بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفون

دانلود Droidsheep برای هک گوشی دیگران

دانلود Droidsheep برای هک گوشی دیگران و شبکه وای فای ، دانلود برنامه هک گوشی دیگران ، هک گوشی اندروید

یکی از برنامه های هک شبکه وایرلس و نفوذ به اکانت شبکه های اجتماعینظیر فیسبوک و اینستاگرام، برنامه Droidsheep می باشد.

این برنامه برای شناسایی نقاط ضعف و آسیب پذیری های شبکه طراحی و ساخته شده است و امکانات بی نظیری برای شناسایی آسیب پذیری ها و تهدیدات شبکه، در اختیار کارشناسان امنیت قرار می دهد.

اما از آنجا که برنامه های تست نفوذ و شناسایی نقاط ضعف، همچون چاقویی دولبه عمل می کنند، گاهی هکرها نیز از این برنامه ها برای استفاده در مقاصد خودشان استفاده می نمایند.

در این بخش قصد داریم در رابطه با برنامه Droidsheep اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان گذاشته و در نهایت لینک دانلود این برنامه را به صورت رایگان قرار دهیم.

همانطور که اشاره شد، برنامه درویدشیپ یک برنامه تست نفوذ در شبکه بوده که برای هک اندروید و نفوذ به اکانت شبکه های اجتماعی نیز کاربرد فراوان دارد.

این برنامه در حقیقت برای دست یافتن به چنین هدفی، از سیشن ها استفاده می کند.

این برنامه با هک کردن کلید نشست (Session key) مورد توافق بین طرفین ارتباط، قادر به بدست آوردن اطلاعات حساب کاربری شبکه های اجتماعی یاد شده می باشد.

البته باید به خاطر داشته باشید که برای کار با این برنامه، همانند تعداد بسیار زیاد برنامه های هک، نظیر zANTI و Androdumpper که در مطالب پیشن به معرفی آن ها پرداختیم، به دسترسی روت نیازمند می باشیم.

دانلود Droidsheep برای هک گوشی دیگران ، دانلود برنامه هک گوشی دیگران ، هک گوشی اندروید ، هک شبکه وایرلس و نفوذ به اکانت شبکه های اجتماعی نظیر

نحوه کار نرم افزار Droidsheep

ندروید بزرگ‌ترین سیستم‌عامل موبایل برای اسمارت‌فون است. با استفاده از این سیستم‌عامل کارهای خارق‌العاده‌ای را می‌توان روی گوشی انجام داد. اندروید تنها یک ماشین نیست، بلکه وقتی روت می‌شود تبدیل به‌یک ماشین کامپیوتر با تمام امکانات و ویژگی‌های ممکن می‌شود و به‌کاربر این امکان را می‌دهد تا به‌دستگاه اندرویدی دسترسی کامل داشته باشد. 

دانلود Droidsheep برای هک گوشی دیگران ، دانلود برنامه هک گوشی دیگران ، هک گوشی اندروید ، هک شبکه وایرلس و نفوذ به اکانت شبکه های اجتماعی نظیر

تمام ابزاری که از شبکه وایرلس برای انتقال داده استفاده می کنند، اطلاعاتی را در فضا منتشر می کنند.

منتها چون این اطلاعات برای مقصد خاصی فرستاده می شوند، معمولا بقیه دستگاه ها از گرفتن آن خودداری کرده و فقط مقصد آن را دریافت می کند.

اما برنامه Droidsheep اینچنین نیست و تقریبا تمامی اطلاعات موجود در شبکه ای که به آن متصل است را دریافت می کند.

سپس این اطلاعات دریافت شده را طبقه بندی کرده و اقدام به دریافت کدهای Session می نماید.

سپس از این کدها که در حقیقت کلید ارتباط بین دستگاه هک شده و سایت مورد نظرش می باشد، برای ارتباط با آن سایت استفاده می کند.

در حقیقت نرم افزار Droidsheep در صورت آسیب پذیر بودن شبکه، کلید های نشست را سرقت کرده و از آن کلیدها برای ارتباط خودش با وبسایت ها استفاده می نماید.

پس از اینکه Droidsheep کلیدهای نشست را سرقت کرد، از آن برای اتصال به وبسایت مورد نظر استفاده می نماید و خود را به جای کاربر اصلی جا می زند. درویدشیپ با استفاده از این شیوه، قادر خواهد بود اکانت های شبکه های اجتماعی و تقریبا تمامی وبسایت ها را هک نماید.

دانلود برنامه Droidsheep

علاقه مندان به این برنامه کاربردی می توانند از طریق لینک زیر اقدام به دانلود Droidsheep برای نسخه اندروید نمایند.

DroidSheep یک برنامه Android منبع منبع باز است که توسط Corsin Camichel ساخته شده است و به شما امکان می دهد جلسات محافظت نشده مرورگر وب را با استفاده از WiFi رهگیری کنید. DroidSheep APK یک نرم افزار است که فقط برای آزمایش آسیب پذیری های امنیتی ساخته شده است و برای آسیب رساندن به هر شخص ساخته نشده است. این دستگاه بر روی سیستم عامل Android کار می کند و برای استفاده از DroidSheep باید دستگاه خود را ریشه دار کنید. DroidSheep به عنوان یک فایل APK همراه است ، اما اگر کد منبع را می خواهید ، می توانید آن را از repo نویسنده اصلی Github دریافت کنید. این کار توسط کورسین کامیچل مدیریت نمی شود و محتوای این وب سایت فقط باید به عنوان دستورالعمل استفاده شود.

استفاده از DroidSheep به صلاحدید و ریسک شما انجام می شود. شما فقط مسئولیت هر نتیجه از چنین فعالیت هایی خواهید بود.

DroidSheep چگونه کار می کند؟

هنگامی که کاربران از طریق WiFi در تعامل هستند ، طرف های دیگر در محدوده انتقال نیز می توانند مخفیانه به این رویداد گوش دهند. DroidSheep با خواندن تمام بسته های بین فرستنده و گیرنده کار می کند. این گزینه برای بررسی هرگونه آسیب پذیری امنیتی در کنار شما ایده آل است. تنها راه حل برای جلوگیری از این امر استفاده از HTTPS است. اگر قبلاً مجوز SSL را در وب سایت خود پیاده سازی کرده اید ، بنابراین نیازی به استفاده از DroidSheep برای بررسی آسیب پذیری ها ندارید زیرا قبلاً رمزگذاری شده و محافظت شده اید.

چرا DroidSheep را انتخاب می کنید؟

برخلاف دیگر ابزارهای شبکه ، DroidSheep ساده است و برای اهداف آزمایش بسیار قابل اعتماد است. این امکان را برای شما فراهم می کند که یک تهدید را شبیه سازی کنید و آسیب پذیری ها را در شبکه فعلی خود پیدا کنید ، بنابراین می توانید به راحتی موضوعات را تشخیص داده و روش های مناسبی را برای جلوگیری از تهدیدها به کار بگیرید.

APK برای نصب DroidSheep

به منظور استفاده از DroidSheep برای انجام آزمایشات ، دستگاه شما به مجوزهای ریشه نیاز دارد. اگر مجوزهای ریشه ندارید ، نمی توانید از این برنامه استفاده کنید. به این دلیل که برای کار صحیح ، DroidSheep نیاز به نصب Busybox در دستگاه شما دارد. Busybox سیستم شما را با برخی دستورات اضافی و مفید لینوکس در اختیار شما قرار می دهد.

وقتی گواهی SSL را در وب سایت خود پیاده سازی می کنید ، DroidSheep هنوز می تواند به محتوای منتقل کننده شما گوش کند ، اما DroidSheep به دلیل رمزگذاری شده نمی تواند محتوای واقعی را بخواند. بنابراین ، برای خواندن مطالب واقعی ، باید آن را رمزگشایی کنید. این عملی و امکان پذیر نیست.

از زمانی که من این راهنما را می نویسم ، در Marshmallow کار نمی کند. اما من این کار را با موفقیت در Jellybeans و Kitkat استفاده کرده ام و می توانم تأیید کنم که کار می کند.

دانلود Droidsheep برای هک گوشی دیگران ، دانلود برنامه هک گوشی دیگران ، هک گوشی اندروید ، هک شبکه وایرلس و نفوذ به اکانت شبکه های اجتماعی نظیر
  1. باز دانلود APK
  2. BusyBox
  3. Android Jelly Bean / KitKat
  4. امتیازات ریشه
  5. شبکه WiFi
  6. هک گوشی اندروید

فرآیند نصب DroidSheep هک گوشی اندروید

در این بخش یاد می گیرید که DroidSheep را به درستی روی دستگاه خود نصب کنید. تمام مراحل نصب DroidSheep در این بخش قرار دارد ، بنابراین نیازی به جستجوی مکان دیگری نیست. و لطفا توجه داشته باشید که ریشه در این راهنما پوشش داده نشده است و باید آن را در انجمن XDA جستجو کنید.

apk Droidsheep را می توانید از لینک زیر بارگیری کنید. پس از بارگیری فایل ، روی نصب ضربه بزنید و نصب آن شروع خواهد شد. پس از بارگیری DroidSheep ، آن را باز کنید. اکنون ، از شما می خواهد که مجوزهای ریشه ای را به منظور درست کار کردن اعطا کنید. بسته به نوع مدیر ریشه ای که استفاده می کنید ممکن است این پیام متفاوت باشد. هنگامی که مجوزهای اصلی را به DroidSheep اعطا کردید ، اکنون از شما می خواهد Busybox را نصب کنید.

همانطور که در بخش قبلی گفتم ، Busybox دستورات اضافی لینوکس را برای دستگاه شما حمل می کند. DroidSheep برای اجرای وظایف خود باید از این دستورات لینوکس استفاده کند. نصب Busybox بسیار ساده است. شما باید به Google Playstore بروید و Busybox را در پلی استور جستجو کنید یا می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود Droidsheep برای هک گوشی دیگران ، دانلود برنامه هک گوشی دیگران ، هک گوشی اندروید ، هک شبکه وایرلس و نفوذ به اکانت شبکه های اجتماعی نظیر

دانلود DroidSheep

حال بر روی پرونده بارگیری شده Busybox ضربه بزنید و آن را نصب کنید. پس از آن ، میانبر در منوی شما ایجاد می شود و شما باید برنامه Busybox را باز کنید. سپس بر روی دکمه نصب ضربه بزنید و نصب آن چند ثانیه طول خواهد کشید. پس از اتمام نصب ، پیامی مانند این نمایش داده می شود. اکنون دستگاه خود را دوباره راه اندازی کنید و دوباره به برنامه DroidSheep برگردید.

اگر هنوز “Busybox نصب نشده است” را در DroidSheep دریافت می کنید ، باید بررسی کنید که Busybox شما به درستی نصب شده است یا خیر. اگر نصب شما واقعاً موفقیت آمیز بود ، فقط یک پیام سلب مسئولیت از DroidSheep دریافت خواهید کرد. برای استفاده از DroidSheep ، باید آن را بپذیرید.

DroidSheep چگونه کار می کند؟

رابط کاربری DroidSheep بسیار ساده است و شما دو گزینه کادر انتخاب و دکمه شروع را مشاهده خواهید کرد. در کنار دکمه شروع ، در سمت چپ ، یک قسمت متنی مشاهده خواهید کرد که وضعیت DroidSheep را نشان می دهد. در بالای صفحه ، آدرس کلاهبرداری را مشاهده خواهید کرد.

با انتخاب کادر کادر ARP ، به طرف های دیگر در شبکه خود می گویید که شما روتر هستید و آنها به DroidSheep منتقل می شوند. با انتخاب عمومی ، DroidSheep به هر کوکی در محدوده گوش می دهد. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و آزمایش را شروع کنید. می توانید از یک دستگاه دیگر استفاده کنید ، از هر آدرس HTTP بازدید کنید و سپس DroidSheep شروع به ضبط آن خواهد کرد.

عیب یابی DroidSheep

در مقایسه با سایر برنامه های مشابه دیگر ، استفاده از DroidSheep بسیار آسان است ، اما گاهی اوقات ممکن است هنگام استفاده از DroidSheep با برخی از مشکلات مواجه شوید. رایج ترین مسئله ناسازگاری آن با نسخه های جدیدتر Android است. تنها راه حل برای غلبه بر این ، بازگشت به نسخه قدیمی Android به طور موقت است. برای این کار می توانید از تلفن قدیمی خود استفاده کنید.

دانلود Droidsheep برای هک گوشی دیگران ، دانلود برنامه هک گوشی دیگران ، هک گوشی اندروید ، هک شبکه وایرلس و نفوذ به اکانت شبکه های اجتماعی نظیر

DroidSheep Guard

DroidSheep Guard با DroidSheep منتشر شد و قصد دارد از DroidSheep محافظت کند. این امر بیشتر به سمت توسعه دهندگان متمرکز شده است زیرا به آنها امکان می دهد عملکرد DroidSheep را آزمایش کنند.

گزینه های DroidSheep

زانتی

zANTI یک جایگزین عالی برای DroidSheep است. zANTI جدیدتر از DroidSheep است و تقریباً از هر نسخه Android پشتیبانی می کند. اگر به دنبال یک راه حل پیشرفته هستید ، آنگاه zANTI برای شما مناسب است. تنها اشکال zANTI این است که رابط کمی پیچیده است. اما ما آن را به هر کسی که به دنبال ویژگی های پیشرفته تر است توصیه می کنیم. همچنین می توانید از نرم افزار zANTI در رایانه شخصی یا رایانه شخصی خود استفاده کنید. (با استفاده از BlueStacks به عنوان zANTI ، به طور رسمی پشتیبانی از رایانه شخصی را ارائه نمی دهد.) اگر چیزی اشتباه پیش رود یا اینکه نصب در حین نصب خراب شود ، می توانید ویندوز را با استفاده از نرم افزاری مانند Etcher نصب مجدد کنید. به شما کمک می کند مشکلات نصب را سریعتر حل کنید.

cSploit

cSploit یک برنامه منبع باز است که با همان هدف zANTI سرو می شود. کد منبع آن به طور آزاد در Github در دسترس عموم است. cSploit برای هر کسی که می خواهد از برنامه استفاده کند و همزمان به برنامه کمک کند ، ایده آل است.

اعتبار برنامه نویس

با تشکر صمیمانه ما از کورسین کامیچل و همه افراد دیگر در Github که وقت ارزشمند خود را صرف کمک به توسعه DroidSheep کردند.

دانلود درویدشیپ اندروید هک گوشی اندروید

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا