هک نرم افزارهای گوشی

چگونه اسکایپ ویندوز را هک کنیم؟

هک اسکایپ ویندوز توسط هکر ها 

 

توضیح مختصری از اسکایپ یک شبکه اجتماعی قابل هک 

اسکایپ نیز از دیگر شبکه های اجتماعی است که با هر سیستم عاملی بر روی سیستم های دست نویس قابل نصب و استفاده است. همچنین می توان از این شبکه اجتماعی برای جلسات و گفتگوهای ویدئویی و ویدئویی استفاده کرد. با این حال، استفاده از این شبکه اجتماعی برای راه اندازی آسان مکالمات تصویری امکان پذیر است.

اما همانطور که هیچ یک از شبکه های اجتماعی از دست هکرها در امان نیستند، ممکن است دوباره هک شوند، اسکایپ نیز ممکن است هک شود. در این قسمت از مقاله قصد داریم بیتشربدانیم از هک اسکایپ ویندوز توسط هکر ها .

شبکه های اجتماعی و راحتی کار برای کاربران 

همانطور که گفتیم این شبکه اجتماعی می تواند ارتباط و چت تصویری و تصویری برقرار کند. این شبکه اجتماعی اغلب بر روی یک سیستم دستی نصب می‌شود تا تماس‌های ویدیویی، مکالمه‌ها و جلسات ویدیویی را آسان‌تر کند. هنوز هم این شبکه اجتماعی قابل نصب و استفاده در سیستم های اندروید یا آیفون است قرار داده شود.

 به این ترتیب می توانید با دانلود نسخه اندروید و آیفون این شبکه اجتماعی را بر روی سیستم عامل اندروید و آیفون خود نصب کرده و از آن نیز استفاده کنید. در این صورت این شبکه اجتماعی نه تنها بر روی سیستم دسکتاپ نصب می شود بلکه قابل نصب بر روی سیستم عامل گوشی ها نیز می باشد.

این یک شبکه اجتماعی برای مایکروسافت است و همانطور که می دانید مایکروسافت به ارائه خدمات آنلاین با امنیت و قابلیت های بسیار بالا معروف است. می تواند خدمات آنلاین بسیاری را با قابلیت های بالا ارائه دهد. اما با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت هکرها و هکرها امکان هک مجدد اکانت این شبکه های اجتماعی وجود دارد.

اصلی ترین و رایج ترین دلیل نفوذ و هک شدن شبکه های اجتماعی چیست ؟

 او همچنین می تواند این شبکه ها را هک کند. البته اصلی‌ترین و رایج‌ترین دلیل نفوذ و هک شدن این نوع شبکه‌ها، سهل انگاری کاربران است، اما باز هم باید راه‌ها و روش‌های هکرها را بررسی کنیم تا در نهایت بتوانیم از آنها جلوگیری کنیم. 

دلیل اصلی اینکه هکرها ممکن است یک شبکه اجتماعی را که برای ارتباطات ویدیویی استفاده می‌شود هک کنند این است که می‌خواهند حساب‌های شبکه اجتماعی (به آلمانی: هک حساب‌های شبکه اجتماعی Hacken Sie die Konten des sozialen Netzwerks) را هک کنند تا اینکه به شارژ مجدد آنها دسترسی داشته باشند..

لازم به ذکر است در این نوع شبکه های اجتماعی هزینه های پولی وجود دارد که دارندگان حساب ها این هزینه های پولی را ارائه می کنند تا بتوانند از قابلیت ها و خدمات پیشرفته تری این شبکه اجتماعی استفاده کنند. 

دلیل دیگری که ممکن است هکرها و هکرها را متقاعد به هک کردن و هک کردن کند حساب‌های اسکایپ می‌خواهند به شماره‌های تماس مهم و داده‌های آنها دسترسی پیدا کنند.

اگر شما هم جزو این دسته با تجربه هستید، ممکن است بخواهید مقاله ما را در مورد نحوه هک کردن گوشی بررسی کنید. در آنجا، ما در مورد اشکال تهاجمی‌تر و سخت‌گیرانه‌تر هک کردن، که می‌تواند در هر نوع سایت رسانه‌های اجتماعی اعمال شود، به طور عمیق پرداختیم. در غیر این صورت، می توانید برخی از اشکال کمتر تهاجمی دسترسی به اسکایپ شخصی را امتحان کنید، 

از جمله ابزارها و روش های هک اسکایپ ویندوز :

استفاده از نرم‌افزار جاسوسی mSpy 

یکی از بهترین برنامه‌های جاسوسی که به شما امکان می‌دهد به حساب Skype شخصی (پیام‌ها، رسانه و غیره) دسترسی کامل داشته باشید. 

استفاده از کی لاگر

 نرم افزاری که تمام ضربه های کلید را ردیابی و ضبط می کند

هک کردن دوربین اسکایپ یک نفر

با استفاده از نرم افزاری که به طور گسترده در دسترس است برای فریب قربانی که فکر کند شما شخص دیگری هستید

تنظیم مجدد رمز عبور اسکایپ

 روشی که از ویژگی رمز عبور اسکایپ خود را فراموش کرده اید استفاده می کند که به دسترسی به ایمیل یا پر کردن سؤالات امنیتی نیاز دارد.

چگونه اسکایپ ویندوز را هک کنیم؟

بهترین راه برای هک  اسکایپ ویندوز ، حساب کاربری اسکایپ mSpy یک برنامه جاسوسی منحصر به فرد است که به کاربران امکان می دهد به حساب های Skype دسترسی کامل داشته باشند و تماس ها و چت ها را پیگیری کنند.

این یک نرم افزار نظارت بر دستگاه همه جانبه است که کاملاً قانونی و پر از ویژگی ها و گزینه های هیجان انگیز است – حتی می توانید مکان GPS هدف را بدست آورید! 

برخی از آنها عبارتند از:

  1. دسترسی به لیست کامل مخاطبین اسکایپ
  2. دسترسی به حساب اینستاگرام آنها دسترسی به رسانه اسکایپ
  3. دسترسی به تاریخچه کامل چت های ویدیویی اسکایپ
  4. ردیاب جی پی اس جاسوسی در فیس بوک آنها
  5. ضبط تماس های ویدیویی یا مکالمات قبلی Skype 
  6. سازگار با هر دو سیستم عامل iOS و Android 

چیزی که این برنامه را به ویژه قابل توجه می کند این واقعیت است که کاملاً چند منظوره است. اگرچه می توان از آن برای اسکایپ استفاده کرد، اما می توانید از آن برای دسترسی به سایر حساب های رسانه های اجتماعی نیز استفاده کنید. البته به خاطر داشته باشید که این برنامه رایگان نیست.

هک اسکایپ ویندوز

این هشدار راجدی بگیرید 

مراحل نصب و راه اندازی بسیار ساده است و تکمیل آن تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارد. قبل از اینکه به توضیح نحوه استفاده از آن بپردازیم، می‌خواهیم به شما هشدار دهیم که برخی از ویژگی‌ها ممکن است نیاز به روت کردن یا جیلبریک و همچنین دسترسی فیزیکی به تلفن همراه مورد نظر داشته باشند.

به وب سایت شرکت بروید و یک طرح اشتراک مناسب را انتخاب کنید طرح را خریداری کنید و منتظر دستورالعمل ها باشید – آدرس ایمیل خود را بررسی کنید پس از دریافت، باید برنامه را دانلود کرده و بر روی دستگاه مورد نظر نصب کنید پس از انجام این کار، با وارد کردن آدرس ایمیل و رمز عبور حساب به حساب mSpy خود وارد شوید، به کنترل پنل دسترسی پیدا کنید و شروع به نظارت بر اسکایپ کنید.

چگونه اکانت اسکایپ را با استفاده از کی لاگر هک کنیم؟

کی لاگر یک نرم‌افزار کوچک است که می‌توان از آن برای دسترسی به حساب کاربری اسکایپ استفاده کرد. کی لاگرها معمولاً با رهگیری تمام داده های تایپ شده از رایانه قربانی و ارسال آن به شما کار می کنند. بنابراین، اطلاعاتی در مورد هر چیزی که در رایانه یا تلفن همراه قربانی تایپ شده است، دریافت خواهید کرد. مقاله Hack Skype Windows در وب انگلیسی مطالب جالبی در مورد هک اکانت اسپای گفته است . 

سپس، می توانید تمام این اطلاعات را با هم ترکیب کنید تا اعتبار ورود قربانی را بفهمید یا حتی مکالمات آنها را بخوانید. این روش نیاز به دسترسی فیزیکی دارد، زیرا شما باید نرم افزار را مستقیماً روی دستگاه مورد نظر نصب کنید. اینترنت دارای تعداد زیادی کی لاگر در دسترس است، هم رایگان و هم پولی، که می توانید از همه آنها برای هک کردن حساب اسکایپ استفاده کنید.

در عوض، آنها نرم افزار هک مخرب خود را به عنوان کی لاگر تبلیغ می کنند تا قربانیان را به نصب آن بر روی دستگاه های خود ترغیب کنند. سپس، آنها می توانند بدافزار را نصب کنند، داده ها را سرقت کنند یا از رایانه شما برای سرقت رمزنگاری استفاده کنند. 

برای هک  اسکایپ  ویندوز باید چه کاری انجام دهید:

  1.  نرم افزار کی لاگر مناسب پیدا کنید 
  2. آن را دانلود کرده و در دستگاه مورد نظر نصب کنید 
  3. دستورالعمل های تنظیم داده شده را دنبال کنید
  4.  راه اندازی را کامل کنید تمام داده های تایپ شده را دریافت خواهید کرد


چگونه دوربین های اکانت اسکایپ را هک کنیم؟

اگرچه راه‌های زیادی برای هک کردن دوربین تلفن شخصی از راه دور وجود دارد. در این بخش می‌بینیم و یاد می‌گیریم که چگونه نرم‌افزار Meterpreter می‌تواند به هک دوربین اسکایپ کمک کند.

 Meterpreter یک نرم افزار چند منظوره است که از بار حمله Metasploit استفاده می کند. این بار حمله برای ارائه یک پوسته تعاملی برای مهاجم استفاده می شود که آنها را قادر می سازد تا کد را روی دستگاه مورد نظر اجرا کنند.

تنها مانع این است که شما نیاز به دسترسی فیزیکی به دستگاه قربانی و نصب نرم افزار دارید.

در اینجا نحوه گرفتن تصاویر از دوربین اسکایپ یک نفر آمده است:

  1. نرم افزار را بر روی دستگاه مورد نظر دانلود و نصب کنید با تایپ meterpreter > webcam_list،
  2.  سیستم های قربانی را بررسی کنید تا وب کم را بیابید
  3.  سیستم لیستی از تمام وب‌کم‌های دستگاه موجود را نمایش می‌دهد
  4. برای گرفتن اسکرین شات از دوربین قربانی، meterpreter > webcam_snap را تایپ کنید
  5.  سیستم یک اسکرین شات می گیرد و آن را در دایرکتوری سیستم،
  6.  یعنی /opt/framework3/msf3 ذخیره می کند
  7. . اگر می‌خواهید در عوض ویدیوهای زنده یا تماس‌های ویدیویی تماشا کنید،
  8. می‌توانید این کار را با تایپ کردن meterpreter > run webcam -p /var/www انجام دهید
  9. . این دستور وب‌کم قربانی را راه‌اندازی می‌کند و همه داده‌ها را به /var/www/webcam.htm ارسال می‌کند.

از ابزارها و وب سایت های آنلاین هک اسکایپ استفاده کنید در حالی که این موثرترین و قابل اعتمادترین روش موجود نیست، اگر هیچ چیز دیگری نباشد، از آن به عنوان یک داستان هشدار دهنده در مورد کارهایی که نباید انجام دهید استفاده خواهیم کرد.

 اینترنت پر از وب سایت های جعلی است که تنها یک هدف را در ذهن دارند و آن فریب دادن کاربران است. این وب‌سایت‌ها معمولاً یک فرم ساده ارائه می‌دهند که نام کاربری یا ایمیل هدف را می‌خواهد و با یک کلیک ساده، قرار است رمز عبور اسکایپ را هک کند.

با این حال، وقتی روی آن گزینه هک کلیک می کنید، نظرسنجی ها، تبلیغات و دانلودهای مختلفی از شما خواسته می شود. رمز عبور اسکایپ هرگز دریافت نمی‌شود و شما فقط وقت خود را تلف می‌کنید در حالی که کسی از شانس بد شما سود می‌برد.

 یا حتی بدتر از آن، شما یک فایل دانلود می کنید و کامپیوتر شما به بدافزار و باج افزار آلوده می شود. بنابراین، مطمئن شوید که از این وب سایت ها دوری کنید. همچنین، به عنوان یک اقدام احتیاطی، یک VPN نصب کنید و یک آنتی ویروس مرورگر را فعال کنید.        

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا