همانطور که تقریبا همه می دانیم به خاطر برخی از دلایل، پیام رسان تلگرام توسط وزارت ارتباطات فیلتر شده و خیلی ها در پی استفاده از یک یا چند اپلیکیشن پیام رسان جایگزین تلگرام هستند. در مطالب قبلی چند پیام رسان ایرانی و خارجی را معرفی کردیم که در نبود تلگرام و تا زمان در دسترس شدن آن می توانید از آن استفاده نمایید. اما با دانلود واتساپ از انتهای مطلب و نصب و اجرای آن می توانید از امکاناتی نزدیک به تلگرام استفاده نمایید. دانلود واتساپ Whatsapp

گزارش تمامی پیام های واتس اپ

واتساپ یا واتس آپ اپلیکیشن پیام رسانی است که محبوبیت و شهرت زیادی در کل دنیا دارد و می توان از آن به عنوان بهترین مسنجر برای ارتباط با دوستان و آشنایان در سراسر دنیا یاد کرد زیرا استفاده از واتساپ در دنیا از تلگرام خیلی بیشتر است. در ادامه می توانید با ویژگی های بی نظیر واتساپ آشنا شوید.

امنیت بالای واتس آپ

دانلود واتساپ و ویژگی های آن

اپلیکیشن پیام رسان واتساپ به عنوان یک مسنجر بسیار قدرتمند که امکان تماس های رایگان صوتی و تصویری از طریق آن وجود دارد. با دانلود واتساپ می توانید با اتصال به شبکه های ۳G یا ۴G و یا Wi-Fi به سریعترین شکل ممکن با دوستان خود به مکالمات متنی و صوتی بپردازید.

می توانید به راحت ترین شکل ممکن و در کوتاهترین زمان تصاویر و فیلم ها را برای دوستان خود بفرستید. همچنین امکان ارسال پیام های ویدئویی و چت کردن به صورت گروهی از دیگر امکانات این برنامه می باشد. هر زمان که پیامی برای شما در واتساپ ارسال شود نیازی به باز کردن برنامه برای خواندن پیام نیست و این برنامه در همان زمان به شما خبر می دهد. درست به مانند sms اما با سرعتی بسیار بیشتر.
ارسال تصاویر و فایل ها به صورت کاملا رایگان و قابلیت صحبت کردن به صورت گروهی با مخاطبین و ثبت نام از طریق شماره موبایل از امکانات این برنامه است. از تمایزات واتساپ با دیگر برنامه های پیام رسان می توان به کیفیت بسیار بالا فایل های صوتی اشاره نمود. در ادامه می توانید ویژگی هایی از مسنجر واتساپ را ببینید:

  • ارسال فایل صوتی با بهترین کیفیت بالا و کمترین پهنای باند
  • امکان برقراری تماس صوتی و تصویری تک به تک یا گروهی با کیفیت بسیار بالا
  • رابط و محیط کاربری بسیار ساده و در عین حال مدرن
  • میزان پایین مصرف باتری نسبت به برنامه های مشابه
  • پیدا کردن دوستان با استفاده از شماره تلفن شان
  • امنیت فوق العاده بالا و امکان ایجاد بلاک لیست
  • استفاده کم از حجم اینترنت و فعال شدن با دیتای موبایل
  • اشتراک گذاری فایل های صوتی، تصویری،موزیک،گیف و شکلک ها
  • دانلود واتساپ Whatsapp
هک اطلاعات کاربران اینترنت نسل جدید ۵G
بخوانید:
 
قدرت گرفته از برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی
 

یام رسانی ساده. مطمئن. قابل اطمینان.

با WhatsApp شما می توانید پیام رسانی و تماسی سریع، ساده و امنی داشته باشید به طور رایگان*، قابل استفاده در گوشی های سراسر جهان.* ممکن است هزینه‌های اینترنت همراه اعمال شود. برای جزئیات با اپراتور تلفن همراه خود تماس بگیرید.

برنامه واتساپ بیزینس

واتساپ بیزینس برنامه‌ای رایگان برای دانلود است و با در نظر گرفتن مالکان کسب‌وکار‌های خرد ساخته شده است. برای نمایش محصولات و خدمات خود کاتالوگ بسازید. با استفاده از ابزارهایی برای خودکارسازی، مرتب‌سازی و پاسخ فوری به پیام‌ها به راحتی با مشتریان در ارتباط باشید.

واتساپ می‌تواند به کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ در پشتیبانی مشتریان کمک کند تا اعلان‌های مهم را به مشتریان ابلاغ کنند. درباره رابط برنامه‌نویسی واتساپ بیزینس بیشتر بیاموزید.

منیت به طور پیش فرض

بعضی از شخصی ترین لحظات شما از طریق WhatsApp به اشتراک گذاشته می شود، به همین دلیل ما رمزگذاری سرتاسری را در آخرین نسخه برنامه ایجاد کردیم. هنگام رمز گذاری سرتاسری، پیام ها و تماس های شما محفوظ می باشند تا فقط شما و طرف مکالمه شما بتوانید آنها را بخوانید یا گوش دهید، و نه هیچکس دیگری در این میان، نه حتی WhatsApp.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دکمه بازگشت به بالا