مایکروسافت سیستم عامل ویندوز

دانلود کرک فعال سازی تمام نسخه های ویندوز – کرک آفیس – آپدیت ۲۰۲۰

با کرک های ویندوز تمامی نسخه های ویندوز و آفیس را به سرعت و به راحتی فعال کنید … فعال سازی قطعی و مطمئن انواع ویندوز و آفیس به شیوه

دانلود نرم افزار KMSOffline v2.1.2 – Win کرک آفیس

KMSOffline این نرم افزار یک فعال کننده جدید از گروه هکری نام آشنای Ratiborus است که می تواند ویندوز XP، ویندوز ویستا ۷، ویندوز ۸، ۸٫۱، ۱۰، سرور ۲۰۰۸، ۲۰۰۸، R2، ۲۰۱۲، ۲۰۱۲، R2، ۲۰۱۶، ۲۰۱۹، Office 2010/2013/2016/2019 Volume و غیره را بصورت کامل و همیشگی فعال نماید. KMSOffline نرم افزاری قدرتمند برای فعال سازی نرم افزار ها می باشد . همانطوریکه می دانید و شاید اکثر شماها نیز با این مشکل برخورد کرده اید، برخی از نرم افزارهای اساسی سیستم های کامپیوتری از قبیل ویندوز دارای لایسنس هایی هستند که سیاست های سخت گیرانه ای نیز توسط شرکت های ارائه دهنده این نرم افزارها بر روی آنها اعمال شده است. بدین معنی که اگر کاربران نرم افزارهایی از این قبیل را بدون لایسنس خریداری و اقدام به نصب آن کنند، پس از مدتی با خطاهای جدی در این نرم افزارها مواجه خواهند شد. از این رو برای خرید لایسنس ها نیز باید هزینه های زیادی را بپردازند. با نرم افزار KMSOffline به راحتی می توانید این مشکل را حل کنید . با spy24 همراه باشید

دانلود کرک فعال سازی تمام نسخه های ویندوز - کرک آفیس - آپدیت ۲۰۲۰

دانلود نرم افزار KMS Activator Ultimate v2019 4.9 کرک آفیس

KMS Activator Ultimate ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت ماکروسافت به طور میانگین هر ۴ سال یکبار تمدید میشود و نسخه جدیدی از ویندوزهای خود را روانه بازار میکند . آخرین نسخه ویندوز ارائه شده توسط این شرکت ویندوز ۸٫۱ می باشد . شرکت ماکروسافت در سال ۲۰۱۲ ویندوز ۸ نسخه آزمایشی را روانه بازار کرد . بعد از اعمال تغییرات جزئی بر روی ویندوز نسخه نهایی آن روانه بازار شد . برخی از کاربرانی که دسترسی به خرید نسخه اصلی را نداشتند تصمیم به فعال سازی ویندوز با روش سابق مانند کرک و نرم افزارهای اکتیو گرفتند . استفاده از نسخه آزمایشی ویندوزها برخی از دسترسی ها در ویندوز برای کاربران محدود می باشد . مدل زمان استفاده از نسخه آزمایشی در ویندوز ۳۰ روز می باشد .  نرم افزار KMS Activator Ultimate یکی از مشهورترین نرم افزارهای فعال سازی ویندوز نه تنها در ویندوز ۸ بلکه در تمامی ویندوز ها می باشد . حال آخرین نسخه نرم افزار KMS Activator در سال ۲۰۱۴ را میتوان به KMS Activator Ultimate اختصاص داد . نرم افزار ارائه شده از ویندوزهای ۸٫۱ . ۸ و سون و ویستا و ویندوز سرور پشتیبانی میکند . – ویژگی نرم افزار KMS Activator Ultimate : – فعال سازی با چند کلیک ساده – قابلیت فعال سازی ویندوز سرور – رابط کاربری آسان نرم افزار – پشتیبانی از ویندوزهای ۸٫۱ :

Windows 8.1 Professional Windows 8.1 Professional Wmc Windows 8.1 Professional_N Windows 8.1 Enterprise Windows 8.1 Enterprise_N– پشتیبانی از ویندوز سرور ۲۰۱۲ :

Windows Server 2012 R2 Server Standard Windows Server 2012 R2 Datacenter Windows Server 2012 R2 Essentials– پشتیبانی از ویندوز ۸ :

Windows 8 Professional Windows 8 Professional N Windows 8 Enterprise Windows 8 Enterprise Nپشتیبانی از ویندوز ۷ :

Windows 7 Professional Windows 7 Professional N Windows 7 Professional E Windows 7 Enterprise Windows 7 Enterprise N Windows 7 Enterprise E– پشتیبانی از ویندوز ویستا :

Windows Vista Business Windows Vista Business N Windows Vista Enterprise Windows Vista Enterprise N

دانلود نرم افزار Windows 10 Digital License Ultimate v1.6 کرک آفیس

Windows 10 Digital License همانطوریکه میدانیم لایسنس های موجود بر روی انواع نرم افزارها سبب می شود تا کپی کردن این نرم افزارها با مشکل مواجه شود و کاربران هنگام استفاده از این نرم افزارها دچار مشکلاتی از قبیل Lock شدن نرم افزار و یا مشکلات اجرایی نرم افزارها شوند. از این رو ویندوزهایی که هم اکنون ما از آنها استفاده می کنیم به دلیل کپی بودنشان با یک سری محدودیت هایی همراه هستند. این محدودیت ها در برخی اوقات در قالب محدود شدن دسترسی ها به قسمت هایی از ویندوز می باشد که مسئله ای آزار دهنده است. از سوی دیگر حذف و نصب ویندوز نیز دارای مشکلات فراوانی می باشد که زمانبر نیز هست. از این رو نرم افزارهای مختلفی جهت برطرف کردن مشکل لایسنس ویندوزها ارائه شده است که یکی از بهترین این نرم افزارها، نرم افزار Windows 10 Digital License می باشد. این نرم افزار یکی از بهترین ابزارها برای فعالسازی دائم ویندوز ۱۰ می باشد. توضیحات بیشتر در سایت شرکت سازنده.

دانلود نرم افزار Windows 10 Activator Ultimate v2019 1.0 کرک آفیس

Windows 10 Activator نرم افزاری بسیار کاربردی برای استفاده کنندگان از ویندوز ۱۰ است. امروزه به دلیل پیروی بسیاری از شرکت های نرم افزاری و نیز کشورهای عضو قانون کپی رایت از این محدودیت، بسیاری از نرم افزارهایی که توسط شرکت های بزرگ ارائه می شوند بایستی با قیمتی که از طریق شرکت ارائه می شود بصورت اورجینال خریداری شوند. از سویی خرید این نرم افزارها می تواند برای بسیاری از استفادکنندگان گران تمام شود زیرا معمولا این نرم افزارها از قیمت بالایی برخوردارند. به همین دلیل هکرها دست به کار شدند و این نرم افزارها را کرک کرده و به بازار عرضه داشتند. بصورتی که شما هم اکنون می توانید ویندوزی را که قیمت واقعی آن حدود چند ده و یا شاید چند صد دلار باشد را با قیمت ۱۰ – ۱۵ هزار تومان خریداری نمایید. اما استفاده از این ویندوزها در دراز مدت باعث از کار افتادن کرک آن شده و کاربران را با محدودیت هایی روبرو می کند که سبب می شود تا تمامی امکانات ویندوز در اختیار کاربران قرار نگرفته و دائما با پیغام هایی مبنی بر خرید نسخه اصلی ویندوز روبرو شوند. در این حالت نرم افزارهایی نظیر Windows 10 Activator می تواند بسیار کاربردی باشند. این نرم افزار بهترین برنامه برای فعال کردن دائمی ویندوز ۱۰ است. علاوه بر آن استفاده از آن نیز آسان است و نیازی به تجربه ندارد تا بتوانید کلیدهای فعال سازی را هنگام استفاده از برنامه استخراج کنید.

دانلود نرم افزار Windows 10 Permanent Activator Ultimate 2019 v2.7

Windows 10 Permanent Activator نرم افزاری بسیار کاربردی است که ابزاری بسیار مفید جهت ویرایش و تصحیح فایل های مربوط به لایسنس های ویندوز ۱۰ است. امروزه استفاده از ویندوزهای اورجینال به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارند (مخصوصا در کشور ما) بسیار رایج نیست. از اینرو کاربران اکثرا از ویندوزهای کرک شده استفاده می نمایند. هکرهای سراسر جهان در هنگام ارائه نسخه جدیدی از ویندوز، آنرا کرک کرده و با عناوین مختلفی به بازار عرضه می کنند. یکی از مزیت های این ویندوزها قیمت فوق العاده پایین آن نسبت به نسخه اورجینال آن می باشد. همین دلیل کافیست تا کاربران از این نسخه ها استفاده نمایند. ولی بزرگترین عیب این نسخه از ویندوزها را می توان به نبود لایسنس کامل و از بین رفتن آن پس از مدتی استفاده از نسخه های کرک شده به شمار آورد. نرم افزاری که هم اکنون در اختیار دارید سبب می شود تا لایسنس ها و Keyهای ویندوز به طور خودکار و روزانه به روز شوند. این نرم افزار یکی از بهترین اکتیویتورهای ویندوز ۱۰ است که به روزرسانی های کلیدی و مکملهای روزانه را انجام میدهد. همچنین بهترین برنامه برای فعال شدن ویندوز ۱۰ شما به طور دائم می باشد.

  • Windows 10 AIO 1909 Build 18363.778 April 2020 ویندوز ۱۰

دانلود نرم افزار Windows 10 All Editions Activator 2019 v1.0 کرک آفیس

Windows 10 All Editions Activator یک نرم افزار بسیار جدید و پر طرفدار می باشد که توسط کمپانی MrSzzS ساخته شده است. این نرم افزار بسیار کاربردی و کاربر پسند قادر است تمامی نسخه های ویندوز ۱۰ را فعال کند و با نصب این نرم افزار دیگر لازم نیس شما هیچگونه نگرانی درباره فعال سازی ویندوز خود داشته باشید. این ابزار با رابط کاریری بسیار ساده آسان خود باعث ایجاد یک محیط ساده برای استفاده ی عموم کاربران شده است. برای فعالسازی ویندوز خود با این نرم افزار فقط کافی است شماره مورد نظر را انتخاب کنید و آن را در محل مورد نظر وارد کنید. پس از انجام این دو مرحله ی ساده ویندوز شما فعال می شود و شما می توانید به سادگی به کارهای روزمره خود بپردازید.

دانلود نرم افزار Microsoft Activation Scripts v1.0 کرک آفیس

Microsoft Activation Scripts یک نرم افزار فعالساز مایکروسافت می باشد که ویژگی های جذاب و کاربردی همچون فعال سازی دائمی برای سخت افزار سیستم شما، سرویس به روز رسانی ویندوز و اینترنت، فعال سازی KMS آنلاین، امکان استفاده از VPN و حریم خصوصی، فرآیند فعال سازی اسکریپت و غیره می باشد. با استفاده از این ابزار به سادگی تمامی نرم افزار های مورد نیاز و دلخواهتان را بدون نگرانی روی سیستم خود بارگذاری کنید و با یک کلیک به سادگی آن هارا فعال سازی کنید. این نرم افزار فعالساز به دلیل سهولت در استفاده، در بین کاربران طرفداران زیادی داشته است. بنابراین اگر به دنبال یک نرم افزار فعالساز ساده و پرطرفدار می گردید، ما این نرم افزار را به شما پیشنهاد می کنیم.

دانلود نرم افزار KMS/2038 & Digital & Online Activation- win کرک آفیس

KMS/2038 & Digital & Online Activation، نرم افزاری بسیار کاربردی برای فعالسازی آنلاین برنامه ها می باشد. این ابزار شامل ۴ روش مختلف فعال سازی است که این روش ها شامل فعالسازی به صورت KMS Inject، Digital، KMS 2038 و فعال سازی آنلاین می باشند. همچنیم این برنامه ی هوشمند می تواند به سادگی بعضی از برنامه های امنیتی و فایل های آلوده به ویروس را گزارش کند. نکته قابل توجه این است که روشهای Windivert و Activation دیجیتال به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته اند. این نرم افزار کاربردی و کاربر پسند یکی از نرم افزار های مورد نیاز برای هر سیستم کامپیوتری می باشد. توضیحات بیشتر در سایت شرکت سازنده. 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا