اینستاگرام ترفند جالب

دلایل حذف اکانت اینستاگرام

چند روزی است که قوانین اینستاگرام به روز شده است. اینستاگرام در قوانین جدید سختگیری بیشتری را برای کاربر در کار مداوم با صفحه خود و ارسال پست ها و استوری ها اعمال کرد. در صورت عدم انجام این کار، حساب کاربری برای همیشه غیرفعال می شود.همچنین محدودیت های سخت تری برای ارسال نظرات و لایک ها ایجاد کرد. اگر شما از جمله کسانی هستید که به طور مکرر عبارتی را در کامنت ها ارسال می کنید، اینستاگرام آن را به عنوان اسپم تشخیص می دهد و برای مدتی به شما اجازه ارسال یا لایک کامنت را نمی دهد.

همین امر در مورد ارسال پیام های مستقیم نیز صدق می کند. به همین دلیل است که به شدت توصیه می شود روزانه با صفحات خود کار کنید، پست ها و داستان ها را ارسال کنید و آن را به یک فعالیت معمولی تبدیل کنید.

البته اینها تنها دلایل ناپایداری صفحه نیستند. وقتی یک جمله وحشتناک وجود دارد:

your account has been disabled for violating our terms

را می بینید بدانید که هنوز امیدی به بازگردانی پیج دارید. غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام یا غیرفعال کردن صفحه اینستاگرام این روزها برای بسیاری از افراد به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است و شما تنها نیستید. با این حال، می‌خواهیم بدانیم چرا صفحاتی که هر روز با ما تماس می‌گیرند و راه حل می‌خواهند در کوتاه‌مدت کاهش می‌یابند.

خوب است بدانید بسیاری از افرادی که این مشکل را دارند دانش، دانش و تجربه کافی در اینستاگرام یعنی قوانین شبکه های اجتماعی ندارند و همین مشکل باعث حذف یا غیر فعال شدن صفحه اینستاگرام می شود.

 

اما علت های دیسیبل شدن پیج اینستاگرام چیست؟

استفاده از ربات ها و اتوماسیون و خودکار کردن فعالیت اینستاگرام و به عبارتی نرم افزارهای غیر مورد تایید اینستاگرام که می تواند نوعی بهره برداری باشد.

رفتار کاربر که شبیه یک ربات یا یک نوع ربات است می تواند یکی از دلایل دسیبل صفحه باشد.

نقض و عدم رعایت قوانین اینستاگرام یکی دیگر از دلایل غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام است. بنابراین اگر در مورد آن خیلی شیطون نیستید، فقط آن را فراموش کنید. مواردی مانند فالو یا عدم فالو کردن بیش از حد در مدت زمان کوتاه، لایک های سریع و بی هدف، کامنت های تکراری و تبلیغات مستقیم و کپی برداری برای افراد غیر فالوور.

نقض حق چاپ و کپی برداری از محتوای دیگران بدون ذکر منبع یا اجازه نویسنده و بدون امکان کپی برداری از آن محتوا. این می تواند برای صدا، تصویر یا حتی متن اعمال شود.

انتشار محتوای نامناسب و اعلان های بیش از حد توسط کاربران که باعث می شود اینستاگرام صفحه شما را اسپم تشخیص دهد و حساب شما را به حالت تعلیق درآورد یا غیرفعال کند.

استفاده از VPN های رایگان که صفحه شما را به دلیل ip های تکراری با مشکل مواجه می کند.

از این روش ها برای جلوگیری از غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام استفاده کنید

حقیقت این است که مانند ضرب المثل قدیمی همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، بنابراین توصیه ما این است که قوانین و مقررات اینستاگرام را رعایت کنید تا از مشکلات کمتری جلوگیری کنید. برای جلوگیری از رمزگشایی صفحه اینستاگرام خود، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

WhatsApp Image 2022 05 10 at 8.31.48 PM

استفاده از ربات ها را متوقف کنید.

توجه به قوانین اینستاگرام در مورد تعداد فالو و آنفالو در روز و ساعت و البته محدودیت های دیگری که در جایی به دقت ذکر نشده است. این شما هستید که باید آنها را پیش بینی و رعایت کنید.

هنگام کار با اینستاگرام از فیلترشکن استفاده نکنید، این بسیار مهم و معنادار است.

رفتار صحیح در اینستاگرام را طوری انجام دهید که سایر کاربران پیج را ریپورت نکنند و به دیگران توهین نکنند و در نتیجه صفحه اینستاگرام شما حساس نباشد.

ورود دو مرحله ای را فعال کنید که امنیت حساب شما را بهبود می بخشد.

متن های کوتاه، منحصر به فرد و منحصر به فرد را در قسمت بیو یا پروفایل اکانت اینستاگرام خود بنویسید و عکس مناسب را به عنوان عکس پروفایل خود اضافه کنید.

پیوند دادن صفحه فیس بوک به حساب اینستاگرام خود، در صورت وجود، می تواند کمک کننده باشد.

اطلاعات پروفایل اینستاگرام مانند ایمیل و تاییدیه معتبر، شماره تماس و تاییدیه معتبر و غیر مجازی و غیره را وارد کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا