برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دانلود نرم افزار هک وای فای اندروید | AndroDumpper

( AndroDumpper ( WPS Connect نرم افزار کاربردی و حرفه ای برای هک شبکه های وای فای و تست امنیت مودم ها می باشد که توسط Osama Abukmail برای اندروید منتشر شده است . این نرم افزار قدرتمند به صورت رایگان در گوگل پلی ارائه شده است و تاکنون بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود شده است و توانسته امتیاز خوب ۴٫۴ از ۵٫۰ را کسب کند و ما نیز تصمیم گرفتیم این نرم افزار محبوب را برای شما کاربران عزیز spy24 قرار بدهیم . این نرم افزار سعی خواهید کرد تا به روترهایی که WPS فعال دارند و دارای آسیب پذیری بالایی هستند نفوذ کند و به آن ها متصل شود . ( AndroDumpper ( WPS Connect برای اهداف آموزشی و تست امنیت ارائه شده است و هرگونه استفاده نادرست از آن برعهده خود شخص می باشد . برای اجرا این نرم افزار حتما لازم نیست که اسمارتفون شما روت شده باشد ,اما در صورت روت بودن دستگاه نرم افزار عملکرد بهتری خواهد داشت . لازم به ذکر است که این نرم افزار فقط در دستگاه های دارای اندروید ۵ و بالاتر بدون روت قابل اجرا می باشد .

در ادامه شاید بپسندید :  دانلود Done – Daily planner, to do & widget 1.5.3 نرم افزار مدیریت کار های روزانه برای اندروید

ویژگی های ( AndroDumpper ( WPS Connect:

امکان نمایش رمز عبور مودم های متصل در دستگاه های روت شده

امکان استفاده برای تست شبکه و امنیت مودم های داخلی

بدون نیاز به وارد کردن کد های دستی

انتخاب بین حالت استفاده بدون روت و دسترسی با روت در اندروید ۵

نیاز به دسترسی موقیعیت مکانی برای اجرای صحیح

هک وای فای مخفی شده اندروید: دانلود اندروید دامپر

دانلود ۳٫۱۱ AndroDumper برنامه هک وای فای برای اندروید 

دانلود AndroDumper برنامه هک وای فای برای اندروید

نسخه آخر ۳٫۱۱ در سایت قرار گرفت

AndroDumper اندرو دامپر یک برنامه کاربردی برای آگاهی داشتن از امنیت مودم خود میباشد.در واقع این برنامه تلاش می کند تا دستگاه اندرویدی شما را به وای فای و یا مودم های اطرافتان متصل کند. با کمک این نرم افزار می توانید به وای فای هایی که WPS آنها فعال است، وصل شده و از آنها استفاده کنید لذت ببرید.این برنامه در گوگل پلی به صورت رایگان عرضه شده است و میتوانید از سایت کافه اپس آخرین نسخه برنامه اندرو دامپر برای اندروید دانلود و نصب کنید.در نصب این برنامه دقت کنید که باید گوشی موبایل شما روت شده باشد و اگر هم روت نشده باشد باید اندروید ۵ به بالا داشته باشید تا نرم افزار به راحتی بتواند کار کند با ما بروز باشید تا به آخرین نسخه برنامه AndroDumper برای اندروید دسترسی پیدا کنید همراه کافه اپس باشید…

نکته : برای استفاده از این برنامه گوشی شما باید روت شده باشد. برای آموزشی چگونگی روت گوشی های تلفن همراه به این لینک مراجعه کنید

مورد بعدی، امکان استفاده از این اپلیکیشن در اندروید های ۵ به بالا می باشد.
هک وای فای مخفی شده اندروید

(AndroDumpper ( WPS Connect | نرم افزار هک وای فای برای اندروید شبکه وای فای و تست امنیت

ویژگی های برنامه AndroDumper برای اندروید

  • کاملا رایگان و قابل نصب در گوشی های اندروید و تبلت
  • پشتیبانی از اندروید ۴ به بالا
  • قابلیت نمایش دادن پسورد های مودم
  • انتخاب بین حالت استفاده بدون روت و دسترسی با روت در اندروید ۵
  • و…

تغییرات نسخه جدید

  • Big Support for android Oreo
  • other improvements and fixes
  • هک وای فای مخفی شده اندروید

در صورت بروز هر گونه مشکل در رابطه با همین پست نظرات خود را اعلام کنید تا توسط کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.

دانلود AndroDumpper

دانلود برنامه هک وایفای spy24

۴٫۳ / ۵ ( ۱۳۷ votes  )

آموزش غیر فعال کردن WPS مودم: دانلود AndroDumpper

WPS یا Wi-Fi Protected Setup استاندارد شبکه وایرلس است که سعی می کند ارتباط بین مودم و دستگاه های وایرلس را سریع تر و راحت تر برقرار می کند. در حالت معمول، نمی توان بدون اطلاع از نام شبکه (SSID) و رمز وایرلس به شبکه وایرلس وصل شد اما درصورتی که دکمه WPS را در پشت یا جلوی مودم فشار دهید و یا در تنظیمات مودم WPS را Active کنید تمامی دستگاه های اطراف مودم می توانند بدون نیاز به رمز وایرلس به مودم شما وصل شوند. پس بهتر است برای جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی WPS را در مودم خود غیرفعال کنید.
حتی در حال حاضر نرم افزارهایی هستند که با نصب آن بر روی گوشی موبایل بدون دسترسی به مودم می توانید در صورت فعال بودن WPS در مودم، به آن متصل شده و از سرویس اینترنت سوء استفاده کنید.

برای غیر فعال کردن WPS در مودم خود (در صورتی که مودم شما از غیر فعال سازی WPS پشتیبانی کند) باید وارد تنظیمات مودم شوید و از بخش تنظیمات LAN و یا Wireless اقدام به غیر فعال سازی WPS یا QSS کنید تا از سوء استفاده از مودم خود جلوگیری نمایید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا