برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دریافت imei گوشی در چند دقیقه

آیا با  دریافت IMEI گوشی آشنایی دارید؟ آیا می دانید دریافت IMEI گوشی چیست و چه کاربردی دارد؟ IMEI یک کد 15 رقمی برای گوشی همراه شما می باشد، این کد تنها مختص به گوشی همراه شما و هیچ گوشی دیگری نمی تواند از این گوشی استفاده کند، برای مثال شما یک خط سیم کارت همراه دارید که شماره آن تنها مختص به خود شما می باشد، کد 15 رقمی IMEI نیز یک شماره مانند شماره تلفن همراه شما می باشد که تنها مختص به خود شما است و هیچ شخص دیگری نمی تواند از آن استفاده کند.

دریافت imei گوشی

کد IMEI گوشی همراه چیست؟

کد IMEI یک کد 15 رقمی و اختصاصی می باشد که از طریق شبکه های اصلی سازندگان گوشی همراه پشتیبانی می شود و در سامانه میتواند گوشی شما را از راه دور پیدا کند، برای مثال اگر شما گوشی همراه خود گم کرده باشید و قادر به پیدا کردن موقعیت جغرافیایی آن نباشید می توانید با ارائه کد IMEI به سامانه های اصلی به راحتی گوشی همراه خود را پیدا کنید.

بسیاری از افراد نسبت به دریافت IMEI گوشی اطلاعات کافی را ندارند و نمی دانند چه کاربردی دارد، زیرا این کد به تازگی روش های ساده دریافت خود را طراحی کرده است و در زمان قدیم شما برای دریافت کد IMEI گوشی باید تنها از مراجع قضایی اقدام می کردید، اما در سال 1400 با توجه به پیشرفت تکنولوژی شما به راحتی می توانید کد IMEI را بدون مراجعه به مراکز خدمات و قضایی حتی در خانه دریافت کنید.

دریافت IMEI گوشی :

برای دریافت کد IMEI گوشی راه های بسیار زیادی وجود دارد که در ین قسمت به صورت جداگانه هر کدام از آنها را برای شما توضیح داده ایم.

دریافت imei گوشی

راه های دریافت IMEI گوشی :

1 ــ استفاده از کد های دستوری :

اگر شما کد IMEI گوشی همراه خود را ندارید می توانید از کد های دستوری برای دریافت IMEI گوشی در کوتاه ترین زمان ممکن با ساده ترین روش استفاده کنید، تنها کافی است که کد دستوری #60* را در سامانه وارد کنید، سپس سامانه گوشی همراه به صورت خودکار کد IMEI را در اختیار شما قرار خواهد داد.

این کد مانند یک سریال به همراه چندین عدد است، به شما پیشنهاد می کنیم از کد پیشنهادی عکس بگیرید و شماره های داده شده را به عنوان کد 15 رقمی IMEI برای همیشه به یاد داشته باشید تا در زمانی که گوشی همراه خود را گم کردید تنها در با ارائه کد IMEI به سامانه های مختلف تنها در چند دقیقه گوشی همراه خود را ردیابی کنید.

2 ــ استفاده از تنظیمات گوشی :

وقتی که شما می توانید با استفاده از کد های دستوری شماره کد 15 رقمی IMEI را دریافت کنید، یعنی کد در دستگاه شما موجود می باشد و شما با وارد کردن کد تنها به آن دسترسی پیدا خواهید کرد، پس با گشتن و زیرو رو کردن گوشی خود حتی بدون استفاده از کد دستوری نیز می توانید کد 15 رقمی IMEI را دریافت کرد، اما چگونه دریافت IMEI گوشی را انجام دهیم؟

برای دریافت IMEI گوشی شما می توانید از تنظیمات گوشی همراه خود با مراحل زیر استفاده کنید:

1 ــ در ابتدا شما باید وارد بخش تنظیمات گوشی خود شوید، در گوشی همراه شما تنظیمات با کلمه Setting به نمایش گذاشته می شود و برای ورود تنها کافی است روی آن کلیک کنید.

2 ــ پس وارد شدن به بخش تنظیمات شما باید روی گزینه about کلیک کنید، این گزینه به معنی درباره می باشد یعنی به شما درباره گوشی همراهتان توضیحات کلی خواهد داد تا با تمامی ویژگی ها و تنظیمات گوشی همراه خود آشنا باشید، بسیاری از افراد به دلیل اینکه این بخش با زبان خارجی در اختیار کاربران قرار می گیرد از آن استفاده نمی کنند.

3 ــ پس از وارد شدن به بخش درباره، شما باید تا انتهای متن را مطالعه کنید، در بخش از متن شما یک تصویر با سه عدد سریال مشاهده خواهید کرد که زیر یکی از سریال ها یک کد 15 رقمی با نام IMEI وجود دارد، این کد کد 15 رقمی IMEI می باشد و شما می توانید از آن برای پیدا کردن گوشی خود از راه دور استفاده کنید.

پس به صورت کلی در تمامی تلفن های همراه در تمامی مارک های سامسونگ، ایفون، هواوی و… شما در ابتدا وارد Setting شده سپس گزینه system را انتخاب کرده و در نهایت گزینه about را انتخاب می کنید تا کد imei را دریافت کنید.

دریافت imei گوشی

3 ـ دریافت IMEI گوشی با باز کردن قاب :

در صورتی که شما نسبت به تنظیمات گوشی همراه دسترسی نداشتید، نمی توانید از کد دستوری استفاده کنید یا حتی صفحه گوشی همراه شما روشن نمی شد، نا امید نشوید، شرکت های تولید کننده تمامی حالت های موجود برای دریافت کد IMEI گوشی را در نظر گرفته اند و به دلیل آسان شدن این کار در نهایت به شما استفاده از باز کردن قاب گوشی همراه را پیشنهاد می کند.

در زیر باتری گوشی همراه شما، زمانی که باتری را از گوشی خارج میکنید، کد IMEI بسیار ریز و ظریف نشان داده شده است و شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید، اما باید توجه داشته باشید این قابلیت برای تلفن های همراه قابل باز شدن می باشد و در صورتی که باتری گوشی شما باز نشود نمی توانید از این گزینه برای دریافت IMEI گوشی خود استفاده کنید.

دریافت imei گوشی

4 ــ استفاده از جعبه موبایل :

برای تلفن هایی که باتری آنها قابل جداسازی نیست، شرکت تولید کننده روی کارتون ارسالی شرکت برای موبایل همراه، کد IMEI را قرار داده است، ممکن است شما بارها این کد را روی جعبه تلفن همراه خود مشاهده کرده باشید اما نسبت به آن بی خبر باشید.

این کد یک کد بسیار ریز و دارای برچسب می باشد که گوشی همراه شما و جعبه گوشی همراه شما را منحصر به فرد می کند تا شناسایی آنها از دیگر گوشی های موجود با آن برند متفاوت باشد.

5 ــ به دست آوردن کد IMEI در فاکتور :

شاید برای شما عجیب باشد اما دریافت کد IMEI گوشی از طریق فاکتور خرید گوشی همراه امکان پذیر می باشد، یک موبایل فروش زمانی که به فروش موبایل های مغازه خود می پردازد، تمامی اطلاعات گوشی همراه را در فاکتور نمایش می دهد تا کلاهبرداران از فاکتور های ساده و بدون اطلاعات کافی سوء استفاده نکنند.

شما درصورتی که به کارتون گوشی همراه خود دسترسی نداشته باشید، می توانید فاکتور خرید گوشی همراه خود را مشاهده کنید یا در صورت وجود نداشتن به موبایل فروشی مراجعه کنید تا فاکتور خود را در اختیار شما قرار دهد.

دریافت imei گوشی

آیا می دانستید شما می توانید از طریق سایت ما کد IMEI خود را به دست آورید؟

سایت به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید به راحتی تنها در چند دقیقه از طریق اتصال به اینترنت کد 15 رقمی گوشی همراه خود را وارد کنید، برای اینکار تنها کافی است که با گوشی همراه خودتان وارد سایت ما شوید و درخواست دریافت IMEI گوشی داشته باشید، سایت به بررسی درخواست کننده می پردازد و تنها پس از گذشت چند دقیقه کوتاه کد IMEI  را به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد.

نکته های مثبت استفاده از سایت ما دریافت IMEI گوشی به صورت 24 ساعت می باشد، زیرا شما برای دریافت IMEI گوشی نیاز به پشتیبان یا اپراتور ندارید و تنها کافی است که به سایت مجوز ارتباط با گوشی همراه را دهید و کد IMEI  گوشی همراه خود را دریافت کنید، همچنین سایت برای ارائه کد IMEI به شما هیچ گونه هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

دریافت imei گوشی

در صورتی که شما قصد اجازه دسترسی سایت به گوشی همراه خود را نداشته باشید، می توانید با ارائه کد ملی خود و شماره تلفن همراه خود که با استفاده از رجیستری گوشی همراه را انجام دادید، به راحتی به پنل کاربری مورد نظر وارد شده و دریافت IMEI گوشی انجام دهید.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا