آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفوندانلود برنامه شنود صداروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

دانلود بهترین برنامه کنترل مخفی گوشی اندروید (رایگان)

با استفاده از این برنامه به صورت کامل میتونید کنترل گوشی فرزندان و عزیزانتان را در دست بگیرید و به صورت مخفیانه و نا محسوس تمامی پیام ها،تماس ها،چت های شبکه های اجتماعی مانند:تلگرام،واتس اپ،لاین،فیسبوک و … رو کنترل کنید. دانلود برنامه کنترل مخفی گوشی اندروید , نرم افزار برنامه کنترل کننده گوشی فرزندان, برنامه ردیابی ….

برنامه کنترل مخفی گوشی اندروید (رایگان)

برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی،تماس ها و پیام ها،قدرتمند ترین برنامه کنترل و نظارت والدین می باشد که سبب آسایش خاطر والدین و حفظ فرزندان در فضای مجازی میشود.

“این آموزش فقط با هدف آموزش است، تا اهمیت پسوردهای قوی را درک کنید و ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال سو استفاده از آن را نداریم .”

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

امکانات منحصر به فرد این برنامه:

  •  گزارش تماس های گرفته شده و تماس های دریافتی
  •  گزارش لیست پیامک های ارسالی و دریافتی به همراه جزئیات
  •  کنترل و نظارت تمامی پیام های ورودی و خروجی اسمس ها (پیامک ها)
  •   کنترل و مشاهده تمامی پیام های ورودی  شبکه اجتماعی تلگرام
  •   کنترل و مشاهده پیام های ورودی شبکه اجتماعی وایبر
  •   کنترل و مشاهده تماسهای ورودی و خروجی و میس کال
  •   کنترل و مشاهده پیام های ورودی  شبکه اجتماعی لاین
  •   کنترل و مشاهده پیام های ورودی  شبکه اجتماعی فیسبوک
  •   کنترل و مشاهده پیام های ورودی  شبکه اجتماعی چت اون
 آیا این برنامه محدودیتی در کنترل شبکه های اجتماعی دارد؟

جواب:
خیر،با این برنامه میتوانید تمامی چت های شبکه های اجتماعی موجود را کنترل کنید،از این بابت هیچ گونه محدودیتی را نخواهید داشت.

“ضرورت کنترل گوشی فرزندان توسط والدین”

اکثر خانواده هایی که فرزندانشان از موبایل اندرویدی استفاده می کنند دارای نگرانی های زیادی در این رابطه هستند، که فرزندانشان در اینترنت و در شبکه های اجتماعی چه کارهایی انجام می دهند،چه مطالبی را مورد مطالعه قرار می دهند. اینترنت و شبکه های اجتماعی همان طور که می تواند بسیار مفید باشد به همان اندازه نیز دارای زیان است و اگر به صورت کامل برای استفاده فرزندان کنترل نشود ممکن است زیان های جبران ناپذیری از تاثیرات گوشی های اندرویدی و فضای مجازی به فرزندان وارد شود.

به همین منظور نرم افزارهایی با هدف کنترل والدین بر گوشی اندرویدی فرزندان طراحی شده است که تا حدود زیادی مشکلات را برطرف کرده است. نام یکی از این نرم افزارهای کنترل گوشی فرزندان، برنامه نظارت والدین می باشد. به کمک این برنامه والدین می توانند تا فعالیت هایی که فرزندان و یا دیگر اعضای خانواده روی گوشی اندرویدی خود انجام می دهند را کنترل کنید.

این برنامه چطور کار میکنه؟

کافیه برنامه رو بر روی گوشی مورد نظر نصب کنی،بعدشم دیگه کار تمومه جالبیش اینه که هیچ کسی متوجه نمیشه،که همچین برنامه ای روی گوشیش نصبه و داره پیام و تماس هاش کنترل میشه برنامه هیچ گونه آیکون و اسمی نداره،کاملا مخفی و بدون هزینه عمل میکنه

نرم افزارکنترل گوشی فرزندان و همسر

دانلود نرم افزار کنترل گوشی همسر | ردیابی و کنترل موبایل فرزند. در قسمت قبل موضوع خیانت همسر و بحران‌هایی که پس از خیانت همسر برای طرف مقابل ایجاد می‌شود و …

نظارت بر خانواده – ردیابی کنترل گوشی تلفن همراه
سامانه مراقبت خانواده یک نرم افزار ردیابی موبایل و کنترل تماس و پیامک و کنترل موبایل از راه دور است که امکان ردیابی موبایل از طریق شماره،اینترنت بر روی نقشه …‎کنترل والدین · ‎گزارش شبکه های اجتماعی … · ‎شناسه رایگان SPY24 سامانه … · ‎صفحه اصلی

کنترل و ردیابی فرزندان از راه دور بدون نصب نرم افزار
… بدون نصب نرم افزار, چگونه فرزندان را از راه دور کنترل کنیم؟, دانلود نرم افزار کنترل و ردیابی فرزندان از راه دور، نظارت بر خانواده – ردیابی کنترل گوشی تلفن همراه .

دانلود Couple Tracker v1.80 کنترل موبایل دیگران همسر و فرزندان
دانلود Couple Tracker v1.80 کنترل موبایل همسر و فرزندان در اندروید … Couple Tracker – Phone monitor v1.80 Paid یک اپلیکیشن کاربردی است که به زوج‌ها این … کنترل موبایل از راه دور کنترل موبایل دیگران دانلود نرم افزار کنترل موبایل دیگران … امکان داره نحوه کار با نرم افزار دریافت پیامک جهت کنترل فرزندان را به ما بگویید.

برنامه کنترل گوشی همسر رایگان
برنامه کنترل گوشی همسر رایگان,نرم افزار کنترل گوشی همسر رایگان,دانلود … دانلود Couple Tracker v1.80 کنترل موبایل دیگران همسر و فرزندان.

نرم افزار کنترل گوشی فرزندان و همسر
گذاری و کنترل موبایل دیگران همسر و فرزندان برای گوشی و تبلت اندروید با … Couple Tracker – Phone monitor v1.80 Paid یک اپلیکیشن …

نرم افزارکنترل گوشی فرزندان و همسر(فوق حرفه ای و VIP)
نرم افزارکنترل گوشی همسر و فرزندان(فوق حرفه ای و VIP). از جمله گزارشاتی که می توانید با این پکیج به آن ها دسترسی داشته باشید و برای شما ارسال می کند عبارتند …

نصب و فعال سازی این برنامه چطوره؟ برنامه کنترل کننده گوشی فرزندان نصب و فعال سازی این برنامه مثل همه برنامه و بازی های اندروید به راحتی صورت میگیرد.

دانلود قویترین برنامه کنترل مخفی گوشی اندروید  قویترین برنامه کنترل مخفی گوشی اندروید و تبلت فرزندان و افراد خانواده را نصب و فعال کنید.

پشتیبانی سایت; دانلود برنامه کنترل مخفی گوشی اندروید دوستان عزیز در صورتیکه بعد از خرید هر گونه مشکلی در رابطه با دانلود و دستیابی به فایل ها داشتید،در قسمت نظرات سوال خود را مطرح کنید وحداکثر تا ۴۸ ساعت ایمیل تان را چک کنیدـ به تمامی سوال هایتان رسیدگی میشود.

برنامه کنترل کننده گوشی فرزندان برنامه ردیابی

خوب ، اگر نگاهی به اطراف بیندازیم ، خواهیم فهمید که اندروید اکنون پرکاربردترین سیستم عامل موبایل است. در مقایسه با هر سیستم عامل دیگر تلفن همراه ، Android امکانات و گزینه های سفارشی سازی بسیار بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. نه تنها سفارشی سازی ، بلکه در دسترس بودن برنامه نیز در سیستم عامل تلفن همراه اندروید کاملاً گسترده است. فقط کافی است نگاهی کوتاه به فروشگاه Google Play بیندازید ، برنامه ها و بازی ها را برای هر هدف متفاوت در آنجا خواهید یافت. در لرن پارسی ، ما مقالات زیادی را در مورد برنامه های Android مانند بهترین برنامه های کاربردی ، بهترین برنامه های صدا و غیره به اشتراک گذاشته ایم ، امروز می خواهیم موضوع جالب دیگری درباره اندروید را پوشش دهیم. امروز می خواهیم لیستی از بهترین برنامه های جاسوسی (Spy) برای اندروید را به اشتراک بگذاریم که همه دوست دارند در تلفن های هوشمند خود داشته باشند. این برنامه ها برای یک هدف عالی ارائه می شوند و می توان از آن برای ردیابی تلفن هوشمند دیگر یا کودک شما استفاده کرد. بنابراین ، بیایید لیست بهترین برنامه های جاسوسی اندروید را بررسی کنیم.

دانلود بهترین برنامه کنترل مخفی گوشی اندروید (رایگان)

۱۸ تا بهترین برنامه جاسوسی (Spy) رایگان اندروید

شایان ذکر است که تعداد زیادی برنامه جاسوسی اندرویدی در فروشگاه Google Play وجود دارد ، اما ذکر همه آنها امکان پذیر نیست. بنابراین ، در این مقاله ، ما  محبوب ترین ها را ذکر کرده ایم که مورد استفاده بسیاری قرار گرفته است. بنابراین ، بیایید لیست بهترین برنامه های جاسوسی “Spy” رایگان برای اندروید سال ۲۰۲۰ را بررسی کنیم.

پيدا كردن لوكيشن افراد با شماره

۱. گرفتن عکس مخفیانه با اندروید Spy Camera OS

آیا تا به حال دوست داشته اید بدون دانستن آنها عکس کسی را ضبط کنید؟ این برنامه می تواند به شما کمک کند. Spy Camera OS روشی هوشمندانه برای گرفتن عکس با رابط دوربین مخفی فراهم می کند. هیچ کس متوجه نمی شود که در حالی که تلفن هوشمند شما کار می کند ، عکس می گیرید.

 

۲. شنیدن صدای اتاق دیگر در گوشی اندروید با  Ear Spy

این یک برنامه عالی برای ضبط صدای حتی کم است . فقط کافی است تلفن خود را در اتاق دیگر قرار دهید و می توانید از طریق گوشی بلوتوث خود به صدای آن اتاق گوش دهید. این برنامه در حقیقت صدا را ضبط می کند و سپس ضبط آن را تقویت می کند و صداهای تقویت شده را برای شما از طریق بلوتوث ارسال می کند.

 

۳. ( کنترل انواع دوربین از راه دور در اندروید) Ip Cam Viewer

این برنامه عالی اجازه می دهد تا دوربین IP ، DVR ، ضبط ویدیو شبکه ، دوربین های راهنمایی و رانندگی ، دوربین مدار بسته یا وب کم را از راه دور مشاهده و کنترل کنید. در نسخه جدید نیز می توانید اعلان مربوط به تشخیص حرکت روی دستگاه را دریافت کنید. این برنامه می تواند هر زمان که حرکت را تشخیص دهد ، شروع به ضبط کند.

 

۴. ظبط صدای خودکار تماس ها  Automatic Call Recorder

این یکی دیگر از بهترین برنامه های جاسوسی (SPY) است که می توانید در تلفن هوشمند اندروید خود داشته باشید. این برنامه هر زمان که تماس برقرار کنید یا دریافت کنید ، بصورت خودکار راه اندازی می شود. این برنامه همه بلندگوهای b / w مکالمه و همچنین نویز اطراف دستگاهی که در آن نصب شده را ضبط می کند.

 

۵. Monitor Call Sms Location

این یکی دیگر از برنامه های جاسوسی خوب برای نظارت از راه دور اس ام اس ، عکس ، مکان ، گزارش تماس ها و موارد دیگر در دستگاه اندروید است. این برنامه ، مکان دقیق دستگاه مورد نظر را از طریق پورتال وب حتی اگر GPS در دستگاه هدف غیرفعال باشد ، دقیق می کند. این برنامه با گزینه آزمایشی سه روزه رایگان ارائه می شود.

 

۶. Anti Spy Mobile

آیا نرم افزار جاسوسی را بر روی تلفن خود نصب کرده اید؟ برای پیدا کردن فوری نرم افزارهای SPY از این برنامه استفاده کنید. این برنامه اندروید برای شناسایی نرم افزارهای جاسوسی جدید از تکنیک های پیشرفته تشخیص استفاده می کند. بنابراین با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی از خود در برابر جاسوس افزارهای اندرویدی محافظت کنید.

 

۷. کی به گوشیم دست زده ؟ ” Hidden Eye “

آیا می خواهید بدانید چه کسی در حالی که از تلفن خود دور بودید ، از تلفن شما سعی کرده است استفاده کند. دوستان یا اعضای خانواده شما ممکن است سعی کرده باشند قفل تلفن شما را باز کنند. Hidden Eye یک برنامه ساده است که هنگام تلاش برای باز کردن قفل تلفن شما ، از فرد عکس می گیرد.

 

۸. AppLock

Applock پر دانلود ترین قفل برنامه در فروشگاه Play است. با گذرواژه ، الگو ، قفل اثر انگشت از حریم خصوصی محافظت کنید. AppLock می تواند Facebook ، Whatsapp ، گالری ، مسنجر ، پیام کوتاه ، مخاطبین ، Gmail ، تنظیمات ، تماس های دریافتی و هر برنامه دیگری را که انتخاب کرده اید قفل کند. از دسترسی غیرمجاز و حریم خصوصی گوشی خود محافظت کنید و امنیت را تضمین کنید.

 

۹. Truecaller: Caller ID & Dialer

این تنها برنامه شماره گیری با توانایی شناسایی تماس گیرندگان ناشناخته و مسدود کردن تماس های ناخواسته است. نامها و عکسهای افرادی که تماس می گیرند را ببینید ، حتی اگر در دفترچه تلفن شما ذخیره نشده باشد. و  تجربه تماس خود را باهوش تر و لذت بخش تر کنید.

 

۱۰. Cell Tracker

برای پیگیری مکان تلفن هوشمند خود می توانید از برنامه  اندروید tracker cell استفاده کنید. با کمک این برنامه ، می توانید تمام مکانهایی که در چند روز گذشته از آنها بازدید کرده اید را با تلفن اندرویدی خود ردیابی کنید. برای بررسی مکانهای بازدید شده ، باید برنامه را راه اندازی کرده و روی “View Now” کلیک کنید. نیازی به روشن کردن GPS نیست.

 

۱۱. Secret Calls

آیا تا به حال می خواسته اید تماس های مخاطبین خاص خود را مخفی کنید؟ این برنامه می تواند در انجام آن به شما کمک کند. برنامه به شما امکان می دهد یک مخاطب خصوصی را انتخاب کنید. پس از اتمام ، به طور خودکار تماسهای ورودی و جاری مخاطب انتخابی را پنهان می کند. نکته دیگر این است که برنامه اثری از نصب آن باقی نمی گذارد. این بدان معنی است که هیچ کس نمی داند که شما برای مخفی کردن سوابق تماس از یک برنامه مستقل استفاده می کنید.

 

۱۲. Spy Camera

این یکی دیگر از برنامه های جاسوسی در لیست ما می باشد که امکان ضبط ویژگی تصویر دارد. این برنامه دارای بسیاری از ویژگی های مفید است. با کمک این برنامه می توانید تلفن گمشده خود را پیدا کنید زیرا این برنامه به شما امکان می دهد یک شماره تنظیم کنید. هنگامی که تلفن خود را گم کردید ، فقط به این گوشی پیامکی ارسال می کنید و  عکسی از دوربین جلوی گوشی گرفته می شود و برای شما ارسال می شود.

 

۱۳. Whoscall – Caller ID

Whoscall ، بهترین برنامه شناسه تماس گیرنده است که تماس های ناشناخته را شناسایی می کند و اسپم های آزار دهنده ، robocall و ارتباط از راه دور را با بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود و بیش از ۱ میلیارد شماره شماره شناسایی می کند. همچنین این برنامه یک مسدود کننده تماس را ارائه می دهد که می تواند برای لیست سیاه یا لیست سفید شماره های ذخیره شده در تلفن هوشمند شما استفاده شود.

 

۱۴. Norton Family parental control

کنترل والدین Norton Family یک برنامه اندروید است که به معنای ایمن نگه داشتن بچه ها به صورت آنلاین است. با این حال ، این یک برنامه جاسوسی (SPY) نیست. برنامه می تواند به شما در نظارت بر فعالیت های آنلاین کمک کند. اگر کنترل والدین خانواده نورتون را بر روی تلفن خود نصب کنید ، می توانید به راحتی سایتهایی را که دوست شما از آنها بازدید می کند و آنچه را جستجو می کند ، ردیابی کنید.

 

۱۵. Smart Hide Calculator

برنامه به کاربران برای جاسوسی از دیگران کمک نمی کند. اما می تواند یک نوع احساس کارآگاهی به شما بدهد. یک ماشین حساب مخفی هوشمند یک برنامه حسابگر کاملاً کاربردی است اما با کمی پیچ و خم است. هنگامی که گذرواژه را وارد کرده و دکمه ‘=’ را فشار می دهید ، سپس یک رابط ارائه می دهد که در آن می توانید تصاویر ، فیلم ها ، اسناد یا پرونده ها را با هر پسوند مخفی کنید.

 

۱۶. ظبط فیلم بصورت مخفی با Background Video Recorder

این یکی دیگر از بهترین برنامه های جاسوسی اندرویدی است که به کاربران کمک می کند تا آنچه را که در پشت سر آنها اتفاق می افتد را ضبط کنند. Background Video Recorder یک برنامه دوربین است که فیلم ها را بی صدا در پس زمینه ضبط می کند. این برنامه صداهای شاتر دوربین ، پیش نمایش های دوربین را از بین می برد ، همچنین می تواند هنگام خاموش بودن صفحه ، فیلم ها را ضبط کند.

 

۱۷. Kids Place

Kids Place یکی دیگر از بهترین برنامه های کنترل والدین در لیست است و هدف آن محافظت از فعالیت های آنلاین فرزندان شما است. اما اگر بچه ندارید ، می توانید از این برنامه برای ردیابی دستگاه های دیگر استفاده کنید. برنامه کنترل کامل دستگاه های مختلف را به شما می دهد و می توانید همه موارد را از جمله تماس ، متن ، مرور اینترنت ، برنامه ها و غیره کنترل کنید.

بهترین برنامه های جاسوسی پنهان برای اندروید کدام است؟

چندین نوع برنامه جاسوسی ذکر شده در مقاله وجود دارد. برخی از برنامه ها مانند Spy Camera OS, Smart Calculator, Hidden Eye و غیره در پس زمینه کار می کنند.

آیا این برنامه ها قابل دانلود هستند؟

بیشتر برنامه های ذکر شده در مقاله برای دانلود و استفاده رایگان هستند.

آیا این برنامه ها برای استفاده ایمن هستند؟

همه برنامه ها در فروشگاه Google Play موجود بودند. این بدان معناست که این برنامه ها چندین بررسی امنیتی را پشت سر گذاشته اند. بنابراین ، اینها برنامه های ایمن برای استفاده هستند. البته لینک برخی از برنامه ها به خارج از فروشگاه گوگل پلی می باشد که باز هم امنیت آن را تضمین می کنیم.

توصیه می شود : آیا تلفن اندروید تان از شما جاسوسی می کند یا خیر ؟
بنابراین اینها بهترین برنامه های Spy  یا جاسوسی گوشی هستند که اندروید شما را به دستگاه جاسوسی تبدیل می کنند. امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا