آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآموزش کامل هک و امنیت شبکه رایگاناخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینبرنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونچگونه از هک شدن گوشی موبایلهک آیفون

راه های جلوگیری از هک اس ام اس

در این مقاله قصد داریم پیرامون جلوگیری از هک اس ام اس توضیحاتی ارائه نماییم و اطلاعاتی را درباره راه های جلوگیری از هک اس ام اس با شماره تلفن در اختیارتان قرار دهیم. نشانه های هک شدن اس ام اس را در این مقاله ذکر می کنیم تا بتوانید جلوگیری از هک اس ام اس گوشی موبایلتان را انجام دهید و امنیت گوشی موبایلتان را بالا ببرید. پس تا انتهای مقاله همراه مان باشید تا آگاهی خود را در این زمینه بالا ببرید.
راه های جلوگیری از هک اس ام اس
راه های جلوگیری از هک اس ام اس

راه های جلوگیری از هک اس ام اس

نرم افزار جلوگیری از هک شدن اس ام اس و متخصصین این زمینه می تواند به افراد کمک نماید تا جلوگیری از هک اس ام اس را به راحتی هر چه تمام تر انجام دهند. این افراد با رعایت و انجام چند نکته ساده امنیت گوشی خود را می توانند بالا ببرند. اینستاگرام و تلگرام و واتساپ و اس ام اس گوشی های الکترونیکی در معرض دسترسی افراد می باشد و ممکن است به راحتی در معرض سوء استفاده افراد قرار بگیرد. جلوگیری از هک اس ام اس

دانلود برنامه و هک موبایل جهت کنترل راه دور گوشی موبایل

جلوگیری از هک اس ام اس یکی از اقدامات بسیار ضروری برای حفاظت از اطلاعات گوشی موبایلتان می باشد. اس ام اس هایی که در برنامه ها و اپلیکیشن های مختلف گوشی موبایل بر روی گوشی خود مشاهده می کنید، می تواند راهی غیر مستقیم برای کنترل و دسترسی اطلاعاتتان باشد و شما بدون آن که ذره ای شک کنید، اطلاعاتتان را در دسترس افراد سو استفاده گر قرار دهید. دانلود برنامه و هک موبایل جهت کنترل راه دور گوشی موبایل

اولین کار برای جلوگیری از هک اس ام اس

برای آن که جلوگیری از هک اس ام اس را انجام دهید لازم است که این حقیقت را بدانید که نباید به هر اس ام اسی که بر روی گوشی موبایلتان می بینید جواب بدهید. بسیاری از آن ها را باید بدون آن که جواب بدهید پاک نمایید و حداقل آن ها را بدون پاسخ بگذارید. این ساده ترین کاری است که می توانید برای جلوگیری از هک اس ام اس گوشی موبایلتان انجام دهید. هکر ها با داشتن شماره موبایلتان که برای تایید کد هنگام نصب برنامه ها و اپلیکیشن به آن ها می دهید به راحتی گوشی شما را در معرض هک قرار می دهند.
هک اس ام اس
هک اس ام اس

راه های جلوگیری از هک شدن اس ام اس

سکوریتی کواسشن یا security Question یکی از راه هایی است که هکر ها برای دسترسی به اس ام اس های گوشی موبایلتان در اختیار خود دارند. این افراد با وجود شناخت و اطلاعاتی که از شما در دست دارند بعضی از مراحل امنیتی را حدس می زنند و از آن عبور می کنند. برخی از اس ام اس ها نیز برای راه های جلوگیری از هک شدن اس ام اس بر روی گوشی شما ارسال می شود که خود تله ای است برای دسترسی به گوشی موبایل و اس ام اس های شما که باید به آن توجهی نکنید. اینترنت هایی که در مکان های عمومی به صورت رایگان در اختیارتان گذاشته می شود، خود راهی برای دسترسی و تسلط به اطلاعات گوشی موبایلتان می باشد. ترجیح می دهیم در این حالت توصیه نماییم که از این اینترنت ها استفاده نکنید، مگر آن که به امنیت آن اطمینان داشته باشید. البته اگر در شرایطی مجبور شدید از اینترنت های مکان عمومی استفاده نمایید، با آن کار های اینترنتی خود را انجام ندهید و حتماً با اینترنت گوشی موبایل خود اطلاعات بانکی خود را مبادله نمایید. هک شدن اس ام اس

جلوگیری از هک اس ام اس و کمک به محافظت از اطلاعات

برای آن که آنتی ویروس های ایمن بر روی گوشی موبایلتان نصب کنید، نیاز است که در قدم اول مطمئن شوید که برنامه ای ویروسی نباشد و خود آن برنامه بر روی اطلاعات شما کنترل نداشته باشد. فایروال یک برنامه است که مشخص می نمایید که کدام یک از برنامه ها بر روی اینترنت دسترسی دارند و کدام به اینترنت نیاز دارد. یعنی مشخص می کند که برنامه ای بدون آن که به اینترنت نیاز داشته باشد، نباید به اینترنت دسترسی داشته باشد و در غیر این صورت اطلاعاتتان ممکن است در معرض خطر باشد. برای آن که جلوگیری از هک اس ام اس را با اطمینان بیشتر انجام داده باشید، نیاز است که رمز و یوزرنیم سایت های مختلف را سیو نکنید. ذخیره سازی این اطلاعات امنیت اطلاعاتتان و اس ام اس های گوشیتان را پایین می آورد. تاکید می کنیم که به هر نحوی که هکر ها بتوانند به گوشی شما دسترسی داشته باشند، امنیت اطلاعاتتان پایین خواهد آمد. گاهی اوقات به صورت خودکار وارد سایتی می شوید و آن گاه متوجه خواهید شد که اطلاعاتتان در اختیار هکر ها قرار گرفته است.

آموزش و معرفی برنامه های کنترل گوشی با اس ام اس

جلوگیری از هک اس ام اس

جلوگیری از هک اس ام اس و اپلیکیشن های ارتباطی

این که اطلاعاتی بر روی گوشی موبایلتان داشته باشید و اپلیکیشن های خود را بدون رمز نگهداری کنید، به هکر ها انگیزه بیشتری برای دسترسی به اطلاعاتتان خواهد داد. اطلاعات بانکی را نباید با اس ام اس و اپلیکیشن ها و عکس کارت خود را برای دیگران ارسال نمایید. این کار امنیت اطلاعات بانکی شما را پایین می آورد. سعی کنید اپلیکیشن های مشکوک را از گوشی خود حذف نمایید. این کار امنیت گوشی تان را به طرز چشمگیری بالا خواهد برد. همچنین اپ های کاربردی مانند تلگرام و واتساپ را نیز از گوگل پلی و اپل استور دانلود نمایید تا امنیت گوشی تان و اس ام اس هایتان بالا تر رود. با رمز گذاری بر روی اپلیکیشن هایتان یک لایه امنیتی به لایه های امنیتی دیگر می افزایید، زیرا هکر نیاز دارد تا یک لایه امنیتی دیگر را رد کند تا بتواند به اطلاعاتتان دست یابد. دسترسی های اپلیکیشن ها بر روی اس ام اس ها و تماس های صوتی گوشی را نیز باید کنترل کنید و به هر برنامه ای این اجازه را ندهید که به این اطلاعات دست یابد. میزان مصرف اینترنت هر اپلیکیشن به شما این اعلام خطر را می دهد که ممکن است این اپلیکیشن بیشتر از مقدار طبیعی اینترنت برده باشد و همین یک نشانه برای مشکوک بودن آن است. استفاده بیش از حد اپلیکیشن ها از اینترنت و آمدن قبض بیش از حد موبایل و یا خالی شدن شارژ پولی گوشی تان همه نشانه ای از در خطر بودن اطلاعات موبایل شما خواهد داشت. بنابراین از تمام این نشانه ها باید نگران شوید و در صورت لزوم به متخصصین مراجعه نمایید و از آن ها بخواهید موارد مشکوک را از گوشی شما حذف نماید.
هک اس ام اس و اپلیکیشن های
هک اس ام اس و اپلیکیشن های

آپدیت ایمن سیستم موبایل

آپدیت های مختلفی برای اپلیکیشن های گوشی هوشمند و همین طور سیستم عامل گوشی موبایل وجود دارد که باید با مراقبت و دقت بالایی انجام شود. یکی از روش هایی که می توانید جلوگیری از هک اس ام اس های گوشی موبایلتان را انجام دهید، این است که آپدیت هایی که برای سیستم عامل گوشیتان در دسترس قرار می گیرد را انجام دهید زیرا طی آن امنیت گوشی بالا خواهد رفت. این آپدیت ها برای تمام گوشی های هوشمند، اندروید و آی او اس قرار می گیرد و طی مدت های طولانی بر روی گوشی ها می آید و از دارندگان درخواست می شود که آن ها را فعال نمایند و آن را به تاخیر نیندازند. با این کار شما کار هکر ها را سخت تر می کنید و جلوگیری از هک اس ام اس گوشی موبایلتان را با دقت بیشتری انجام داده اید. در این مقاله سعی داشتیم برای جلوگیری از هک SMS راهکارهایی را ارائه نماییم. پیشنهاد می کنیم تک تک این راهکار ها را انجام دهید تا از امنیت اطلاعاتتان اطمینان کسب کنید. به غیر از هک اگر گوشی تان مورد سرقت قرار بگیرد نمی تواند به تمام اطلاعات گوشی تان دست یابد و این بسیار از اطلاعات شما محافظت می نماید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا