برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

راه کار هایی برای اینکه چگونه گالری را هک کنیم

والدین مسئول نیاز به مراقبت از فرزندانشان در فضای اینترنت و دانستن پاسخ این سوال که چگونه گالری را هک کنیم را احساس می‌کنند. چرا که رشد و پیشرفت تکنولوژی علاوه بر موقعیت های مثبتی که در اختیار نوع بشر گذاشته است، موقعیت‌ های خطرناکی را نیز ایجاد کرده است. بخصوص فرزندان ما در دنیای اینترنت در معرض خطرهای مختلف هستند. خطرهای اخلاقی، اجتماعی، روانی و حتی جنسی.

لزوم دانستن اینکه چگونه گالری را هک کنیم

در سال‌های گذشته به خاطر وجود پاندمی و اینترنتی شدن مدارس، حوزه استفاده دانش آموزان، کودکان و نوجوانان از اینترنت گسترده تر شده است. به همین دلیل می‌ باشد که نیاز به حفاظت و مراقبت شبانه روزی از فرزندان در بین والدین پررنگ‌ تر شده است و سوالاتی از قبیل اینکه چگونه گالری را هک کنیم در ذهن ایشان پدید آمده است.

یکی از راه های بررسی رفتار های اینترنتی فرزندان استفاده از از نرم افزارهای هک کننده گوشی می‌باشد. این نرم افزارها قابلیت های متفاوتی دارند مثلا می‌توانیم بفهمیم که چگونه گالری را هک کنیم و به گالری گوشی مورد نظر داخل شده و عکس های موجود را ببینیم و یا حتی مواردی را پاک کنیم.

یکی دیگر از امکاناتی که این نرم افزارها را برای ما ایجاد کردند، بررسی اس‌ ام‌ اس‌ های وارد شده برای گوشی مدل نظر است. بسیاری از هکرها با استفاده از ارسال پیامک و دعوت افراد به لینک های مختلف اقدام به اخاذی و حتی دزدی از دستگاه‌ های هوشمند می‌ کنند بنابراین لازم است که شما به عنوان والدین مسئول برای کنترل این جنبه از فضای مجازی فرزندانتان این برنامه‌ها را داشته باشید. همچنین نرم افزارهای هک گوشی این امکان را فراهم آورده است که شما به تماس های دریافتی و حتی تماس های از دست رفته صادر یا وارد شده به گوشی مورد نظرتان نیز دسترسی داشته باشید.

چگونه گالری را هک کنیم

ردیابی مکان گوشی

اطلاع از مکان و جی پی اس گوشی فرزندانمان می‌تواند خیال ما را در این زمینه نیز آسوده کند. نرم افزارهای هک گوشی های هوشمند توانسته‌اند این امکان را به کاربران بدهند که از با استفاده از جی پی اس گوشی مورد نظرشان تمام مکان های ثبت شده را ببینند. یعنی شما نه تنها می‌توانید از موقعیت حال حاضر فرزندتان اطلاع داشته باشید بلکه می‌توانید از طریق حافظه جی پی اس، از ریز تمام جاهایی که او رفته است نیز با خبر شوید.

همچنین با چک کردن لیست مخاطبین گوشی نیز می‌ توانید جنبه‌های دیگری از ارتباطات فرزندانتان را تحت نظر گرفته و از ایشان در این زمینه هم مراقبت کنید.

بررسی تاریخچه مرورگر نیز امکان دیگری است که در نرم‌افزار های هک گوشی‌ های هوشمند وجود دارد. این نرم افزارها به کاربران خود این امکان را می‌ دهند که با بررسی حافظه مرورگر گوشی مورد نظرشان، از ریز تمام سایت ها و مطالبی که از طریق آن گوشی مطالعه شده‌ اند دسترسی داشته باشند.

چگونه گالری را هک کنیم

ضبط تماس ها

اگر چک کردن لیست مخاطبین و تماس های وارد و صادر شده از طریق گوشی مدنظرتان شما راضی نمی‌کند و اطلاعات بیشتری از تماس های فرزندتان نیاز دارید، نرم افزارهای هک گوشی این امکان را فراهم آوردند که تماس های وارده و خارج شده را ضبط کرده و حتی صدای محیط اطراف که گوشی در آنجا است را به وضوح بشنوید.

از طریق این نرم افزارها می‌ توانید به صورت مجازی گوشی مد نظرتان را در دست داشته باشید و علاوه بر بررسی و مدیریت فایل های موجود به انتخاب و پاک کردن و یا وارد کردن فایل های مد نظرتان بپردازید.

یکی از امکاناتی که نرم افزاره ای هک گوشی های هوشمند در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند امکان بررسی و ردگیری اس‌ام‌اس ها و ام اس ها است. به این مفهوم که تمامی پیام های ارسال شده و دریافت شده در گوشی فرزندتان در همان لحظه برای شما به نمایش در خواهد آمد. همچنین می‌توان در برنامه هشداری تنظیم کرد که هر زمان از تمام شماره‌ها و یا شماره‌های خاصی پیام متنی ارسال می شود ما متوجه بشویم.

در زمینه کنترل اس‌ام‌اس می‌ توانید نام ارسال کننده را مشاهده کنید و از زمان و تاریخ ارسال پیام مطلع شوید و همچنین این امکان وجود دارد که موقعیت جغرافیایی گوشی در هنگام دریافت این پیام را نیز بررسی کنید. اگر بخواهید می‌توانید در نرم افزار نظارتی خود، کلمات خاصی را به عنوان فیلتر انتخاب و یا وارد کنید تا در صورت استفاده از این کلمات در پیام های دریافت شده و یا صادر شده از گوشی هدف یک پیغام هشدار برای شما ارسال شود.

چگونه گالری را هک کنیم

محدود کردن تماس ها

مسدود کردن شماره های خاص نیز یکی دیگر از امکانات این نوع اپلیکیشن ها است. یعنی نه تنها به برنامه بلاک لیست گوشی دسترسی دارید و می‌دانی چگونه گالری را هک کنیم، بلکه می‌توانید از طریق این اپلیکیشن نظارتی، مخاطبین فرزندانتان را هم محدود کرده و حتی امکان برقراری تماس از طرف هایی که به هر دلیلی دوست ندارید با فرزند شما در ارتباط باشند را نیز بگیرید. در زمینه کنترل تماس‌ ها شما می‌توانید زمان تماس‌هایی که از طریق گوشی فرزندتان گرفته شده است یا تماس های ورودی نیز مشاهده کنید. علاوه بر آن این امکان در نرم افزار وجود دارد که مدت زمانی که این تماس‌ها برقرار بوده اند را متوجه بشویم.

این نرم افزار ها چیزی فرا تر از این است که چگونه گالری را هک کنیم. امکان قابل توجه دیگر این است که مانند زمانی که پیام متنی دریافت و یا ارسال می‌ شود، وقتی تماسی برقرار می‌ شود نیز می‌ توان به اطلاعات مکانی که گوشی در زمان برقراری تماس در آن بوده است نیز دسترسی پیدا کرد. امکان کاربردی دیگری که می‌ تواند به شما برای مراقبت از فرزندتان کمک کند این است که نام شخص تماس گیرنده و شماره تلفن را نیز می‌توانید از این طریق ببینید. علاوه بر تمام این امکانات امکان ضبط تماس ها نیز وجود خواهد داشت. همچنین می توانید تماس های مزاحم را مسدود کرده و از طریق بخش مدیریت تماس ها به مسدود و رفع مسدودیت شماره های خاص نظارت کنید.

چگونه گالری را هک کنیم

چگونه گالری را هک کنیم و به آن نظارت کنیم

برای مراقبت از فرزندانمان باید بدانیم چگونه گالری را هک کنیم و علاوه بر پیام‌ های اس ام اس، پیام های وارد شده و صادر شده در سایر اپلیکیشن‌های چت و ارتباطی را نیز بررسی کنیم. مثلاً واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و سایر پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی نیز از طریق نرم افزارهای هک قابل دسترسی هستند.

با این نرم افزار علاوه بر آنکه می‌دانید چگونه گالری را هک کنیم می‌ توانید حتی اقدام به عکسبرداری از طریق موبایل مدنظرتان نیز کنید. همچنین می‌ توان فایل های اکسپلور را نیز بازیابی کرده و یا از طریق گوشی خودمان مشاهده کنیم. حتی این امکان نیز وجود دارد که این فایل ها را از طریق گوشی هدف دانلود کرده و یا موارد مد نظرتان را حذف کنید.

چگونه گالری را هک کنیم

کنترل اپلیکیشن ها

شما این امکان را خواهید داشت که هر اپلیکیشنی که صلاح می‌ دانید را نصب کنید و یا اپلیکیشن های نامناسب یا مخرب را از گوشی فرزندانتان حذف نصب کنید. همچنین این امکان نیز وجود دارد که اپلیکیشن مد نظرتان را مسدود کرده تا فرزندتان به هیچ وجه نتواند آن را دوباره نصب و استفاده کند. شاید بخواهید که فقط نظارت بیشتری بر روی اپ های موجود در گوشی داشته باشید برای این منظور این امکان فراهم شده است که نصب هر اپلیکیشنی در گوشی متصل شده به شما نیازمند اجازه از طریق دستگاه شما باشد.

شما همچنین می‌توانید از طریق این نرم‌افزار ها سایت های مد نظرتان را نیز بلاک کرده تا کاربر گوشی نتوانند به سایت های خاصی دسترسی پیدا کند.

حتی در موارد جزئی مانند رویدادها و وقایعی که در تقویم موبایل ذخیره می‌شوند را نیز می‌توانید بررسی کنید. مثلاً زمانی که فرزند شما در تاریخ خاصی در تقویم گوشی خود یک رویداد ثبت می کند شما می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. یا حتی حال که می‌دانید چگونه گالری را هک کنیم، برای کمک کردن به برنامه‌ریزی فرزندتان می‌توانید رویدادهای خاصی را همراه با هشدار در گوشی وی  قرار دهید.

چگونه گالری را هک کنیم تا از فرزندانمان مراقبت کنیم

سوال مهمتر از اینکه چگونه گالری را هک کنیم این است که از آمار فعالیت های فرزندمان اطلاع داشته باشیم. امکان کاربردی دیگر ای که وجود دارد بررسی آمار گوشی است مثلاً شما می‌توانید بررسی کنید که فرزندتان اغلب با چه کسانی و در چه ساعتی اس ام اس بازی می‌کند یا حتی از چه سایت هایی در اکثر مواقع بازدید کرده است. شما می‌توانید تاریخ و طول مکالمات و شماره هایی که  بیشتر با گوشی فرزندانتان در ارتباط هستند را نیز بررسی کنید.

در آخر باید بگوییم که این اپلیکیشن ها برای مراقبت از اعضا حساس تر خانواده، یعنی فرزندان‌مان طراحی شده‌اند تا بدانیم چگونه گالری را هک کنیم و به آن نظارت کنیم. پس استفاده برای جاسوسی از دیگران می‌توانند یک جرم محرز تلقی شود.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا