اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

دانلود کلاب هاوس برای ویندوز و مک و لینوکس کامپیوتر و لپتاپ

پس از انتشار اولین نسخه از اپلیکیشن جنجالی دانلود کلاب هاوس، که تنها از دیوایس های iOS پشتیبانی می کرد، نسخه های غیررسمی اندروید این اپ نیز به بازار آمد و ما نیز نسخه اندروید کلاب هاوس را برای شما عزیزان قرار دادیم.

پس از انتشار اولین نسخه از اپلیکیشن جنجالی کلاب هاوس، که تنها از دیوایس های iOS پشتیبانی می کرد، نسخه های غیررسمی اندروید این اپ نیز به بازار آمد و ما نیز نسخه اندروید کلاب هاوس را برای شما عزیزان قرار دادیم.

آشنایی با نحوه ارتقا امنیت فایرفاکس

دانلود کلاب هاوس برای ویندوز و کامپیوتر و لپتاپ

اما به سبب تقاضای بالا برای استفاده از کلاب هاوس بر روی لپ تاپ و کامپیوتر، یکی از کارشناسان حوزه نرم افزار در ایران به نام میلاد نوی که نسخه اندروید کلاب هاوس در کافه بازار را نیز او منتشر کرده، اقدام به انتشار نسخه ای ای برنامه کلاب هاوس تحت ویندوز و مک کرد که قابلیت نصب روی کامپیوتر و لپتاپ را دارد و کاربران می توانند مثل اپ های واتساپ وب و تلگرام نسخه وب از کلاب هاوس نسخه وب و ویندوز نیز روی سیستم خود استفاده کنند.

کلاب هاوس Clubhouse عنوان یکی از جدیدترین شبکه های اجتماعیست که به تازگی سری در سرها در آورده است. کلاب هاوس اخیرا با حضور ایلان ماسک در یکی از اتاق‌های گفتگو این شبکه، بر روی زبان‌ها افتاد. این اپلیکیشن که به شبکه اجتماعی ویس شهرت دارد در مدت زمانی کوتاه توانست توجه میلیون ها نفر را به خود جلب کند.  شما با دانلود کلاب هاوس این امکان را خواهید داشت تا از امکان چت صوتی بهره مند شوید. کلاب هاوس در اپریل 2020 راه اندازی شد و تا کنون تعداد نصب کلاب هاوس از 2 میلیون نفر کاربر گذر کرده است. در حال حاضر این اپلیکیشن نوظهور ارزشی معادل 1 میلیارد دلار دارد و پیش بینی می شود این رقم به بیشتر از این ها برسد.

دانلود کلاب هاوس

لینک دانلود از اپ استور (App store)

لینک دانلود گوگل پلی (google play)

دانلود clubhouse برای Linux   با حجم  ۸۹.۳ مگابایت فقط برای سیستم های ۶۴ بیت

دانلود clubhouse برای Mac با حجم  ۹۴ مگابایت فقط برای سیستم های ۶۴ بیت

دانلود clubhouse برای Windowsبا حجم  ۹۰ مگابایت برای سیستم های ۳۲ و ۶۴ بیت

پس از نصب کلاب هاوس برای دسترسی به این اپلیکیشن به یک دعوت‌نامه از سوی کاربران کلاب هاوس نیاز دارید. هر کاربر جدید دو دعوتنامه دارد و بعد از استفاده تعداد دعوتنامه بیشتری نیز به او اختصاص داده می‌شود. در صورتی که دعوتنامه نداشته باشید می‌توانید با طی کردن مراحل ثبت نام، نام کاربری خود را در این شبکه ثبت کنید. در صورتی که یکی از دوستان شما که شماره تلفن‌تان را در لیست تماس‌های خود داشته باشد و درون این شبکه دعوتنامه‌ای در اختیار داشته باشد می‌تواند با انتخاب نام، شما را به استفاده از این سرویس دعوت کند.

آموزش نصب کلاب هاوس، ثبت نام و عضویت در کلاب هاوس Clubhouse :

شما باید شماره تلفن و نام واقعی خود را به Clubhouse بدهید. قبل از اینکه حتی دعوت شوید، می‌توانید نام کاربری نهایی خود را برای این سرویس رزرو کنید. شخصی که شما را دعوت می‌کند به شماره تلفن‌تان احتیاج دارد. لینکی به این شکل joinclubhouse.com/app  برای شما ارسال می‌شود که می‌توانید از طریق آن وارد سیستم شوید.
می‌توانید حساب کاربری توییتر خود را به کلاب هاوس پیوند دهید. حتی می‌توانید عکس پروفایل توییترتان هم برای این شبکه لحاظ کنید.
کلاب هاوس همچنین کمک می‌کند تا مخاطبان خود را به هم پیوند دهید؛ به این معنی که پیدا کردن افراد برای پیگیری آسان‌تر باشد.
پس از ورود به سیستم می‌توانید آدرس ایمیل‌تان را با سرویس تایید کنید تا در صورت بروز مشکل، آن را به عنوان روشی برای اتصال مجدد در اختیار داشته باشید.

چرا فقط کاربران آیفون امکان استفاده از این شبکه اجتماعی را دارند؟ 

از آنجا که تعداد کاربران اندروید بیشتر از کاربران آیفون در سراسر جهان است، توسعه دهندگان درصددند به آرامی مقیاس خود را افزایش دهند؛ شروع کار با اندروید ممکن است باعث اختلال در سرورهای کلاب هاوس شود. چند نفر می‌توانند در گفتگو و اتاق‌ها شرکت کنند؟ 

محدودیت کلاب هاوس ۵ هزار نفر در هر اتاق بود که بعدا این محدودیت برداشته شد. آیا امکان استفاده از Clubhouse در iPad وجود دارد؟ 

کلاب هاوس برای سیستم عامل آی‌اواس ارایه شده، بنابراین امکان استفاده روی آیپد نیز وجود دارد، اما این اپلیکیشن در حال حاضر برای iPadOS بهینه نشده است. بنابراین شما می‌توانید از این برنامه در یک پنجره کوچک استفاده کنید یا آن را در اندازه‌ی بزرگنمایی شده‌ی دو برابری مشاهده کنید.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا