برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دورآموزش کامل صفرتا صد اندرویداخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفوندانلود برنامه شنود صداکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

دزدیدن اس ام اس دیگران| آموزش هک sms

آیا می خواهید بدانید که بچه ها یا کارمندان شما چه پیامکی را ارسال می کنند؟ به راحتی با SPY24 بررسی کنید! دزدیدن اس ام اس دیگران تمام پیامک های ارسالی و دریافت شده در دستگاه مورد نظر را بخوانید. جاسوس از راه دور و محتاط است هک sms
  • پیام های ورودی و خروجی ، از جمله پیام های حذف شده را بخوانید.
  • برای هر متن به مهرهای تایم پیوست شده دسترسی پیدا کنید.
  • در صورت وجود ، پرونده های رسانه ای MMS را مشاهده کنید.
  • شماره تماس ، نام و عکس فرستنده / گیرنده را پیدا کنید.
اموزش هک sms پیام های اس ام اس را جاسوسی کنید این برنامه قدرتمند برنامه جاسوسی در پیام های اس ام اس ایجاد شده است و بنابراین به شما امکان می دهد تمام اطلاعات دریافتی و ارسال شده توسط کاربر دستگاه را مشاهده کنید. اگر تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید پیام های متنی اس ام اس را جاسوسی کنید در حالی که به فرزندان یا کارمندانی که دائماً چیزی را روی تلفن خود تایپ می کنند ، نگاه می کنید ، اما نمی دانید چه کاری باید انجام دهید ، اکنون راه حل دارید.
دزدیدن اس ام اس دیگران| آموزش هک sms
دزدیدن اس ام اس دیگران| آموزش هک sms

اموزش هک sms پیام های متنی اس ام اس

با کمک این برنامه می توانید دیگر نگران فرزندان و حضور آنلاین آنها نباشید زیرا می دانید که می توانید آنها را در مسیر صحیح راهنمایی کنید ، اما تنها درصورت دستیابی به این کار می توانید به آنها دست پیدا کنید.

عملکردهای این برنامه چیست؟

  • پیام های متنی اس ام اس را بدون توجه به اینکه توسط کاربر ارسال یا دریافت شده است ، جاسوسی کنید.
  • پیام های دریافتی و ارسالی را با استفاده از WhatsApp ، Facebook و Viber بخوانید.
  • اطلاعات تماس ها ، از جمله زمان ، تاریخ ، مدت زمان تماس و نام مخاطب را مشاهده کنید.
  • به اطلاعات دفترچه تلفن ، از جمله نام مخاطب ، شماره تلفن و سایر اطلاعات اضافی مانند شغل یا آدرس ایمیل دسترسی پیدا کنید.
  • کل فعالیت مرورگر را مشاهده کنید و ببینید که کاربر دستگاه چه زمان و چند بار از وب سایت های خاصی بازدید کرده است.
  • هر بار که کاربر قفل تلفن را باز کرد ، یک عکس بگیرید تا ببینید در هر لحظه چه کسی در واقع از آن استفاده می کند.
  • ردیابی مکان کاربر دستگاه اندرویدی.
  • هر بار که کاربر سیم کارت را به کارت دیگری تغییر می دهد ، اعلانی دریافت کنید.
  • در حالت نامرئی بمانید تا کاربر از وجود این جاسوسی پیام کوتاه کاملاً بی اطلاع باشد حتی اگر دستگاه روت نشده باشد.
همانطور که مشاهده می کنید ، این نرم افزار به شما فرصتی برای انجام کارهای فراتر از اموزش هک sms جاسوسی در پیام های متنی می دهد. حساب SPY24 رایگان به شما امکان می دهد تا پنج دستگاه را ردیابی کنید ، بنابراین اگر بیش از یک بچه دارید یا باید از آن برای ردیابی فعالیت کارمندان خود استفاده کنید ، این نرم افزار جاسوسی برای شما مناسب است. ترکیبی از همه این توابع زمانی قطعاً کافی است که بخواهید از بیشترین جزئیات ممکن آگاه باشید زیرا همه جنبه های فعالیت کاربران را در بر می گیرد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

ردیاب پیامکی به شما امکان هک و جاسوسی متن را در تلفن های اندرویدی می دهد. پنهان ، رایگان بارگیری و نصب آن آسان است. اموزش هک sms جاسوسی بر روی متن هرگز به این آسانی نبوده است. این نرم افزار یک راه حل برای کسانی است که می خواهند از طریق گوشی دیگر به صورت رایگان پیام های sms کسی را ردیابی ، بخواندن ، جاسوسی کنند یا اساساً به آنها نگاه کنند.

آیا امکان دزدیدن اس ام اس دیگران و جاسوسی از متن یا پیامک به صورت رایگان وجود دارد؟

ردیابی اس ام اس ویژگی است که در تنظیمات پیش فرض هیچ سیستم عامل – Windows ، Android ، MacOS و غیره وجود ندارد. برای داشتن چنین عملکردی ، باید برنامه ای را نصب کنید. بسیاری از پیشنهادات مشابه را می توانید پیدا کنید ، اما مراقب باشید ، زیرا کلاهبرداری های زیادی در بازار وجود دارد. بله ، ویژگی ها می توانند رایگان باشند ، اما برای یافتن بهترین گزینه باید از مغز خود استفاده کنید. وقت خود را تلف نکنید SPY24 را انتخاب کنید. امروزه مردم از تلفن های همراه تقریباً برای همه چیز و همه جا استفاده می کنند. حتی کودکان با دستگاه های همراه در دست بزرگ می شوند. مطمئناً والدین باید از طریق تلفن دیگری اس ام اس را جاسوسی کنند تا بدانند که با بچه هایشان چه می گذرد. هر مادری و همچنین هر پدری تعجب می کنند که چگونه پیام های متنی کسی را مشاهده و بخوانند. امروزه تلفن های همراه بخشی جدایی ناپذیر از محل کار است. بسیاری از کارمندان نه در ادارات بلکه در خانه کار می کنند. آنها از تلفن یا تبلت شرکتی استفاده می کنند. به همین دلیل تقریباً هر رئیس می خواهد بداند که چگونه کارگران را بصورت رایگان کنترل کند. برنامه کنترل و نظارت رایگان SPY24 می تواند یک راه حل برای این کار چنین.

ردیاب گوشی دزدیدن اس ام اس دیگران رایگان برای ردیابی پنهان (جاسوسی) هک sms

SPY24 چیزی بیش از یک کنترل پیام کوتاه مدرن (جاسوسی اس ام اس) است. این یک راه حل پیچیده و ردیابی تلفن آندروید قدرتمند است . این برنامه رایگان به شما امکان می دهد تمام اطلاعات دریافتی یا ارسالی ، فراپیام و سایر پیام های تصویری از جمله WhatsApp و Viber را کنترل کنید . حتی می توانید در فیس بوک جاسوسی کنید . به عنوان مثال ، برای ردیابی SMS ، نظارت بر مکان ها ، ضبط تماس ها و بررسی تاریخچه مرورگر و پیامک استفاده می شود. اگر تصمیم دارید متن های شخصی را نگاه کنید SPY24 را انتخاب کنید. این ابزار زندگی آرامی به شما می بخشد. امتحان کن
دزدیدن اس ام اس دیگران
دزدیدن اس ام اس دیگران

نحوه جاسوسی در پیام های متنی با این برنامه اندروید

آیا می دانید جاسوس اسنوپزا خواننده پیام کوتاه نه تنها یک راه حل مفید بلکه بسیار ساده است؟ نحوه استفاده از آن را پس از پنج دقیقه خواهید دانست. این واقعیت در محبوبیت برنامه در بین هزاران کاربر در سراسر جهان نشان داده شده است. می توانید به آنها بپیوندید. در زیر سه دلیل اصلی برای استفاده از آن ذکر شده است.
  1. برخی از افراد متاهل (زن و شوهر) ممکن است شروع به نوشتن پیام آنلاین برای مردان و زنان دیگر کنند. چه کسی می خواهد فریب بخورد؟
  2. بسیاری از مردم فکر می کنند اینترنت مزایای زیادی دارد. با این حال ، می تواند برای بچه ها خطرناک باشد. بسیاری از موارد آزار و اذیت اینترنتی وجود دارد. البته والدین می خواهند در این عصر دیجیتال از نوجوانان خود محافظت کنند.
  3. تاجران مایل نیستند برای کارمندی که تمام وقت کار خود را صرف گپ زدن با اقوام یا دوستان ، تماشای فیلم ، بازدید از وب سایت ها یا بازی های آنلاین می کند ، پول خود را هدر دهند.
چگونه می توانید به پیام های متنی کسی دسترسی پیدا کنید؟ آسان از SPY24 استفاده کنید. این یکی از مفیدترین برنامه های نرم افزاری برای پاسخ به چنین سوالی است. هزاران نفر قبلاً این ردیاب پیامکی را انتخاب کرده اند و شما امروز می توانید به آن بپیوندید.

گزارش خواندن اس ام اس در اندروید

ردیابی پیام کوتاه( اس ام اس) – هنگامی که یک متن مخفی / پیام جاسوسی می تواند مفید باشد در اینجا چند نمونه آورده شده است:
  • اگر نگران این هستید که چرا عزیزتان (همسر ، شوهر ، دوست دختر) اینقدر روی تلفن تایپ می کند ، وقت را تلف نکنید و از »SPY24 کنید. مکالمه ساده می تواند یک راه حل باشد ، اما نرم افزار نیز می تواند مفید باشد.
  • ارسال پیام کوتاه مکرر بر روی هر تلفن هوشمند می تواند در آموزش هر کودک تأثیر بگذارد. وقتی والدین تصمیم می گیرند SPY24 را نصب کنند ، در مورد وب سایت های بازدید شده اطلاعاتی دریافت می کنند و ایمیل ، عکس ، پیام کوتاه و غیره ارسال می کنند. با تشکر از این ردیاب پیام رایگان ، می توانید ببینید که آیا بچه های شما به دنبال چیزی ممنوع هستند. و مطمئناً ، رازهایی در مورد روابط آنها با دوستانشان خواهید دانست.
  • یک رئیس نمی تواند با ایستادن بالای سر کارمندان خود را چک کند. اگر فکر می کنید که کارگران شما مسئولیت های خود را انجام نمی دهند ، آنها وقت کار خود را برای چیزهای بی فایده تلف می کنند ، این برنامه چنین مشکلاتی را نشان می دهد. این ردیاب پیام کوتاه رایگان می تواند باعث موفقیت شرکت شما شود. آیا پیام های جاسوسی دیگر می توانند بهره وری شما را افزایش دهند؟ مطمئن نیستیم
همانطور که می دانید ، دریافت سوابق پیام کوتاه تلفن همراه آسان است ، بنابراین دریغ نکنید. همین حالا رایگان امتحان کنید

جاسوسی پیامک

پیام ناظر پیام جاسوسی SPY24: توابع این ردیاب پیامکی آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب جاسوسی پیامکی رایگان به صورت آنلاین بدانید؟ در زیر ، ویژگی های اصلی را جمع آوری کرده ایم که به شما امکان می دهد ابزار را بهتر درک کنید. SPY24 یک ردیاب تماس ، GPS و پیامک است. این دارای تعدادی از توابع مفید است:
  • ردیابی مکان
  • جاسوسی در پیامک متنی؛
  • کنترل فعالیت مرورگر
  • دسترسی به ایمیل ها ، شماره ها و نام ها از لیست تماس ها.
  • خواندن Viber ، WhatsApp و Facebook ؛
  • مشاهده اطلاعات مربوط به تماس ها ؛
  • گرفتن عکس در لحظاتی که کسی دستگاه خود را باز کند.
لازم به ذکر است که این جاسوس متنی تلفن هنگامی که کاربر شروع به تغییر سیم کارت خود می کند اعلانی را ارسال می کند و همچنین به شما امکان می دهد مکان سیم کارت را مشاهده کنید . یک عملکرد مهم دیگر نیز وجود دارد. بسیاری از برنامه های جاسوسی دیگر برای پیامک متنی آن را ندارند. اسنوپزا تا زمانی که لازم داشته باشید نامرئی می ماند. به همین دلیل کاربر از این جاسوس پیام رسان خبری نخواهد داشت. از این برنامه اندرویدی برای خواندن پیامک پیام های متنی در تلفن /  دیگر بدون ترس استفاده کنید. مانند یک جاسوس واقعی کار می کند و تا زمانی که لازم باشد می تواند راز شما باشد.هک اس ام اس ایرانسل

هک اس ام اس ایرانسل

با توجه به اینکه ارتباط در بستر پیامک و یا همان اس ام اس به صورت سایلنت و خاموش می باشد، علاقه خانواده ها به دسترسی برنامه ای برای هک اس ام اس ها و پیامک بیشتر از خواهد بود. از آنجای بسیاری از والدین متوجه ارتباطات پنهان و یا اشتباه فرزندان خود نمی شوند به دنبال راهکاری عملیاتی برای نظارت در این نوع ارتباط خواهند بود.با برنامه برای خط ایرانسل و همراه اول و رایتل جواب هست: هک اس ام اس ایرانسل فقط با برنامه SPY24

نرم افزار کنترل پیامک دیگران

تاکنون روش ها و برنامه های بسیار زیادی برای هک پیامک و اس ام اس طراحی و عرضه شده است. اما به جرات می توان گفت اصلی ترین و بهترین برنامه ای که در ایران می توانید برای کنترل پیامک ها و نظارت بر آن ها معرفی نمود، برنامه SPY24 می باشد. چرا که این برنامه یک نرم افزار بومی بوده که با تعرفه بسیار پایین تری نسبت به نمونه های خارجی ارائه می شود. کنترل پنل مدیریتی این برنامه به زبان کاملا فارسی بوده و با استفاده از راهنما و پشتیبان های فارسی زبان می توانید در کمتر از چند دقیقه برنامه را بر روی گوشی تلفن همراه مورد نظر نصب کنید و فرایند نظارتی خود را آغاز کنید.

کنترل اس ام اس دیگران رایگان

این برنامه یکی از سرآمدترین برنامه های هک و کنترل گوشی و اس ام اس های دیگران می باشد که در این زمینه از قدرت بالایی برخوردار می باشد. این برنامه قادر است تمامی اس ام اس های دیگران، حتی آنهایی که حذف شده اند را نیز برای شما به نمایش بگذارد. این برنامه قادر است هر اطلاعاتی که شما از فردی که قصد هک نمودن وی را دارید، در اختیارتان بگذارد. البته این برنامه بطور کامل به زبان انگلیسی بوده و همچنین برای ارائه خدمات هزینه ماهانه بیش از 80 دلار را از شما دریافت خواهد نمود. نه ماهانه زیاد و دسترسی های غیرعادی و فعالیت در حالت روت از مشکلات این برنامه است.

چگونه از هک اس ام اس جلوگیری کنیم

کشف مکالمات دوستانه، تصاویر یا متون که در اینترنت در معرض دید همه قرار گرفته است نه تنها تجاوز به حریم خصوصی است بلکه می تواند به زندگی اشخاص و امرار معاش شان آسیب برساند. اگرچه سیاستمداران و افراد مشهور بیشترین قربانیان هستند، شما این فرصت را دارید که از حمله هکر ها خود را محافظت کنید. قبل از شروع روش های افزایش امنیت و علائم هک شدن گوشی موبایل پیشنهاد میکنیم تا حد ممکن از جیل بریک و روت کردن گوشی هوشمند خود خودداری کنید و همچنین از باز کردن لینک های ناشناخته که از طریق ایمیل ، اس ام اس و پیغام در شبکه های اجتماعی معرفی میشوند تا حد زیاد دوری نمایید چراکه ممکن است این لینک ها حاوی بد افزار ، تروجاون و.. باشند. قبلا در انزل وب در مورد چگونه بفهمیم که گوشی ما تحت کنترل و جاسوسی است بحث شده است. در این مطلب نیز به شما کمک خواهیم کرد که خود و عزیزانتان را با رعایت نکات امنیتی و تشخیص هک گوشی از قربانی شدن توسط حمله هکرها محافظت کنید.  

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا