اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

دانلود نرم افزار sfp برای هک

دانلود نرم افزار sfp برای هک کردن گوشی فرزندان از راه دور، یکی از بهترین روش های مراقبت از خانواده از خطرات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می باشد.

با خیال راحت گوشی را در دست فرزندان دهید و از راه دور کنترل کنید. دانلود نرم افزار sfp برای هک …

دانلود نرم افزار sfp برای کسانی خوب است که می خواهند موبایل در دست فرزند خود را کنترل کنند. این نرم افزار امکانات بسیاری برای کنترل همه آنچه در گوشی فرزندان می گذرد، دارد.

یکی از مهم ترین دغدغه های والدین در این سال ها، استفاده بیش از حد فرزندان از موبایل می باشد. جدا از وقت بسیاری که فرزندان با گوشی سر می کنند، خطرات بسیاری از طریق اینترنت، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی آن ها را تهدید می کند و نمی توان کنترل آن ها را به آینده سپرد.

از طرفی استفاده از روش های مستقیم تربیتی، مانند گفت و گو و نصیحت کردن، عموما نتیجه ای ندارد، چرا که فرزندان روش های دیگری را می پسندند.

دانلود نرم افزار sfp برای هک
دانلود نرم افزار spy24 برای هک

چند سوال مهم

سوالی که می توان پرسید این است که اگر فرزندان ما از گوشی، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی استفاده نمی کردند، اوقات فراغت خود را چگونه می گذراندند؟!

آیا به اندازه کافی فضای تفریحی داشتند که انرژی های کودکانه خود را تخلیه کنند؟! آیا با والدین ارتباط خوب و دوستانه می توانند برقرار کنند؟! آیا در خانه و به دور از فضای مجازی می توانند دوستان خوبی داشته باشند؟!

اما ممکن است برای شما سوال باشد که چرا فضای مجازی اینقدر برای بچه ها جذاب است؟! پاسخ به این سوال می تواند بسیار کمک کننده باشد. زیرا جذابیت های فضای مجازی را اگر به شکلی دیگر برای بچه ها در فضای واقعی فراهم کنیم، استفاده از گوشی کمتر خواهد شد.

برای دانستن ادامه مقاله در مورد دانلود نرم افزار sfp تاپیک های زیر را بخوانید:

دانلود نرم افزار sfp ؛ جذابیت های گوشی و نرم افزارهای آن

دانلود نرم افزار sfp ؛ احترام به حریم خصوصی

نرم افزار sfp ؛ امکانات نرم افزار برای هک کردن

 

دانلود نرم افزار sfp ؛ جذابیت های گوشی و نرم افزارهای آن

پاسخ به سوال اینکه چرا نرم افزارهای بازی اندروید اینقدر بچه ها را سرگرم می کند، می تواند برای والدین راهگشا باشد. والدین می دانند که هر چیزی را بخواهند از بچه ها بگیرند، ابتدا باید جایگزینش را مهیا کنند.

این را یادآوری کنیم که استفاده از موبایل و نرم افزارهای آن به خودی خود بد نیست، اتفاقا استفاده های خوب بسیاری می توان داشت. ایراد از استفاده های بد فضای مجازی و کنترل نشدن این استفاده است. مخصوصا عدم آگاهی نسبت به خطرات فضای مجازی برای فرزندان، می تواند ایجاد مشکل کند. در ادامه دلایل جذابیت گوشی را خواهیم نوشت:

 

جذابیت همگانی

  • اولین و واضح ترین جواب این هست که، گوشی و بازی های آن برای همه جذاب است! یعنی حتی بزرگترها نیز ممکن است ساعتها پای گوشی و بازی های آن ویا شبکه های اجتماعی بنشینند. توصیه می کنیم اگر بازی هایی وجود دارد که فرزندتان خیلی علاقه مند است، شما نیز حتما یکبار استفاده کنید و بازی کنید. تا راز جذابیت آن را بسته به علاقه های فرزند خودتان بشناسید. هیچ کس به اندازه والدین فرزندان را نمی شناسد.

 

جایزه بازی های اندرویدی

  • بازی های اندرویدی جایزه می دهند. اگر واقعا تشخیص دادید فرزند شما بخاطر جایزه مدام بازی می کند، پس این جایزه را در فضای واقعی به او بدهید. تا به خوبی یاد بگیرد، جایزه مجازی ارزش واقعی ندارد.

 

صبر در تربیت فرزند

  • در تربیت فرزند خود، صبور باشید. صبور بودن به معنای تحمل کردن هر اتفاق بدی نیست، بلکه به معنای این است که به فرزندتان فرصت رشد و شکوفایی بدهید. فرصت فکر کردن و انتخاب درست برای فرزندان خیلی مهم است. شما که نمی توانید همیشه بالای سر فرزندتان باشید و فرزند شما امروز باید یاد بگیرد که فردا چگونه از پس اتفاقات زندگی برآید.

 

شوخی و هیجان و تفریح فضای مجازی

  • فضای گوشی، شبکه های اجتماعی و بازی های اندرویدی، پر از شوخی، خنده و اتفاقات خوب است. اگر فضای خانه حالت دعوا و ناآرامی داشته باشد، طبیعی است استفاده بچه ها از فضای مجازی بیشتر خواهد شد. توصیه می کنیم، وقت هایی از روز را حتما برای بچه ها بگذارید و با آن ها بازی کنید، شوخی کنید و تفریح کنید. هیچ بچه ای بازی کردن در فضای واقعی را به فضای مجازی ترجیح نمی دهد.

 

عدم رشد مهارت های اجتماعی

  • یکی از عیب های استفاده بسیار از گوشی، این است که بخشی از مهارت های فرزندان، یعنی مهارت های اجتماعی و مهارت های دست و ذهن آن ها رشد نمی کند. البته استفاده از گوشی در روزگار ما ناگزیر است. چرا که نه فقط موبایل، همه زندگی ما به سمت اتوماتیک شدن و هوشمند شدن پیش رفته است. به طور مثال باید بگوییم، فرزندی که مدام در گوشی نقاشی می کشد، کمتر می تواند روی کاغذ نقاشی خوب بکشد. ویا فرزندی که مدام از ماشین حساب استفاده کند، به سختی می تواند حساب و کتاب را دستی انجام دهد.

 

نبود فضای مناسب برای تفریح کردن

  • اگر فضای داخل خانه، به اندازه مناسب برای تفریح بچه ها، امکانات نداشته باشد، یعنی والدین حوصله سر و صدای بچه ها را نداشته باشند، و مدام بچه ها مجبور به سکوت و گوشه نشینی شوند، طبیعی است وارد فضای مجازی می شوند. بگذارید بچه ها به اندازه کافی شلوغ بازی کنند. چون در آینده آرام خواهند بود.

 

دانلود نرم افزار sfp ؛ احترام به حریم خصوصی

نرم افزار sfp یکی از چندین نرم افزار برای هک کردن گوشی دیگران می باشد. دقت کنید که استفاده درست از این نرم افزار داشته باشید، چرا که حریم خصوصی افراد ارزشمند است. بهترین استفاده این نرم افزار در حال حاضر برای رابطه والدین و فرزندان است.

بعضی از والدین بسته به شرایط خانوادگی خود، برای فرزندشان موبایل می خرند، ویا موبایل خود را در اختیار فرزند قرار می دهند. این کار به خودی خود بد و عیب نیست، اما کنترل نکردن آن می تواند خطرآفرین باشد.

دقت کنید استفاده از این نرم افزار برای هک کردن گوشی دوستان، فامیل و بستگان تان به هیچ وجه قابل قبول نیست. چرا که نام دیگر نرم افزار sfp نرم افزار مراقبت از خانواده می باشد. شما که به دنبال هک گوشی دوستان خود هستید، اگر آن ها نیز متقابلا گوشی شما را هک کنند، آیا دوست خواهید داشت؟! مطمئنا خیر.

هر نرم افزاری استفاده خاص خود را دارد و تمامی این استفاده ها باید بجا باشد. زیرا در غیر این صورت تاثیرات نامناسبی خواهد داشت.

 

نرم افزار sfp ؛ امکانات نرم افزار برای هک کردن

نرم افزار spf یکی از ساده ترین نرم افزارهای مراقبت از خانواده است که نصب آن نیز کار خاصی ندارد. تمامی امکاناتی که در ذهن خود دارید تا گوشی فرزندتان را بررسی کنید، در این نرم افزار موجود است.

لازم به یادآوری است این نرم افزار دارای نسخه تستی رایگان برای استفاده محدود کاربران می باشد. یعنی بعد از ساخت اکانت در سایت sfp و لاگین کردن، می توانید برای مدتی استفاده رایگان داشته باشید.

دلایل محبوبیت این نرم افزار به شرح زیر است:

1- پشتیبانی از زبان فارسی و مناسب بودن برای فارسی زبانان

2- دادن گزارش تماس: تماس گرفتن با موبایل، ساده ترین و اولین استفاده از آن توسط فرزندان می باشد. با استفاده از نرم افزار گزارشی کامل از نام کانتکت ها، شماره تماس، مدت زمان مکالمه و گزارش تماس هایی که به شکل دستی حذف شده اند، می توانید داشته باشید. ( برنامه کنترل تماس ها )

3- گزارش شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام: امکان نظارت و کنترل شما بر تمامی شبکه های اجتماعی فرزندتان فراهم می باشد. از این رو می توانید کانال ها، گروه ها، پیام ها و تماس های فرزندتان را با خیال راحت کنترل کنید.

4- آگاهی از موقعیت فرزندان: شما می توانید لحظه به لحظه و آنی گزارش موقعیت فرزندتان را داشته باشید. مثلا اگر فرزند شما مدرسه می رود، نقاط رفت و آمد او را مشخص می کنید و سریعا گزارش دریافت می کنید.

5- کنترل برنامه های نصب شده روی گوشی: شما می توانید لیست کاملی از برنامه های روی گوشی داشته باشید و هرکدام نامناسب بودند، بلاک کنید. حتی می توانید در ساعاتی از شبانه روز، استفاده از نرم افزار را مسدود کنید. دانلود نرم افزار sfp برای هک

مدیریت دسترسی

6- مدیریت دسترسی به گوشی روشن و اینترنت: شما می توانید در فضای واقعی برای فرزندتان ساعت خواب، بیداری، استفاده از موبایل، تفریح و… تعریف کنید. اما چنانچه فرزندتان در عمل انجام نداد، استفاده او را غیر مستقیم متوقف کنید.

مثلا گوشی را خاموش روشن کنید. اینترنت دستگاه را قطع و وصل کنید. وب سایت هایی که فرزندتان دیده است، اگر نامناسب می دانید، مسدود کنید.

7- گرفتن گزارش پیام ها: شما می توانید تمامی پیام های فرزندتان در موبایل ویا شبکه های اجتماعی را ردیابی و گزارش آن را داشته باشید.

8- گزارش فایل های دریافتی: همچنین می توانید فایل هایی که فرزندتان از اینترنت دانلود کرده بشناسید. حتی اگر فرزندتان باهوش است و تمامی اطلاعات را پاک می کند، باز هم می توانید گزارش همه تماس ها، پیام ها و فایل ها را داشته باشید.

با استفاده از نرم افزارهای مراقبت از خانواده، کنترل شما از موبایل فرزندتان در سطح بالایی قرار خواهد داشت.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا