فناوری

ربات پیشرفته GramDominator نسخه کرک شده

امروز خدمت شما کاربران SPY24 (اینستاگرام ربات)هستیم تا یک ربات فوق پیشرفته رو معرفی کنیم، گرام دومینیتور یک سیستم فروش فالوور و یا لایک نیست، ربات اینستاگرام GramDominator یک سیستم هوشمند برای افزایش فالوور، تبلیغات و مدیریت اکانت Instagram شماست، ربات می‌تواند با تنظیم شدن بر روی اهداف شما که این اهداف می‌توانند صفحه های رقیب و پرطرفدار اینستاگرام ، تگ ها و یا موقعیت های جغرافیایی از یک شهر گرفته تا یک محله خاص تنظیم شود و از این اهداف برای شما Follower واقعی و فعال Instagram به صورت تضمینی جمع آوری کند. روش کار به این صورت است که پس از تنظیم و روشن کردن ربات ، ربات به طور هوشمند شروع به لایک کردن ، کامنت گذاشتن و فالو کردن بازار هدف شما می‌کند (افزایش Follower, Like, Comment)، با این کار روزانه حجم زیادی بازدید کننده ، فالوور واقعی و فعال به سمت صفحه ی شما سرازیر می‌شود.

معرفی بخشی از قابلیت های ربات اینستاگرام GramDominator افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

تمام فالوور هایی که ربات برای شما جمع آوری می‌کند واقعی هستند و ربات به صورت هوشمند به شما گزارش می‌کند که این فالوور از کدام هدفی که شما برایش تنظیم کرده بودید جذب صفحه شما شده و بازده آن هدف چقدر بوده است.

اینستاگرام ربات GramDominator چیست؟

گرام دومینیتور  یک سیستم فروش فالوور نیست ، ربات اینستاگرام گرام دومینیتور یک سیستم هوشمند برای افزایش فالوور، تبلیغات و مدیریت اکانت اینستاگرام شماست، ربات می‌تواند با تنظیم شدن بر روی اهداف شما که این اهداف می‌توانند صفحه های رقیب و پرطرفدار اینستاگرام ، تگ ها و یا موقعیت های جغرافیایی از یک شهر گرفته تا یک محله خاص تنظیم شود و از این اهداف برای شما فالوور واقعی و فعال اینستاگرام به صورت تضمینی جمع آوری کند. روش کار به این صورت است که پس از تنظیم و روشن کردن ربات ، ربات به طور هوشمند شروع به لایک کردن ، کامنت گذاشتن و فالو کردن بازار هدف شما می‌کند ، با این کار روزانه حجم زیادی بازدید کننده ، فالوور واقعی و فعال به سمت صفحه ی شما سرازیر می‌شود.

ارسال پست زمان بندی شده بر روی اکانت اینستاگرام از روی کامپیوتر

با این برنامه می‌توانید برای ۳ ماه آینده خود برای ساعت و دقایق خاصی برنامه ریزی کنید تا ربات برای شما بر روی صفحه ی تان پست ارسال کند ، شما حتی می‌توانید عکس های صفحات دیگر را نیز repost کنید. دیگر وقتی می‌خواهید مسافرت بروید نگران نخواهید بود که فالوور هایتان شما را فراموش خواهند کرد، صفحه ی شما در نبودتان فعال خواهد بود!

امکانات ربات اینستاگرام GramDominator

* Auto Follow

* Auto UnFollow

* Auto Like

* Auto UnLiker

* Sent Comment

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

  • تمام فالوور هایی که ربات برای شما جمع آوری می‌کند واقعی هستند و ربات به صورت هوشمند به شما گزارش می‌کند که این فالوور از کدام هدفی که شما برایش تنظیم کرده بودید جذب صفحه شما شده و بازده آن هدف چقدر بوده است.

ارسال پست زمان بندی شده بر روی اکانت اینستاگرام از روی کامپیوتر

  • با این برنامه می‌توانید برای ۳ ماه آینده خود برای ساعت و دقایق خاصی برنامه ریزی کنید تا ربات برای شما بر روی صفحه ی تان پست ارسال کند ، شما حتی می‌توانید عکس های صفحات دیگر را نیز repost کنید. دیگر وقتی می‌خواهید مسافرت بروید نگران نخواهید بود که فالوور هایتان شما را فراموش خواهند کرد، صفحه ی شما در نبودتان فعال خواهد بود!

امکانات ربات GramDominator

  •     فالو اتوماتیک 
  •     انفالو اتوماتیک
  •    لایک اتوماتیک 
  •    ان لایک اتوماتبک
  •    ارسال کامنتنت 
  •     و….

 

توجه داشته باشید هرکدام از قابلیت ها دارای تنظیمات پیش رفته میباشید و قابل تنظیم و شخصی سازی با سلیقه شما میباشد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

ربات مدیریت شبکه های اجتماعی Following Like 2.9.0 کرک شده

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا