برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دانلود رایگان جدیدترین نسخه رسمی برنامه ایمو برای کامپیوتر و لب تاب windows

دانلود رایگان جدیدترین نسخه رسمی برنامه ایمو برای کامپیوتر و لب تاب + Imo for windows ایمو بروی کامپیوتر برنامه ایمو مخصوص تمام نسخه های ویندوز(Xp, Vista, 7, 8, 8.1, 10) Imo – ایمو یکی از مسنجرهای محبوب و پرقدرت می باشد که به شما این امکان را میدهد در یک محیط کاملا امن و رمزنگاری شده با دوستان و اشنایان خود تماس تصویری و صوتی با کیفت اچ دی و خارق العاده برقرار کنید.ایمو بدون شک یکی از محبوب ترین مسنجرهاست که به شما این امکان را میدهد بصورت کاملا رایگان و با استفاده از اینترنت همراه یا وای فای تماس صوتی و تصویری برقرار کنید.البته قابل ذکر هست که ایمو همانند سایر مسنجرها قابلیت چت،ارسال ویدیو،قرار دادن استوری و … داراست ولی بیشتر محبوبیت این برنامه بخاطر کیفیت عالی و خارق العاده در برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان هست.همانطور که اطلاع دارید کمپانی سازنده ایمو، برنامه خود را بصورت رسمی برای اندروید و ایفون ارائه کرده بود ولی نسخه ایمو مخصوص ویندوز که قابل نصب بروی تمام لب تاب ها و کامپیوتر هاست را به تازگی ارائه کرده است و ما هم برای اولین بار نسخه رسمی ایمو که قابل نصب بروی تمام نسخه های ویندوز هست را بصورت کاملا رایگان تقدیم شما همراهان عزیز سایت کینگ تونت میکنیم.

دانلود نرم افزار ایمو (imo) برای کامپیوتر دسکتاپ، لپ تاپ و گوشی

برخی از ویژگی های برنامه رسمی ایمو برای ویندوز:

قابلیت نصب بروی تمام نسخه های ویندوز(Xp, Vista, 7, 8, 8.1, 10)

دارا بودن قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویری همانند نسخه های همراه ایمو

قابلیت چت کردن و ارسال ویدیو و …. در صفحه های خصوصی دوستان و مخاطب های شما

نمایش تمام مخاطب ها و افرادی که شماره انها بروی گوشی شما ذخیره هست در نسخه کامپیوتر

نحوه نصب و اجرای برنامه ایمو بروی کامپیوتر:

نکته:برای نصب ایمو بروی کامپیوتر،حتما باید ایمو بروی گوشی شما نصب باشد تا بتونید از نسخه ویندوز ان استفاده کنید!

۱٫ابتدا فایل نصبی ایمو برای ویندوز را از پایین صفحه دانلود و نصب کنید.

۲٫سپس برنامه را اجرا کنید و گزینه Continue  انتخاب کنید.

۳٫سپس در کادر مربوطه شماره تلفن همراه خود را بدون صفر وارد کنید (در قسمت کشور شما باید ایران را انتخاب کنید تا پیش شماره ۹۸ نمایش داده شود) سپس گزینه Continue انتخاب کنید.

۴٫برنامه ایمو خود که بروی گوشی اندرویدی یا ایفون شما نصب هست را باز کنید و کد تاییدی که توسط ایمو برای شما ارسال شده است را در کادر مربوطه وارد کنید.

برنامه با موفقیت بروی کامپیوتر شما نصب شد. از ان لذت ببرید!

برنامه ایمو برای کامپیوتر و لب تاب

برنامه ایمو برای کامپیوتر
Imo

معرفی ایمو کامپیوتر :


مسنجر ایمو یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسانی در دنیا محسوب می شود که نسخه های مختلف آن برای پلتفرم های مختلف از جمله اندروید ، ویندوز ، مک و آی او اس طراحی و منتشر شده است. شما به کمک برنامه imo می توانید تماس های صوتی و تصویری کم حجم ولی با کیفیت بالا با دوستان خود در سراسر ایران و یا خارج از کشور برقرار سازید. ما در این بخش از پی سی افزار جدیدترین ورژن ایمو برای کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز را برای شما ارائه نموده ایم.

ایمو کامپیوتر را می توان جزو برترین مسنجرهای ویندوز درنظر گرفت که با نصب آن بر روی کامپیوتر خود دیگر نیازی به سایر مسنجرهای ویندوز دسکتاپ از جمله تلگرام ، واتساپ ، اسکایپ و… نخواهید داشت و از مسنجر پیشرفته تری که علاوه بر داشتن تمامی امکانات مسنجرهای دیگر حاوی امکانات پیشرفته تری می باشد استفاده خواهید برد.
شما با دانلود ایمو جدید برای کامپیوتر خود مسنجری کم حجم ، سریع و رایگان در اختیار خواهید داشت که به کمک آن هر نوع فایلی را که بخواهید می توانید برای مخاطبین خود ارسال کنید. و بدین صورت ایمو ۲۰۱۹ یک نرم افزار فایل شیرینگ قدرتمند و حرفه ای برای کامپیوتر و لپ تاپ شما به شمار می رود. با imo کامپیوتر می توانید همچون دیگر مسنجرهای متن محور با استفاده از لپ تاپ خود با دوستان خود به صورت متنی چت کنید. همچنین این مسنجر به کاربران اجازه می دهد گروه هایی چند هزار نفره ایجاد کنند.
imo 2019 بر روی تمامی نسخه های ویندوزازجمله ویندوز ۷ ، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ و xp قابل نصب و اجرا است.
پیام رسان ایمو با همه نوع شبکه ای سازگار است G2، ۳G، ۴G و وای فای! این مسنجر حتی در ضعیف ترین اتصالات اینترنتی هم قابل اجرا است و مخاطب می تواند با دوستان خود تماس صوتی و تصویری برقرار کند.
نرم افزار ایمو به شما این امکان را می دهد تا گروه هایی بالغ بر یکصد هزار کاربر ایجاد کنید و در آن ویدیو و دیگر فایل ها را منتشر کنید و با هم به صورت متنی چت کنید.
همان طور که گفته شد ایمو مسنجر برنامه ای قابل اجرا بر روی همه نوع پلتفرم است . iOS، اندروید، مک و ویندوز ! و بدین ترتیب ایمو به دستگاه های شما اجازه می دهد تا با هم سینک شوند، می توانید پیام رسانی را بر روی گوشی خود آغازکنید وادامه آن را بر روی کامپیوترتان انجام دهید.
تمام تاریخچه پیام ها و فایل های رد و بدل شده در ایمو می توانند به طور ایمن در فضای ابری ذخیره شوند و کاملا و به صورت رایگان با گوشی شما همگام شوند.

قابلیت های برنامه ایمو imo messenger:

  • داشتن کیفیت بالای تماس های صوتی وتصویری با داد همراه
  • ارسال پیام با سرعتی بسیار زیاد در چت ها گروهی و خصوصی
  • ساخت چت گروهی در برنامه و ارسال پیام برای تمام مخاطبین خود
  • شتیبانی از چت فیسبوک ، گوگل تاک ، اسکایپ، MSN ، ICQ ، یاهو مسنجر
  • برقراری تماس ویدئویی با کیفیت بالا
  • و سایر موارد …

دانلود و دریافت آخرین نسخه ایمو (imo) :

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا