اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

در مورد نتایج قرعه کشی سایپا چه می دانید؟

متقاضیان برای شرکت در قرعه کشی سایپا به مدت سه روز که تاریخ آن توسط این شرکت اعلام می شود مهلت دارند تا 10 درصد از مبلغ خودرو را به حساب های واسط  که اعلام شده است واریز کنند بعد از اتمام مهلت واریزی در روز چهارم و پنجم قرعه کشی انجام می شود حال ممکن است که این سوال پیش بیاید که افرادی که در قرعه کشی برنده نشده اند چگونه می توانند وجهی را که واریزی خود را باز پس گیرند؟

وجه پرداختی افرادی که در این قرعه کشی برنده نشده اند به مدت 4 الی 5 روز بعد آزاد می گردد و  افرادی که برنده شده اند 10 درصد مبلغ خودرو برای آن ها بلوکه می ماند.

در مورد نتایج قرعه کشی سایپا چه می دانید؟
در مورد نتایج قرعه کشی سایپا چه می دانید؟

در این مقاله می خواهیم به بررسی نتایج قرعه کشی سایپا بپردازیم پس با ما همراه باشید:

قرعه کشی پیش فروش خودرو – خرداد 99

آیا برای شرکت در قرعه کشی سایپا متقاضی می بایست حضوری به نمایندگی مراجعه کند؟

خیر، ثبت نام از طریق سایت های اینترنتی انجام می شود و نیازی به مراجعه متقاضی نمی باشد.

متقاضیان از طریق سایت شرکت ساپیا برای پیش ثبت نام اولیه اقدام کرده و سپس برای انجام مراحل حراز هویت به سامانه امتا وارد شوید، و بعد از انجام مراحل فوق مجددا به سایت خودروسازی وارد شوید و برای شرکت در قرعه کشی و معرفی حساب اعلام آمادگی کنید.

لازم است بدانید که قرعه کشی خودرو سایپا سالیانه چندبار انجام می شود و افرادی که در این قرعه کشی برنده نمی شوند می توانند در دوره بعدی شرکت کنند. 

در اینجا برای برخی افراد که متقاضی شرکت در این قرعه کشی هستند این سوال پیش می آید افرادی که برنده می شوند چگونه مطلع می شوند؟

در این قرعه کشی فقط افرادی که برنده می شوند باید مراحل تکمیل وجه را انجام دهند افرادی که برای این قرعه کشی ثبت نام کرده اند یک کد دریافت می کنند و در صورتی که برنده شوند از طریق پیامک به آن ها اطلاع داده می شود، همانطور که در سطرهای پیش گفتیم 10درصد وجه به حساب واسط واریز می شود و در صورت برنده شده این مبلغ بلوکه می شود و در صورت برنده نشدن مبلغ واریزی آن ها آزاد می شود.

قرعه کشی سایپا
قرعه کشی سایپا

 

آیا افرادی که از فروش های قبلی انصرف داده اند می توانند در این قرعه کشی شرکت کنند؟

اگر فرد در طی 36 ماه اخیر ثبت نامی انجام نداده باشد و یا خودرویی تحویل نگرفته و پلاک فعالی به نام خود نداشته باشد می توانند برای شرکت در این قرعه کشی ثبت نام کنند.

مهم ترین نکاتی که در خصوص واریز وجه بعد از برنده شدن در قرعه کشی باید بدانید به قرار ذیل است:

  1. برای جلب اعتماد و اطمینان افرادی که در این قرعه کشی شرکت کرده اند، در زمان انجام قرعه کشی نهاد های نظارتی و رسانه در تمامی مراحل حضور دارند.
  2. بعداز این که قرعه کشی انجام شد فورا از طریق سایت شرکت سایپا اطلاع رسانی می شود.
  3. بعد ار اعلام نتایج قرعه کشی سایپا متقاضیانی که برنده شده اند می بایست بعد از گذشت 48 ساعت برای تکمیل وجه اقدام نمایند، در صورتی که واریز وجه از طرف این افراد ظرف مدت تعیین شده انجام نگیرد اسامی افراد جایگزین از محل رزرو توسط شرکت سایپا بعد از تایید دستگاه های نظارتی اعلام می شود.
  4. بر روی سندی که از سوی شرکت سایپا به خریدار خودرو تحویل داده می شود عبارت ترهین یک ساله در فروش فوق العاده درج می شود البته شناسنامه مالکیت خودرو نیز که توسط پلیس راهور خودروساز صادر گریده بعد از این که تمام مبلغ از سوی خریدار پرداخت شد به وی تحویل داده می شود.
  5. براساس آنچه که در مفاد قرارداد فروش وخودرو شرکت سایپا قید شده است، خریدار حق فروش وکالتی خودرو را تا زمانی که دوران ترهین به پایان نرسیده است ندارد.
  6. افرادی که در 36 ماه گذشته از شرکت سایپا خودرو خریداری کرده و یا اینکه در قرعه کشی شرکت کرده اند و برنده شده اند حق شرکت در این قرعه کشی را ندارند.

در صورت عدم واریز وجه از سوی فردی که قرعه کشی سایپا برنده شده است چه می شود؟

همانطور که گفتیم بعد از اعلام نتایج قرعه کشی سایپا، اگر متقاضی که در این قرعه کشی برنده شده است برای واریز وجه در زمان تعیین شده اقدام نکند افراد رزرو شده جایگزین آن ها می شود و از طرف شرکت سایپا نیز به مدت 2 سال از شرکت در این در قرعه کشی محروم می شوند ولی سرپرست صنایع وزارت صمت اعلام کرده است که این قانون شامل افرادی که به دلیل عدم توانایی مالی، توان پرداخت وجه در زمان تعیین شده را ندارند نمی شود این افراد می توانند بدون هیچگونه محدودیتی در قرعه کشی های بعدی شرکت کنند، البته لازم است قبل از شرکت در قرعه کشی به محدودیت هایی که از سوی شرکت سایپا در اطلاعیه فروش اعلام می شود توجه کنید.

آیا افرادی که پلاک فعال و خودروی فرسوده دارند می توانند در این قرعه کشی شرکت کنند؟

شرط شرکت در قرعه کشی شرکت سایپا نداشتن پلاک فعال است ولی برای مشارکت در تولید یک ساله و دو ساله هیچگونه محدودیتی در این خصوص وجود ندارد و متقاضیان می توانند در این مشارکت شرکت کنند.

قرعه کشی سایپا
قرعه کشی سایپا

افرادی که شرایط ثبت نام در این نوع قرعه کشی را ندارند چه کنند؟

افرادی که به هر دلیل از شرکت در این قرعه کشی محروم هستند می توانند در سایر طرح های شرکت سایپا که شامل طرح های پیش فروش و مشارکت در طرح یک سال و دو سال می شود و همچنین در فروش های فوق العاده ای که سالانه اعلام می کنند شرکت نمایند.

آیا افرادی که در زمان ثبت نام برای قرعه کشی، اطلاعات خود غلط وارد کرده اند مشمول جریمه می شوند؟

شرکت سایپا اعلام می دارد که طرح قرعه کشی به منظور عدالت در توزیع خودرو می باشد و یکی از موارد برای برقراری این عدالت در خصوص افرادی است که تاکنون خودرویی از سوی این شر کت خریداری نکرده و یا هیچگونه پلاک فعالی ندارند، لذا افرادی که با درج اطلاعات غلط سعی در شرکت در این قرعه کشی را دارند به مدت سه سال حق ثبت نام و شرکت در قرعه کشی خودرو شرکت سایپا را ندارند.

آیا افرادی که دارای پلاک زرد هستند می توانند در قرعه کشی شرکت سایپا شرکت کنند؟

خودروهای کامیون- تاکسی و تمامی خودروهای عمومی جز پلاک زرد محسوب می شوند و شامل پلاک جاری فعال نخواهند بود، افراد دارنده این پلاک ها می توانند بدون هیچگونه محدودیتی برای شرکت در این قرعه کشی اقدام کنند. 

در صورت برنده شدن خودرو ثبت نامی چه زمانی تحویل خریدار داده می شود؟

نتایج قرعه کشی سایپا

مورد نتایج قرعه کشی
مورد نتایج قرعه کشی

بنا به گفته شرکت سایپا حداقل سه ماه بعد از اعلام قرعه کشی خودرو به مشتری تحویل داده می شود.

متقاضیان ثبت نام در قرعه کشی سایپا باید واجد چه شرایطی باشند؟

  • در این ثبت نام برای کدملی محدودیت اعمال می شود به این معنا که هر کدملی تنها مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو شرکت سایپا می باشد.
  • متقاضی می بایست دارای گواهینامه رانندگی باشد.
  • مصوبات کمیته خودرو شامل این ثبت نام می شود براساس این مصوبه بعد از اعلام نتایج قرعه کشی، متقاضی حق انصراف و یا انتقال خودرو به دیگری به صورت وکالتی را ندارد.
  • متقاشی نباید در طی 48 ماه گذشته هیچگونه ثبت نامی برای خودرو نزد شرکت سایپا داشته باشد.
  • افرادی که دارای پلاک فعال انتظامی هستند برای این ثبت نام مجاز نمی باشند.
  • متقاضی که دارای پلاک فعال باشد و یا اینکه فاقد گواهینامه رانندگی باشد و برای ثبت نام اقدام کند، علاوه بر کان لم یکن تلقی شدن ، براساس بخشنامه شرکت سایپا به مدت 3 سال حق ثبت نام خودرو برای وی ممنوع می باشد.
  • بعد از اعلام نتایج قرعه کشی سایپا، و متقاضی در صورت برنده شدن، می بایست در آینده وجوه انتقالی به حساب شرکت سایپا را از کارت و یا شماره حسابی که متعلق به خود باشد انجام دهد، در غیر این صورت تمام مسئولیت بروز هر گونه مشکلی با خود متقاضی ثبت نام می باشد.
  • شماره تلفن همراه برای ارسال پیامک در مراحل ثبت نام و برنده شدن می بایست متعلق به خود متقاضی باشد.
  • متقاضی می بایست کد نمایندگی شهر محل زندگی خود را انتخاب نماید بر این اساس در مراحل ثبت نام کدپستی و کد نمایندگی مورد بررسی قرار می گیرد که هر دو متعلق به یک استان باشد. لازم به ذکر است پس از انتخاب کد نمایندگی امکان تغییر آن وجود ندارد لذا بهتر است در این خصوص دقت لازم را داشته باشید.
  • متقاضی بعد از تاریخ تحویل خودرو تا سه ماه مهلت دارد که برای سرویس اولیه به نمایندگی سایپا مراجعه کند در غیر این صورت کارت گارنتی وی باطل می شود.
  • مشتریان حقوقی مجاز به انجام این ثبت نام نمی باشند.
  • افرادی که در طرح های فروش فوق العاده- پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت ثبت نام کرده اند مجاز به ثبت نام در این طرح نمی باشند.
  • در صورتیکه بعد از اعلام نتایج قرعه کشی سایپا، مشخص شود که متقاضی مشخصات خود را به اشتباه ثبت کرده است(عمدا و یا سهوا) برابر بخشنامه شرکت سایپا ثبت نام وی کان لم یکن تلقی می شود.
  • متقاضی در صورت برنده شدن حق انتقال حقوق به اشخاص ثالث را ندارد.
  • دانلود برنامه رفع ریپورت اینستاگرام

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا