‌ای در ردیابی موبایل دارد و با طی کردن چند مرحله می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد.

مدیریت در محیط کار

با استفاده از نرم افزار ردیابی تلفن‌همراه، مدیران سازمان‌ها، به‌ویژه سازمان‌هایی مانند خدمات حمل و نقل، كه كارمندان آن‌ها در هر لحظه فعال نیستند، می‌توانند مکان كاركنان خود را شناسایی کنند، تلفن‌های آن‌ها را ردیابی کرده و بر مکان هر كارمند خود كنترل داشته باشند. برای چنین سازمان‌هایی، قابلیت ردیابی تلفن همراه می‌تواند مزایای دیگری نیز داشته باشد. به‌عنوان مثال، هنگامی‌که یک کارمندی با سرعت بیش از حد مجاز رانندگی می‌کند و رفتاری خطرناک دارد، این ویژگی می تواند یک هشدار ویژه به مدیر ارسال کند و او را از این رفتار غیر عادی آگاه کند.

 

دوستان و آشنایان خود را پیگیری کنید

یکی دیگر از مزایای استفاده از برنامه sfp برای کنترل گوشی از راه دور،  یافتن دوستان در مکان‌هایی است که نمی‌شناسید. تصور کنید با چند نفر از دوستانتان به یک کشور خارجی سفر می‌کنید. اگر برخی از آن‌ها را در یک مکان شلوغ گم کردید و یا از بقیه جا ماندید، با استفاده از برنامه ردیاب تلفن همراه، می‌توانید به راحتی و سریع این استرس را کاهش داده و دوستان خود را پیدا کنید.

 

دانلود و دسترسی برنامه sfp برای کنترل گوشی از راه دور

برنامه sfp در دستگاه‌های اندروید و آیفون قابل نصب و راه‌اندازی است. نصب این برنامه از لحاظ اخلاقی منوط به اجازه‌ی فرد است اما نظارت بر فعالیت کودکان زیر 18 سال مشکلی ندارد و نیازی به اجازه گرفتن والدین برای مراقبت از کودکان نیست. بنابراین والدین می‌توانند با استفاده از این برنامه sfp برای کنترل گوشی از راه دور از مزایای فراوان آن نظیر ردیاب موبایل، ردیابی افراد، نظارت بر اینستاگرام، نظارت بر واتس اپ، نظارت بر اسنپ چت، مانیتورینگ پیام رسان‌ها، کنترل تماس، کنترل پیام کوتاه و موارد دیگر استفاده کنید. می‌توانید از طریق ارائه‌دهندگان برنامه sfp برای کنترل گوشی از راه دور، نرم افزار ردیاب موبایل sfp را بارگیری کرده عملکرد این برنامه را بررسی کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا