روش عالی برای ردیابی گوشی

دانلود نرم افزار ردیابی موقعیت مکانی موبایل با شماره تلفن

این روزها به لطف فناوری بسیار پرکاربرد و جذاب جی پی اس بسیاری از امور به خصوص ردیابی و نظارت بسیار ساده تر شده است. نرم افزار ردیابی موبایل با شماره تلفن ردیابی کودکان خردسال ردیاب گوشی هوشمند ردیابی سالمندان از جی پی اس علاوه بر ردیابی استفاده های زیاد دیگری می توان داشت.

اما به هر حال مهم ترین استفاده آن برای همین بحث ردیابی و یافتن موقعیت مکانی وسایل و یا اطرافیانمان است.

اما استفاده از سیستم GPS برای ردیابی اشخاص، روش های مختلفی دارد که دو روش از همه معمول تر و ساده تر است.

روش اول استفاده از دستگاه های ردیاب در ابعاد مختلف می باشد که قبلا به طور مفصل درباره آنها صحبت کرده ایم و روش دوم استفاده از نرم افزار ردیابی موبایل است که در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی یک نرم افزار ردیابی موبایل، موارد استفاده از آن را نیز بررسی کنیم.

در چه مواقعی باید از جی پی اس استفاده کنیم

یکی از مواردی که gps و ردیابی می تواند برای ما بسیار کارآمد باشد، در بحث نظارت بر کارمندان و یا فرزندان است.

نظارت بر رانندگان یک شرکت حمل و نقل بسیار می تواند در ارائه خدمات بهتر به مشتری و سود دهی بیشتر به مدیر آن شرکت کمک کند.

مدیر شرکت می تواند با گذاشتن یک ردیاب کوچک درون خودرو رانندگان و یا نصب یک نرم افزار ردیابی موبایل برروی گوشی آنها از موقعیت لحظه به لحظه آنها آگاه شود.

همچنین می تواند با بررسی مسیرهایی که برروی نقشه نرم افزار وجود دارد، بهترین مسیر را برای تردد رانندگان انتخاب نماید، تا هم در مصرف سوخت صرفه جویی شود و هم با سرعت بیشتری خدمات به مشتریان ارائه گردد.

در ادامه علاوه بر اینکه برای ردیابی انواع مباحث پیشنهادهای مختلف خواهیم داد، بهترین نرم افزار ردیابی گوشی موبایل که می توانید تهیه کنید را معرفی خواهیم کرد.

ردیابی کودکان خردسال

توصیه ما برای ردیابی کودکانی که گوشی موبایل ندارند،استفاده از یک دستگاه ردیاب کوچک است که بتوانند همیشه همراه خود داشته باشند.

برای ردیابی موقعیت مکانی کودکان خردسال ردیاب هایی به شکل ساعت مچی کودکانه و در رنگ های مختلف وجود دارد.

این ردیاب ها کاملا مانند یک ساعت مچی عادی برای کودکان عمل خواهند کرد، در عین حال که موقعیت مکانی لحظه به لحظه آنها را نیز برای شما ارسال می کند.

همچنین این ردیاب ها قابلیت تماس برای مواقع ضروری را نیز دارند.

طبیعی است که با استفاده از چنین ساعتی برای کودکان خردسال خود هیچ مشکلی نخواهید داشت و ردیابی بصورت کاملا پنهانی انجام خواهد شد.

ردیابی سالمندان و بیماران آلزایمری

چنانچه سالمندی دارید که از آن نگهداری می کنید و این سالمند توانایی نگه داشتن و کار با تلفن همراه را ندارد تا بتوانید با استفاده از نرم افزار ردیابی موبایل از موقعیت مکانی او مطلع شوید، می توانید از ردیاب های ساعت مچی که مخصوص بزرگسالان است استفاده نمایید. این ردیاب ها نیز قابلیت تماس و گفتگو دو طرفه را دارند تا با خیالی راحت هر لحظه بتوانید از حال سالمند خود مطلع شوید.

همچنین افراد سالخورده می توانند در صورت نیاز به کمک، با فشردن یک کلید با شخص ناظر که می تواند فرزندان یا همسر فرد بیمار باشد تماس بگیرند.

نرم افزار ردیابی موبایل

راهکار هایی که تا به اینجا گفته شد، همگی یک ایراد دارند که البته بسته به شرایط ممکن است ایراد و کاستی به حساب نیایند اما بطور کلی برای ردیابی دیگران نیاز است که این سخت افزار ردیابی یعنی دستگاه های GPS به همراه افرادی که مورد ردیابی قرار می گیرند باشند. همچنین هزینه خرید این ردیاب ها نیز کم نیست و برای استفاده از آنها باید هزینه زیادی را پرداخت نمایید.

اما با استفاده از یک نرم افزار ردیابی موبایل ، بدون نیاز به صرف هزینه برای خرید یک ردیاب می توانید با استفاده از یک گوشی یا تبلت اندرویدی یا iOS (مانند آیفون یا آیپد) به سادگی ردیابی عزیزانتان را از طریق شماره تلفن آنها انجام دهید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از نرم افزار ردیابی موبایل این است که نیازی به مراجعه و دسترسی به دستگاه ردیاب برای شارژ آن نخواهید داشت.

نرم افزار ردیاب هوشمند

نرم افزار ردیابی موبایل ردیاب هوشمند، یکی از بهترین نرم افزارهایی است که برای ردیابی گوشی موبایل در ایران وجود دارد.

این نرم افزار به زبان فارسی ترجمه شده است و منطبق با نقشه های جغرافیایی ایران می باشد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی و تنها با استفاده از شماره تلفن فرزندتان می توانید او را به صورت لحظه ای ردیابی کنید. همچنین در صورتی که گوشی موبایل شما به سرقت برود، می توانید با مراجعه به پنل کاربری خود در سایت برنامه، گوشی موبایل خود را نیز ردیابی نمایید. در ادامه به برخی از ویژگی های این نرم افزار ردیابی اشاره خواهیم کرد.

برخی از ویژگی های ردیاب هوشمند

  • امکان دریافت و ارسال موقعیت به صورت لحظه ای
  • ثبت موقعیت مکانی ها با دقت بسیار بالا
  • قابلیت تعیین محدوده جغرافیایی مجاز و غیر مجاز
  • ردیابی بدون جی پی اس و با شماره موبایل (موقعیت یابی با دکل مخابراتی)
  • قابلیت مشاهده مسیرهای پیموده شده توسط فرزند شما
  • قابلیت ذخیره مسیرهای پیموده شده و موقعیت مکانی ها
  • ردیابی سالمندان

برای دریافت فیلم آموزشی نحوه کار با برنامه و همچنین دانلود

این برنامه می توانید برروی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید

ردیابی با شماره تلفن با نرم افزار ردیاب هوشمند نرم افزار ردیاب هوشمند

ردیابی سالمندان و بیماران آلزایمری ردیابی کودکان خردسال

ردیابی سالمندان و بیماران آلزایمری

ردیابی موقعیت مکانی شماره تلفن

مروز می خواهم روش ساده ای را برای تشخیص و ردیابی موقعیت مکانی شماره تلفن های ناشناس به شما نشان دهم ، این ترفند برای افرادی که نمی خواهند در حین مکالمه ناخواسته دچار برخوردهایی شوند ، ایده آل است. من در اینجا مراحلی را برای شما فراهم می کنم که بدانید چه کسی شما را فرا می خواند و از کجاست. آیا این یک تماس از شرکت است یا فقط اسپم های ناخواسته است.

توجه : بسیاری از وب سایت ها و برنامه های زیر توسط صاحبان آن در کشورهای مختلف مدیریت می شود و شاید نتواند شماره های برخی از کشورها مثل ایران را بصورت دقیق شناسایی نمایند. البته تا حدودی می توانند به موقعیت مکانی شماره های ایرانی اشاره نمایند ولی اطلاعات دیگری نمی توانید حداقل برای شماره های داخل ایران بدست بیاورید.

همچنین وب سایت های جعلی در اینترنت بسیار زیاد می باشند که چنین خدماتی را حتی به فروش برسانند ، ولی ما در اینجا از روش های رایگان و وب سایت ها ، برنامه های تست شده استفاده کرده ایم.

نحوه ردیابی شماره تلفن با نام و آدرس (ردیابی شماره تلفن)

۱٫ استفاده از Truecaller ردیابی سالمندان

من می خواهم شما را با برنامه ای به نام True Caller آشنا کنم ، Truecaller شرکتی سوئدی که حدود ۸۵ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد و تقریباً امروزه همه از این برنامه اندرویدی بهره می برند. این برنامه دارای یک بانک اطلاعاتی میلیونها شماره از قبل شناسایی شده می باشد. و پس از شناسایی تماس های مزاحم ، برنامه اجازه می دهد تا آنها مسدود شود. این برنامه همچنین در مورد اطلاعات اینترنتی مربوط به تماس گیرنده تحقیق می کند. من می خواهم به شما در مورد نحوه استفاده از تماس گیرنده واقعی بر روی رایانه و به دست آوردن مقدار کافی از اطلاعات مانند نام صاحب شماره  (البته نه برای شماره های ایرانی) و موقعیت مکانی شماره اشاره کنم.

اما قبل از شروع کار می خواهم که شما دلیل انتخاب Truecaller را بدانید ، بسیاری از وب سایت های دیگر در وب برای ردیابی شماره موبایل وجود دارد. اما بیشتر آنها جعلی هستند و فقط به شما اطلاع می دهند که اپراتور شبکه را می شناسند. Truecaller تنها شخصی است که برای تهیه اطلاعات صحیح بر اساس هویت واقعی استفاده می کند و همچنین از نام تماس گیرنده نیز یاد می کند. دلیل موفقیت Truecaller به دلیل برنامه اندرویدی آن است. افراد قبلاً با Truecaller با آدرس و نام واقعی خود ثبت نام می کردند. برای ردیابی مکان شماره تلفن همراه با کمک Truecaller ، مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله ۱٫ با رایانه به وب سایت رسمی Truecaller بروید.

مرحله ۲٫ اگر کشور ایران هستید ، کشور خود را از پایین منوی کشویی انتخاب کنید ، گزینه پیش فرض “هند (+۹۱) ) ” می باشد. شماره تلفنی را که می خواهید جستجو کنید وارد کنید و سپس بر روی جستجو کلیک کنید.

روش شماره ۳ : Find And Trace

این یکی از بهترین ردیاب های رایگان موبایل است که به شما امکان می دهد شماره تلفن ، شماره خودرو ، STC Code ، ارسال کننده پیامکی و موارد دیگر را جستجو کنید. با حلقه ارتباطات و بسیاری موارد دیگر آشنا می شوید. بهترین قسمت این بخش این است که شما حتی می توانید کد پین شماره مورد نظر خود را پیدا کنید.

روش شماره ۴ : ردیابی شماره تلفن با Trace Phone Number

Trace Phone Number ، شماره تلفن همراه و شماره تلفن  را پیدا می کند. فقط کافی است شماره تلفن را وارد کنید ، و به همراه اپراتور شبکه ، تمام نتایج لازم در مورد مکان شماره را بدست می آورید. بنابراین ، یکی دیگر از بهترین ردیاب های شماره تلفن همراه مبتنی بر وب با موقعیت مکانی فعلی که می توانید از آن استفاده کنید.

روش شماره ۵ : Bhartiya Mobile

این سایتی است که می توان شماره موبایل را ردیابی کرد. این نرم افزار ردیاب شماره تلفن همراه می تواند شماره موبایل هند را با نام اپراتور ردیابی کند. البته شاید برای شماره های ایرانی آن چندان نتواند کاری کند.

روش ۶ : E Mobile Tracker

برای یافتن جزئیات در مورد شماره نیازی به طی مراحل طولانی ثبت نام ندارید. فقط کافی است شماره را وارد کرده و Captcha را حل کنید و جزئیات را با نام و آدرس شماره مورد نظر خود بدست آورید. (در تستی که خودم برای شماره های ایران انجام دادم ، نتیجه ای دربر نداشت)

  • ردیابی کودکان خردسال
  • ردیابی سالمندان
  • آموزش جامع و کامل هک گوشی آیفون

روش ۷ : مکان یابی از طریق شماره موبایل با Techwelkin

با استفاده از ابزار ردیاب شماره تلفن TechWelkin ، می توانید مکان یک شماره تلفن همراه را ردیابی کنید.  این اطلاعات به شما می گوید که تماس تلفن همراه از کجا نشأت گرفته است ، البته فقط برای شماره تلفن کشورهای هند ، کانادا و آمریکا کار می کند.

بنابراین امروز ما ساده ترین روش برای شناسایی شخصی که به شما زنگ زده است را به اشتراک گذاشته ایم ، می توانید از این سرویس های رایگان استفاده کنید که راه ساده ای برای شناخت شماره ناشناخته یا خصوصی با نام و آدرس آنها فراهم می کند. علاوه بر این ،برنامه اولی که معرفی کردیم این قدرت را داشت که تماسهای ناخواسته و هرزنامه شما را مسدود کند.

  • ردیابی کودکان خردسال
  • نرم افزار ردیاب هوشمند
  • ردیابی سالمندان
  • دانلود برنامه هک گوشی از طریق شماره تلفن

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

ردیابی اعضای خانواده پیدا کردن افراد از طریق gps

معرفی و دانلود پنج برنامه برتر برای ردیابی و کنترل اعضای خانواده یا دوستان

ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده

  • برنامه های ردیابی برای گوشی های اندروید
  • ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده
  • نرم افزار پیدا کردن موقعیت افراد
  • برنامه های ردیابی نسخه اپل(آیفون)
  • پیدا کردن مکان افراد

آیا شما می دانید اعضای خانواده شما کجا هستند؟

آیا می دانستید اپلیکیشن هایی برای گوشی های هوشمند وجود دارد که برای اشتراک گذاری یا ردیابی موقعیت مکانی افراد خانواده و دوستانتان قابل استفاده است؟اپلیکیشن هایی که همگی رایگان است. نظارت بر اعضای خانواده در سال ۲۰۲۰از همیشه آسان تر و شاید هم مخفی کارانه تر شده است.دیگر برای این که بفهمید فرزندتان در خانه است یا خیر، نیاز به تماس گرفتن یا ارسال پیامک به او را ندارید یا اگر بی صبرانه منتظر رسیدن پدر خود به منزل هستید، می توانید به راحتی زمان ورود او به خانه را بفهمید.

امروزه برنامه های کاربردی وجود دارند که قادرند به راحتی اعضای خانواده یا دوستان شما را زیر نظر گرفته و موقعیت مکانی تقریبی آن ها را به شما نشان دهند که می تواند بسیار مفید باشد.

ردیابی اعضای خانواده

اگر فردی فراموش کرد با شما تماس بگیرد و یا پاسخ گویی تماس های شما نبود، دیگر لازم نیست نگران او شوید.کافیست به اپلیکیشن ردیابی خود نگاهی بیندازید تا همه چیز را متوجه شوید و آرامش خاطر را به دست آورید.همه این اپلیکیشن های اندرویدی و آیفون که در زیر معرفی می کنیم امن بوده و شما می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید.مخاطبین شما باید با ردیابی شدن موافقت کنند و دستور العمل استفاده از این اپلیکیشن ها هم بسیار واضح و ساده است.

همان طور که اپلیکیشن های معرفی شده در زیر را مورد استفاده قرار می دهید،به خاطر داشته باشید:همچنین هیچکدام از برنامه های ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده  در هنگام خاموش بودن گوشی قابل استفاده نیست.

معرفی و دانلود برترین برنامه های ردیابی دیگران با تلفن همراه 

شماره یک برنامه Glympse

این اپلیکیشن که جهت ردیابی فوری طراحی شده است، به شما اجازه می دهد تا افرادی که می توانند موقعیت مکانی شما با استفاده از GPS مشاهده کنند را تعیین کرده و حتی مدت زمان ردیابی شدن خود را انتخاب کنید. امکان پایان دادن به اشتراک گذاری موقعیت به دو صورت در این اپلیکیشن وجود دارد:

پیدا کردن مکان افراد ردیابی اعضای خانواده

پس از پایان مهلت زمانی تعیین شده، اشتراک گذاری به صورت خودکار متوقف می شود. همچنین شما می توانید انتقال اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی خود را به صورت دستی متوقف نمایید. علاوه بر این ها، شما می توانید مدت زمان ردیابی شدن خود را در صورت لزوم افزایش دهید. کافیست هنگامی که از محل کار خود به سوی منزل حرکت می کنید، Glympse را فعال کنید تا به همسرتان اجازه دهید موقعیت شما را مشاهده کرده و از لحظه ورود شما به خانه آگاه شود.

اپلیکیشن Glympse

  همچنین اگر با دوستان خود در پارک یا یک نمایشگاه عمومی قرار ملاقات دارید، می توانید این اپلیکیشن را فعال نموده و به راحتی همدیگر را از دور کنترل کنید.اپلیکیشن Glympse می تواند موقعیت لحظه ای افراد را به همراه زمان تخمینی رسیدن و سرعتشان را به ایمیل شما ارسال و یا آن را به گوشی پیامک کند و حتی به شبکه های اجتماعی بفرستد. یکی از قابلیت های جالب این اپلیکیشن، یکپارچه سازی آن با تقویم است که موقعیت شما و زمان تخمینی رسیدن به مقصد را با دیگران به اشتراک می گذارد.

اپلیکیشن Glympse برای اندروید و آیفون رایگان است.

شماره دو  GPSWOX Family Locator

این برنامه رایگان برای یافتن یاب با ترکیبی از ویژگی های ایمنی همراه است تا نگرانی های شما را در معرض خطر قرار دهد. برنامه GPSWOX  Family Locator به شما امکان می دهد که باتری یکی از اعضای خانواده کم باشد و در زمان اعلان شما یک مکان به روز را برای شما ارسال می کند ، بنابراین اگر کودک یا همسرتان در تماس نیست ، دچار وحشت نمی شوید. همچنین می توانید هشدارهایی را هنگام رسیدن اعضای به مکانی خاص تنظیم کنید و میانگین سرعت رانندگان جوان و با تجربه کمتر در خانواده را ردیابی کنید.

 این برنامه همچنین به شما امکان می دهد ۳۰ روز گذشته حرکت را بررسی کنید ، بنابراین می توانید دقیقاً جایی را ببینید که شخصی در آن مقطع زمانی در هر مقطع زمانی بوده است.

برنامه سوم برای ردیابی اعضای خانواده

Life۳۶۰ Family Locator پیدا کردن مکان افراد

این اپلیکیشن رایگان به اعضای خانواده اجازه می دهد یکدیگر را به صورت زنده و لحظه ای ردیابی کنند.قابلیت بی نظیری در این اپ وجود دارد که به اعضای خانواده امکان می دهد  از ورود یک نفر به یک موقعیت از قبل تعریف شده مثل خانه یا مدرسه آگاه شوند. امکان تعیین دو موقعیت مجزا برای این کار وجود دارد. بنابر این وقتی بچه ها از مدرسه به خانه بر می گردند، اپلیکیشن Life ۳۶۰ به صورت خودکار این مورد را بررسی کرده و اعلانی را به گوشی هوشمند سایر اعضای خانواده می فرستد.

اپلیکیشن Glympse

همچنین این اپلیکیشن دارای یک تاریخچه کامل از آخرین موقعیت های  مکانی است که برای مرور کلی آخرین فعالیت های انجام شده  توسط اعضای خانواده بسیار مفید است. قابلیت پیش فرضی به نام panic در این اپ وجود دارد که قادر است در شرایط اضطراری مختصات GPS دقیق موقعیت شما را به ایمیل های از پیش تعیین شده ارسال کرده و یا به شماره های تعریف شده پیامک کند. همچنین می توان از این اپلیکیشن برای ارسال پیغام میان اعضای خانواده استفاده کرد.

Life۳۶۰ Family Locator

اگرچه این اپلیکیشن و خدماتش رایگان است، ولی نسخه پرمیومی (حرفه ای) نیز برای آن وجود دارد که با پرداخت ۵ دلار در ماه یا ۵۰ دلار در سال برای کل اعضای خانواده قابل استفاده است. این نسخه امکان تعریف تعداد بی نهایت موقعیت از پیش تعیین شده، قابلیت ردیابی دستگاه هایی به غیر از گوشی های هوشمند و قابلیت محافظت از گوشی های سرقتی را دارد. همچنین امکان استفاده از قابلیت های این نسخه به صورت آزمایشی تا ۳۰ روز وجود دارد.شما می توانید نسخه رایگان Life۳۶۰ Family Locator را برای اندروید و آیفون دانلود کنید.

شماره چهار: Find My Friends ردیابی اعضای خانواده

نرم افزار پیدا کردن موقعیت افراد

این اپلیکیشن نیز که توسط سازندگان Life۳۶۰ ساخته شده است، قابلیت اشتراک گذاری موقعیت مکانی و ارسال پیغام را در اختیار شما قرار می دهد. آیا می خواهید چند روزی شهر را ترک کنید؟ پس مسافرت و مقصد خود را قبل از آغاز با دیگران هماهنگ کنید.

به همین ترتیب،می توان از این اپلیکیشن برای اشتراک گذاری فوری موقعیت مکانی با دیگران در شرایط اضطراری نیز بهره گرفت.مانند سایر برنامه های از این دست،پیدا کردن افراد از طریق gps. این یکی هم از نقشه های گوگل (Google Maps) استفاده می کند، به همین خاطر یادگیری و کار با آن بسیار ساده است. علاوه بر این، این نقشه مکان های مهمی همچون ایستگاه پلیس، آتش نشانی و بیمارستان ها را به صورت خودکار روی نقشه به نمایش می گذارد.

Find My Friends

نسخه پرمیوم (حرفه ای) Find My Friends با پرداخت ۵ دلار در هر ماه قابل تهیه است که امکان تعریف بی نهایت موقعیت از پیش تعریف شده، تاریخچه موقعیت های مکانی کامل تر، کمک های کنار جاده ای و پشتیبانی از دستگاه هایی به غیر از گوشی های هوشمند و پیدا کردن مکان افراد را داراست.همه کاربران می توانند این نسخه را برای ۳۰ روز به صورت رایگان و آزمایشی تجربه کنند. همین الان می توانید اپلیکیشن Find My Friends را به صورت رایگان برای اندروید و آیفوندریافت کنید.

شماره پنج: پیدا کردن محل افراد از طریق اینترنت  ردیابی اعضای خانواده

 Google+ گوگل پلاس

پیدا کردن افراد از طریق gps

این یکی ممکن است چندان در این زمینه معروف نباشد، ولی سرویس شبکه اجتماعی گوگل به نام Google+ هم می تواند برای اشتراک گذاری موقعیت مکانی مفید باشد طراحی این اپلیکیشن یادآور برنامه قدیمی Google Latitude است که با Google Maps ترکیب شده است.

Google Maps

برای به اشتراک گذاری موقعیت مکانی خود با سایرین، با استفاده از اپلیکیشن Google+ درخواستی را به شماره مخاطب مورد نظر خود ارسال کنید. پس از اینکه آن فرد قبول کرد، شما می توانید موقعیت مکانی همدیگر را با آن اپ مشاهده کنید.شایان ذکر است که برای مشاهده موقعیت فرد مورد نظر لازم نیست وی مجدد  درخواستی را به شما ارسال کند.اپلیکیشن Google+

رایگان بوده و برای اندروید و آیفون موجود است.

۶-Family Locator – GPS Tracker ردیابی اعضای خانواده

نرم افزار پیدا کردن موقعیت افراد Life۳۶۰

ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده به همراه آموزش تصویری

نرم افزار پیدا کردن موقعیت افرادLife۳۶۰ ترجمه توضیحات اصلی توسط تیم Down۹۸-Jooda.ir-

خانواده خانوادگی Life۳۶۰

زندگی در دنیای دیجیتال را ساده تر می کند و آسان ساختن آن برای افرادیکه بیشترین اهمیت را دارند متصل می شوند.

با Life۳۶۰ شما می توانید:

  • پیدا کردن افراد از طریق gps
  • ایجاد گروه های خصوصی
  • ایجاد یک حلقه از افراد با قابلیت ردیابی یکدیگر
  • • موقعیت مکانی واقعی کاربران اعضای دایره را در یک نقشه خانوادگی خصوصی مشاهده کنید
  • که فقط برای دایره شما قابل مشاهده است.
  • • دریافت هشدار در زمان واقعی زمانی که اعضای دایره به مقصد می رسند
  • یا از آن خارج می شوند (از بین بردن متون متضاد “کجا هستند؟”)
  • • محل تلفن هایی که به سرقت رفته یا از دست رفته اند را مشاهده کنید
  • • لذت بردن از مجموعه ای متنوعی از ویژگی ها و
  • مزایای نسبت به آنهایی که در برنامه های مشابه یافت می شود
  • • با این نسخه ها کار در هر دو گوشی های آندروید و آیفون

Life۳۶۰

به اشتراک گذاری موقعیت مکانی زمان واقعی پیوستن و در هماهنگی با تمام خانواده خود و از بین بردن متون متعدد مورد نیاز برای هماهنگی رویدادهای خانواده و زندگی روزانه خود را. خانواده یابنده هنگامی که اعضای خانواده شما در یک مکان بررسی شده اند و به موجب سنسورهای GPS در تلفن شما را بررسی می کنند، به شما اطمینان می دهد که اگر کسی در حال دیرکردن باشد، توصیه می شود.

پیدا کردن خانواده ردیابی اعضای خانواده

برنامه Life۳۶۰ با استفاده از فناوری موقعیت مکانی gps از لحاظ موقعیت جغرافیایی در زمان واقعی از کسانی که دعوت شما را برای پیوستن به دایره خود پذیرفته اند و مکان خود را به اشتراک می گذارند، استفاده می کند. به سادگی برنامه Life۳۶۰ Family Locator را بر روی گوشی خود نصب کنید و خانواده تان را دعوت کنید. پس از ثبت نام هر عضو به عنوان یک آیکون منحصر به فرد در نقشه ناوبری به نظر می رسد، بنابراین شما دقیقا می دانید که در آن هستند. بدون نیاز به ارسال آزار دهنده “کجا هستند؟

ردیابی اعضای خانواده

دانلود نسخه ios

دانلود از گوگل پلی نسخه اندرویدی

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا