برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفوندانلود برنامه شنود صدا

دانلود نرم افزار شنود صدا SPY24 App نامحسوس آموزشی نحوه نصب

سلام و عرض ادب به دوستان عزیز و کاربران گرامی برنامه ما قابلیت شنود صدای تمام مکالمات را دارد برای اینکه بهتر درباره این توضیح به شما بدهم برای مثال شخصی که شما تحت کنترل گرفته توسط برنامه پایه یک شخصی در عین صحبت کردن می باشد مکالمه شخص بعد از به پایان رسیدن انتقال می شود در سرور اختصاصی شما و شما در قسمت  تماس ها مشاهده می کنید که به چه شمارهای با هم گفتگو داشته‌اند و شما می توانید آن را دانلود و گوش کنید. نرم افزار شنود صدا امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و البته استفاده های زیادی هم از اینگونه نرم افزارها دانلود نرم افزار شنود صدا می توان کرد.

ما در بخش پنل قسمتی دیگری داریم که مربوط به ضبط و یا شنود محیط استفاده می شود برای مثال شخصی در محیطی قرار دارد که داره با تلفنی صحبت نمیکنه و شما می خواهید محیط را شروع کنید برای استفاده از این قابلیت می‌توانید در پنل خود در قسمت ضبط صدا استفاده کنید از یک دقیقه تا ۵ دقیقه می باشد.

در مطالب پیشین نیز درمورد شنود صدا از راه دور و برنامه های مختلف شنود و جاسوسی صحبت کرده ایم.

همچنین گفتیم که دستگاه های مختلفی برای شنود صدا وجود دارد که البته برای خرید آنها هزینه زیادی را باید پرداخت کنیم.

در این مطلب قصد داریم نرم افزار شنود صدا یی را معرفی کنیم که با استفاده از آن می توانید کوچکترین صداهای اطراف فرد موردنظرتان را در قالب یک فایل گوش کنید.

دانلود نرم افزار شنود صدا

نرم افزار های شنود دارای تنوع بسیار هستند که هر نرم افزاری نیز هوادارانی دارند و این برنامه ها رتبه بندی های خاص خود را دارند. برخی از نرم افزارهای شنود به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرند، اما معمولا این نرم افزارها خدمات بسیار محدودی را ارائه می دهند و از کارایی چندانی برخوردار نیستند.

در کنار این برنامه های رایگان، برنامه های شنود دیگری نیز وجود دارند که در قبال ارائه خدمات مبالغی را دریافت می کنند. در کنار تمام قابلیت هایی که درون برنامه وجود دارد، خدماتی مانند پشتیبانی آنلاین و فیلم آموزشی رایگان نیز در اختیار کاربران این برنامه ها قرار می گیرد.

با استفاده از چنین برنامه های شنود اطلاعات دریافتی از گوشی موبایل و فایل های ضبط شده مستقیما به سرور ارسال می گردند به همین جهت می توان در زمان دلخواه به مشاهده آنها و شنود ادامه داد. اصلی ترین مزیت دانلود برنامه به این صورت است که شما میتوانید به صورت آنلاین از برنامه بهره برده و همین موضوع سبب می گردد که در هر زمان بتوانید اقدام به استفاده از برنامه کنید.

نرم افزار شود صدا spy24 app

برنامه spy24 app جزء برنامه های جاسوسی به حساب می آید و علاوه بر شنود صدا بسیاری از قابلیت های دیگر مانند نظارت بر فعالیت های فرد مورد نظر در شبکه های اجتماعی، مشاهده لیست کامل پیامک ها و تماس ها و … را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

این برنامه با هدف نظارت بر فعالیت اعضای خانواده و به خصوص فرزندان کوچک در ایران به زبان فارسی ترجمه و در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته است. spy24 app را باید برروی گوشی فرزند خود نصب نمایید و نسخه دیگر آن را برروی گوشی خود نصب کنید تا بتوانید تمام فعالیت های فرزند خود را در گوشی موبایل خود مشاهده نمایید.

یکی از قابلیت های مهم این برنامه این است که پس از نصب برروی گوشی فرزندتان به صورت خودکار پنهان می شود و حتی توسط باهوش ترین فرزندان هم قابل تشخیص نمی باشد.

شنود صدای تمام مکالمات و پیام های صوتی

معرفی ویژگی های نرم افزار شنود صدا spy24 app به راحتی،کاملا مخفیانه و از راه دور گوشی فرزندان و عزیزانتان را کنترل کنید
طراحی شده توسط تیم برنامه اسپای 24

دانلود نرم افزار شنود صدا
دانلود نرم افزار شنود صدا

  • شنود صدای تمام مکالمات و پیام های صوتی
  • قابلیت ردیابی و دریافت موقعیت مکانی به صورت لحظه ای
  • نظارت کامل بر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام
  • مشاهده تمام پیامکها و تماس ها
  • مشاهده تصاویر موجود در گالری
  • نرم افزار شود صدا spy24 app
  • شنود صدای تمام مکالمات

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نرم افزار spy24 app می توانید برروی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید.

میخواید بطور مخفیانه هر لحظه که بخواید مکالمات و تماس های تلفن همراه فرزندتون رو بشنوید؟

جالبیش اینه که حتی باهوش ترین فرزندان هم متوجه نمیشن،که همچین برنامه ای روی گوشیش نصبه و داره گوشیش شنود میشه (برنامه پس از نصب در گوشی مورد نظر مخفی میشه و ردپایی بر جای نمیذاره)

نگران فرزندت هستی و میخوای بدونی باکی داره صحبت میکنه؟

با استفاده از این برنامه هر لحظه که بخواید،میتوانید به صورت مخفیانه و بدون فهمیدن شخص در هر نقطه و مکانی صدای او را بشنوید و از موضوع مکالمات مخاطب خود مطلع شوید .

امکانات فوق العاده برنامه شنود مکالمات و ضبط صدای محیط برای اندروید

  • عملکرد خودکار و مخفی

    این برنامه به نحوی طراحی شده که به صورت خودکار و مخفی تمامی مکالمات صورت گرفته در گوشی فرزندتون رو شنود و ضبط بکنه

  • ضبط صدای محیط اطراف گوشی

    علاوه بر ضبط و شنود صدای مکالمات برنامه به صورت خودکار صدای محیط اطراف گوشی و پیرامون فرزندتون رو ضبط میکنه

  • ارسال مخفی گزارشات برای شما

    این برنامه میتونه تمامی مکالمات و صداهای ضبط شده رو برای شما از طریق ایمیل و حساب کاربری دراپ باکس ارسال بکنه

کارایی،سرعت و دقت دانلود نرم افزار شنود صدا 100 درصد تضمینی 

دانلود برنامه شنود مکالمات و ضبط صدای محیط برای اندروید

برنامه شنود مکالمات و ضبط صدای محیط برای اندروید رو برای والدین گرامی تهیه و آماده کردیم تا بتونید از راه دور و به صورت نامحسوس و کاملا مخفیانه،تمامی مکالمات گوشی و تماس های رد و بدل شده رو ضبط و شنود کنید و علاوه بر این میتونید صدای محیط اطراف گوشی فرزندتون رو هم تخت کنترل و نظارت داشته باشید.

  • کاملا مخفی و نامحسوس

    این برنامه کاملا مخفی عمل میکنه و حتی باهوش ترین فرزندان هم متوجه نمیشن،که همچین برنامه ای روی گوشیش نصبه و داره گوشیش شنود میشه (برنامه پس از نصب در گوشی مورد نظر مخفی میشه و ردپایی بر جای نمیذاره)

  • کارکرد در حالت آفلاین و بدون اینترنت (شنود آفلاین)

    ذخیره گذارشات در حالتی که نت گوشی فرزندتون قطع است،برنامه spyrecorder میتوانید در حالت آفلاین و بدون اینترنت همه ی مکالمات و تماس های تلفنی گوشی+صدای محیط اطراف گوشی فرزندتون رو شنود و ضبط کند و هر وقت که نت و اینترنت گوشی وصل شد برای شما فایل های ضبط شده رو میفرسته

  • کنترل و شنود گوشی از راه دور

    با توجه به قابلیت های این برنامه پس از فعالسازی برنامه میتونید از راه دور و با خیال راحت بدون نیاز به دسترسی به گوشی فرزندتون،تمامی مکالمات و گزارشات رو کنترل و شنود کنید

  • بدون نیاز به شارژ ماهیانه و هزینه اضافی

    برنامه شنود مکالمات و ضبط صدای محیط برای اندروید رو میتونید تهیه کرده و برای همیشه بدون نیاز به شارژ ماهیانه تهیه کنید.

  • بسیار قدرتمند و صد درصد تست شده

    برنامه شنود و ضبط مخفی گوشی به گونه ای طراحی شده تا با همه گوشی های اندروید سازگاری داشته باشه و بتونه به خوبی نیاز شما رو برآورده کنه

  • کاملا ایمن و مطمین

    این برنامه فایل های ضبط شده صدای محیط اطراف و مکالمات تلفتی گوشی رو فقط و فقط برای شما ارسال میکنه و لذا کاملا ایمن هست و شما عزیزان میتونید با خیال راحت تهی و استفاده کنید.

  • چرا برنامه شنود مکالمات و ضبط صدای محیط گوشی فرزندان را دانلود کنید؟

    دلایل بسیار خوبی برای انتخاب ما وجود دارد
    چند مورد که شما را ترغیب می کند ما را انتخاب کنید عبارتند از :

دانلود نرم افزار شنود صدا

نکته مهم: روی دو گوشی که به یک شبکه وای فای وصل هستند نصب شود.

این برنامه رایگان در اختیار شما قرار گرفته در صورتی که مشکلی دارد به ایمیل پیشتیبانی اطلاع دهید.

برای باخبر شدن از صدای محلی خاص بصورت زنده و یا بجای خرید دستگاه‌های گران قیمت مراقبت از اتاق خواب کودکان از این برنامه استفاده کنید و با گوشی پدر و مادر مراقب اتاق خواب نوزاد خود باشید.

مهم: این برنامه به دو گوشی و شبکه وای فای که هر دو گوشی متصل باشند نیاز دارد. اما به اینترنت و سیم کارت نیاز ندارد و میتوان گوشی را حتا در حالت FlightMode به وای فای متصل کرد.

راهنمای: برنامه را روی دو گوشی نصب کنید. یک گوشی را در اتاق کودک قرار دهید، یکی را در اتاق والدین و  صداهای اتاق کودک را بشنوید.

*رابط کاربری بسیار ساده

*سرعت بالا و مصرف ناچیز باتری

*بدون نیاز به اینترنت

نرم افزار جاسوسی و شنود spy24 app

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا