اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینبرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفون

دانلود پینترست به همراه آموزش نصب

دانلود پینترست به همراه آموزش نصب همانطور که پیش از این نیز درباره شبکه اجتماعی پینترست (Pinterest) صحبت کردیم، حتما می دانید که پینترست یک شبکه مخصوص اشتراک گذاری تصاویر است که تاکنون توانسته 250 میلیون کاربر فعال را به خود جذب کند.

این شبکه اجتماعی تقریبا شبیه به اینستاگرام کار می کند، اما برتری هایی هم نسبت به اینستاگرام دارد که از این برتری ها می توان به امکان اشتراک گذاری فیلم های طولانی و فایل های مختلف اشاره کرد. علاوه بر این ها در پینترست امکان تبلیغ کالاها و کسب و کارهای مختلف و خرید مستقیم آن ها نیز وجود دارد.

ما در مطالب قبلی به طور مفصل درباره اپلیکیشن پینترست و قابلیت های فوق العاده آن صحبت کرده ایم که اگر مایل به خواندن آن باشید می توانید برروی لینک پینترست کلیک نمایید.

اما در این نوشته قصد داریم ضمن آموزش نصب و ساخت اکانت در این اپلیکیشن لینک دانلود پینترست را برای گوشی های اندرویدی و آی او اس ارائه دهیم تا علاقه مندان بتوانند از این طریق آخرین نسخه از این اپلیکیشن سودمند را روی تلفن همراه خود نصب نمایند.

شبکه اجتماعی پینترست

همانطور که گفتیم پینترست یک شبکه اجتماعی با قابلیت ها و امکانات فوق العادست که کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. چنانچه شما اطلاعات کافی درباره این شبکه اجتماعی و کارایی آن دارید و اکنون به دنبال لینک دانلود پینترست برای نصب برروی گوشی خود هستید می توانید از لینکی که در ادامه برای شما قرار داده ایم استفاده کنید و این دانلود پینترست را انجام دهید.

دانلود پینترست

اپلیکیشن پینترست با شکل و شمایلی خاص و جذابی که دارد، توانسته عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب در میان کاربران را برای خود کسب کند. این برنامه تا به حال بیش از 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است و توانسته از کاربران خود امتیاز 4.6 را دریافت کند که امتیاز بسیار خوبی برای یک اپلیکیشن به حساب می آید. کار کردن با این شبکه اجتماعی بسیار راحت است و تنها نیاز دارید که پس از دانلود پینترست یک بار در آن ثبت نام کرده و یا اطلاعات اکانت قبلی خود را در آن وارد کنید تا اپلیکیشن به حساب شما متصل گردد. در ادامه درباره نحوه ساخت اکانت در این شبکه اجتماعی بشتر توضیح خواهیم داد.

دانلود پینترست اصلی

دانلود نسخه آی او اس پینترست

دانلود نسخه اندروید پینترست

ساخت اکانت پینترست

قبل از هر چیز می بایست آخرین نسخه از اپلیکیشن این شبکه اجتماعی را از لینک هایی که در بالا قرار داده ایم، دانلود کنید. سپس آن را بر روی گوشی خود نصب و اجرا نمایید و مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  1.  در ابتدای ورود به این اپلیکیشن از شما آدرس ایمیل خواسته می شود که باید آدرس ایمیل خود را به صورت دقیق وارد کنید و سپس گزینه “Continue” را لمس نمایید.
  2. در دومین مرحله باید یک رمز عبور برای ورود به اکانت خود انتخاب و وارد نمایید.
  3. در این مرحله باید یک نام کاربری برای خود انتخاب کرده و به طور کامل بنویسید.
  4. در قسمت بعدی سنتان از شما پرسیده می شود که بهتر است عددی بالاتر از 18 را وارد نمایید.
  5. حال از شما خواسته می شود تا جنسیت خود را وارد نمایید و 3 گزینه در اختیار شما قرار میگیرد. (گزینه Female برای بانوان و گزینه Male برای آقایان استفاده می گردد. در غیر اینصورت گزینه Custom را انتخاب کنید.)
  6. در این مرحله باید کشور خود را انتخاب و وارد کنید.
  7. دانلود پینترست اصلی
  8. کار دیگر تمام است و اکانت شما ساخته شده و می توانید از امکانات پینترست استفاده کنید. اما قبل از استفاده از امکانات این برنامه باید از میان موضوعاتی که به شما پیشنهاد می شود، 5 مورد یا بیشتر را انتخاب کنید تا پست هایی که به شما نمایش داده می شود از میان همان موضوعات انتخابیتان باشد. درصورت تمایل به تغییر موضوعات انتخابی بعدا می توانید موضوعات دیگری را هم انتخاب نمایید.
  9. بعد از انجام مراحل بالا و انتخاب موضوعات موردعلاقه خود، صفحه پینترست به شما نشان داده می شود و می توانید پست هایی در رابطه با موضوعات موردعلاقه خود را مشاهده نمایید. حال در قسمت Following می توانید صفحاتی که دنبال می کنید را مشاهده کرده و همچنین صفحات دیگری را به آن اضافه کنید. در قسمت Notification پیام هایی برای شما نمایش داده می شود که می توانید آن ها را باز و مشاهده کنید. این برنامه یک بخش دیگر به نام Saved دارد که در آن پست هایی که ذخیره کرده اید نمایش داده می شود.

با طی کردن مراحل بالا شما صاحب یک اکانت پینترست شده اید که از این پس می توانید به فعالیت در این شبکه اجتماعی پرداخته و از امکانات آن استفاده نمایید. همچنین در صورت داشتن کسب و کار شخصی می توانید از کسب و کار خود در این شبکه تبلیغ نمایید.

دانلود پینترست اصلی

اجتماعی پینترست

اجتماعی پینترست

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا