آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهاخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینبرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونهک وای فای

دانلود zAnti برای هک گوشی دیگران و شبکه وای فای

دانلود zAnti برای هک گوشی دیگران و شبکه وای فای در ادامه مبحث معرفی انواع برنامه ها و روش های هک اندروید این بار نوبت به معرفی برنامه zAnti می رسد. این برنامه در حقیقت یک ابزار تست نفوذ و امنیت شبکه بوده که علاوه بر امکانات بی نظیری که در اختیار کارشناسان امنیت قرار می دهد، امکانات فوق العاده ای نیز برای هکرهای حرفه ای و مبتدی دارا می باشد. این برنامه در حقیقت با نصب روی گوشی اندرویدی روت شده، قادر است کلیه سیستم ها و گوشی هایی را که به شبکه وای فای متصل هستند، واپایش کرده و در صورت امکان هک نماید. در ادامه قصد داریم در خصوص این برنامه بیشتر توضیح داده و قدرت هایی که هکر با دانلود zAnti بدست خواهد آورد را مورد بررسی قرار دهیم.

برنامه zAnti

این برنامه، محصول شرکت Zimperium بوده و همانطور که اشاره شد در حقیقت یک ابزار تست نفوذ و امنیت شبکه می باشد. اما از آنجا که از اینگونه برنامه ها هم می توان استفاده مفید و هم می توان استفاده سوء انجام داد، ‌ علاوه بر کارشناسان امنیت، هکرها نیز به این برنامه علاقه مند می باشند. امکانات بی شمار و همچنین سادگی کار با این برنامه، بطوری که نیاز به دانش برنامه نویسی چندانی برای کار با zanti نمی باشد،باعث شده است برنامه zAnti یک برنامه محبوب برای هکرها و بخصوص هکرهای مبتدی باشد.

(برای مشاهده و آشنایی با انواع هکرها و به مطلب هک چیست مراجعه نمایید)

با دانلود zanti و نصب آن روی گوشی هکر و در نهایت اتصال به شبکه وای فای، لیستی از ابزار قدرتمند هک در اختیار هکر قرار خواهد گرفت که تنها با جند کلیک وی را قادر می سازد تا به دیگر گوشی ها و یا سیستم های کامپیوتری متصل به آن شبکه نفوذ کرده و آن ها را هک نماید.

در ادامه نحوه دانلود zanti و نصب و کار با آن را برای علاقه مندان مفصلا توضیح خواهیم داد.

دانلود zAnti برای هک گوشی دیگران و شبکه وای فای - Android Network Toolkit

دانلود zAnti برای هک گوشی دیگران و شبکه وای فای – Android Network Toolkit

نحوه نصب برنامه zanti

برای کار با این برنامه ابتدا از طریق لینکی که در انتهای مطلب برای شما عزیزان قرار داده شده اقدام به دانلود zAnti نموده و پس از دانلود، اقدام به نصب برنامه و ورود به صفحه اولیه آن نمایید. در اولین صفحه یک سری شرایط و قوانین کار با برنامه ذکر شده است که باید گزینه قبول شرایط را تیک زده و سپس Start now را کلیک نمایید.

پس از گذشتن از آموزش های اولیه نرم افزار ، در صفحه آخر، تیک گزینه I am fully را زده و سپس گزینه finish را انتخاب نمایید. دقت داشته باشید که در مرحله نصب اولیه، نیاز است که تلفن همراه شما به اینترنت متصل باشد.

پس از اتمام مراحل نصب، نرم افزار شروع به اسکن شبکه ی وای فایی که به آن متصل هستید نموده و پس از اتمام گزینه don’t ask again را تیک زده و سپس گزینه no thanks را انتخاب نمایید. در این مرحله تمام سیستم هایی که به شبکه وای فای مورد نظر متصل هستند، نمایش داده می شود.

آموزش هک با دانلود zanti

پس از دانلود zanti و نصب آن طبق مراحلی که گفته شد، نوبت به شروع کار با برنامه خواهد رسید. برای این منظور پس از دانلود zanti و نمایش کل سیستم های متصل به شبکه، روی یکی از گزینه ها، به جز گزینه اول و دوم که مربوط به آدرس شبکه ها و خود مودم می باشد، یکی از سیستم ها را انتخاب نمایید. پس از این امر چند گزینه برای شما به نمایش در خواهد آمد که با کلیک روی هر کدام اقدامات متفاوتی را قادر به انجام خواهید بود.

آموزش برنامه زانتی شروع کار با برنامه

بعد از نصب برنامه و ورود به نرم افزار تیک گزینه ی اول یعنی “I  accept  zimperiums … ” را بزنید و بعد از آن بر روی start now کلیک کنید.

اگر برای اولین بار نرم افزار را اجرا می کنید بعد از این که روی گزینه استارت کلیک میکنید صفحه ی آموزش نرم افزار به شما نشان داده می شود ، بر روی گزینه ی skip  کلیک کنید . به صفحه ی آخر آموزش بروید و تیک گزینه “I am fully … ” را بزنید و سپس finish

نکته: نرم افزار برای اتصال نخست به اینترنت نیازمند است.

بعد از این که روی finish  کلیک کردید نرم افزار شروع به اسکن شبکه میکنه چند لحظه صبر کنید تا کار نرم افزار تموم بشه بعد از اسکن کامل پورت ها آی پی ها یه گزینه براتون میاد تیک گزینه don’t ask again را فعال کنید و بر روی no thanks کلیک کنید.

حالا تمام سیستم هایی که به مودم مورد نظر شما متصل شدند نشون داده شده ؛

اولین گزینه مربوط به تمام شبکه ها هست و با انتخاب اون میتونید تغییرات مورد نظرتون رو روی تمامی شبکه های متصل به مودم اعمال کنید.

دومین گزینه مربوط به مودمتون میشه که به اون متصلید که معمولا آی پی 192.168.1.1 رو داره

گزینه های بعدی سیستم های متصل به مودم رو نشون میده که از آیکون کنار اونها میتونید بفهمید کامپیوتر متصله و یا گوشی

خب برای شروع میتونید بر روی یکی از سیستم ها (بجز گزینه اول و دوم) کلیک کنید .

با کلیک بر روی سیستم مورد نظر گزینه های مختلفی رو مشاهده می کنید برای مثال روی گزینه map in the middle کلیک کنید . در قسمت بالای صفحه map in the middle حالت رو بر روی on  بدید . چند لحظه صبر کنید تا نرم افزار این متد رو راه اندازی کنه ، اگر راه اندازی متد موفقیت آمیز بود پیغام  is … ” نام شبکه ” Network داده میشه ، بر روی ok کلیک کنید . (در بعضی از موارد ممکنه این پیغام توسط نرم افزار داده نشه ولی متد مورد نظر به صورت موفقیت آمیز فعال شده باشه ! )

حالا گزینه های نسبتا زیادی تو صفحه مشاهده می کنید که سعی میکنم تک تکشون رو براتون معرفی کنم

گزینه اول یا همون Logged Requests: این گزینه به شما این امکان رو میده که بتونید ببینید کاربر مورد نظر شما چه سایت هایی رو مشاهده میکنه . ممکنه تو این صفحه چیزی به شما نمایش داده نشه و این یعنی سیستم مورد نظر شما از طریق مرورگر سایتی رو باز نکرده .

قابلیت جالب دیگه ای که این گزینه داره اینه که اگر کاربر در سایتی یوزر و پسور خودش رو وارد کنه شما هم میتونید اون رو مشاهده کنید !!! اگر در سایتی یوزر و پسورد وارد شده باشه در قسمت پایینی اون سایت عبارتی مثل 1 password , 1 username  نمایش داده میشه با کلیک بر روی آدرس سایت مذکور و جابجایی به قسمت password  می تونید پسورد وارد شده رو مشاهده کنید .

از قسمت request  میتونید تمام آدرس های که زیر مجموعه ی اون سایت میشن رو مشاهده کنید و با کلیک بر روی هر کدوم از آدرس ها می تونید صفحه مورد نظر رو مشاهده کنید . ( بعد از کلیک بر روی آدرس مورد نظر بر روی گزینه Forge this Request  کلیک کیند )

در قسمت آخر هم یعنی گزینه user Agents  مرورگر فرد هک شده !! نمایش داده می شود.

بخش logged image:

در این بخش می تونید به تصاویر سایت هایی که فرد هک شده به آن ها مراجعه کرده دسترسی داشته باشید . بعضی عکس ها در حافظه cache  مرورگر ذخیره نمیشن و بنابراین در این بخش نشون داده نمیشن!

بخش zpacketeditor:

در این بخش شما میتونید حرکات فرد هک شده را کنترل کنید و گوشی شما مثل یه فرمانروا ! عمل میکنه مثلا اگر فرد قربانی قصد مراجعه به وب سایت گوگل رو داشتته باشه بعد از تایپ آدرس و اینتر ! درخواستش به سیستم شما ارجاع داده میشه و اگر شما اجازه بدید میتونه این سایت رو ببینه !! میتونید هم اجازه ندید و در این صورت فرد هک شده هیچ کاری نمیتونه انجام بده و یا میتونید اون رو به آدرس دلخواه خودتون منتقل کنید ؛ حالا چجوری ؟!

وقتی وارد این قسمت شدید در گوشه صفحه قسمت بالا و سمت راست گزینه on  رو فعال کنید تا این قابلیت روشن بشه. به محض این که فرد هک شده قصد مراجعه به وب سایتی رو داشته باشه درخواست اون برای شما ارسال میشه . کنار آدرس سایت درخواست شده توسط قربانی عبارت Request  رو مشاهده میکنید ، اگر خواستید اجازه بدید که سایت رو مشاهده کنه اون قسمت رو به سمت چپ بکشید اگر هم نخواستید و قصد انتقال اون به سایت دیگرو دارید به سمت راست درگ کنید!

میتونید از این قسمت آدرس رو تغییر بدید و اون رو send  کنید ، بعد از این که آدرس تغییر داده شده رو فرستادید حالا اون آدرس براتون نشون داده میشه و کنار اون به جای Request  عبارت Received  رو مشاهده میکنید که اگر اون رو به سمت چپ بکشید فرد هک شده به آدرس شما منتقل میشه !!! اگر هم قصد ویرایش آدرس رو دارید مجددا اون رو به سمت راست درگ کنید .

از این ویژگی میتونید برای ارسال فایل ویروسی ! به فرد قربانی استفاده کنید به این شکل که فایل خودتون رو آپلود کنید و لینک مستقیم اون رو برای فرد هک شده ارسال کنید به محض ارسال لینک فایل توسط مرورگر دانلود میشه و … (هیچ مسئولیتی در قبال استفاده نادرست از این ویژگی بر عهده ما نمی باشد و عواقب این کار به خود شخص مربوط می شود )

قابل ذکره که برای ارسال این قبیل فایل ها (ویروس) قسمت دیگه ای در نرم افزار وجود داره که در ادامه با این بخش آشنا میشوید.

بخش SSL Strip:

این بخش برای تبدیل پروتکل https  به http  تعبیه شده ، در واقع شما از طریق این قسمت میتونید به فرد قربانی اجازه ندید سایت هایی که با پروتکل https  هستند رو مشاهده کنه ( همونطور که میدونید اگر فرد از پروتکل https  استفاده کنه امکان هک بسیار کمه ، در حد صفر ! )

بخش Redirect HTTP:

از این قسمت میتونید مشابه قسمت های قبل کاربر رو به آدرس مورد نظر خودتون منتقل کنید با این تفاوت که این بخش از پیش در نظر گرفته میشه یعنی اگر این گزینه فعال باشه و شما آدرسی در باکس اون وارد کرده باشید مثلا آدرس apktops.ir  ! وقتی قربانی آدرسی مثل google.com  رو وارد میکنه به آدرس apktops.ir  منتقل میشه و جالب اینجاست که در مرورگر همون آدرس google.com  نشون داده میشه ولی شما در سایت برترین های آندروید هستید !!! ، پس موقع پرداخت های اینترنتی حواستون به این نکته باشه چراکه ممکنه آدرس به درستی آدرس صفحه پرداخت رو نشون بده ولی شما باطنا در صفحه ی دیگه ای باشید !! (مواظب باشید !!! )

بخش Replace Image:

در این بخش با انتخاب یک عکس از سیستم خودتون میتونید تمام عکسهایی که فرد قربانی در صفحه سایت خاصی مشاهده میکنه رو به عکس خودتون تغییر بدید ! به همین راحتی به همین خوشمزگی!

بخش Capture Download:

این بخش به شما این امکان رو میده که فایل هایی که توسط قربانی دانلود میشه رو شما هم دریافت کنید ! اما از قبل باید فرمت فایل ها رو تایین کنید مثلا ما فرمت .apk   رو وارد این بخش میکنیم حالا فرد هک شده هر فایل آندرویدی که دانلود کنه یه نسخه هم از اون برای شما ارسال میشه !!!

بخش Intercept Download:

تو این بخش میتونید با انتخاب یک فایل از سیستمون اون رو به سیستم فرد هک شده تزریق کنید ! به طور مثال ما از بخش Select File  فایل ویروسیه خودمون رو انتخاب میکنیم ! (شما این کارو نکنیا J ) بعدش از قسمت پایینش فرمت فایل خودمون رو انتخاب میکنیم مثلا exe  حالا اگه فرد قربانی اقدام به دانلود هر فایلی با فرمت exe  بکنه این فایل با فایل شما جابجا میشه و در اصل فایل شما رو دانلود میکنه و بدبخت میشه!!!

بخش insert html :

تو این بخش شما میتونید به صفحاتی که توسط قربانی مشاهده میشه کد html مورد نظر خودتون رو تزریق کنید . کد پیش فرض خود برنامه اینه:

<script>alert(“bla bla bla”)</script>

که به جای bla bla bla که در برنامه نشون داده شده میتونید پیام خودتون رو بنویسید . این پیام به صورت یک alert در ابتدای صفحه به شخص نشون داده میشه. اگر با html آشنا هستید میتونید هر کدی رو تزریق کنید . اگر هم نیاز به کد خاصی داشتید تو بخش نظرات ذکر کنید تا براتون قرار بدیم.

بخش Router Password :

این بخش تمام امنیت مودم رو زیر سوال میبره !!! این بخش قبلا تو خود برنامه قرار داشت ولی الان به سایتش منتقل شده که هیچ فرقی نداره ! برای استفاده از این بخش ابتدا مدل مودمی که بهش متصل هستید رو انتخاب کنید . خب حالا تو هر دو بخش عبارت admin رو تایپ کنید و ok !
خب با این کار رمز ورود به تنظیمات مورد هرچی که باشه به عبارت admin تغییر میکنه به همین راحتی رمز عبور مودم تغییر میکنه البته اگر بعد از تایپ عبارت ادمین ارور خاصی دریافت کردید به جای پسورد عبارت Password رو تایپ کنید.
حالا اگه میخواید از دست این قابلیت در امون بمونید کافیه آدرس پیشفرض ورود به تنظیمات مودم (192.168.1.1) رو تغییر بدید با این کار دیگه ورود به مودم شما منوط به داشتن آدرس شخصی ورود به مودمتون میشه !
خب دوستان قابلیت های بخش middle map به طور کامل آموزش داده شد . سعی میکنیم آموزش بخش های دیگرو هم براتون قرار بدیم تا با این اَبَر نرم افزار ! بیشتر آشنا بشید.

بعنوان مثال روی گزینه map in the middle کلیک نمایید و سپس آن را on نمایید. پس از راه اندازی یک پیغام موفقیت آمیز برای شما به نمایش درخواهد آمد. هر کدام از این گزینه ها یک امکان متنوع برای هک را در اختیار شما قرار خواهد داد.

امکانات برنامه zanti برنامه نفوذ و هک

به عنوان نمونه در بخش اول و گزینه Logged Requests تمامی سایت هایی که فرد هک شده آن ها را باز کرده و مشاهده نموده برایتان به نمایش درخواهد آمد. همچنین تمامی پاسورد ها ، کوکی ها و سیشن ها نیز برای شما به نمایش درخواهند آمد. یا در گزینه دیگری نظیر zpacketeditor قادر خواهید بود به طور کلی اختیار گوشی یا سیستم هک شده را در اختیار گرفته و کلیه حرکات او با گوشی را زیر نظر قرار دهید. گزینه های متفاوتی در این بخش قرار گرفته که هرکدام ویژگی های منحصر به فرد و خاص خود را دارا می باشد. برای این منظور بهتر است که ابتدا اقدام به دانلود zanti نموده و سپس خودتان با نصب و تجربه گزینه های مختلف کارایی هریک را بدست آورید. در ادامه تعدادی از گزینه های هک گوشی که با دانلود zanti و نصب آن روی گوشی خود بدست می آورید لیست شده و مختصرا کارایی هر یک برای علاقه مندان آورده شده است.

  • Logged Requests : مشاهده سایت های بازدید شده
  • Zpacketeditor : اجازه کنترل و دسترسی
  • logged image : نمایش تصاویر مشاهده شده در سایت ها
  • SSL Strip : اجازه دسترسی به سایت های http یا https به قربانی
  • Redirect HTTP : انتقال کاربر به آدرس های مورد نظر خود
  • Replace Image : تغییر تصاویر مشاهده شده توسط کاربر به عکس دلخواه هکر
  • Capture Download : دانلود فایل هایی که فرد هک شده دانلود می نماید
  • Intercept Download : انتقال فایل از سیستم خود به سیستم قربانی
  • insert html : حمله تزریق کد html
  • Router Password : تغییر یوزرنیم و پاسورد مودم

محیط برنامه zanti دانلود zAnti -آموزش هک با دانلود zanti

علاقه مندان به این برنامه می توانند از طریق لینک زیر اقدام به دانلود zAnti نموده و از امکانات بی شمار آن بهره مند گردند. لازم به ذکر است که این برنامه هدفش تست امنیت و نفوذ بوده و استفاده از آن با اهداف سوء ، غیرقانونی و غیراخلاقی می باشد.

هک گوشی دیگران – دانلود zAnti برای هک گوشی دیگران و شبکه وای فای


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


ا این برنامه میتونید تمام دستگاه هایی که به وای فای مشترک متصل هستند را هک کنید و موارد زیر را انجام دهید

مشاهده تمام سایت هایی که توسط گوشی هک شده باز میشه
مشاهده یوزرنیم و پسووردی که طرف در سایت ها و صفحات مختلف وارد میکنه
مشاهده تمام عکس هایی که توسط مرورگر باز شده
انتقال تمام آدرس ها به آدرسی که شما دلتون میخواد
. مثلا طرف میخواد گوگل را باز کنه اما شما مثلا آدرس انجمن را زده اید، انجمن واسش باز میشه
ذخیره فایل هایی که توسط گوشی هک شده دانلود میشه
تغییر فایل های دانلودی گوشی هک شده به فایلی که شما دلتون میخواد
و خیلی امکانات دیگه که باید خودتون تست کنید

برنامه نیازمند به روت بودن گوشی هست

برای اولین بار در بین سایر انجمن ها و سایت ها در معرفی کردن این نسخه از برنامه

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا