اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینبرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونهک اکانت های پلی استیشن 4 PlayStationهک اینستاگرام

ردیابی اینستاگرام با شماره تلفن از راه دور پیدا کردن افراد در اینستاگرام

ردیابی اینستاگرام از طریق شماره موبایل و یا شماره یاب اکانت اینستاگرام پلیس فتا روشی است که کاربران زیادی به دنبال آموزش آن هستند ، پیدا کردن مخاطبین توسط سینک کردن افراد به اندازه ای پیچیده است که در بین شبکه های مجازی صورت میگیرد.

ردیابی اینستاگرام یعنی مکان یابی از طریق شماره تلفن مخاطبین و همچنینروشی برای مخفی کردن این حالت برای جلوگیری از قابل رویت بودن را ارائه می دهیم.

ردیابی اینستاگرام افراد با شماره موبایل قابلیتی که در برنامه اینستاگرام وجود دارد این است که به شما اجازه میدهد دوستان خود را در فیس بوک و یا در بین مخاطبین گوشی همراه (contacts) دلخواه خود را پیدا کرده و فالو کنید.

همانند توییتر یک عده شما را فالو می کنند (شما را دنبال می کنند ) و یا شما آنها را دنبال می کنید برای همدیگر کامنت می گذارید و یا لایک می کنید. اگر بخواهید بدانید یک فرد خاص که در لیست مخاطبین گوشی شما وجود دارد در اینستاگرام چکار می کنند و چه مطالبی قرار میدهد باید آنها را follow کنید.

ابتدا برنامه را اجرا کنید سپس مانند تصویر زیر سه نقطه بالای صفحه را لمس کنید.

خوب با استفاده از گزینه  fallow people میتوانید مخاطبین گوشی را در اینستاگرام جستجو کنید، توجه داشته باشید که اگر اولین بار است که از این گزینه استفاده میکنید تعداد مخاطبین شما صفر است.

سپس بروی گزینه Contacts کلیک کنید تا به صفحه بعدی هدایت شوید. در این صفحه contact سیمکارت شما جستجو می شود و افرادی که با شماره ای که شما در تلفن خود دارید در اینستاگرام عضو هستند برای شما نمایش داده میشود و شما میتوانید

هر شخصی که مایل به دنبال کردن او هستید، فالو کنید و یا برای او Request بفرستید.

کاربران گرامی به این مسئله توجه داشته باشیدکه هر ۲۴ ساعت یک بار میتوانید ردیابی افراد از روی شماره موبایل و جستجوی مخاطبین در گوشی و فهمیدن شماره در اینستاگرام را انجام دهید  و در صورت سعی مجدد ممکن است با پیغام sorry we only allow one unique import per user per day instagram مواجه شوید همچنین با انتخاب گزینه ی Fallow alll + درخواست شما برای همه ی مخاطبین عضو اینستاگرام ارسال میشود.

ردیابی اکانت اینستاگرام 

 

ردیابی اکانت اینستاگرام

ردیابی اینستاگرام پلیس فتا

جلوگیری از پیدا شدن و ردیابی اینستاگرام با شماره تلفن

هنگامی که کسی وارد صفحه اینستاگرام شما شود می تواند شماره تلفن همراه شما را مشاهده کنید اگر شما نخواسته باشیید که شماره شما برای عموم نمایش داده شود به قسمت  option اینستاگرام رفته و گزینه edit profie و سپس phone number را انتخاب کنید ، توجه کنید در این قسمت امکان تغییر شماره تلفن در اینستاگرام نیز وجود دارد.

شماره تلفن را در اینستاگرام پاک کنید و تیک را بزنید تا دیگر قابل مشاهده نباشد .در خصوص سوالی که دوستان در قسمت نظر ها در مورد ردیابی اکانت حذف شده اینستاگرام پرسیده بودن باید بگوییم این کار امکان پذیر نمی باشد.

فعالیت در اینستاگرام بسیار ساده و جذاب تر از برنامه های شبکه اجتماعی دیگر میباشد. از این رو کاربران زیادی در حال استفاده از اینستاگرام بوده و افراد زیادی نیز در حال ثبت نام در این برنامه پر مخاطب میباشند. در این بین افرادی، هنگام ورود اول خود به این برنامه دنبال ردیابی اینستاگرام دیگران میباشند که ما در مقاله امروز میخواهیم در مورد نحوه پیدا کردن افراد در اینستاگرام صحبت کنیم.

پیدا کردن افراد در اینستاگرام میتواند یک چالش جذاب برای شما باشد. زیرا از طریق راه هایی که در ادامه مقاله نشان خواهیم داد میتوانید دوستان خود را که در اینستاگرام در حال فعالیت هستند پیدا کرده و آنها را فالو کنید. البته خود این مورد شامل موارد خاصی میباشد که اینستاگرام میتواند از طریق این راه ها ارتباط بین شما و مخاطب مربوطه را پیدا کند.

فهرست

  • گزارش عملکرد اینستاگرام

راه های پیدا کردن افراد در اینستاگرام :

چندین راه برای جستجوی مخاطبین در اینستاگرام وجود دارد و همانگونه که گفته شد از این راه ها اینستاگرام میتواند شما را برای یافتن مخاطب مد نظرتان کمک کند که ما در ادامه به تمامی آن موارد خواهیم پرداخت.

جستجوی افراد در اینستاگرام از طریق صفحه اکسپلور :

یکی از شایع ترین راه هایی که میتوان دوستان و افراد نزدیک به خودمان را در اینستاگرام پیدا کنیم اقدام از طریق قسمت جستجو در اینستاگرام میباشد. که به همین منظور میتوان با مراجعه به صفحه اکسپلور اینستاگرام خودمان و با لمس کادر مربوط به جستجو در اینستاگرام اسم پیج و یا با وارد کردن اسم کامل فردی که دنبال آن هستید اقدام به پیدا کردن پیج مربوطه کرده باشید.

البته این مورد مستلزم این میباشد که پیج هدف شما اسم خودش و یا اسم کامل خودش را در قسمت username و full name پیج خود وارد کرده باشد. در واقع شما آن اسم را میشناسید. برای مثال اگر شما بعد از ثبت نام در اینستاگرام دنبال شخص یا دوستی باشید، میتوانید با جستجوی اسم و نام خانواده، پیج مربوط به آن شخص را از قسمت جستجو در اینستاگرام پیدا کنید البته با این شرط که شخص مد نظر شما نیز در یکی از  قسمت های گفته شده اسم و یا نام خانواده خودش را وارد کرده باشد.

در واقع این یک مثال بسیار ساده بود اصلا شما یک شرکت را در نظر بگیرید، برای مثال شما شرکت اپل را در نظر داشته باشید. خب حال میخواهید پیج مربوطه به این شرکت را در اینستاگرام یافته و آنرا فالو کنید به هیمن منظور میتوانید با وارد کردن اسم این شرکت به صورت لاتین، پیج مربوطه را پیدا کنید و یا اگر دنبال پیج نمایندگی این شرکت در ایران هستید میتوانید اسم شرکت مربوطه را بصورت فارسی نوشته و اقدام به جستجو و یافتن پیج مد نظر کنید.

پیدا کردن افراد در اینستاگرام از طریق شماره موبایل : اکانت اینستاگرام

یکی دیگر از قسمت هایی که میتوان برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام از آن استفاده کرد قسمت follow and invite friends میباشد. که اکثر کاربران اینستاگرام یا اطلاعی از این قسمت ندارند و یا اگر هم داشته باشند تا به حال از این ویژگی جستجوی افراد در اینستاگرام خود استفاده نکرده اند.

برای اقدام از این طریق باید وارد قسمت تنظیمات اینستاگرام پیج خود شده و از این راه اقدام به اضافه کردن لیست جدید مخاطب های خودتان بر اساس شماره موبایل و دسوتان فیسبوکی عمل کنید. به همین خاطر مراحل زیر را انجام دهید:

۱_ وارد صفحه پروفایل پیج خود میشویم و در قسمت بالا گوشه صفحه آیکون سه خط مانند را لمس و سپس در پایین صفحه آیکون setting را انتحاب میکنیم.

۲_ بعد از وارد شدن به قسمت تنظیمات اینستاگرام گزینه اول یعنی follow and invite friends را لمس میکنیم که در این صفحه با سه گزینه که در تصویر زیر نیز مشاهده میکنید روبرو خواهیم شد.

۳_ در بین این گزینه ها ما برای اضافه کردن افراد از طریق شماره باید گزینه اول یعنی follow contacts را انتخاب کنیم.

بعد از انتخاب این گزینه وارد صفحه ای میشویم که به دو قسمت تقسیم شده، قسمت اول همان contacts میباشد. در واقع در این قسمت اینستاگرام از طریق لیست مخاطب های گوشی شما که شماره های آنها در سیستم شما ثبت شده و از طرفی صاحبان این شماره ها با این شماره ها پیج خود را باز کرده اند و یا شماره خود را در پیج خود ثبت کرده اند، این پیج ها را برای شما به نمایش در میاورد که میتوان تمامی این پیج ها را با لمس آیکون آبی رنگ follow all فالو کرد و یا برخی از این اکانت ها را به دلخواه فالو کنید و به بررسی دوستان خود بر اساس شماره موبایل اقدام کنید.

برخی از دوستان در مورد نحوه فهمیدن شماره موبایل در اینستاگرام سوالاتی میپرسیدند که چگونه میتوان شماره موبایل یک پیج را درآورد. که باید خدمت این عزیزان بگوییم که میتوان از این طریق که توضیح دادیم اقدام به پیدا کردن شماره افراد در اینستاگرام کرده باشید. اما ناگفته نماند نمیتوان به صورت مستقیم و کامل شماره یک پیج را پیدا کرد. البته میتوانید با مراجعه به قسمت “get help signing  in” و با وارد کردن اسم پیج مربوطه تلاش به درآوردن تنها چند رقم از شماره ثبت شده داخل آن پیج پی ببرید.

پیدا کردن دوستان از طریق فیسبوک : اکانت اینستاگرام

برای پیدا کردن دوستان فیسبوکی خود در اینستاگرام نیز میتوانید به مانند آموزش قبلی با وارد شدن به قسمت follow contacts و سپس با مراجعه به قسمت دوم آن یعنی suggested بروید. که در این صفحه شاهد آیکون فیسبوک با نوشته connect to facebook خواهید بود که برای یافتن دوستان فیسبوکی خود در اینستاگرام، باید آیکون آبی رنگ connect را لمس کرده و سپس اطلاعات فیسبوکی خود را وارد کنید تا پیج شما به اکانت فیسبوک شما وصل شده و ارتباط خود را برقرار کند.

حال میتوایند پیشنهاد های مربوط به فیسبوک را در این قسمت مشاهده و در صورت خواست خودتان آن اکانت ها را فالو و به لیست فالووینگ های خودتان اضافه کنید.

جمع بندی

در مقاله امروز سعی بر این شد تا شما را با نحوه پیدا کردن افراد در اینستاگرام آشنا کنیم و به یکی از قسمت های مهم تنظیمات اینستاگرام یعنی follow and invite friends پرداختیم. البته از دو گزینه پایینی این قسمت یعنی invite contacts و invite friends اشاره ای نشد اما اگر بخواهیم به صورت خلاصه در مورد این دو توضیحی بدهیم، میتوان از طریق این دو مورد دوستان و افرادی را که میخواهیمد آنها نیز با اینستاگرام آشنا شده و در آن اکانت باز کنند را به اینستاگرام دعوت کنیم.

مامی امکانات بالا از راه دور و بصورت کاملا مخفی (نامحسوس) انجام می شوند.

  • ردیابی و کنترل موبایل تمامی افراد از راه دور، بصورت کاملا نامحسوس و مخفی
  • ردیابی گوشی، مشاهده پیامک ها و تماس ها، ضبط مکالمات، شبکه های اجتماعی و غیره …
  • با خیال راحت گوشی موبایل افراد را از راه دور ردیابی و کنترل کنید
  • نصب بر روی انواع گوشی موبایل ، حتی بدون داشتن سیمکارت
  • امکان عملکرد نرم افزار بصورت کاملا آفلاین و آنلاین
  • ردیابی و کنترل دقیق افراد توسط : پیامک (SMS) اینترنت (GPRS) و مکان یاب (GPS)
  • برترین نرم افزار کنترل و مدیریت اطلاعات جغرافیایی و ردیابی آنلاین و آفلاین تلفن همراه در ایران
  • ردیابی دقیق آنلاین و آفلاین توسط GPS و اینترنت تلفن همراه GPRS
  • استفاده از گوشی تلفن همراه به عنوان یک دستگاه فوق ردیاب
  • نمایش دقیق موقعیت مکانی شخص توسط نقشه های گوگل
  • نمایش دقیق مختصات محل و حرکت شخص روی نقشه
  • نظارت بر اشخاص و اموال بطور نامحسوس
  • اکانت اینستاگرام
  • ردیابی محموله های با ارزش و نظارت لحظه به لحظه
  • نظارت بر پرسنل، ویزیتورها، کارمندان
  • نظارت و مانیتورینگ کامل بر خانواده ، افراد سالخورده ، بیماران ناتوان و کودکان
  • مدیریت کامل ناوگان حمل و نقل شرکتی و خصوصی
  • امنیت کامل گوشی موبایل در مقابل سرقت (بدلیل نامحسوس بودن برنامه)
  • نمایش خط سیر متحرک (زنده) گوشی موبایل افراد روی نقشه به صورت لحظه به لحظه (آنلاین)
  • نمایش افراد روی نقشه (ثبت آفلاین توسط GPS) و در حال پیمایش بصورت زنده (آنلاین)
  • کنترل و ردیابی لحظه به لحظه موبایل افراد خانواده روی نقشه به صورت آنلاین
  • فعال / غیر فعال کردن GPS و WIFI و GPRS از راه دور توسط پیامک نا محسوس
  • کنترل و ردیابی تماس های ورودی و خروجی موبایل با جزئیات کامل
  • کنترل و ردیابی پیامک های ارسالی و دریافتی با متن و جزئیات کامل
  • مسدود کردن تماس های دریافتی از یک یا چند تماس مختلف
  • مسدود و فیلتر کردن پیامک های ورودی با کلمات مورد نظر خود
  • نمایش عکس های موجود در گالری و دوربین گوشی موبایل فرزندان
  • کنترل و مدیریت تمام برنامه های نصب شده بر روی گوشی موبایل فرزندان
  • مسدود کردن نرم افزار ها و عدم دسترسی به آن ها در گوشی موبایل فرزندان
  • نمایش فهرست اطلاعات موجود در تقویم
  • نمایش فهرست مخاطبین ذخیره شده در تلفن همراه موبایل
  • کنترل و مسدود کردن یک یا چند وب سایت بازدید شده از راه دور
  • کنترل و ردیابی تلگرام | کنترل و ردیابی اینستاگرام | کنترل و ردیابی ایمو | کنترل و ردیابی واتساپ | کنترل و ردیابی وایبر | کنترل و ردیابی لاین | کنترل و ردیابی جیمیل | کنترل و ردیابی اسکایپ | کنترل و ردیابی کیک | کنترل و ردیابی بی بی ام | کنترل و ردیابی چت اون | کنترل و ردیابی هنگ اوت و …
  • بازیابی لیست تماس ها و لیست مخاطبین تلفن
  • دستورات SMS ( کنترل گوشی با دستورات SMS )
  • فرمت و ریست گوشی از راه دور
  • ارسال دستور ویبره و تماس به تلفن همراه
  • ضبط کامل صدای اطراف (کاملا نا محسوس) در فرمت MP3
  • نمایش/ عدم نمایش برنامه در لیست برنامه ها
  • راه اندازی مجدد گوشی (ری استارت گوشی)
  • ارسال یک پیام صوتی یا نوشتاری SOS به تلفن همراه
  • بازیابی لیست پیام ها از کلیه شبکه های اجتماعی ذکر شده
  • گرفتن عکس نامحسوس توسط دوربین جلو/دوربین پشت بدون فلش
  • گرفتن اسکرین شات ( عکس از صفحه گوشی ) کاملا مخفی
  • دریافت لیست اطلاعات تاریخ، نشانک ها و سابقه مرور Chrome
  • قفل و باز کردن گوشی از راه دور توسط کد چهار رقمی تعیین شده توسط شما
  • ذخیره اطلاعات شما ( تهیه نسخه پشتیبان از داده های خود بصورت PDF، اکسل، CSV … )
  • دریافت اطلاعات عمومی تلفن همراه از راه دور : بازیابی وضعیت گوشی (باتری، IMEI …)

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا