دانلود برنامه شنود صدا

قیمت دستگاه شنود از راه دور

دستگاه شنود صدا از راه دور دستگاه شنود G5 یک  دستگاه شنود و  ردیاب  با اندازه کوچک و وزن اندک می باشد. به دلیل ارزان بودن قیمت دستگاه شنود از راه دور می توان برای ردیابی کودکان، سالمندان، خودرو یا حیوانات خانگی استفاده کرد. این دستگاه شنود موبایل از راه دور برای کار کردن به سیم کارت نیاز دارد. نوع شبکه سیم کارت مورد نظر باید ۲G باشد.

برای قرار دادن سیم کارت باید سه عدد پیچ را که در پشت دستگاه  شنود کوچک قرار دارند بازکنید تا به جایگاه قرار گیری سیم کارت دسترسی بیابید. لازم به ذکر است در هنگام قرار دادن سیم کار حتماً باید دستگاه خاموش باشد. در ادامه از سایت اسپای 24 شما را با قیمت دستگاه شنود موبایل از راه دور و خرید دستگاه شنود تلفن همراه آشنا می کنیم. 

دستگاه شنود موبایل از راه دور چیست؟

برای اطلاع از میزان مسافت طی شده، سرعت حرکت و هم چنین محدوده مجاز حرکت باید برنامه ی مخصوص دستگاه را که با سیستم عامل های اندروید و IOS سازگار است را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. در این دستگاه دکمه هشدار (SOS) نیز تعبیه شده است.

این دکمه برای مواقعی اضطراری تعبیه شده که با فشار دادن ان به صورت اتوماتیک با شماره ای که از پیش تعیین شده است تماس خواهد گرفت یا موقعیت را ارسال می کند. دستگاه شنود G5 با هر بار شارژ کامل می تواند ۲۴ ساعت به صورت پیوسته کار کند.

شرکت spy24 این محصول را همراه دفترچه راهنمای فارسی و ضمانت نامه سه ماهه ارائه می دهد. قیمت دستگاه شنود از راه دور  ۷۵۰ هزار تومان می باشد. شما می توانید جهت ثبت سفارش و هم چنین کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۹۹۱۶۳۸۷۱ تماس برقرار کنید.

کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه

 

مشخصات دستگاه شنود موبایل G5

در ادامه از مطلب قیمت دستگاه شنود از راه دور، شما را با ویژگی های آن اشنا می کنیم.

  • رنگ: سیاه
  • ابعاد: ۴۶*۳۲*۱۵ میلی متر
  • وزن: ۲۸  گرم
  • نوع شبکه سیم کارت: ۲G
  • امکان تماس دوطرفه: دارد
  • دکمه ی هشدار(sos): دارد
  • ضد آب: هست
  • نرم افزار ویژه: دارد
  • سیستم عامل های قابل پشتیبانی نرم افزار: اندورید و IOS
  • خطا: سه متر
  • نوع باتری: لیتیومی
  • مدت زمان آماده به کار: ۶ روز
  • مدت زمان کار پیوسته: ۲۴ ساعت
  • محدوده مجاز دما:۵۰+ تا ۱۰-
  • دستگاه شنود از راه دور کوچک: دستگاه شنود صدا از راه دور

قیمت دستگاه شنود از راه دور جقدر است؟

همانطوریکه از نام دستگاه شنود کوچک مشخص است، این دستگاه شنود به گونه ای طراحی شده است که شما کاربر گرامی با کار گذاشتن دستگاه شنود در محل مورد نظرتان، به سادگی و با شماره گیری سیم کارتی که داخل این دستگاه شنود کوچک گذاشته اید، می توانید از هر کجای ایران به صورت همزمان (آنلاین) و واضح صدای آن محیط را بشنوید.

فقط کافی است دقت فرمایید و دستگاه شنود موبایل را به گونه ای در محل مورد نظرتان قرار دهید که جلوی چشم نباشد. البته این مهم با توجه به ابعاد بسیار کوچک آن امکان پذیر است. این دستگاه شنود کوچک که در نوع خود از نظر سایز کوچک ترین دستگاه شنود صدا از راه دور می باشد، کار بسیار ساده ای می باشد. در حال حاضر نرخ دستگاه شنود از راه دور بین هفتصد هزار تومان تا یک میلیون تومان می باشد.

کاربرد دستگاه دستگاه شنود موبایل از راه دور

در این قسمت چند نمونه از کاربردهای دستگاه شنود کوچک را برایتان شرح خواهیم داد. بدیهی است که تمام توانایی های دستگاه شنود صدا  به این موارد قید شده معطوف نمی شود.

استفاده از دستگاه شنود کوچک به عنوان دزد گیر اماکن

 فرض کنید می خواهید وقتی که در منزل نیستید بفهمید چه کسی وارد آنجا می شود. برای این کار شما کافی است فقط سنسور صدای دستگاه شنود کوچک را روشن کنید. ( این کار به راحتی و از راه دور با دادن یک پیامک از موبایل تان به شماره سیم کارتی که داخل دستگاه شنود کوچک گذاشته اید و با ارسال کد (۱۱۱۱) امکان پذیر می باشد.

با روشن شدن سنسور صدا، دستگاه شنود به صدای محیط حساس شده و به محض شنیدن صدای محیط به گوشیتان زنگ خواهد زد و شما می توانید صدای محیطی را که دستگاه شنود در آنجاست، با کیفیت عالی بشنوید. با توجه این ویزگی خارق العاده، قیمت دستگاه شنود از راه دور هر چقدر هم باشد باز مقرون به صرفه است.

استفاده از دستگاه شنود کوچک، جهت شنیدن صدای محیط (استراق سمع) :

فرض کنید  که در منزلتان نیستید ولی میخواهید از اتفاقات آنجا با خبر باشید!!! یا هنگامی که در محل کار و یا دفتر خود حضور ندارید بفهمید چه در آنجا می گذرد؟؟؟

 برای این کار شما می توانید  دستگاه شنود کوچک که به اندازه نصف قوطی کبریت است را در محل مورد نظرتان مخفی کنید و با یک تماس با سیم کارتی که داخل دستگاه شنود صدا گذاشتید صدای محیطی که دستگاه شنود را در آنجا قرار داده اید به صورت آنلاین گوش فرا دهید.

استفاده از دستگاه شنود کوچک جهت بالا بردن امنیت خودرو

با قرار دادن این دستگاه شنود از راه دور در داخل کابین خودروی تان، هر زمان که اراده کنید می توانید با یک تماس ساده، از آنچه که داخل خودروی تان میگذرد به صورت همزمان آگاه شوید. اصلا مهم نیست که فاصله شما با خودرویتان چقدر است !!! حتی می توانید سنسور صدای دستگاه شنود را روشن کنید تا به محض باز شدن درب خودرو، دستگاه شنود صدا به صورت خودکار با موبایل تان تماس گرفته و از صدای محیط مطلع شوید. برای اطلاعاز قیمت دستگاه شنود از راه دور با کارشناسان سایت اسپای 24 در ارتباط باشید.

شایان ذکر است که نوع دیگر این دستگاه که در پایین همین صفحه (درقسمت کالاهای مرتبط ، با لوگوی سبز رنگ) به عنوان دستگاه شنود صدا با قابلیت نشان دادن موقعیت مکانی (GPS)، به شما کاربر محترم این امکان را می دهد که علاوه بر موارد ذکر شده، از موقعیت و آدرس محل استقرار خودروی تان نیز به راحتی مطلع شوید.

قیمت دستگاه شنود از راه دور

 

دستگاه شنود از راه دور

اقلام داخل بسته بندی همراه دستگاه شنود

  1. یک عدد دستگاه  شنود 
  2. یک عدد شارژر
  3. یک عدد پیچ گوشتی چهار سو
  4. دفترچه راهنمای فارسی
  5. کارت ضمانت نامه ۳ ماهه بازرگانی امینی

شنود قانونی چیست؟

در واقع شنود و استراق سمع یعنی هرگونه اقدام و بکارگیری ابزارهای این چنینی برای شنیدن پنهانی یا دزدیدن اطلاعات یا سانسور. در تعریف اصل ۲۲ قانون اساسی به طور صریح آمده است که حیثیت، جان، مال، حقوق، مسکن و شغل اشخاص از تعرض مصون است. مگر در مواردی که قانون مجاز دانسته است.

زمانی شنود قانونی تلقی می‌شود که محیط شخصی خود را با احراز هویت شنود کنید. در واقع بایستی مکانی که توسط شخصی مورد استراق سمع قرار می‌گیرد در مالکیت خود شخص باشد ولاغیر. پس شما در صورتی باید قصد خرید و اطلاع از قیمت دستگاه شنود از راه دور را داشته باشید که می خواهید آن را برای منزل با محیط کارتان تهیه کنید. ردیاب شنود وسیله ای است که قابلیت ردیابی و ثبت و ضبط صدا و تصویر را دارد و هر زمان که نیاز باشد شما می‌توانید به راحتی محیط مورد نظر خود را شنود کنید. این دستگاه قابلیت نصب بر روی هر خودرویی را نیز دارد. 

خرید دستگاه شنود تلفن همراه

برای خریدی مطمئن نیاز است بدانیم مکانی که “ردیاب شنود” قرار است مورد استفاده قرار بگیرد؛ چگونه جایی است و آیا زیر ساخت مناسب برای ارائه خدمات مطلوب را دارد یا نه!
هر ردیابی با استفاده از ماژول مکان‌یابی و بهره‌گیری از سرویس موقعیت‌یاب جهانی موسوم به GPS، می‌تواند هر قسمی از اجسام زنده و غیره را مکان‌یابی کرده و با استفاده از ماژول‌های سفارشی سازی شده، علاوه بر ردیابی، تصویربرداری و یا شنود را نیز انجام دهد که لازمۀ جابه جایی این حجم از اطلاعات، سرورهای پر سرعت و تیم‌های فنی و پشتیبانی می‌باشد. 

پس از آن نیاز است بدانید که ردیاب شنود نیاز به یک سرور امن و تحت قوانین جمهوری اسلامی دارد. به علاوه نیاز است که یک تیم فنی و پشتیبانی آن را حمایت کند تا در صورت بروز مشکل سریعاً هرگونه ایرادی برطرف شود. در نهایت هم برای خرید دستگاه شنود تلفن همراه، توصیه می‌کنیم قیمت دستگاه شنود از راه دور و خدمات ما را با سایر ردیاب‌های موجود در بازار مقایسه کنید و پس از بررسی، نسبت به خرید اقدام کنید. ضمناً کارشناسان بخش بازرگانی شرکت رادشید آمادۀ پاسخگویی از طریق تماس تلفنی و مراجعه حضوری هستند.

انواع دستگاه شنود:

دستگاه های شنود در طیف وسیعی از قیمت ها و سبک ها، از شکل‌های جاسوسی ساده به دستگاه های ضبط تلفن همراه‌ و دیجیتال به میکروفون‌های پارابولیکی رسیده‌اند. همه آنها مخفیانه و به نحوی قانونی است.

  • دستگاه‌های شنود رادیویی:

دستگاه های فرکانس رادیویی از اشکال جاسوسی کوچک است که به راحتی می تواند در داخل تلفن‌ها پنهان شود تا هر دو طرف یک مکالمه تلفنی را شنود کند یا به طور استراتژیک در لا به لای گیاهان یا سایر لوازم خانگی و اداری روزانه قرار گیرد تا مکالمات اتاق را شنود کند. این مدل از دستگاه شنود، مکالمات را از طریق امواجی شبیه به امواج FM به یک گیرنده ارسال میکند. قیمت دستگاه شنود از راه دور در مدل رادیویی با بقیه نمونه ها متفاوت است.

  • دستگاه‌های شنود از راه دور:

دستگاه‌های شنود از راه دور نیاز به یک میکروفن حساس و یک ارسال کننده قوی دارند لذا از یک میکروفن پارابولیک استفاده می‌کنند.این دستگاه شامل یک میکروفن جاسازی شده به شکل یک دیش ماهواره‌ای کوچک و تقویت کننده‌های سیگنال و یک ماژول پیسرفته که قابلیت گریز از اختلالات GPS که می‌تواند صداهای اضافۀ محیط را حذف کند.

راه‌های پیدا کردن دستگاه شنود موبایل و استراق سمع:

  1. ابتدا محیط اطراف خود را بصورت چشمی با دقت بررسی کنید و تغییر دکوراسیون را جدی بگیرید.ممکن است گلدان گل، لوستر، کانال کولر، تابلو و… برای جاسازی کوچکترین دستگاه شنود انتخاب شده باشد.
  2. به صداهای اطراف خود با دقت توجه کنید چرا که دستگاه شنود نیاز به ارسال امواج رادیویی دارد و یا اگر مجهز به ردیاب و دوربین باشند معمولاً دوربین‌های دید در شب، در تاریکی نور بسیار ضعیفی از خود ساطع میکنند.
  3. گاهاً ردیاب شنود، هنگام ارسال داده صداهای ضعیفی از خود ایجاد می‌کند که برای دقت بیشتر می‌توانید گوشی موبایل خود را برداشته و تماسی داشته باشید تا بواسطه اسپیکرهای گوشی موبایل این نویزها را شناسایی کنید. 
  4. برای دقت بیشتر می‌توانید از دستگاه فرکانس‌یاب رادیویی (SignalDetector) استفاده کنید.هر دستگاهی که ارسال و دریافت داده داشته باشد حتماً این ارسال و دریافت، از طریق امواج رادیویی اتفاق می‌افتد که این دستگاه به راحتی این امواج را شناسایی می‌کند. 
  5. در آخر هم دستگاه‌هایی حرفه‌ای نظیر (Bug Detector) می‌توانند به صورت پیشرفته هرگونه ارسال و دریافتی را شناسایی کنند.

جان کلام 

دستگاه شنود موبایل دارای ابعاد بسیار کوچک بوده و حتی گاها از یک قوطی کبریت کوچکتر است. دارای دو میکروفن کوچک و مخفی می باشد که دارای ای سی حذف نویز می باشند. البته لازم به ذکر است که روی دستگاه های صوتی و تصویری به هیچ وجه نویز ایجاد نمی کند. در این مطلب از سایت اسپای 24 شما را با قیمت دستگاه شنود از راه دور و خرید دستگاه شنود تلفن همراه آشنا کردیم.

پرسش های متداول در مورد دستگاه شنود:

  • آیا می توان از سیم کارت ۳G و یا ۴G  استفاده کرد؟

خیر. این دستگاه صرفاً شبکه ی ۲G را پشتیبانی می کند.

  • آیا برای استفاده از برنامه ی دستگاه باید اشتراک ماهیانه پرداخت کرد؟

خیر استفاده از این برنامه کاملاً رایگان می باشد.

  • این دستگاه در طی ۲۴ ساعت چه مقدار داده مصرف می کند؟

تقریباً ۳۰ مگابایت.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا