فناوری

ربات اینستاگرام instabot.pw کرک شده

ربات اینستاگرام instabot.pw کرک شدهربات اینستاگرام  یک سیستم هوشمند برای افزایش فالوور ، تبلیغات و مدیریت اکانت اینستاگرام شماست، ربات می‌تواند با تنظیم شدن بر روی اهداف شما که این اهداف می‌توانند صفحه های رقیب و پرطرفدار اینستاگرام ،تگ ها و یا موقعیت های جغرافیایی از یک شهر گرفته تا یک محله خاص تنظیم شود و از این اهداف برای شما فالوور واقعی و فعال اینستاگرام به صورت تضمینی جمع آوری کند.

روش کار به این صورت است که پس از تنظیم و روشن کردن ربات ، ربات به طور هوشمند شروع به لایک کردن ، کامنت گذاشتن و فالو کردن بازار هدف شما می‌کند ، با این کار روزانه حجم زیادی بازدید کننده ، فالوور واقعی و فعال به سمت صفحه ی شما سرازیر می‌شود.

تمام فالوور هایی که ربات برای شما جمع آوری می‌کند واقعی هستند و ربات به صورت هوشمند به شما گزارش می‌کند که این فالوور از کدام هدفی که شما برایش تنظیم کرده بودید جذب صفحه شما شده و بازده آن هدف چقدر بوده است.

ربات اینستاگرام instabot.pw

قابلیت ها: instabot.pw

۱-لایک کردن عکس های دیگران
شما میتوانید انتخاب کنید که برنامه به صورت خودکار پست هایی که از طرف فالوور ها ارسال میشود و یا پست هایی با هشتگِ مورد نظر شما را لایک کند. مثلا میتواید انتخاب کنید که همه پست های مربوط به هشتگ #مدل , #ایران  #فروشگاه و ….  را به صورت خودکار لایک کند.

۲- ارسال کامنت برای عکس ها یا ویدیو ها
این برنامه قابلیت کامنت گذاشتن خودکار برای پست های فالوور های پیج و یا پست هایی با هشتگ مورد نظر شما را دارد . یکی از بهترین راه های شناخته شدن پیح و یا تبلیغ محصول ارسال کامنت زیر عکس ها میباشد . شما میتوانید لیستی از کامنت های مورد نظر خود را در برنامه وارد کنید که به صورت دلخواه به ترتیب زیر پست ها ارسال شود .  برای مثال میتوانید انتخاب کنید که روی همه عکس هایی که  هشتگ #فروش_لباس  خورده اند  کامنت ارسال شود .

۳-فالو کردن خودکار
از این طریق میتوایند افرادی را که از هشتگ مورد نظر شما استفاده کرده اند را فالو کنید . یا میتوانید انتخاب کنید که برنامه فالوور های یه پیج دیگر را به صورت خودکار فالو کند . برای مثال میتوانید انتخاب کنید همه کسانی که از هشتگ #مدل  استفاده کرده اند  فالو شوند .

۴-آنفالو کردن
به صورت خودکار میتوانید همه کسانی که فالو کرده اید را آنفالو کنید .و یا کسانی که به شما فالو بک ندادند .

۵-تهیه لیست از فالوور هایتان
مثلا میتوانید  لیستی از فالور های یک پیج تهیه کنید و یا همه کسانی که از هشتگ  #نتورکی_ها  استفاده کرده اند برای شما لیست شوند  به راحتی برنامه این کار را انجام میدهد.

“این آموزش فقط با هدف آموزش است، تا اهمیت پسوردهای قوی را درک کنید و ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال سو استفاده از آن را نداریم .”

آنفالو کردن

آنفالو کردن

instabot.pw کرک شدهربات اینستاگرام

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا